Paraneeko Työssäkäyvien tavismiesten kysyntä naisten keskuudessa, jos/kun lama tästä yhä vaan pahenee?
Vai viekö se sätkiä käärivä työtön "renttumies" silti naiset?
Niin?
Työttömyys ja tavismiesten
4
480
Vastaukset
- Lord_Boredom
"Paraneeko Työssäkäyvien tavismiesten kysyntä naisten keskuudessa, jos/kun lama tästä yhä vaan pahenee?"
Ei se tästä enää huonontuakaan voi, joten voisi kuvitella, että paranee. Se ei tosin johdu lamasta, vaan lähinnä jostain häiriövärinästä, kun pariutumisen todennäköisyys kasvaa nollasta prosentista 0,00000000000000000000000000000000001 prosenttiin. Työttömät sätkänkäärijät vievät silti voiton, kuten aina. - entisestään
Työssä käyvien tavis-miesten asema heikkenee, koska on hyväksyttävämpää olla työttömänä laman aikana. Parempi laittaa palkasta rahaa sivuun aikuisviihdeammattilaisen palveluja varten, jos meinaat naista saada.
- noin...
päin.
- A-T-N-to-the-max
Kyllä se niin on, ettei työttömällä raksamiehellä tee yhtään mitään. Itse kun olen töissä niin en minä ainakaan ryhdy hyysäämään miestä, joka istuu päivät pitkät kotona kaljaa kittaamassa! Vaikka onkin lama sun muuta, ja monet ovat menettäneet työnsä, vaadin silti kumppanilta samaa kuin itsellänikin on. Jos olen töissä ja on säännölliset tulot, on hänelläkin oltava. En todellakaan suostu elättämään ketään siivelläni! Eri asia tietenkin, jos on naimisissa ja asuu yhdessä, silloin voidaan asioista sopia ja keskustella, mutta seurustelusuhteessa onkin toinen ääni kellossa, kun molemmilla omat asunnot, autot sun muut.
Eli jos tavisnaiselta kysytään, eli minulta, haluan tavismiehen, jolla elämän perusarvot kohillaan sekä työpaikka, oli lama tai ei. Työttömät sekä kultalusikka suussa syntyneet pysykööt meikäläisestä kaukana!
Ei lisättävää tähän hätään! Jatkakaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780