Meille kävi näin..

............

Tavattiin siis ensimmäistä kertaa n.5 vuotta sitten rakkaani kanssa.
Rakastuttiin molemmat niin täydellisesti,mitään parempaa ei ollut,lapsia piti tehdä ja naimisiin mennä,siinä piti olla loppuelämäni kumppani..kuolemaan asti.
Mutta sitten omasta syystäni se hiipui,tein virheitä mutta pettänyt en ikinä.
Rakastin miestäni koko sydämestäni mutta hän ei enään 4 vuoden jälkeen jaksanut.
Sitten pian löysi uuden ja ei suostunut pitämään mitään yhteyttä muhun,sanoi että ei vihaa ketään yhtä paljon kun mua ja katuu meidän suhdetta,vauvakin heille jo tulossa.
Sattui niin paljon nähdä elämänkumppaninsa toisen kanssa perustamassa perhettä,niin kun puolet musta olis kuollut..ja kun se oli niin kylmä.
Mieheni skorpparin luonne oli todella pelottavakin,ja kun hän sanoi ettei halua ikinä huorasta ja lehmästä kuulla mitään ja IKINÄ en saa yhteyttä ottaa tai lähestyä häntä.
Käytös siis muuttui ihan täysin eron jälkeen.

Mutta sitten...sairastuin vakavasti,päätin etten hänelle kerro mutta tieto oli jotain kautta tietämättäni perille mennyt..
Sitten eräänä iltana,vaikka asutaan eri kaupungeissa se ilmestyi mun oven taakse,ja oli niin surkean näköinen että kun olis itkenyt viikon putkeen eikä nukkunut ollenkaan.
Se vaan katso mua eikä sanonut ensin mitään,enkä minäkään,olin niin shokissa koska en uskonut häntä enään näkeväni.
Sitten vaan tuli kohti jo otti syliin,kuiskasi että on rakastanut mua aina ja purskahti itkuun,sanoi ettei tiedä miksi mut ikinä jätti...
Itkettiin ja suukoteltiin yöhön asti,ei puhuttu mitään,oltiin vaan sylikkäin..
Nukahdettiin sitten siihen ja aamulla rakasteltiin monta kertaa..vaikka miehellä raskaana oleva nainen kotona..
Toisaalta hävettää mutta toisaalta tuntuu niin hyvältä..en haluaisi lapselta isää viedä mutta meillä on jotain niin hienoa...
Se sanoi ettei voi ketään toista kohtaan tuntea niin kun mua,että on yrittänyt asian kieltää muttei voi mitään.
Että mun sairastumisesta kuuleminen oli vaan viimenen tikki.
Kun me ollaan lähekkäin niin se tunne...on kun sulettaisiin yhteen...sen sylissä tuntuu kun olis turvassa kaikelta pahuudelta,ja minkä vaan taudin voi voittaa...elämässä ei ole esteitä,vaan mahdollisuuksia.
Tästä on nyt pari viikkoa aikaa ja me on pidetty puhelimella yhteyttä...salaa,soiteltu joka päivä ja puh.seksiä on harrastettu..
Mies sanoo että haluaa mut ja olla ikuisesti yhdessä...naimisiin ja monta lasta,niinkun me aina suunniteltiin.
Olen varmasti ihan kauhea perheen rikkoja monen mielestä mutta ei tosirakkaudelle vaan mitään voi...ei kumpikaan meistä.
Ennen ajattelin etten voi olla miehen kanssa jolla on jo ennestään lapsi mutta nyt voin sen hyväksyäkin..ei tälläistä vaan ole missään muualla.
Mä kyllä uskon että me kuulutaan yhteen.

89

3890

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin voi käydä

Ymmärrän kyllä että rakastatte toisianne ja teidän pitäisi olla yhdessä mutta tässä ei enää ole sinä ja hän kysymyksessä vaan hänen toinen kumppaninsa ja lapsi joka on kaikista tärkein. Miehesi pitää tehdä nyt oikein ja viedä läpi mitä aloitti kumppaninsa kanssa mutta olla hänelle rehellinen. Valitettavasti sinulle kun lapsi tulee niin se tunne on niin voimakas miehellekkin että sinä voit olla se joka häviää tässä jutussa ja ehkä oikein niin. Todella raukkamaista ja säälittävää että miehesi nyt kun uusi kumppani on raskaana ja ehkä ei parhaimmillaan ja ehkä ei halua seksiä hänen kanssaan tällä hetkellä tulee hakemaan lohtua sinusta. Minulla on tunne että hän pelaa vähän sinua ja antaa sinulle väärää toivetta tulevaisuudesta. Jos teillä oli asiat niin hyvin niin ehkä olisitte vielä yhdessä, on näin jälkeenpäin helppo muistella niitä hyviä aikoja mutta arki on että hän on toisen kanssa ja alkanut perustamaan perhettä ja sinuna nyt antaisin siihen mahdollisuuden hänelle ja vetäytyisin tästä asiasta vaikka kuinka sattuisi. Jos häntä rakastat niin annat mahdollisuuden olla ja tulla isäksi ja olla perhe, lopeta yhteyden pito ja eti ittelles vapaa mies.

• ymmärrän

että tää on sitä naista kohtaan väärin..ja ikävä kyllä mies saa tältä naiseltakin seksiä ettei se pelkästään siksi mun luo ainakaan tullut..olen kyllä erittäin mustis että nekin harrastaa seksiä..
        Ja jos me nyt palattaisiin yhteen niin mulla ei olis ongelmaa etteikö mies voisi lastaan nähdä niin paljon kun haluaa...ehkä se muuttaakin tilannetta kun se syntyy mutta kuka tietää...
        Mieheni ainakin mulle vakuuttaa että ei olis ikinä erota halunnut,enkä minäkään halunnut..
        Onhan se sillekin kipeä juttu yrittää jättää nainen joka on hälle raskaana,mutta onko sekään oikein että me naidaan ja rakastetaan toisiamme salaa ja nainen luulee että kaikki ok?
        En enään tiedä muuta kun että olen odottanut tarpeeksi kauan,liian kauan,ja rakastan miestäni edelleen,en mä siitä luovu vaikka sen tyttöystävä nyt raskaana olisikin.
        Ja me tehdään sitten omia lapsia,yhteisiä,en halua niitä kenenkään toisen kanssa..
        Miksi mies sitten niin surkeana eikä edes heti ruvennut kiskoon vaatteita mun päältä vaan seuraavana aamuna vasta,ettei tullut pelkän seksin takia kyläileen vaan oli todella paskana.
        Ensin oltiin vaan sylikkäin koko ilta ja yö ja se tunne oli upeinta koskaan..kuinka se mua piti..
        Me todella ei erota silloin haluttu,enkä rupea sitä asiaa täällä sen enempää kertomaan mutta sanotaan vaan että olosuhteiden pakosta.
        Ja enempi oli mun vika,siksi mies oli erotessamme niin vihainen ja sano asioita mitä ei tarkottanut.

• itseäsi
        ymmärrän kirjoitti:

että tää on sitä naista kohtaan väärin..ja ikävä kyllä mies saa tältä naiseltakin seksiä ettei se pelkästään siksi mun luo ainakaan tullut..olen kyllä erittäin mustis että nekin harrastaa seksiä..
        Ja jos me nyt palattaisiin yhteen niin mulla ei olis ongelmaa etteikö mies voisi lastaan nähdä niin paljon kun haluaa...ehkä se muuttaakin tilannetta kun se syntyy mutta kuka tietää...
        Mieheni ainakin mulle vakuuttaa että ei olis ikinä erota halunnut,enkä minäkään halunnut..
        Onhan se sillekin kipeä juttu yrittää jättää nainen joka on hälle raskaana,mutta onko sekään oikein että me naidaan ja rakastetaan toisiamme salaa ja nainen luulee että kaikki ok?
        En enään tiedä muuta kun että olen odottanut tarpeeksi kauan,liian kauan,ja rakastan miestäni edelleen,en mä siitä luovu vaikka sen tyttöystävä nyt raskaana olisikin.
        Ja me tehdään sitten omia lapsia,yhteisiä,en halua niitä kenenkään toisen kanssa..
        Miksi mies sitten niin surkeana eikä edes heti ruvennut kiskoon vaatteita mun päältä vaan seuraavana aamuna vasta,ettei tullut pelkän seksin takia kyläileen vaan oli todella paskana.
        Ensin oltiin vaan sylikkäin koko ilta ja yö ja se tunne oli upeinta koskaan..kuinka se mua piti..
        Me todella ei erota silloin haluttu,enkä rupea sitä asiaa täällä sen enempää kertomaan mutta sanotaan vaan että olosuhteiden pakosta.
        Ja enempi oli mun vika,siksi mies oli erotessamme niin vihainen ja sano asioita mitä ei tarkottanut.

Olet todella itserakas ja ajattelet ainoastaan omaa hyvääsi, nähtävästi sulla ei ole omia lapsia koska et voisi näin tehdä. Ei se nyt ole niin yksinkertasta että vaimo jätetään ennen synnytystä tai kun vauva on pieni, hän tarvitsee puolisoaan ja lapsi tarvitsee isäänsä koko ajan ei sillon tällön, se lapsi on sua tärkeempi sori vaan. Kun on lapsen tehny niin siitä otetaan vastuu ja se ei tarkota että kerran kuukaudessa. Joku päivä saat samallalailla takas joltain ehkäpä juuri tältä mieheltä, minkä taaksensa jättää sen edestään löytää. Tää ei oo sulle muuta kun leikkiä ja haluut sen nyt kun se on toisen kanssa perustamassa perhettä ei muuta. Mitä sä muuten teit sille miehelle et se inhos sua noin? Aika outoa että tosirakkaudesta pitää erota olosuhteiden takia ja sit hän inhoo sua noin? Toivon sydämmeni pohjasta että se ei jätä vaimoaan ja luulenpa ettei, oot vaan ohimenevä lelu.

• ole hänen
        itseäsi kirjoitti:

Olet todella itserakas ja ajattelet ainoastaan omaa hyvääsi, nähtävästi sulla ei ole omia lapsia koska et voisi näin tehdä. Ei se nyt ole niin yksinkertasta että vaimo jätetään ennen synnytystä tai kun vauva on pieni, hän tarvitsee puolisoaan ja lapsi tarvitsee isäänsä koko ajan ei sillon tällön, se lapsi on sua tärkeempi sori vaan. Kun on lapsen tehny niin siitä otetaan vastuu ja se ei tarkota että kerran kuukaudessa. Joku päivä saat samallalailla takas joltain ehkäpä juuri tältä mieheltä, minkä taaksensa jättää sen edestään löytää. Tää ei oo sulle muuta kun leikkiä ja haluut sen nyt kun se on toisen kanssa perustamassa perhettä ei muuta. Mitä sä muuten teit sille miehelle et se inhos sua noin? Aika outoa että tosirakkaudesta pitää erota olosuhteiden takia ja sit hän inhoo sua noin? Toivon sydämmeni pohjasta että se ei jätä vaimoaan ja luulenpa ettei, oot vaan ohimenevä lelu.

vaimo vaan tyttöystävä.
        Ja en todellakaan ole mielestäni mikään itserakas jos kaksi ihmistä haluaa palata yhteen.
        Yhtälailla tämä miehen päätös kun minunkin,ja hän mun oven taakse ilmestyi.
        Joo,o on iso vastuu ja lapsesta täytyy pitää huoli mutta on mun mielestä todella sairasta teeskentelyä ja tekopyhyyttä jos vanhempien tarvis lapsen takia asua saman katon alla vaikka eivät enään rakastais toisiaan.
        Tottakai ajattelen että ei tämä ihan oikeinkaan mene mutta me molemmat sitä halutaan.
        Nyt vaan on käynyt näin,toinen nainen on tullut raskaaksi.
        Ja kuka sen on sanonut että lapsen syntymän jälkeen tapaisivat vaan kerran kuussa?
        Ja tämä ei ole mulle mitään leikkiä,ei pitäis puhua kun ei tiedä oikeasti mitään.
        En kuule taida olla miehellenikään mikään lelu,meillä on paljon pidempi suhde takana mitä näillä kahdella.

• yllä talon katon
        ole hänen kirjoitti:

vaimo vaan tyttöystävä.
        Ja en todellakaan ole mielestäni mikään itserakas jos kaksi ihmistä haluaa palata yhteen.
        Joo,o on iso vastuu ja lapsesta täytyy pitää huoli mutta on mun mielestä todella sairasta teeskentelyä ja tekopyhyyttä jos vanhempien tarvis lapsen takia asua saman katon alla vaikka eivät enään rakastais toisiaan.
        Tottakai ajattelen että ei tämä ihan oikeinkaan mene mutta me molemmat sitä halutaan.
        Ja kuka sen on sanonut että lapsen syntymän jälkeen tapaisivat vaan kerran kuussa?
        Ja tämä ei ole mulle mitään leikkiä,ei pitäis puhua kun ei tiedä oikeasti mitään.
        En kuule taida olla miehellenikään mikään lelu,meillä on paljon pidempi suhde takana mitä näillä kahdella.

Entäs sitten kun herra tuuliviirille tulee mieleen, että se lapsen äiti onkin rakkaampi hänelle ja taas hän vaeltaa sängystä sänkyyn?
        Raskaana oleva nainen ei ole kauneimmillaan ja parhaimmillaan, jolloin monet miehet hankkivat itselleen helpon nakin panopuuksi..Oletko ajatellut tätä vaihtoehtoa?

• älä ole liian
        ole hänen kirjoitti:

vaimo vaan tyttöystävä.

herkkäuskoinen. Ilmeisesti itse surit eroanne ja toivoit teidän palaavan yhteen ja nyt luulet, että "ihme on tapahtunut" mutta luultavimmin joudut lopulta pettymään.

Todennäköisempää on, että miestäsi pelottaa tuleva suuri elämänmuutos ja hän hakee sinusta väliaikaista pakoa siitä todellisuudesta. Isojen asioiden ja stressin äärellä ihminen usein ikäänkuin "taantuu", yrittää palata vielä vähäksi aikaa aikaisempaan, turvalliseksi ja stabiiliksi kokemaansa elämäntilanteeseen.

Kun lapsi syntyy, mies todennäköisesti palaa perheensä luo ja unohtaa sinut. Mitä sinulle kertoo se, että hän edelleen elää normaalia elämää ja harrastaa seksiäkin tyttöystävänsä kanssa? Onko se rakastuneen ihmisen käytöstä? Jos hän todella haluaisi tehdä ratkaisun aloittaa uudestaan kanssasi, ei hän pystyisi tuollaista kaksoiselämää elämään.

Eroonne oli syynsä. En tiedä, mitkä ne olivat, mutta olen nähnyt monta aika vastaavaa tapausta, joissa mies on itseasiassa sitoutumaan kykenemätön ja aiheuttaa kumppanilleen epävarmuuden tunteita, surua ja tuskaa. Kun kumppani sitten oirehtii näitä tunteitaan, mies kääntää asian niin päin, että kumppanilla on ongelmia, hän on mustasukkainen, riippuvanen jne jne. Lopulta mies löytää paremman (uuden uhrin) ja entinen kumppani jää murehtimaan ja syyttämään itseään "virheistään" ja vioistaan. Tällaisen katuvaisen ja itseään syyttelevän exän luona on hyvä käydä kerjäämässä sääliä, lohdutusta, ilmaista läheisyyttä ja seksiä. Toinen luulee ja toivoo, että välit lähentyvät ja mies lopulta "tajuaa" että he kuuluvat yhteen. Tätä ei koskaan tapahdu vaan mies jatkaa elämässä eteenpäin joko nykyisensä tai jonkun uuden uhrin kanssa. Menee kauan aikaa, että ex-kumppani lopulta tajuaa eron todelliset syyt ja lakkaa haikailemasta miehen perään.

Tätä kannattaa ajatella, eikä hankkiutua miehen takia sellaiseen elämäntilanteeseen, jossa saa vaan jännittää, odottaa, kaivata ja kärsiä ilman mitään toivoa asioiden ratkeamisesta. Mies on valinnut jättää sinut, hän on valinnut ottaa uuden ja hän on valinnut perustaa perheen. Valintojen kanssa täytyy oppia elämään. Mitä sinä teet miehellä, joka pettää ja jättää toisia ihmisiä noin helposti? Olisi naivia kuvitella, että mies ei ihan hyvin voisi tehdä samaa temppua myös sinulle, kunhan alkuhuuma vähän laantuu. Ota järki käteen ja koita rakentaa elämäsi kestävämmälle pohjalle. Kyllähän se aluksi kirpaisee, mutta kannattaa muistaa, että "sitä oikeaa" ei ole olemassakaan. Ei kannata tieten tahtoen mennä yhteen epäluotettavan ihmisen kanssa. Oma elämä siitä vain kärsii ja pahasti.

• ..........
        yllä talon katon kirjoitti:

Entäs sitten kun herra tuuliviirille tulee mieleen, että se lapsen äiti onkin rakkaampi hänelle ja taas hän vaeltaa sängystä sänkyyn?
        Raskaana oleva nainen ei ole kauneimmillaan ja parhaimmillaan, jolloin monet miehet hankkivat itselleen helpon nakin panopuuksi..Oletko ajatellut tätä vaihtoehtoa?

Ei se ole muuta tehnyt kun löysi lopulta toisen kipeän eron jälkeen kerta LUULI ETTEN MINÄ HALUA HÄNTÄ ENÄÄN,LUULI IHAN NÄIHIN PÄIVIIN ASTI!!
        Ja me kaksi tehdään niitä lapsia myös,meidän piti tehdä jo kuule niitä aikoja sitten ja monta lasta!!vituiksi se meni ainoastaan MUN TAKIANI se suhde.Totta helvetissä se johtui musta että meille tuli ero,mies yritti kaikkea mahdollista ettei niin olis käynyt muttei mulle silloin mikään perille mennyt kerta olin MASENTUNUT.

• ihmisiä

Miehesi on vastuuton tuuliviiri, joka todennäköisesti tulee kääntämään sinulle uudelleenkin selkänsä kun arki tai vaikeuksia tulee vastaan.
      Millainen mies hylkää raskaana olevan vaimon? Millainen nainen suostuu vehtaamaan varatun ja isäksi tulevan miehen kanssa? Ehkä olette toisenne ansainneet...

• mulle ikinä

selkäänsä kääntänyt,pakko sanoa vaan näin että olosuhteiden pakosta erosimme.
        Voi luoja että olen sitä koko ajan rakastanut,ja niin kuulemma mieskin mua.
        Sen oli vaan pakko ollut jatkaa eteenpäin kerta luuli ettei me voida olla yhdessä...mutta mä en voinut jatkaa eteenpäin ilman sitä.
        Laitoin asiat niin kuntoon että nyt voidaan olla yhdessä ilman esteitä.
        Ei se raskaana olevan TYTTÖYSTÄVÄN ei siis vaimon jättäminen hänellekään helppo päätös ollut tai ole mutta mun kanssa sen on vaan parempi olla.
        Se sanoo että mun kanssa sitä ei purista rinnasta ja se voi olla oma itsensä..
        Lasta hän kyllä voi ja aikoo tavata sitten kun se syntyy.
        Mutta mä en voi ilman sankariani elää.

• Binnu

Et todellakaan tunne syyllisyyttä tosta! Noin se vaan menee...Jos teidät on tarkoitettu yhteen, se tapahtuu. Aivan sama onko kundilla tulossa perheenlisäystä tai mitä tahansa.

• kerrtakäyttösuhde

Nää on just näitä tivolituntemuksia - eli kun ei ole enää kivaa niin voi lähteä pois. Ihmissuhteet on kertakäyttöisä, eikä kenenkään muun tunteista tai tuskasta tarvitse välittää - riittää kun itsellä on hyvä olla ja saa sen minkä haluaa.
      Jos ukko on noin ailahtelevainen, niin kyllä se vielä kerran tai pari lähtee sinunkin luotasi uudestaan pois.

• että mulla

tai miehelläni ei ole tuskaa kun joudutaan oleen toisistamme erossa?
        Ihmiset tekee virheitä ja eroaa mutta jos huomataankin että vielä sitä toista rakastetaan vaikka on kuinka vaikeaa ollut niin miksei me saatais yhteen palata?ei loppuelämäänsä kannata pilata väärän henkilön kanssa vaan mennä sinne minne sydän vie..
        Se on mun mielipide.
        Ja kun tää ei ole mikään pikku ihastuminen vaan on tunnettu jo kauan ja kauan on oltu erossakin mutta rakkaus ei sammu.
        Vaikeeta tulee olemaan koska tyttöystävänsä tullut raskaaksi mutta kyllä nämä asiat voi selvittää..
        Ei kai tämä nainenkaan halua olla miehen kanssa joka rakastaakin toista?

• ;;;

Kiinnostava tarina. Mutta kertoisitko nyt vielä, mitä "virheitä" sinä silloin teit niin että miehesi ei "enää jaksanut"?

• rakkaus kyllä kestää

Aito rakkaus kyllä kestää läpi vuosien vaikka ei tapaisikaan se tunne on vain niin voimakas ettei siinä paljon auta onko sen hetkinen kumppani raskaana. Minusta on hienoa, että olette keskustelleet asiasta lapsenhan vika se ei ole, että syntyy tällaiseen tilanteeseen ja tarvitsee molempien vanhempien rakkautta. Ja itse olen sitä mieltä, että lapsen takia ei kannata yhdessä yrittää ja itseasiassa lapsi tulee ottaa huomioon on sitten minkäiäinen tahansa rakkautta voi antaa lapselleen asumatta samassa osoitteessa siitä on turha syyllisyyttä kantaa. Olen varma että jokainen aikuinen tämän ymmärtää ja osaa olla syyttämättä ketään tilanteesta, koska todennäköisesti ero tulisi kuitenkin josain vaiheessa ja se ei ole koskaan helppo. Onnea teille ja toivottavasti selviätte kaikesta kunnialla. Hauskaa kevättä.

• onnistumaan
        rakkaus kyllä kestää kirjoitti:

Aito rakkaus kyllä kestää läpi vuosien vaikka ei tapaisikaan se tunne on vain niin voimakas ettei siinä paljon auta onko sen hetkinen kumppani raskaana. Minusta on hienoa, että olette keskustelleet asiasta lapsenhan vika se ei ole, että syntyy tällaiseen tilanteeseen ja tarvitsee molempien vanhempien rakkautta. Ja itse olen sitä mieltä, että lapsen takia ei kannata yhdessä yrittää ja itseasiassa lapsi tulee ottaa huomioon on sitten minkäiäinen tahansa rakkautta voi antaa lapselleen asumatta samassa osoitteessa siitä on turha syyllisyyttä kantaa. Olen varma että jokainen aikuinen tämän ymmärtää ja osaa olla syyttämättä ketään tilanteesta, koska todennäköisesti ero tulisi kuitenkin josain vaiheessa ja se ei ole koskaan helppo. Onnea teille ja toivottavasti selviätte kaikesta kunnialla. Hauskaa kevättä.

Joo viis muista tässä maailmassa kunhan omat tarpeet tulee täytettyä. Kyllä vaan kannattaa ja pitää lapsen takia yrittää, ei pitäis lapsia tehdä jos ei tajua mitä siihen kuuluu, vastuu, perhe, 2 ihmistä kasvattamassa lasta yhdessä joka päivä, minkä takia suomessa on näin paljon pahaa oltavaa kun ei oo minkäänlaista kunnioitusta elämää kohtaan, toisia ihmisiä kohtaan. Se rakkaus ei ole mikään tekosyy paskoa toisten elämää, se mies on alottanut jotain, sen pitää se nähdä loppuun asti ja yrittää tehdä niin kuin se pitäs tehdä, ottaa se vakavasti. Näillä kahdella ei pitäs olla mitään tekemistä toistensa kanssa, välit poikki. Ja tälle alkuperäselle kirjottajalle: jos se mies haluaa olla sun kans niin olis jo jättänyt sen naisensa mut se ei tule ikinä tapahtumaan ja sä haluut sitä ainoastaan kun on toisen kanssa. Mikä oli se syy että erositte ennen olisiko semmonen kun et olit naimisissa tai suhteessa ja hän oli sun hetkinen juttus tai toisin päin, tässä tarinassa on nyt muutakin kun mitä annat tulla ja luulenpa että tää mies ei ikinä suhun luota enää.

• itserakkautta korkeintaan
        rakkaus kyllä kestää kirjoitti:

Ei tuolla jutulla ole mitään tekemsitä aidon rakkauden kanssa, se on tosi kaukana siitä.
        Jos mies olisi aidosti rakastanut, niin hän ei olisi alunperinkään lähtenyt ja tehnyt toista naista raskaaksi. Nyt hän ei ilmeisesti sitten rakastakaan lapsensa äitiä vaan vanha suola alkoi janottaa. Ehei..tämä on taas tätä kyvyttömyyttä rakastaa ketään muuta kuin itseään!

• mitäs jos sanon
        onnistumaan kirjoitti:

Joo viis muista tässä maailmassa kunhan omat tarpeet tulee täytettyä. Kyllä vaan kannattaa ja pitää lapsen takia yrittää, ei pitäis lapsia tehdä jos ei tajua mitä siihen kuuluu, vastuu, perhe, 2 ihmistä kasvattamassa lasta yhdessä joka päivä, minkä takia suomessa on näin paljon pahaa oltavaa kun ei oo minkäänlaista kunnioitusta elämää kohtaan, toisia ihmisiä kohtaan. Se rakkaus ei ole mikään tekosyy paskoa toisten elämää, se mies on alottanut jotain, sen pitää se nähdä loppuun asti ja yrittää tehdä niin kuin se pitäs tehdä, ottaa se vakavasti. Näillä kahdella ei pitäs olla mitään tekemistä toistensa kanssa, välit poikki. Ja tälle alkuperäselle kirjottajalle: jos se mies haluaa olla sun kans niin olis jo jättänyt sen naisensa mut se ei tule ikinä tapahtumaan ja sä haluut sitä ainoastaan kun on toisen kanssa. Mikä oli se syy että erositte ennen olisiko semmonen kun et olit naimisissa tai suhteessa ja hän oli sun hetkinen juttus tai toisin päin, tässä tarinassa on nyt muutakin kun mitä annat tulla ja luulenpa että tää mies ei ikinä suhun luota enää.

että se on jo tapahtunut?ollaan sovittu että he muuttavat erilleen ja muutan mieheni luo takaisin.Jaa että haluaisin sitä ainoastaan kun oli toisen kanssa??ei todellakaan näin,olen sen halunnut koko ajan,mies ei vaan tätä tiennyt vasta kun nyt.
        Kumpikaan meistä ei ole ollut naimisissa ja en ole ollut ikinä missään toisessa suhteessa kun olin hänen kanssaan,eikä toisinpäin.
        Eikä tähän liity mitkään ihmissuhteet muiden kanssa.
        Eron syy oli se että olin tietyistä asioista johtuen masentunut ja en ollut oma itseni.
        Kultani luuli etten häntä halua
        Mutta näin ei missään vaiheessa siis ollut.
        Kyllä unta näätte jos ajattelette että kumppanistani luovun siksi että teimme erotessamme virheen ja ajauduttiin erillemme ja kävi näin,joku tuli raskaaksi.
        Kyllä lapsi saa molemmat vanhemmat lähelleen,he eivät vaan asu saman katon alla.

• sitten parempi
        mitäs jos sanon kirjoitti:

että se on jo tapahtunut?ollaan sovittu että he muuttavat erilleen ja muutan mieheni luo takaisin.Jaa että haluaisin sitä ainoastaan kun oli toisen kanssa??ei todellakaan näin,olen sen halunnut koko ajan,mies ei vaan tätä tiennyt vasta kun nyt.
        Kumpikaan meistä ei ole ollut naimisissa ja en ole ollut ikinä missään toisessa suhteessa kun olin hänen kanssaan,eikä toisinpäin.
        Eron syy oli se että olin tietyistä asioista johtuen masentunut ja en ollut oma itseni.
        Kyllä unta näätte jos ajattelette että kumppanistani luovun siksi että teimme erotessamme virheen ja ajauduttiin erillemme ja kävi näin,joku tuli raskaaksi.
        Kyllä lapsi saa molemmat vanhemmat lähelleen,he eivät vaan asu saman katon alla.

vaihtoehto että soitellaan joka päivä joskus montakin kertaa päivässä salaa,harrastetaan puh.seksiä ja aina kun tavataan niin naidaan salaa?
        Oisko se sitten parempi tätä naista ja lasta kohtaan?kunhan isä vaan asuu saman katon alla?
        Joo tunteet syrjään vaan eiks niin?

• että mies
        itserakkautta korkeintaan kirjoitti:

Ei tuolla jutulla ole mitään tekemsitä aidon rakkauden kanssa, se on tosi kaukana siitä.
        Jos mies olisi aidosti rakastanut, niin hän ei olisi alunperinkään lähtenyt ja tehnyt toista naista raskaaksi. Nyt hän ei ilmeisesti sitten rakastakaan lapsensa äitiä vaan vanha suola alkoi janottaa. Ehei..tämä on taas tätä kyvyttömyyttä rakastaa ketään muuta kuin itseään!

lähti alunperin koska luuli etten häntä halua,vaikka koitin muuta kertoa hän ei uskonut.
        Ja meidän piti jo monta vuotta sitten tehdä yhdessä lapsia,mies sitten kuvitteli etten haluakkaan.
        Piti ilmeisesti korvike hakea.

• yksiselitteisesti

sairastunut masennukseen.

• hommaa
        mitäs jos sanon kirjoitti:

Kylläpä tää kulta miehesi on kusipää ja tyhmä, heittää raskaana olevan naisensa ulos ja tuo hullun eukon takas, no semmosta.

• niin hullun
        hommaa kirjoitti:

Kylläpä tää kulta miehesi on kusipää ja tyhmä, heittää raskaana olevan naisensa ulos ja tuo hullun eukon takas, no semmosta.

tekee??
        Halutaan toisemme takaisin ja sillä selvä.
        Nyt vaan on käynyt niin että eräs ihminen on tullut raskaaksi ja seuraukset pitää sietää.

• POLJETAAN KAIKKI

kivaa vai? Sua saa kohdella kuin mitäkin rättiä ja kun vähän surkeena kattoo, sä nöyristelet ja olet onnesi kukkuloilla? Nainen mikä sua vaivaa?

Arvosta itseäsi kiitos. Ja onko tuo muka aikuisen miehen käytöstä?

Häpeä, ota opiksi ja häpeä vähän lisää.

Ihan sama kuka kuulu ja kelle, mut sä voit aloittaa itsestäsi, ja lopeta tuo kynnysmattona oleminen. Paskakupin virka ei ole niin kovin ihan pitemmän päälle.

• itse...

omasta elämästäni päätän..ja epäilen ettei mies jättäisi muijaansa mun takia ilman painavaa syytä...

• olet ilmeinen hätävara
        itse... kirjoitti:

omasta elämästäni päätän..ja epäilen ettei mies jättäisi muijaansa mun takia ilman painavaa syytä...

Minkäs takia se sitten sinut aikoinaan jätti? Eikö silloin ollut painavaa syytä?
        Sinä olet tuolle miehelle ihan selkeästi hätävara. Jos nykyisen kanssa on ollut riitaa tai ei saa, niin sitten hän käyttää sinua.

• mutta ei halua
        olet ilmeinen hätävara kirjoitti:

Minkäs takia se sitten sinut aikoinaan jätti? Eikö silloin ollut painavaa syytä?
        Sinä olet tuolle miehelle ihan selkeästi hätävara. Jos nykyisen kanssa on ollut riitaa tai ei saa, niin sitten hän käyttää sinua.

Kun en ollut oma itseni!!olin MASENTUNUT siksi lähti vaikka kauan jaksoi silloinkin olla vierellä vaikka mulla vaikeaa.
        Nyt mulla asiat ok,ollut jo hyvän aikaa.
        Kultani oli erotessamme siinä uskossa etten häntä halua ja ottaisin mieluummin toisen,kun ei tehnyt seksiäkään mieli silloin hänen kanssaan koska olin niin paskana.
        Eikä hänellä muutenkaan hyvä itsetunto.
        Ei silti koskaan ollut niin etten häntä olis rakastanut.
        Olisko kuule sittenkin niinpäin että tämä nykyinen suhde sen muijan kanssa olis ollut hätävara??tunnen kyllä sen miehen eikä se käyttäis mua lohdutuspalkintona.
        Meillä oli kuule vauvantekoaikeet silloin kun viimeksi yhdessä olimme ja olimme kihloissa.
        Miksiköhän mies ei ole sitten nykyistään kosinut jos niillä niin ihanaa??

• oi kateeks käy kuule...
        mutta ei halua kirjoitti:

Kun en ollut oma itseni!!olin MASENTUNUT siksi lähti vaikka kauan jaksoi silloinkin olla vierellä vaikka mulla vaikeaa.
        Kultani oli erotessamme siinä uskossa etten häntä halua ja ottaisin mieluummin toisen,kun ei tehnyt seksiäkään mieli silloin hänen kanssaan koska olin niin paskana.
        Olisko kuule sittenkin niinpäin että tämä nykyinen suhde sen muijan kanssa olis ollut hätävara??tunnen kyllä sen miehen eikä se käyttäis mua lohdutuspalkintona.
        Meillä oli kuule vauvantekoaikeet silloin kun viimeksi yhdessä olimme ja olimme kihloissa.

Tyyppi jättää, haukkuu alkaa vihaamaan, on kuin ei oliskaan, satuttaa loukkaa. Ja sinä annat.

Palaa reppana takaisin, kun on ensin hurvitellut, vastuuton myös toista kohtaan. Ja sähän otat avosylin vastaan. Sano nyt vielä perään, et hei, jos mä tästä nyt vaik masentuisin tai tulisin raskaaksi niin menehän sinä vain vieraisiin. Mä täällä odotan uskollisesti..

Ihan yks hailee, piditsä ittees hätävarana vai et, mut mies on ääliö typerys vastuuton kulkumuna ja sä olet vielä isompi tolvana, joka katselee sitä silmät sydämenkuvia täynnä ja toinen pitää sua kuin viisvuotiasta reppanaa, et hei tässä sedältä tikkari, ei enää satuteta, pussataa vähän, niin ei se haittaa, vaikka mä olinkin petollinen ja paska, ja hei, ei kai se haittaa, et vihasin, tässä pikku hali... tuitui.. Ja sähän annat..

Mitä se sua liikuttaa oliko kosinut nykystä vai ei. sä olisit ansainnut oikean miehen, et mitään ala-arvoista pussintyhjentelijää ja ole nyt herrantähden sen verran aikuinen.

Voiko ihminen olla noin tollo?
        Tän on pakko olla provo..

Masennu lisää kun huomaat minkä sian olet luoksesi ottanut. Silloin se lähtee ja sinä tietty toivotat ilomielin tervetulleeks..

Kyl se on tasan miehen ongelma, et pitää itsensä vapaana, ei sun. Ei tarvi ottaa huonoa miestä, jos ei hyvää ole.

• I dont care..
        oi kateeks käy kuule... kirjoitti:

Tyyppi jättää, haukkuu alkaa vihaamaan, on kuin ei oliskaan, satuttaa loukkaa. Ja sinä annat.

Palaa reppana takaisin, kun on ensin hurvitellut, vastuuton myös toista kohtaan. Ja sähän otat avosylin vastaan. Sano nyt vielä perään, et hei, jos mä tästä nyt vaik masentuisin tai tulisin raskaaksi niin menehän sinä vain vieraisiin. Mä täällä odotan uskollisesti..

Ihan yks hailee, piditsä ittees hätävarana vai et, mut mies on ääliö typerys vastuuton kulkumuna ja sä olet vielä isompi tolvana, joka katselee sitä silmät sydämenkuvia täynnä ja toinen pitää sua kuin viisvuotiasta reppanaa, et hei tässä sedältä tikkari, ei enää satuteta, pussataa vähän, niin ei se haittaa, vaikka mä olinkin petollinen ja paska, ja hei, ei kai se haittaa, et vihasin, tässä pikku hali... tuitui.. Ja sähän annat..

Mitä se sua liikuttaa oliko kosinut nykystä vai ei. sä olisit ansainnut oikean miehen, et mitään ala-arvoista pussintyhjentelijää ja ole nyt herrantähden sen verran aikuinen.

Voiko ihminen olla noin tollo?
        Tän on pakko olla provo..

Masennu lisää kun huomaat minkä sian olet luoksesi ottanut. Silloin se lähtee ja sinä tietty toivotat ilomielin tervetulleeks..

Kyl se on tasan miehen ongelma, et pitää itsensä vapaana, ei sun. Ei tarvi ottaa huonoa miestä, jos ei hyvää ole.

Oli ihan oma vikani että se silloin meni,se oli niin loukattu ja sitä sattu,siksi loukkasi ja sanoi asioita mulle mitä ei oikeesti tarkottanut.
        Kai mä sen nyt herranjestas tunnen,näin monen vuoden jälkeen.
        Ei tää ole koskaan pelleilyä meidän välillä ollut,eikä tule olemaan.
        Se ei ole mikään peluri vaan sillä on oikeasti sydän pelissä.
        Ei se siitäkään hyvältä tunnu että joutuu jättämään tulevan lapsensa noin.
        Mutta kun rakastaa mua eikä sen lapsen äitiä,
        on aina rakastanut mua.
        Mä kuitenkin aion sen ottaa,en voi muutakaan,rakastan vaan sitä liikaa.
        Eikä se ole ääliö,ei se olis kulliaan toiseen naiseen ikinä työntänyt jos ei olisi kuvitellut tai luullut tähän asti ettei kelpaa mulle.

• vielä tossa
        I dont care.. kirjoitti:

Oli ihan oma vikani että se silloin meni,se oli niin loukattu ja sitä sattu,siksi loukkasi ja sanoi asioita mulle mitä ei oikeesti tarkottanut.
        on aina rakastanut mua.
        Eikä se ole ääliö,ei se olis kulliaan toiseen naiseen ikinä työntänyt jos ei olisi kuvitellut tai luullut tähän asti ettei kelpaa mulle.

mieleen että miksiköhän nussii mua ilman ehkäsyä jos vaan haluais muuten käydä painamassa?

• onnea elämääsi.
        I dont care.. kirjoitti:

on aina rakastanut mua.

Ittees et tunne ainakaan riittävästi, että ittees rakastaisit.

Ai niin, se olikin sun vika, et se täydellisyys viitsi vaivautua vihaamaan sua, joo miten hyvä onkin syyllistää kaikki masentuneet ja sairastuneet, loppuu huolet monilta.
        Joo ota vaan kaikki syyt niskoilles, sähän olet suorastaan ansainnut ja kerjäät sitä, sitähän sä varmaan elämältä halusitkin, mukava, et pääset toteuttaan itseäsi näin kivalla tavalla..

Petollinen vihaaja joka pystyy tuskitta paneen paksuksi toista ja pettämään samaan aikaan. Ihanaa kun saat vielä selvitellä paskiaisen nykyiset suhteetkin. Mikä onni sulle.. Varmaan tulee tärkeä olo kun olet noin korvaamaton ja näin tärkeessä asiassa.. Ihana juttu.

Eihän se tarkottanut tietenkään pahoja juttuja, nekihän oli sun vika ja ei se tarkottanut, sähän voitkin kantaa siitä vastuun ja syyllisyyden. saanko mäkin antaa kaiken elämäni vastuun sulle ja polkee sua vielä vähän lisää? Ja sit ku mies vihaa, niin jo valmiiks tietää, että sä olet aina valmis ottamaan sen vastaan. JA vaikka hän käviskin vieraissa vähän itkeskelemässä, niin sä jaksat uskollisesti tarjota astiasi, "täytä tää taas paskalla, se on mulle tärkeä tehtävä, mähän tätä paskaämpärin virkaa toivoinkin aina"..

Ei se pelleilyä ollutkaan. Tyyppi vihas varmaan aidosti, eikä pysty rakastaan tosissaan rehellisellä mielellä. Sydän pelissä, mut sun sydän, ei hänen. Myös toisen naisen. Kivaa, et voidaan puhua rehellisyydestä ja aidoista tunteista, mitä siitä vaikka ne oliskin vihaa jopa.

Ota se vain, jos haluat. Sehän on sun elämäsi, ei kenenkään muun. Sähän siitä nautit, että mies on sellainen yyber-upea pakkaus, mistä sä aina haaveilitkin eikös totta.

Ei se ole ääliö, sehän on viisas ja hienohieno mies, eikö niin? Kaikkihan me sellainen halutaan.
        Miten naiset onkin niin väärässä.. Eihän ne tajua, et nää tällaset miehet on upeita...

Mut me ei edes uskalleta toivoa, meissä on vika, kun ei oteta toisten naisten miestä vastaan eikä aukasta ovee enää sellaselle, joka on itse sillat takanaan polttanut.

• pakko-provo
        vielä tossa kirjoitti:

mieleen että miksiköhän nussii mua ilman ehkäsyä jos vaan haluais muuten käydä painamassa?

Mitenkähän te nyt ilman ehkäisyä, jos olet vakavasti sairas? Käytätkö lääkitystä, ja jos käytät, niin miksi et ehkäise?
        Tän jutun on pakko olla provo - ei kukaan voi olla noin tyhmä!

• sairaana
        pakko-provo kirjoitti:

Mitenkähän te nyt ilman ehkäisyä, jos olet vakavasti sairas? Käytätkö lääkitystä, ja jos käytät, niin miksi et ehkäise?
        Tän jutun on pakko olla provo - ei kukaan voi olla noin tyhmä!

etten raskaaksi voisi tulla.
        Ja ei ole kyllä provo,niin sekopää en ole.
        Jos teitä mun ongelmat haittaa tai epäilyttää niin ei ole pakko vastata tai lukea.

• kun että
        onnea elämääsi. kirjoitti:

Ittees et tunne ainakaan riittävästi, että ittees rakastaisit.

Ai niin, se olikin sun vika, et se täydellisyys viitsi vaivautua vihaamaan sua, joo miten hyvä onkin syyllistää kaikki masentuneet ja sairastuneet, loppuu huolet monilta.
        Joo ota vaan kaikki syyt niskoilles, sähän olet suorastaan ansainnut ja kerjäät sitä, sitähän sä varmaan elämältä halusitkin, mukava, et pääset toteuttaan itseäsi näin kivalla tavalla..

Petollinen vihaaja joka pystyy tuskitta paneen paksuksi toista ja pettämään samaan aikaan. Ihanaa kun saat vielä selvitellä paskiaisen nykyiset suhteetkin. Mikä onni sulle.. Varmaan tulee tärkeä olo kun olet noin korvaamaton ja näin tärkeessä asiassa.. Ihana juttu.

Eihän se tarkottanut tietenkään pahoja juttuja, nekihän oli sun vika ja ei se tarkottanut, sähän voitkin kantaa siitä vastuun ja syyllisyyden. saanko mäkin antaa kaiken elämäni vastuun sulle ja polkee sua vielä vähän lisää? Ja sit ku mies vihaa, niin jo valmiiks tietää, että sä olet aina valmis ottamaan sen vastaan. JA vaikka hän käviskin vieraissa vähän itkeskelemässä, niin sä jaksat uskollisesti tarjota astiasi, "täytä tää taas paskalla, se on mulle tärkeä tehtävä, mähän tätä paskaämpärin virkaa toivoinkin aina"..

Ei se pelleilyä ollutkaan. Tyyppi vihas varmaan aidosti, eikä pysty rakastaan tosissaan rehellisellä mielellä. Sydän pelissä, mut sun sydän, ei hänen. Myös toisen naisen. Kivaa, et voidaan puhua rehellisyydestä ja aidoista tunteista, mitä siitä vaikka ne oliskin vihaa jopa.

Ota se vain, jos haluat. Sehän on sun elämäsi, ei kenenkään muun. Sähän siitä nautit, että mies on sellainen yyber-upea pakkaus, mistä sä aina haaveilitkin eikös totta.

Ei se ole ääliö, sehän on viisas ja hienohieno mies, eikö niin? Kaikkihan me sellainen halutaan.
        Miten naiset onkin niin väärässä.. Eihän ne tajua, et nää tällaset miehet on upeita...

Mut me ei edes uskalleta toivoa, meissä on vika, kun ei oteta toisten naisten miestä vastaan eikä aukasta ovee enää sellaselle, joka on itse sillat takanaan polttanut.

haluan sen miehen koska se on mua ennenkin niin hyvänä pitänyt.
        Ja ei mies ainakaan mua syyllistä,itse itseeni syyllistän,ehkä sitten liikaakin.
        Mutta ne tunteet mun sisällä on sitä luokkaa etten nille voi mitään,ja jos vielä saan vastakaikua tunteilleni?pitäiskö vaan kävellä pois?haluan sen kanssa tehdä lapsia ja oman kodin haluan sen kanssa.
        Kyllä mun ainakin yritettävä on,en usko että se enään lähtee.
        Enkä mä sitä hyväksyisi jos se mua pettäisi mutta tiedän ettei se sitä tekis.

• ota ole hyvä..
        kun että kirjoitti:

haluan sen miehen koska se on mua ennenkin niin hyvänä pitänyt.
        Ja ei mies ainakaan mua syyllistä,itse itseeni syyllistän,ehkä sitten liikaakin.
        Mutta ne tunteet mun sisällä on sitä luokkaa etten nille voi mitään,ja jos vielä saan vastakaikua tunteilleni?pitäiskö vaan kävellä pois?haluan sen kanssa tehdä lapsia ja oman kodin haluan sen kanssa.
        Kyllä mun ainakin yritettävä on,en usko että se enään lähtee.
        Enkä mä sitä hyväksyisi jos se mua pettäisi mutta tiedän ettei se sitä tekis.

jaa on hyvänä pitänyt, no on kuule pitänyt pahanakin. Montakos kertaa sen pitäis pitää sua pahana, riittäiskös kuusi, entäs kolmetoista, vai suvaitsisitko katsella moista vätystä vaikka sataneljätoista kertaa ennenkuin sulla tulis stoppi sille pahanapitämiselle, vai oliskos tuhat jees, mut tuhatviis paskaa tekoa sais sun silmät auki? Eihän se vielä mitään, kun kerran törkeilee, ja on jees, törkeilkööt toisenknin kerran, ja kun toinenkin meni, menköön kolmas.. kohtahan niitä riittää..

Niin itteeshän sä syyllistätkin, ja vaikka mieskin sua syyllistäis, sähän syyllistyisit, etkä pistäis sittenkään rajoja sille. Sähän katsos suostut.
        Miten ihana onkaan syyllistää itteensä, oikeen kieriskellä siinä itsesyytöksessä, oih ja sehän antaa oikeutuksen sun olla vastuuton kersa, ja ei haittaa vaikka sillon katselee jotain paskaa petturia.. Eihän.

Tunteet sulla onkin sitä luokkaa, ettei niiille voi mitään, mut tuo tyhmyys onkin jo sit sitä luokkaa, että menee yli niiden tunteilujenkin..
        Ei sun tarvi kävellä pois, sehän käyttää sua hyväksi, tuleehan se perään kuitenkin, jos sä lähtisit. Kun sä antaisit tulla. Sulla ei tulis mielen viereenkään, et potkua perseelle ja näytä mihin suuntaan se ovi aukee, etkä sä sais sanottua, että kiitti, mut ei kiitti tällä kertaa.. Eihän tulis. Ei kun kato mies on niinniin ihana rakas.. Vaikka pettää ja vihaskin. Oi se on aivan normaalia, eikö..

Ei se enää lähde, se tulee aina takas, kun sä otat. Sehän oikeestaan ottaa vaan sitä, että sä heittäsit sen ulos, mut eihän se sua pettäis, muita vain, suahan se vain vihas ja etsi toisen..
        Sehän on paljon paljon parempi vaihtoehto. Suorastaan ihana. Rakastettava mielikuva.

Ei se pahaa tarkota, sehän tarkotti hyvää sillä. Sehän rakasti sua kun etsi uuden. Se oli sulle hyväks, että vihas, niinniin.. Kiva kuulla, että hyvin pyyhkii. Ei kun anna mennä vain tuota rataa. Me muut ihaillaan sua muuten vain.

• ei voi olla totta
        sairaana kirjoitti:

etten raskaaksi voisi tulla.
        Ja ei ole kyllä provo,niin sekopää en ole.
        Jos teitä mun ongelmat haittaa tai epäilyttää niin ei ole pakko vastata tai lukea.

Sinä kirjoitit, että sairastuit vakavasti. Mikä se sellainen vakava sairaus on, jonka aikan voi lapsia hankkia?
        Millainen mies laittaa kaksi naista samaan aikaan raskaaksi itselleen? EI järkevää touhua teiltä kummaltakaan!

• ei se tajuu
        ota ole hyvä.. kirjoitti:

jaa on hyvänä pitänyt, no on kuule pitänyt pahanakin. Montakos kertaa sen pitäis pitää sua pahana, riittäiskös kuusi, entäs kolmetoista, vai suvaitsisitko katsella moista vätystä vaikka sataneljätoista kertaa ennenkuin sulla tulis stoppi sille pahanapitämiselle, vai oliskos tuhat jees, mut tuhatviis paskaa tekoa sais sun silmät auki? Eihän se vielä mitään, kun kerran törkeilee, ja on jees, törkeilkööt toisenknin kerran, ja kun toinenkin meni, menköön kolmas.. kohtahan niitä riittää..

Niin itteeshän sä syyllistätkin, ja vaikka mieskin sua syyllistäis, sähän syyllistyisit, etkä pistäis sittenkään rajoja sille. Sähän katsos suostut.
        Miten ihana onkaan syyllistää itteensä, oikeen kieriskellä siinä itsesyytöksessä, oih ja sehän antaa oikeutuksen sun olla vastuuton kersa, ja ei haittaa vaikka sillon katselee jotain paskaa petturia.. Eihän.

Tunteet sulla onkin sitä luokkaa, ettei niiille voi mitään, mut tuo tyhmyys onkin jo sit sitä luokkaa, että menee yli niiden tunteilujenkin..
        Ei sun tarvi kävellä pois, sehän käyttää sua hyväksi, tuleehan se perään kuitenkin, jos sä lähtisit. Kun sä antaisit tulla. Sulla ei tulis mielen viereenkään, et potkua perseelle ja näytä mihin suuntaan se ovi aukee, etkä sä sais sanottua, että kiitti, mut ei kiitti tällä kertaa.. Eihän tulis. Ei kun kato mies on niinniin ihana rakas.. Vaikka pettää ja vihaskin. Oi se on aivan normaalia, eikö..

Ei se enää lähde, se tulee aina takas, kun sä otat. Sehän oikeestaan ottaa vaan sitä, että sä heittäsit sen ulos, mut eihän se sua pettäis, muita vain, suahan se vain vihas ja etsi toisen..
        Sehän on paljon paljon parempi vaihtoehto. Suorastaan ihana. Rakastettava mielikuva.

Ei se pahaa tarkota, sehän tarkotti hyvää sillä. Sehän rakasti sua kun etsi uuden. Se oli sulle hyväks, että vihas, niinniin.. Kiva kuulla, että hyvin pyyhkii. Ei kun anna mennä vain tuota rataa. Me muut ihaillaan sua muuten vain.

Hyvä kirjoitus sinulta. Harmi vaan, ettei tuo ap. tajuu mitään. Sinisilmäinen ja niiiiin tyhmä, ettei ole tosikaan. Mahtaa olla hyvä elämä edessäpäin, mies vie kuin vierasta sikaa ja akka sen kun vikisee onnensa kukkuloilla. On meitä moneksi.

• sä tosiaan...
        mutta ei halua kirjoitti:

kaiken mitä mies sinulle syöttää? Hätävara nykyinen suhde? Lohdutuspalkinnolta kuulostat pikemminkin sinä, sori vaan. Mieti, haluatko oikeesti itsellesi tuollaisen miehen, johon ei voi luottaa yhtään. Kun tai jos sinulle tulee vaikeaa, sairastut uudestaan, niin johan jätkä taas lähtee.

• mikään
        ei voi olla totta kirjoitti:

Sinä kirjoitit, että sairastuit vakavasti. Mikä se sellainen vakava sairaus on, jonka aikan voi lapsia hankkia?
        Millainen mies laittaa kaksi naista samaan aikaan raskaaksi itselleen? EI järkevää touhua teiltä kummaltakaan!

helvetin provoilupalsta kai ole?miksi semmosta tekisin?

• joku
        ota ole hyvä.. kirjoitti:

samankaltainen kokemus kerta suhtaudut näin agressiivisesti koko juttuun?
        Se ei ole mua sen enempää pahana pitänyt ikinä kun minä sitäkään,tottakai se sano pahoja juttuja kun riideltiin eron aikaan,kai minäkin sanoin.
        Eikös ihmiset huuda ja sano turhia ja paskoja asioita kun niitä on loukattu?asioita mitä eivät edes välttämättä tarkoita.
        Se ei olis eroa halunnut musta,olis mun kanssa halunnut olla lopun elämänsä mutta luuli että mun ei tee sitä mieli tai en rakasta enään.
        Siinä vaiheessa kun se oli tämän luulon päähänsä takonut oli mun turha sanoa enään että rakastan,ei uskonut.
        Ja se ei ole ikinä mua syyllistänyt,helvetin helvetti kun tietäsit mitä paskaa se multa jakso sillon pitkän aikaa.
        Ei seksiä,ihme raivareita,välillä taas masiksissa.....tarviiko jatkaa?
        Oliko sitten ihme että luuli etten rakasta sitä enään?
        Ihan helvetin kauan kuule siinä vieressä oli ja tuki mutta,seksikin hänelle niin tärkeätä suhteessa että otti varmaan koville mutta silti piti vaan sylissä.
        Eikai se siinä enään lopulta voinut olla kerta LUULI ETTEN ENÄÄN RAKASTA.
        Minkäs ikäinen muuten itse olet jos kysäistä saan?
        Itse olen 25v..
        Eikä se mua hyväksikäytä,miksi helvetissä sitten dumppaisi raskaana olevan muijan sen äidin luo jos olen vaan panopuu?miksi haluaa panna mua ilman ehkäsyä?miksi sanoo että haluaa mut takaisin ja nyt mennään naimisiin?maksaa mun junaliput kerta mä tiukilla että saa mut syliinsä?miksi sitten?miksi,miksi,miksi?sanoppa se?

• ovimatto tallattavaks.
        joku kirjoitti:

Se ei ole mua sen enempää pahana pitänyt ikinä kun minä sitäkään,tottakai se sano pahoja juttuja kun riideltiin eron aikaan,kai minäkin sanoin.
        Eikös ihmiset huuda ja sano turhia ja paskoja asioita kun niitä on loukattu?asioita mitä eivät edes välttämättä tarkoita.
        Se ei olis eroa halunnut musta,olis mun kanssa halunnut olla lopun elämänsä mutta luuli että mun ei tee sitä mieli tai en rakasta enään.
        Siinä vaiheessa kun se oli tämän luulon päähänsä takonut oli mun turha sanoa enään että rakastan,ei uskonut.
        Ja se ei ole ikinä mua syyllistänyt,helvetin helvetti kun tietäsit mitä paskaa se multa jakso sillon pitkän aikaa.
        Ihan helvetin kauan kuule siinä vieressä oli ja tuki mutta,seksikin hänelle niin tärkeätä suhteessa että otti varmaan koville mutta silti piti vaan sylissä.
        Itse olen 25v..
        Eikä se mua hyväksikäytä,miksi helvetissä sitten dumppaisi raskaana olevan muijan sen äidin luo jos olen vaan panopuu?miksi haluaa panna mua ilman ehkäsyä?miksi sanoo että haluaa mut takaisin ja nyt mennään naimisiin?maksaa mun junaliput kerta mä tiukilla että saa mut syliinsä?miksi sitten?miksi,miksi,miksi?sanoppa se?

kiva mies, "luulee" asioita ja lähtee kälppimään.
        Ja sullehan saa huutaa vihoissaankin tai ilman, mitä sylki suuhun tuo? Ei tarvi ees pyytää anteesk, sähän ymmärrät jo etukäteen, et riidellessäkin saa heittää täydeltä laidalta sun niskaan kaikki vaan, mitä mieleen tulee.

Tiätsä hei, ei sellasta kantsi enää opettaa isoa poikaa puhumaan tai käyttään kännykkää, jos ei itse osaa.

Vainoharhainenkin vielä, jos ei puhetta ymmärrä.
        Mä olen sen verran vanha, etten ole ihan eilisen teeren poika ja vaikka olisin minkä ikäinen, en ikimaailmassa olisi noin TYPERÄ ja sinisilmäinen aasi, kuin sä.

Ihme tyyppi, kun sua kerran niin rakasti, mut toisen matkaan lähti ja alko isäntekeleeks samantien.

Mä suhtaudun agressiivisesti aina, kun jotakin hyväuskoista hölmöä nuorta naista koittaa yhtä surkeet jätkät huiputtaa, jos olisit vaikka mun sisko tai ystävä, mä en sallis koskaan et sulle kukaan mies tekis noin. Eiks sulla ole edes sisaruksia, jotka huolehtii susta ja pitää ei-toivotut miehekkeet kaukana susta?

• hoida itsesi kuntoon
        joku kirjoitti:

Itse olen 25v..

Minäkin olen sinua arvostellut ja arvostelen edelleen. Sinä olet juuri niitä pikkupimuja, joita miehet höynäyttää. Siununalaistesi seuraa haetaan silloin kun ollaan seksinpuutteessa, kun rahat on loppu, kun omassa jääkaapissa ei ole ruokaa, kun kaivataan pyykinpesijää...
        Sinulta puuttuu tyystin kunnioitus omaa itseäsi kohtaan. Sinä asetut jäteastiaksi, joka kestää ja kuuntelee kaiken ja jonka luona voi käydä silloin kun mieli tekee ja myös lähteä pois silloin kun haluttaa. Sinä uskot kaiken ja nielet kaikki valheet.
        Ikäni on 52 ja on yhtä sun toista tullut nähtyä ja koettua..Minusta sinä podet läheisriippuvaisuutta ja saatan arvata kirjoituksesi perusteella, mitä sairautta podet. Sitäkin pitää lääkitä ja sen lääkityksen aikana ei todellakaan pitäisi itseään raskaaksi laittaa.

• ...........
        ovimatto tallattavaks. kirjoitti:

kiva mies, "luulee" asioita ja lähtee kälppimään.
        Ja sullehan saa huutaa vihoissaankin tai ilman, mitä sylki suuhun tuo? Ei tarvi ees pyytää anteesk, sähän ymmärrät jo etukäteen, et riidellessäkin saa heittää täydeltä laidalta sun niskaan kaikki vaan, mitä mieleen tulee.

Tiätsä hei, ei sellasta kantsi enää opettaa isoa poikaa puhumaan tai käyttään kännykkää, jos ei itse osaa.

Vainoharhainenkin vielä, jos ei puhetta ymmärrä.
        Mä olen sen verran vanha, etten ole ihan eilisen teeren poika ja vaikka olisin minkä ikäinen, en ikimaailmassa olisi noin TYPERÄ ja sinisilmäinen aasi, kuin sä.

Ihme tyyppi, kun sua kerran niin rakasti, mut toisen matkaan lähti ja alko isäntekeleeks samantien.

Mä suhtaudun agressiivisesti aina, kun jotakin hyväuskoista hölmöä nuorta naista koittaa yhtä surkeet jätkät huiputtaa, jos olisit vaikka mun sisko tai ystävä, mä en sallis koskaan et sulle kukaan mies tekis noin. Eiks sulla ole edes sisaruksia, jotka huolehtii susta ja pitää ei-toivotut miehekkeet kaukana susta?

Sanoinko että mies ei ole pyytänyt anteeksi?en koska se on pyytänyt..
        Heitin ihan samalla mitalla sillekkin paskaa silloin ennenvanhaan.
        Sillä oli jo silloin kun oltiin yhdessä kova halu ja melkein kiire tehdä lapsia koska kuvitteli olevansa jo niin vanha,on siis 28v.,kun meille tuli ero niin luulen että sen piti vaan hakea joku joka niitä sen kanssa haluaa hankkia,ja pian.
        Oltiin silloin kun kimpassa viimeks oltiin niin haltioissamme siitä että tehdään lapsia niin kultani osteli jo kaiken maailman vauvakamat,pinnasängyn ja muuta semmosta.
        Se oli niin lähellä....
        Sitten se otti toisen,ei väliä kuka,niin mä luulen,siitä erosta on kuitenkin vasta vuos aikaa.
        Olenpa vaikka sitten kuinka aasi sun mielestä mutta et ole sanonut miksi mies jättänyt eukkonsa mun eli ex naisensa takia jos ei halua palata siihen mitä meillä oli joskus?
        Ja kyllä mulla on kaksi isoa veljeä,koko perheeni kyllä erittäin hyvin kultani tuntee eivätkä ole sanallakaan kukaan vastustaneet meidän yhteen paluuta.
        Ei se mikään tuuliviiri ole,on tehnyt virheensä ehkä elämänsä pahimman mutta se kuitenkin on mut luokseen halunnut ja pyytänyt.
        Vaikka mulla ei vielä kyseisessä kaupungissa töitä mitä sieltä hankkia aion niin se haluaa mut luokseen pian,luvannut yksin maksaa vuokraa ja näin vaikka ei mikään jättituloinen ole.

• olen?
        hoida itsesi kuntoon kirjoitti:

Minäkin olen sinua arvostellut ja arvostelen edelleen. Sinä olet juuri niitä pikkupimuja, joita miehet höynäyttää. Siununalaistesi seuraa haetaan silloin kun ollaan seksinpuutteessa, kun rahat on loppu, kun omassa jääkaapissa ei ole ruokaa, kun kaivataan pyykinpesijää...
        Sinulta puuttuu tyystin kunnioitus omaa itseäsi kohtaan. Sinä asetut jäteastiaksi, joka kestää ja kuuntelee kaiken ja jonka luona voi käydä silloin kun mieli tekee ja myös lähteä pois silloin kun haluttaa. Sinä uskot kaiken ja nielet kaikki valheet.
        Ikäni on 52 ja on yhtä sun toista tullut nähtyä ja koettua..Minusta sinä podet läheisriippuvaisuutta ja saatan arvata kirjoituksesi perusteella, mitä sairautta podet. Sitäkin pitää lääkitä ja sen lääkityksen aikana ei todellakaan pitäisi itseään raskaaksi laittaa.

Eikä se mies takuulla ole seksinpuutteessa tullut mun ovea kolkuttaan,ei takuulla.
        Ei se hae musta mitään lohtua mihinkään tilanteeseen tai apuja.
        Ja en usko että se muijakaan enään sitä niiden suhdetta olis jatkaa halunnut kun kuuli mitä me on puuhailtu??ja vaikka oliskin halunnut niin ei halua mieheni,ja ei ole sen tyyppinen että heti pistäis eroten jos ongelmia tulee,niillä ollut jo pidempäänkin käsittääkseni vaikeuksia.
        Kun olin masentunut oli mun kanssa tosi pitkään eikä ollut heti kun ongelmia että nyt välit poikki,kyllä siinä aikaa meni.
        Voitko tosiaan vaan sanoa mulle että älä ota sitä takaisin?että pitäis vaan jatkaa painajaista erossa siitä niinkö?että vaan pilaisin elämäni ja mieheni elämän enkä antais meille mahdollisuutta?niinkö olis hyvä?itkeä kaikki yöt ja päivät, miettiä missä se on ja mitä tekee?tiedätsä mitä paskaa se on kun kaipaa rakastaan eikä voi ilman sitä toista vaan olla onnellinen?luuletko että haluan lapsia toisen kanssa?kodin?seksiä en ole sen jälkeen harrastanut kun erottiin muiden kanssa..tuntuu että osa musta puuttuu ilman sitä toista,luuletko että tuntuu hyvälle?tuntuu niin mahtavalle kuule...
        Miksi sitten on pyytänyt mua muuttamaan sinne ja auttaa mua kaikin keinoin jos vaan käyttää hyväkseen?joo,o..
        Luuletko että jos tämä olis jotain läheisriippuvuutta mulle niin en olis pannut jo vaikka kenen perseenlääppijän kanssa kuka vastaan kävelee,kyllä tuolta maailmalta läheisyyttä saa jos haluaa,entäs jos ei halua?
        Ja mitäs luulet että olisko äijäni tullut juuri mun luo parinsadan km. päähän jos olis vaan nussia halunnut,kyllä se muualtakin sitä olis saanut.
        Ja jos niin tiedät että mitenkä olen sairas niin sano sitten?epäilen kyllä vähän.

• pitäydy aiheessa!
        olen? kirjoitti:

Eikä se mies takuulla ole seksinpuutteessa tullut mun ovea kolkuttaan,ei takuulla.
        Ei se hae musta mitään lohtua mihinkään tilanteeseen tai apuja.
        Ja en usko että se muijakaan enään sitä niiden suhdetta olis jatkaa halunnut kun kuuli mitä me on puuhailtu??ja vaikka oliskin halunnut niin ei halua mieheni,ja ei ole sen tyyppinen että heti pistäis eroten jos ongelmia tulee,niillä ollut jo pidempäänkin käsittääkseni vaikeuksia.
        Kun olin masentunut oli mun kanssa tosi pitkään eikä ollut heti kun ongelmia että nyt välit poikki,kyllä siinä aikaa meni.
        Voitko tosiaan vaan sanoa mulle että älä ota sitä takaisin?että pitäis vaan jatkaa painajaista erossa siitä niinkö?että vaan pilaisin elämäni ja mieheni elämän enkä antais meille mahdollisuutta?niinkö olis hyvä?itkeä kaikki yöt ja päivät, miettiä missä se on ja mitä tekee?tiedätsä mitä paskaa se on kun kaipaa rakastaan eikä voi ilman sitä toista vaan olla onnellinen?luuletko että haluan lapsia toisen kanssa?kodin?seksiä en ole sen jälkeen harrastanut kun erottiin muiden kanssa..tuntuu että osa musta puuttuu ilman sitä toista,luuletko että tuntuu hyvälle?tuntuu niin mahtavalle kuule...
        Miksi sitten on pyytänyt mua muuttamaan sinne ja auttaa mua kaikin keinoin jos vaan käyttää hyväkseen?joo,o..
        Luuletko että jos tämä olis jotain läheisriippuvuutta mulle niin en olis pannut jo vaikka kenen perseenlääppijän kanssa kuka vastaan kävelee,kyllä tuolta maailmalta läheisyyttä saa jos haluaa,entäs jos ei halua?
        Ja mitäs luulet että olisko äijäni tullut juuri mun luo parinsadan km. päähän jos olis vaan nussia halunnut,kyllä se muualtakin sitä olis saanut.
        Ja jos niin tiedät että mitenkä olen sairas niin sano sitten?epäilen kyllä vähän.

Eiköhän se sinun sairautesi selviä noista sinun kirjoituksistasi. Vastaat kaikille vihaisesti a niin pitkästi, että yhdessä vastauksessa puhut sitä ja toisessa toista. Kun niitä lukee, niin huomaa ristiin meneviä asioita. Siksi en edes usko, että tarinasi on totta. Keksi esni kerralla parempi aihe ja pitäydy tietyissä detaljeissa, niin joku voisi ehkä uskoakin.

• mikä?
        pitäydy aiheessa! kirjoitti:

Eiköhän se sinun sairautesi selviä noista sinun kirjoituksistasi. Vastaat kaikille vihaisesti a niin pitkästi, että yhdessä vastauksessa puhut sitä ja toisessa toista. Kun niitä lukee, niin huomaa ristiin meneviä asioita. Siksi en edes usko, että tarinasi on totta. Keksi esni kerralla parempi aihe ja pitäydy tietyissä detaljeissa, niin joku voisi ehkä uskoakin.

sanomassani on mennyt "ristiin" en kyllä ymmär,ja mikä mun sitten on jos niin tiedät???

• ovat
        mikä? kirjoitti:

sanomassani on mennyt "ristiin" en kyllä ymmär,ja mikä mun sitten on jos niin tiedät???

muuttuneet tuosta kun eka kerta kirjoitin..että jos jotain viittaat mitä alussa olen puhunut..tilanteet muuttuu joka päivä nyt.
        Ja miksiköhän vastaan pitkästikin välillä ja kiihtyneesti kun jotkut kirjottaa semmosta juttua että...on tämä asia hiukan meikäläisellä nyt pinnalla joten tottakai siitä kirjoitan pikästikin..

• kukaan ei usko
        ovat kirjoitti:

muuttuneet tuosta kun eka kerta kirjoitin..että jos jotain viittaat mitä alussa olen puhunut..tilanteet muuttuu joka päivä nyt.
        Ja miksiköhän vastaan pitkästikin välillä ja kiihtyneesti kun jotkut kirjottaa semmosta juttua että...on tämä asia hiukan meikäläisellä nyt pinnalla joten tottakai siitä kirjoitan pikästikin..

Sulla menee monta kertaa asioita ristiin ja sekaisin:
        - tapahtuma alkoi kaksi viikkoa sitten, jälkeenpäin kuitenkin kirjoitat samoista asioista eri tavalla ja tapahtuma onkin ihan muulloin
        - harrastitte vain salaa puhelinseksiä päivittäin > sitten samana päivänä kirjoitetussa mies jo asuikin kuonasi ja aioitte hankkia lapsia
        - miehesi nykyinen ei aluksi tiennyt, mutta taas samana päivänä kirjoitetussa tiesi ja heidän välinsä olivat menneet poikki sinun takiasi...
        Tässä on jotain pielessä tai lääkitys on jäänyt vähälle.
        Hohhoijaa....LOL

• ............
        kukaan ei usko kirjoitti:

Sulla menee monta kertaa asioita ristiin ja sekaisin:
        - tapahtuma alkoi kaksi viikkoa sitten, jälkeenpäin kuitenkin kirjoitat samoista asioista eri tavalla ja tapahtuma onkin ihan muulloin
        - harrastitte vain salaa puhelinseksiä päivittäin > sitten samana päivänä kirjoitetussa mies jo asuikin kuonasi ja aioitte hankkia lapsia
        - miehesi nykyinen ei aluksi tiennyt, mutta taas samana päivänä kirjoitetussa tiesi ja heidän välinsä olivat menneet poikki sinun takiasi...
        Tässä on jotain pielessä tai lääkitys on jäänyt vähälle.
        Hohhoijaa....LOL

Siis jos olen kirjoitellut väärin sanankääntein tai jotain niin valehdellut en oo.
        Katsos tilanteet muuttuu joka hetki.
        Joo siis se alkoi kaks viikkoa sitten että se tuli käymään...muutonhan tää on vanha juttu.
        En ymmär mitä tarkotat joten selvennä jos sua tää vaivaa.
        Ja tuon oot ymmärtänyt nyt vääriin...
        SIIS Silloin kaks/kolme viikkoa sitten harrastettiin eka kerran seksiä pitkästä aikaa,sen jälkeen on ollut muita kertoja ja myöskin puhelimessa.
        Ja en ole sanonut että se asuis mun luona..häh..meen itsekin sekasin.
        On pyytänyt siis mua muuttamaan takaisin siis luokseen,missä asuin silloin ennenkin.
        Ei aluksi tiennytkään tämä muija mutta kun mies oli kertonut niin tiesi.
        Ei herranjestas,vähän vaikea pon selvästi tänne asiansa kirjottaa kun aina kun joku kysyy niin laitan eri sanankääntein mutta samaa tarkoitan aina.
        Taidan siis olla vähän epäselvä...
        Korjaan kyllä jos sulla on jotain sanottavaa.
        Asiani on kyllä tosi,aika lapsellista epäillä.
        Lääkitystä ei ole.

• hyväksy..

tuollaista touhua ,mutta tässä tapauksessa jotenkin ymmärrän "teitä",,eronne jälkeen miehesi on etsinyt lohdutusta tästä naisesta ,joka odottaa nyt sinun entisen/nykisen miehesi kanssa lasta.
      Ehkä on parempi että jaksat sempata siihen asti että ,hän saa tuon raskauden kunnialla suoritettua ,ettei synny mitää suurempaa katasrooffia .naiset ovat niin herkässä mielen tilassa silloinko odottavat vauvaa.

voi käydä niin ettei tämä nainen haluaa olla yhteydessä teihin ja mieheesi enään ikinä.
      Siitä voi tulla ISO ONGELMA myöhemmässä vaiheessa ,kun olette valmiit perustamaan omaa perhettä ,se tulee vaivamaan sun miestä loppu elämänkin.

jos mahdollista ,edetkää hienovaraisesti ja järkevästi ,yritä vältää x:ääsi nyt ,ja keskity omaan elämään.

• pöydälle...

Liian myöhäistä nyt.
        Me palataan yhteen ja olen muuttamassa mieheni luo takaisin,missä siis ennenkin asuin.
        Me on nyt asiasta keskusteltu ja näin tehdään.
        Ihan sama mulle minkälaisena paskana te sitä miestä pidätte mutta kumpaakaan meistä ette tän palstan perusteella tunne.
        Se nainen muuttaa nyt väliaikaisesti äitinsä luo melko lähelle meitä.
        Asiat on varmaan päin vittua koska lapsi on nyt sille tulossa mutta ei voi mitään.
        Mä en siitä luovu vaikka se teistä olis kuinka hyväksikäyttäjä paska,te ette sitä tunne.
        Ei ole sillekään helppoa koska lapsi on aina lapsi,mutta se ei halua tätä naista jonka kanssa lapsi nyt tulossa.
        Aion meille mahdollisuuden antaa.
        Se haluaa mut kumpppanikseen ja minä sen,viljelly välillä vaan siemeniään vääriin paikoihin mutta ei voi mitään nyt.
        On jo muijansa jättänyt ja me palataan nyt yhteen.

• henk.koht.

mitä täällä katkerat ja elämästä ja parisuhteista kaiken tietävät kirjoittavat. Vain ne kaksi ihmistä lopulta tietää mitä heille on tapahtunut/tapahtumassa.tsemppiä sulle mut en osaa kyllä neuvoa.

• provo-provo

Pari viikkoa sitten sairastuit vakavasti ja nyt puuhaat jo lasta..älä viitsi kaikenlaista sepustaa.
      Jos tämä tarina on totta, niin kaksi tasapainotonta ja vastuutonta ihmistä on saanut toisensa.

• ....

Enkä ole sairastunut pari viikkoa sitten vaan paljon,paljon,paljon,paljon aiemmin,mistä nyt tommostakin päähäs sait?
        Mieheni vaan sai tietää silloin.
        Eikä kuule vaikuta voinko tehdä lapsia vai en,
        en käytä mitään lääkkeitä.
        Enkä meinaa kertoa mikä mun on tulee vaan lisää vitun paskaa niskaan,ja eihän se edes teille kuulu.
        Äläkä sinä myöskään viitti,miksi helvetissä kirjottaisin tämmöstä vain provoilun vuoksi??
        Helvetin typerä läppä joten unohda se,sun ei tarvii tähän kirjotella jos et mua usko,sen jo sanoin.
        Vaikea myöskään on asioitani todistaa koska ketään teistä en tunne.

• mietonen
        .... kirjoitti:

Enkä ole sairastunut pari viikkoa sitten vaan paljon,paljon,paljon,paljon aiemmin,mistä nyt tommostakin päähäs sait?
        Mieheni vaan sai tietää silloin.
        Eikä kuule vaikuta voinko tehdä lapsia vai en,
        en käytä mitään lääkkeitä.
        Enkä meinaa kertoa mikä mun on tulee vaan lisää vitun paskaa niskaan,ja eihän se edes teille kuulu.
        Äläkä sinä myöskään viitti,miksi helvetissä kirjottaisin tämmöstä vain provoilun vuoksi??
        Helvetin typerä läppä joten unohda se,sun ei tarvii tähän kirjotella jos et mua usko,sen jo sanoin.
        Vaikea myöskään on asioitani todistaa koska ketään teistä en tunne.

Oletpa saanut paljon negatiivista palautetta. Minusta koko soppa on kuitenkin ex-miesystäväsi vastuuttomuutta, miksi ihmeessä hän on lähtenyt hankkimaan lasta naisen kanssa jota hän ei rakasta? Jos palaatte yhteen, niin olisin sinuna varovainen kuitenkin. Miesystäväsi vaikuttaa tuuliviiriltä. Odota jonkun aikaa ennekuin alatte perheenlisäystä tekemään.

• rankalta

kuulosta sun tarina ja inhottavasti sitä täällä ruoditaankin, mutta senhän jo varmaan arvasitkin kun lähdit tänne avautumaan? :) Ihmisillä on niin mielipiteensä....

En myöskään osaa neuvoa enkä tahtoiskaan koska nää on just niitä tilanteita elämässä joista kannattaa oppia ja näitä vaan tapahtuu...Säälin jollain tasolla miehesi tyttöystävää mutta oon myös pahoillani sun puolesta ettet masennuksen takia ollut suhteenne aikana ihan mukana joka siis johti eroon jos oikein ymmärsin.

Eka ajatus on kuitenkin se, että ole varovainen...Miehesi(?) ei vielä tiedä sitä mahtavaa tunnetta joka oman lapsen syntymän myötä tulee joten hänen on tosi helppo vielä tässä vaiheessa olla sun kanssa ja puhua tulevasta....Tilanne on aivan toinen kun vauva syntyy.Nähtäväksi jää, pystyykö hän ryhtymään osa-aika isäksi ja palaamaan sun luo.

Tosi paljon voimia teille kaikille!

• että asiaan

näin rankasti tartutaan,mutta ei voi mitään...
        Ja joo oikein oot ymmärtänyt ja ei ole tietenkään oikein sitä naista kohtaan mutta ei ole muakaan tai miestäni kohtaan oikein olla erossa ja rakastaa salaa..
        Kyllähän se lapsen saanti mahtavalta tietysti tuntuukin mutta ei se yhteiselo niillä vanhemmilla vaan kuulemma onnistu..
        Kyllä lapsi tulee hoidettua ilmankin että ne saman katon alla asuu,ja naisella perhe auttamassa ja tukena myöskin.

• pitkään
        että asiaan kirjoitti:

Ja joo oikein oot ymmärtänyt ja ei ole tietenkään oikein sitä naista kohtaan mutta ei ole muakaan tai miestäni kohtaan oikein olla erossa ja rakastaa salaa..
        Kyllähän se lapsen saanti mahtavalta tietysti tuntuukin mutta ei se yhteiselo niillä vanhemmilla vaan kuulemma onnistu..
        Kyllä lapsi tulee hoidettua ilmankin että ne saman katon alla asuu,ja naisella perhe auttamassa ja tukena myöskin.

olitte yhdessä ja kuinka kauan miehesi on tyttöystävänsä kanssa ollut? Tiedätkö oliko lapsi suunniteltu asia heillä?

• niin kauan kun
        pitkään kirjoitti:

olitte yhdessä ja kuinka kauan miehesi on tyttöystävänsä kanssa ollut? Tiedätkö oliko lapsi suunniteltu asia heillä?

4 vuotta kultani kanssa,sen naisen kanssa se on ollut melkein vuoden..
        Enkä tiedä kuinka sitä lasta siellä on suunniteltu vai onko ollenkaan kerta en tätä naistakaan sen paremmin tunne ja mitä se haluaa,röökiä tykkää kyllä vetää vaikka odottaa.
        Ettei sen suurempia kunnioituksia mulla siihen suuntaan,luulen että sekin on kullalleni aika ongelma kerta ei itse polta eikä pidä polttavista naisista,ei ainakaan ennen pitänyt.
        En usko että kauheesti siis tykkää tämän polttamisesta..
        Mutta ei se koko ongelma tietenkään olla voi.

• Miltä
        niin kauan kun kirjoitti:

4 vuotta kultani kanssa,sen naisen kanssa se on ollut melkein vuoden..
        Enkä tiedä kuinka sitä lasta siellä on suunniteltu vai onko ollenkaan kerta en tätä naistakaan sen paremmin tunne ja mitä se haluaa,röökiä tykkää kyllä vetää vaikka odottaa.
        Ettei sen suurempia kunnioituksia mulla siihen suuntaan,luulen että sekin on kullalleni aika ongelma kerta ei itse polta eikä pidä polttavista naisista,ei ainakaan ennen pitänyt.
        En usko että kauheesti siis tykkää tämän polttamisesta..
        Mutta ei se koko ongelma tietenkään olla voi.

susta tuntuis elämä ilman sun miestä? Ja onko sulla vielä ollut masennusta?

• tuntuis..
        Miltä kirjoitti:

susta tuntuis elämä ilman sun miestä? Ja onko sulla vielä ollut masennusta?

tuntuis ja on tuntunut paskalta ilman sitä.
        Koko ajan ajatuksissa se on ja ikävä on,miltä nyt rakastuneena tuntuu..
        Kyllä se mua haluaa oikeasti,nytkin on tulossa huomenna käymään vaikka viikonloppu on sovittu että kaksin ollaan,kuulemma ikävä.
        Tänään se on soittanu kaks kertaa ja textareita tullu..
        Ei ole masentanut kun saan sen takaisin,mitä syytä mulla olis?

• susta
        tuntuis.. kirjoitti:

tuntuis ja on tuntunut paskalta ilman sitä.
        Koko ajan ajatuksissa se on ja ikävä on,miltä nyt rakastuneena tuntuu..
        Kyllä se mua haluaa oikeasti,nytkin on tulossa huomenna käymään vaikka viikonloppu on sovittu että kaksin ollaan,kuulemma ikävä.
        Tänään se on soittanu kaks kertaa ja textareita tullu..
        Ei ole masentanut kun saan sen takaisin,mitä syytä mulla olis?

tuntuu että kun saat sen takaisin niin masennus ei palaa ja kaikki on hyvin? Viittaan aiempaan viestiini siitä että ole varovainen... Ethän perusta koko elämääsi yhden henkilön varaan? :)Tiedät itsekkin että se ei ole järkevää...

• masennuksella
        susta kirjoitti:

tuntuu että kun saat sen takaisin niin masennus ei palaa ja kaikki on hyvin? Viittaan aiempaan viestiini siitä että ole varovainen... Ethän perusta koko elämääsi yhden henkilön varaan? :)Tiedät itsekkin että se ei ole järkevää...

ei ollut pienintäkään tekemistä mieheni kanssa..
        Ei sitten yhtään mitään,enemmän sain siltä tukea silloin.

• etteikö olisi ollut
        masennuksella kirjoitti:

ei ollut pienintäkään tekemistä mieheni kanssa..
        Ei sitten yhtään mitään,enemmän sain siltä tukea silloin.

Sä annat itsestäsi niin epätasapainoisen vaikutelman, että voisi uskoa, että olet maanisessa vaiheessa. Joko et osaa kuvata selkeästi, mitä tarkoitat tai olet käynyt vain vähän kouluja. Teksti on kuin murrosikäisen koulutytön kirjoittamaa!
        Jos olisit tyttäreni tai sisareni, niin kyllä puhuisin kanssasi vakavain sanakääntein. Voit uskoa, että ei tuosta sinun koohotuksestasi ja miehen entisetä lapsesta tule mitään hyvää seuraamaan. Nyt voi tuntua siltä, että leijut seitsemännessä taivaassa, mutta muista, se ei ole pysyvä tila. Tuollaisia mielensämuttavia miehiä on syytä varoa.

• .........
        etteikö olisi ollut kirjoitti:

Sä annat itsestäsi niin epätasapainoisen vaikutelman, että voisi uskoa, että olet maanisessa vaiheessa. Joko et osaa kuvata selkeästi, mitä tarkoitat tai olet käynyt vain vähän kouluja. Teksti on kuin murrosikäisen koulutytön kirjoittamaa!
        Jos olisit tyttäreni tai sisareni, niin kyllä puhuisin kanssasi vakavain sanakääntein. Voit uskoa, että ei tuosta sinun koohotuksestasi ja miehen entisetä lapsesta tule mitään hyvää seuraamaan. Nyt voi tuntua siltä, että leijut seitsemännessä taivaassa, mutta muista, se ei ole pysyvä tila. Tuollaisia mielensämuttavia miehiä on syytä varoa.

Sanotaan nyt aluksi että olen mitä olen sanonutkin.
        Maanisessa vaiheessa?hermot vaan menee kun kaikki sanoo että jätä se rauhaan,sehän kaikilla on varmaan takana mutta en aio,en ikinä.
        Rakastan sitä niin paljon.
        Ja sillä ei ollut mitään tekemistä sitten mun masennukseni kanssa,sen verran sanon,ei mitään tekemistä.
        Se asia johtaa juurensa toisaalle.
        Miksi me ei voitaisi olla yhdessä ja perustaa perhe?onko sulla joku syy siihen?
        Ei se halua olla sen naisen kanssa enään,raskaana tai ei.
        Ei vauvan syntymä muuta kun sen että miehelläni on siitä ikuinen vastuu vaikka eivät asuisi saman katon alla...en jaksais enää selostaa.
        Ehkä ymmärtäisit paremmin jos tietäisit oikeesti kuinka hellästi se mua pitää.
        Ei se ole musta ikinä yli päässyt vaikka oli tunteensa syrjään saanu laitettuakin hetkeksi.
        Ja luuletko etten yrittänyt minäkin samaa temppua?yritin unohtaa koko miehen ja jatkaa elämääni sillon kun se mut jätti,olin vihanenkin siitä.
        Mutta ei,ei voi mitään,sieltä ne vaan kumpuaa väkisin meillä molemmilla.
        Ei tunteitansa voi kieltää,siitä ei hyvää seuraa siitäkään.

• pärämätsi
        ......... kirjoitti:

Sanotaan nyt aluksi että olen mitä olen sanonutkin.
        Maanisessa vaiheessa?hermot vaan menee kun kaikki sanoo että jätä se rauhaan,sehän kaikilla on varmaan takana mutta en aio,en ikinä.
        Rakastan sitä niin paljon.
        Ja sillä ei ollut mitään tekemistä sitten mun masennukseni kanssa,sen verran sanon,ei mitään tekemistä.
        Se asia johtaa juurensa toisaalle.
        Miksi me ei voitaisi olla yhdessä ja perustaa perhe?onko sulla joku syy siihen?
        Ei se halua olla sen naisen kanssa enään,raskaana tai ei.
        Ei vauvan syntymä muuta kun sen että miehelläni on siitä ikuinen vastuu vaikka eivät asuisi saman katon alla...en jaksais enää selostaa.
        Ehkä ymmärtäisit paremmin jos tietäisit oikeesti kuinka hellästi se mua pitää.
        Ei se ole musta ikinä yli päässyt vaikka oli tunteensa syrjään saanu laitettuakin hetkeksi.
        Ja luuletko etten yrittänyt minäkin samaa temppua?yritin unohtaa koko miehen ja jatkaa elämääni sillon kun se mut jätti,olin vihanenkin siitä.
        Mutta ei,ei voi mitään,sieltä ne vaan kumpuaa väkisin meillä molemmilla.
        Ei tunteitansa voi kieltää,siitä ei hyvää seuraa siitäkään.

LOL - ei taida kovin kiihkeää suhdetta olla kun aamusta iltaan jaksat vuodatella täällä rakkauttasi!

• luulet
        pärämätsi kirjoitti:

LOL - ei taida kovin kiihkeää suhdetta olla kun aamusta iltaan jaksat vuodatella täällä rakkauttasi!

että ollaanko puhelimessa 24/7 kerta ollaan eri paikkakunnilla,soitellaan koko ajan ja huomenna tulee kylään joten mua ei täällä sit mäy tai kuulu..

• aika paljosta
        luulet kirjoitti:

että ollaanko puhelimessa 24/7 kerta ollaan eri paikkakunnilla,soitellaan koko ajan ja huomenna tulee kylään joten mua ei täällä sit mäy tai kuulu..

Vois melkein lyödä vetoa, että olet jokaista kirjoitusta kommentoimassa ja rakkauttasi ylistämässä!
        Etkö käy edes töissä?

• .........
        aika paljosta kirjoitti:

Vois melkein lyödä vetoa, että olet jokaista kirjoitusta kommentoimassa ja rakkauttasi ylistämässä!
        Etkö käy edes töissä?

Kyllä mä töissä käyn,perustunnit on..
        Olen koukuttunu tähän keskusteluun vaikka se ei mieltäni silti muuta..
        Enkä mä täällä koko ajan ole,iltaisin vaan.
        Ja on muutakin elämää,kyllä täällä jotkut muutkin tuntuu olevan "koukuttunu" enkä vaan minä.
        Ja ikävä kyllä töissäkin on netti.

• ...........
        ......... kirjoitti:

Kyllä mä töissä käyn,perustunnit on..
        Olen koukuttunu tähän keskusteluun vaikka se ei mieltäni silti muuta..
        Enkä mä täällä koko ajan ole,iltaisin vaan.
        Ja on muutakin elämää,kyllä täällä jotkut muutkin tuntuu olevan "koukuttunu" enkä vaan minä.
        Ja ikävä kyllä töissäkin on netti.

Mä en usko tohon että se mua ikinä jättäisi enään.
        Kun se pitää niin hyvänä,ei pelkkää seksiä vaan sylittelyä ja kaikkea ihanaa hellittelyä,huomioi joka tilanteessa.
        Ihan mieletön.
        Se on mun kumppani,meidät on yhteen tarkotettu,oon niin varma.
        Se tapa miten me silloin 5 vuotta sitten tavattiin..se oli kohtaloa.
        Ja nyt,vaikka molemmat on yrittänyt eteenpäin niin se ei onnistu,kaivataan toisiamme.
        Meidän suhde onnistuu ja katsotaan vaan niin ollaan vielä vanhanakin yhdessä,ja se sanoo että keinutuolissakin haluaa mua katsella.
        En mä siitä voi kieltäytyä,se tunne valtaa koko kehon.

• tosissas
        että asiaan kirjoitti:

Oikein sanoit> 'ei ole oikein että harrastatte salaa seksiä' Teidän ei pitäs sitä tehdä, se on väärin, lopeta se.

'Kyllä se lapsi tulee hoidetuksi vaikka ei saman katon alla eletä' jumankauta onks se lapsi joku auto. Se kasvaa ja sille tulee tunteita niinku sullakin on ja mitäs miehes sit kertoo sille kun kasvaa.

Itserakas oot huh huh, mikähän sun lapsuudestas on vaikuttanut suhun että olet näin naiivi ja itsekeskeinen, et oikein tajua mistään mitään.

• onneksi päättyi

Mulla oli samatapainen juttu ja mies jätti mut uudestaan kun sen toisen naisen lapsi oli syntynyt. Hän sanoi, että lapsen nähdessään hän tajusi, että siitä tulee hänen elämänsä tärkein asia, eikä sitä mikään muuta. Hän meni lapsen äidin kanssa naimisiin ja on edelleenkin.
      Kyllä se vähän kirpaisi, mutta parempi niin. En usko, että mäkään olisin jatkossa ollut mielissäni siitä, että se muksu olisi ollut meillä ja olisin väkisinkin joutunut kohtaamaan sen toisen naisenkin. Elatusmaksuistakin olisi varmaan ollut pahoillani.

• juttu..

mutta ei kaikille silti samoin käy.
        Ja se haluaa mun kanssani vauvoja myös.

• oikeesti nyt.
        juttu.. kirjoitti:

Tuleehan siinä toi kaikki että lapsi on siinä sitten aina,ja tämä nainen myös.
        Ja elatusmaksut joo kyllä.
        Mutta yritin kyllä jo erotessamme ne tunteeni hukata,mutta mikään ei auta,samaa sanoo mieskin.

• kuin luuletkaan
        oikeesti nyt. kirjoitti:

Tuleehan siinä toi kaikki että lapsi on siinä sitten aina,ja tämä nainen myös.
        Ja elatusmaksut joo kyllä.
        Mutta yritin kyllä jo erotessamme ne tunteeni hukata,mutta mikään ei auta,samaa sanoo mieskin.

Mutta entäs sitten, kun se lapsi on siinä ihan oikeesti ja miehen tuloista osa meneekin sinulle "vieraalle" lapselle. Elatusmaksut ja miehen lapsi omien lisäksi on monta kertaa ollut liiton kompastuskivi. Miehen tilistä lähtee aina ensimmäisenä elatusmkasu ja se loppu, mikä jää jää niille yhteisille lapsille..

• ilman ehkäisyä???
        juttu.. kirjoitti:

Ei millään pahalla mutta et kuulosta nyt ihan tasapainoiselta. Sanoit edellisissä viesteissä että harjoittelette seksiä ilman ehkäisyä, MIKSI? yritätkö tulla raskaaksi että pystyt kilpailemaan sen toisen naisen ja vauvan kanssa? Todella todella uskomatonta että otat riskiä ennen kuin muutatte edes yhteen että voit tulla raskaaksi, et voi tietää mitä tapahtuu lähiaikoina, antaisit ajan kulua vielä ennen kun tuot viattoman lapsen kuvioon mukaan. Jos olet masennusta sairastanut ennen niin kyllä se voi tulla uudestaan ja jos teillä nyt on se ongelma vielä että miehelle on tulossa vauva muualla niin et ehkä pysty sitä hallitsemaan. Vauvojen saanti ei oo romanttista vaan tosi stressiä ja arkista ja voi myös masentaa uusia äitejä, ajattele nyt järjellä. Sinä luulet nyt että miehes on parasta maailmassa mutta miksi olet ainoa täällä joka näkee että noin vain ei voi naista jättää joka on raskaana, mitä alottaa pitää lopettaa kunnolla, naista ei jätetä raskaana. Ei harrasteta seksiä toisen kanssa kun puoliso on raskaana, se ei ole kunnon miehen merkki!!!! Naisena tiedän että rakkaus voi sokeuttaa, mutta miehet ei aina ajattele samallalailla.

• Järki ja tunteet

Oletko tosissasi tuon miehen suhteen? Ymmärrän, että tunteesi eivät ole kuolleet, ei minunkaan ole. Mies vaihtoi perheemme uuteen ja vielä ihan meidän silmien alla. Erosta on reilu puoli vuotta aikaa. Näen painajaisia, ikävöin, kaikki hyvä nousee vain ajatuksiin jne. Sitten tulee kuitenkin tämä kuuluisa mutta (onneksi), mitä huonoa suhteessa oli ja ennenkaikkea mitä tämä perkeleen törttö teki meidän perheelle, siirtyä nyt naapuriin touhuamaan ja vanha perhe joutuu näkemään kun iskä on toisen naisen ja lasten luona. Itse toki teet niin kuin parhaaksi näet, mutta teen sinulle hyvän kysymyksen, haluatko tosiaan sellaisen miehen joka on sinua näin paljon loukannut ja otatko sen riskin, että se olet sinä joka jää yksin teidän tulevien lasten kanssa? Mieti tarkkaan ennen kuin on mahdollisesti lisää kärsijöitä. Itse ihmettelen suuresti kuinka tuo exmieheni nykyinen edes huoli miestä joka ei v.ttujakaan välittänyt omien lastensa tunteista, vaan välittömästi vain asumaan toiseen perheeseen jne. Järjenkäyttö on sallittua, minä en vastaavasta kuviosta itse miestä huolisi, minkä olen joutunut käymään läpi. Sinulle on tainnut käydä siltä osin samoin kuin minulle, että et hyvästä miehestä edes tiedä. Katoava luonnonvarahan tuo uskollisuus näyttää olevan, mutta siitä huolimatta en ole menettänyt kokonaan toivoa paremmasta. Älä ihmeessä nyt ainakaan heti niitä lapsia tee, katso nyt edes, että palaako mies sittenkin sinne minne on lapsen tehnyt.

• verran

sanomassa että mua on kosittu... :)
        Ihana pidennetty vko loppu oli yhdessä..
        Muuttolaatikoita pakkailen ja pian kullan luo..
        Vähän mulla oli pää jo kun haminan kaupunki kun täällä niin monet oli vastaan.
        Täytyy myöntää että rupesin miettimään olenko ihan järkevä..
        Mutta nyt en mieti yhtään,oon varma että se haluaa mut ikuisiksi ajoiksi.
        Se mies,se järjestikin semmosen vko lopun että oksat pois vaan..
        En edes tiennyt välillä onko yö vai päivä...niin kiinni se mua piti..
        Kotona oltiin kuhertelemassa
        ,välillä käytiin syömässä ja vähän kävelyllä.
        Ihanaa seksiä koko ajan..unelmaa.
        Sanokaa mitä sanotte mutta se on mun valittuni.

• sitten kertomassa
        verran kirjoitti:

sanomassa että mua on kosittu... :)
        Ihana pidennetty vko loppu oli yhdessä..
        Muuttolaatikoita pakkailen ja pian kullan luo..
        Vähän mulla oli pää jo kun haminan kaupunki kun täällä niin monet oli vastaan.
        Täytyy myöntää että rupesin miettimään olenko ihan järkevä..
        Mutta nyt en mieti yhtään,oon varma että se haluaa mut ikuisiksi ajoiksi.
        Se mies,se järjestikin semmosen vko lopun että oksat pois vaan..
        En edes tiennyt välillä onko yö vai päivä...niin kiinni se mua piti..
        Kotona oltiin kuhertelemassa
        ,välillä käytiin syömässä ja vähän kävelyllä.
        Ihanaa seksiä koko ajan..unelmaa.
        Sanokaa mitä sanotte mutta se on mun valittuni.

No, käy sitten muutaman kuukauden päästä itkemässä noilla eropalstoilla. Kyllä se sitten siitä suttaantuu..

• olla pikkusen
        sitten kertomassa kirjoitti:

No, käy sitten muutaman kuukauden päästä itkemässä noilla eropalstoilla. Kyllä se sitten siitä suttaantuu..

kateellinen..
        Mikään ei meidän onnea riko,vastuuta on yhteen suuntaan miehellä mutta mitä sitten?on näitä ennenkin ollut ja hyvin ovat päättyneet..

• hyvä homma!
        olla pikkusen kirjoitti:

kateellinen..
        Mikään ei meidän onnea riko,vastuuta on yhteen suuntaan miehellä mutta mitä sitten?on näitä ennenkin ollut ja hyvin ovat päättyneet..

Sori, en jaksanut lukea koko ketjua (oli sen verran pitkä)
        mutta halusin vaan sanoa sen, että olet kyllä rohkea mimmi! :)
        Ja se on hieno homma, tärkeintä on se mitä itse haluat ja tunnet, ihan sama mitä muut ovat siitä mieltä. Jos sust tuntuu hyvälle niin se on tärkeintä. Ja vaikka ei sitä koskaan voi tietää että miten lopulta käy, hyvin tai huonosti, mutta eipähän tarvitse surkutella sitten sitä kun ei uskaltanut kokeilla! Monet ei uskalla ja sit itkee vielä vuosien päästä sille asialle!
        Tsemppii teille! ja hyvää kevättä!

• ajattelen
        hyvä homma! kirjoitti:

Sori, en jaksanut lukea koko ketjua (oli sen verran pitkä)
        mutta halusin vaan sanoa sen, että olet kyllä rohkea mimmi! :)
        Ja se on hieno homma, tärkeintä on se mitä itse haluat ja tunnet, ihan sama mitä muut ovat siitä mieltä. Jos sust tuntuu hyvälle niin se on tärkeintä. Ja vaikka ei sitä koskaan voi tietää että miten lopulta käy, hyvin tai huonosti, mutta eipähän tarvitse surkutella sitten sitä kun ei uskaltanut kokeilla! Monet ei uskalla ja sit itkee vielä vuosien päästä sille asialle!
        Tsemppii teille! ja hyvää kevättä!

Jos se sanoo että haluaa mut ikuisisksi ajoiksi ja minä rakastan sitä niin miksi me ei voitaisi olla yhdessä.
        Pelkästään lapsen takia vanhempien yhdessäolo on musta teeskentelyä.
        Jos toista rakastaa,niin paljon kun me rakastetaan toisiamme niin meidän on saatava olla yhdessä.
        Myöhemmin olis vaan kaduttanut koska toista en ikinä ota.

• mitä teet
        ajattelen kirjoitti:

Jos se sanoo että haluaa mut ikuisisksi ajoiksi ja minä rakastan sitä niin miksi me ei voitaisi olla yhdessä.
        Pelkästään lapsen takia vanhempien yhdessäolo on musta teeskentelyä.
        Jos toista rakastaa,niin paljon kun me rakastetaan toisiamme niin meidän on saatava olla yhdessä.
        Myöhemmin olis vaan kaduttanut koska toista en ikinä ota.

Mut miksi yrität jo saada hänen lastaan, koska ette käytä ehkäisyä niin tiedäthän miten käy?Onko se sinulle kilpailua sen toisen naisen ja vauvan kanssa kun luulet että et pärjää tässä omin voimin? Luulet että jos äkkiä teet vauvan tähän sotkuun niin hän ei voi sinua jättää kun se toinen vauva syntyy? On epäreilua tuoda lasta tähän sotkuun, miksi et odota vähän aikaa ja anna ajan kulua ja sit kun olette onnellisesti yhdessä olleet ja kaikki on hyvin sitten alatte perhelisäystä. Otahan nyt järki käteen.

• ihan täysin
        mitä teet kirjoitti:

Mut miksi yrität jo saada hänen lastaan, koska ette käytä ehkäisyä niin tiedäthän miten käy?Onko se sinulle kilpailua sen toisen naisen ja vauvan kanssa kun luulet että et pärjää tässä omin voimin? Luulet että jos äkkiä teet vauvan tähän sotkuun niin hän ei voi sinua jättää kun se toinen vauva syntyy? On epäreilua tuoda lasta tähän sotkuun, miksi et odota vähän aikaa ja anna ajan kulua ja sit kun olette onnellisesti yhdessä olleet ja kaikki on hyvin sitten alatte perhelisäystä. Otahan nyt järki käteen.

väärille raiteille.
        Meidän piti tehdä lapsia yhdessä jo silloin kun oltiin yhdessä viimeksi,sen miehen kanssa olen aina lapsia halunnut.
        Ei mulla tuon syyn takia mikään kiire ole.
        Mutta miksi mun pitäisi odottaa?sopiva elämäntilanne on ja ikää sen verran että haluaisin jo vauvan..kova vauvakuume on,ja mies haluaa myös kovasti mun kanssa.
        Ei mitään kilpailua.
        Tottakai voisin muuten odottaa mutta tätä haluan nyt,miksi siis pitäisi?

• Kuulkaas nytten..
        mitä teet kirjoitti:

Ymmaärrän ton että monet teistä nyt kuvittelee että yritän hätiköidä vauvaa tähän väliin nyt äkkiä jonkun kilpailun takia..
        Mutta asia ei ole niin.
        Haluan vaan vauvan,muruni osti jo kaiken maailman tilpehöörejä kun oltiin silloin yhdessä ja nyt olen niitä kotona hiplaillut vauvakuumeessa.
        Ja kavereille syntynyt lapsia ja kuume kasvaa...
        Miksi ihmeessä mun edes tarviis kilpailla mistään.
        Kannan kultani ostamaa kihlasormusta.
        Eikös se ole jo hyvä merkki rakkaudesta ja lupaus avioliitosta,loppuelämästä yhdessä?
        Miehenihän ei kosinut tätä toista naista.

• kukapa sille voi mitään
        Kuulkaas nytten.. kirjoitti:

Ymmaärrän ton että monet teistä nyt kuvittelee että yritän hätiköidä vauvaa tähän väliin nyt äkkiä jonkun kilpailun takia..
        Mutta asia ei ole niin.
        Haluan vaan vauvan,muruni osti jo kaiken maailman tilpehöörejä kun oltiin silloin yhdessä ja nyt olen niitä kotona hiplaillut vauvakuumeessa.
        Ja kavereille syntynyt lapsia ja kuume kasvaa...
        Miksi ihmeessä mun edes tarviis kilpailla mistään.
        Kannan kultani ostamaa kihlasormusta.
        Eikös se ole jo hyvä merkki rakkaudesta ja lupaus avioliitosta,loppuelämästä yhdessä?
        Miehenihän ei kosinut tätä toista naista.

Sulle elämä on yhtä leikkiä, ekaks oot miehen kans 4 vuotta sit mies lähti kun annoit kuvan et halunnut ja rakastanut sitä koska olit masentunut, mies meni toisen naisen kanssa ja nyt heille on tulossa vauva, sinä vähän sairastuit ja prinssi tuli hevosellaan ja pelasti sinut, nyt hän haluaa pistää myös siemenen sinuun että noin hänelle tulee kohta kovat ajat jos tulee kahtakin lasta ja elatus maksut ja niin edelleen mitä nyt lasten kanssa tuleekin huh huh tyttö siitä on romanssit kaukana. Tee ihmeessä niiku haluat mitäs väliä muista, hä? No enemmän kun ihmiset sulle sanoo että teet väärin niin enemmän haluat tehdä sitä, kyllä joku päivä saat takas mitä teit, odota vaan!! sulla on jonkunlainen romanttinen ajatus lapsista, ne ei oo vauvoja kauan ja ne itkee ja ne paskoo ja ne maksaa ja kasvaa ja vanhentaa sua. Mutta tietenkin maailman paras asia.
        Ajattele nyt vähän mitä teet, miehelläs on jo toinen nainen raskaana ja sä haluut samaan aikaan tulla raskaaksi, miksi? Se on kilpailua koska haluat varmistaa että sinulla samat aseet kuin sillä toisella naisella, huonosti käy...

• mies vm. 81
        kukapa sille voi mitään kirjoitti:

Sulle elämä on yhtä leikkiä, ekaks oot miehen kans 4 vuotta sit mies lähti kun annoit kuvan et halunnut ja rakastanut sitä koska olit masentunut, mies meni toisen naisen kanssa ja nyt heille on tulossa vauva, sinä vähän sairastuit ja prinssi tuli hevosellaan ja pelasti sinut, nyt hän haluaa pistää myös siemenen sinuun että noin hänelle tulee kohta kovat ajat jos tulee kahtakin lasta ja elatus maksut ja niin edelleen mitä nyt lasten kanssa tuleekin huh huh tyttö siitä on romanssit kaukana. Tee ihmeessä niiku haluat mitäs väliä muista, hä? No enemmän kun ihmiset sulle sanoo että teet väärin niin enemmän haluat tehdä sitä, kyllä joku päivä saat takas mitä teit, odota vaan!! sulla on jonkunlainen romanttinen ajatus lapsista, ne ei oo vauvoja kauan ja ne itkee ja ne paskoo ja ne maksaa ja kasvaa ja vanhentaa sua. Mutta tietenkin maailman paras asia.
        Ajattele nyt vähän mitä teet, miehelläs on jo toinen nainen raskaana ja sä haluut samaan aikaan tulla raskaaksi, miksi? Se on kilpailua koska haluat varmistaa että sinulla samat aseet kuin sillä toisella naisella, huonosti käy...

Raskaaksi itsensä järjestäminen on naisen keino saada "pidettyä" mies itsellään - tai ainaki nhe kuvittelevat niin. Raskaus voi johtaa jopa ns. pakkoavioliittoon, joka jonkun kanan mielestä on tae loppuelämän kestävästä suhteesta.
        Voi naiset, miten tyhmiä te olette. Tämän viestin aloittajakin vaikuttaa oikein todellisestl blondilta. Siinä tulee taas lisää yksi yh-äiti ja lapsi yhteikunnan elätettäviksi.

• Loukattu

Oletteko hyvällä omallatunnolla onnellisia? Itse tulin lasten kanssa jätetyksi toisen naisen vuoksi. Minä otin ainakin opikseni sen verran, että en halua ketään muita osapuolia loukata ja laittaa kärsimään vain omien halujeni vuoksi, on tämä niin helvettiä ollut seurata sivusta. Mietin vain, että mihin tämä maailma on menossa, kyynärpää taktiikka tuntuu olevan käytössä ja lapset siinä mukana, voi voi...Itse tottakai teet niin kuin parhaaksi näet, mutta ihmettelen silti, että teitä kahta ei näytä tippaakaan haittaavan mihin tilanteeseen tuon odottavan naisen olette laittaneet, säälin häntä. Miksi olet tällä avoero palstalla? Onko sinulla sittenkin omatunto ja haet täältä hyväksyntää teollesi???

• on sitä

naista kohtaan,olen sen myöntänytkin,ja varmasti sitä sattuu,en voi edes kuvitella.
        On raskaana miehelle joka rakastaa toista.
        Mä en nää että me silti ollaan itsekkäitä.
        Kyllä me on tästä asiasta kultani kanssa puhuttu vakavasti.
        Ja olen kysynyt että onko se varma musta,mutta kylläs se on..se niin on..
        Me kyllä tehdään kaikkemme että sillä naisella olis helpompaa.
        Kylläkään tämä nainen ei tällä hetkellä halua nähdä meitä kumpaakaan,ymmärrettävistä syistä.
        Enkä mä tiedä/muista miksi alunperin tähän palstalle tän laitoin.

• kylläkään
        on sitä kirjoitti:

naista kohtaan,olen sen myöntänytkin,ja varmasti sitä sattuu,en voi edes kuvitella.
        On raskaana miehelle joka rakastaa toista.
        Mä en nää että me silti ollaan itsekkäitä.
        Kyllä me on tästä asiasta kultani kanssa puhuttu vakavasti.
        Ja olen kysynyt että onko se varma musta,mutta kylläs se on..se niin on..
        Me kyllä tehdään kaikkemme että sillä naisella olis helpompaa.
        Kylläkään tämä nainen ei tällä hetkellä halua nähdä meitä kumpaakaan,ymmärrettävistä syistä.
        Enkä mä tiedä/muista miksi alunperin tähän palstalle tän laitoin.

ole huono omatunto meidän välisestä rakkaudesta.
        Tunteet on tunteita ja me halutaan toisiamme,ei sille voi mitään.
        Eikä musta tarviikaan voida.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe