Miksi mieheni pettää, viestittelee salaa muille naisille, valehtelee ja pettää lupauksen kerran toisensa jälkeen? Kuitenkin hän sanoo että rakastaa joka tapauksessa minua. Usein kun olemme kahdestaan, hän on oikein hellä ja huomaavainenkin. Mitä tämä on? Olen niin kamalan väsynyt. Olen yrittänyt olla niin hyvä hänelle kuin pystyn mutta tilanne vain jatkuu ja jatkuu ja minä luhistun..
Antakaa neuvoja!
6
689
Vastaukset
- klsdklsdsd
"Hyvä"...?
Ei se sun hyvyyttä kaipaa, vaan pientä "ravistelua"...rupea teeskentelmään, että SULLA on joku "herra x" jossain "kulman takana"...
Esim. linnoittaudu vessaan kännykän kanssa ja sit kun äijä ihmettelee, että "mitä sä siellä noin kauan...", niin sanot, että "frendille tekstaan"...
MUT: Tää toimii vaan EI-sairaalloisen mustasukkaisen äijän kanssa. - elämääsi
Elämässä on paljon kivoja asioita, kevät tulee ja kaikki. Hanki itsellesi kivoja uusia vaatteita, laihduta jos on tarvis (itsetunto nousee), ala lenkkeillä ulkona, pitää yhteyttä kavereisi. Kun äijä hoksaa ettet olekaan hänestä riippuvainen niin...
- Etkö voisi jättää
petturia?
Ihan tyhmiä nämä muut neuvot. Ihan kuin naisella ei muuta elämää olisikaan kuin vain se mies, näytä sille että sulla on muutakin ja lähde. Sen vuoksi ne miehet pettääkin jos ne huomaa ettei naisella ole mitään muuta, on helpompi kontrolloida toista ja tehdä samalla ihan mitä itseä huvittaa.- tyhmiä
"Ihan tyhmiä nämä muut neuvot"
Jos neuvotaan alkaa elää omaa elämää, onko se tyhmää? Jos äijä haluaa pitää parisuhteen koossa ja ei älyä sittenkään, niin oma moka, naisenkaan ei tartte odotella kotona hellan ääressä. - tuollasen kanssa edes yritt...
tyhmiä kirjoitti:
"Ihan tyhmiä nämä muut neuvot"
Jos neuvotaan alkaa elää omaa elämää, onko se tyhmää? Jos äijä haluaa pitää parisuhteen koossa ja ei älyä sittenkään, niin oma moka, naisenkaan ei tartte odotella kotona hellan ääressä.jos suhde on tollasella pohjalla, mies noin sika, niin kannattaako missään nimessä ees yrittää?? hmm.. ei se mies siitä muutu, tai jos muuttuu niin hetkellisesti ehkä, ei se karvoistaan pääse.. sitte ku on niitä lapsiakin vielä niin ei oo lähteminen enää yhtä simppeliä. mun neuvo on, että ottaa hatkat nyt eikä jää nöyryytettäväksi yhtään enää. näyttää tollaselle kusipäälle mistä kana kusee!
- mielessä koskaan
Se rakkaus muuten näkyy just niissä teoissa. se että sanotaan rakastavansa, mutta käytös on ihan vastakohtaa, on suorastaan vittuilua päin naamaa. Hei haloo. Mä rakastan sua, mut käyn taas vähän salaa tekstaa muille. Lopeta ainakin se hyvänä olemisen yrittäminen. Jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin pistä se äijä mäkeen. En minä tuommosta jätkää kumartelis joka mua pitäis ihan pellenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760