Tummat arabimiehet

Kiinnostavat

kovasti, näkyykö sellainen naamasta?, vaikka en katso puolta sekuntia pitempään silmiin.

Ovatko he noin nopeita lukemaan silmistä?, tänäänkin yksi kaveri kääntyi ja katsoi muina miehinä koko ajan siihen suuntaan missä seisoskelin bussia odotellessa.

Saattaa tämä olla kuvitteluakin vaan.

Toiveajattelua.

Pitäisi kai antaa muitakin merkkejä.

32

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arabimiehistä ja muista mus...

      Ei kannata tuhlata aikaasi! ei niissä ole mitään ihmeellistä...huonoja seksissä...ajattelevat vain itseään..

    • kun maahanmuuttajat

      kiinnostavat. Tiedoksesi: nekin pitävät sinua lutkana.

      • höpö...

        Olet vain kateellinen, jos joku suomi-tyttö kiinnostuu muista kansalaisuuksista!!

        Kyllä on tietty suomi-miesryhmäkin, jotka tahtovat vain ja ainoastaan muiden kansalaisuuksien naisia. Jokaisella on valinnan oikeus, ja sitä on turha alkaa arvostelemaan, eipä ole sinun pussistasi pois.


    • käännyt

      Ainakin he tahtovat nopeasti naimisiin, jotta voisivat tehdä lapsia. Käännyttävät myös sinut muslimiksi.

    • naisia p*skan vertaa

      Ei kannata luulla liikoja niitten nappisilmistä. Arabimiehille nainen on omaisuutta.

    • tuoksuvat..

      väkevälle hielle ja valkosipulille.

    • siis suurinta

      osaa heistä kiinnostaa kaikki mikä liikkuu kahdella jalalla. Vain äiti on arabimiehelle aidosti rakas ja arvokas. Vaimo on omaisuutta. Jos haluat elämääsi paljon määrittelemätöntä ja epävarmuutta niin ...
      Nim. merk. jonkin verran on elämää tullut muuaalla tahkottua eri kansallisuuksien kanssa.

      • menlovers

        Kuulemieni juttujen mukaan arabimiehet harjoittelevat keskenään koska naisia ei ole paikallisessa kulttuurissa saatavilla ennen avioliittoa.


    • ovat komeita ja ...

      ehdottomasti uskollisia, eivät myöskään salli muiden miesten vilkuilla enää omaansa. Tavat ja käsitykset tosin hiukan poikkeavat suomalaisesta, mutta eipä suomi-miesten tavoissa ja käsityksissä ole kehumista.

      • huonosti perillä

        asioista. Se on tosi että pitävät naista omaisuutenaan ja vahtivat tätä ja rajoittavat vapauden. Itse kyllä juoksevat vieraissa sen kun ehtivät. Tuo komeus on kyllä sinun sinisissä silmissäsi ainoastaan. Iske arabi ja perehdy todellisuuteen, saat karvaan kokemuksen.


      • mieltä olen,
        huonosti perillä kirjoitti:

        asioista. Se on tosi että pitävät naista omaisuutenaan ja vahtivat tätä ja rajoittavat vapauden. Itse kyllä juoksevat vieraissa sen kun ehtivät. Tuo komeus on kyllä sinun sinisissä silmissäsi ainoastaan. Iske arabi ja perehdy todellisuuteen, saat karvaan kokemuksen.

        paetkaa naiset paetkaa!!!!!!!!!!


    • t4jni 44jua4 wtja w4tvjp

      Itselläni on hyviä kokemuksia Lähi-idästä kotoisin olevista miehistä. Ovat yleensä kohteliaita ja sosiaalisesti lahjakkaita ja saavat naisen todellakin tuntemaan itsensä naiseksi. Huonoin puoli on ehkä vahva haju, joka ei siis ole pelkkä urbaani legenda. Ilmeisesti tummempien ihmisten kehoilla on parempi kuonanpoistojärjestelmä. Mutta suihkullahan siitä selviää.

      Minulla oli lähes vuoden mittainen seksi/ystävyyssuhde arabimieheen, joka ei ollut muslimi (monet tuntuvat automaattisesti olettavan kaikkien arabien olevan muslimeja). Suhde päättyi, kun muutin toiselle paikkakunnalle. Välillä on kyllä kova ikävä hänen uskomatonta seksuaalista suorituskykyään ja valtavaa elintään. Lisäksi hän on erittäin hyvännäköinen, viisas ja ja hyväsydäminen. Harmi vain, että hän on pohdinnoissaan päätynyt siihen, että avioliitto ei ole ihmiselle hyväksi...

      • hyihyi

        Mistä näitä naisia oikein sikiää? Ällöttävä olet.


      • t4jni 44jua4 wtja w4tvjp
        hyihyi kirjoitti:

        Mistä näitä naisia oikein sikiää? Ällöttävä olet.

        Öö, miksi olen niin ällöttävä? :)


      • kevytkenkänen
        t4jni 44jua4 wtja w4tvjp kirjoitti:

        Öö, miksi olen niin ällöttävä? :)

        luntukka jolle kelpaa haisuli.


      • t4jni 44jua4 wtja w4tvjp
        kevytkenkänen kirjoitti:

        luntukka jolle kelpaa haisuli.

        Mistäköhän päättelit, että olen kevytkenkäinen?

        Eikö arabitaustainen mies voi olla mielestäsi muuta kuin haisuli, vaikka hän olisi erittäin hieno ihminen?


      • Miten niin
        t4jni 44jua4 wtja w4tvjp kirjoitti:

        Mistäköhän päättelit, että olen kevytkenkäinen?

        Eikö arabitaustainen mies voi olla mielestäsi muuta kuin haisuli, vaikka hän olisi erittäin hieno ihminen?

        haisevat pahalta? Minun käsityksen mukaan ne nimenomaan melkeimpä kylpee partavedessä. Ne haistaa jo kaukaa mutta ei sen takia että se haju olisi paha vaan koska käyttävät niin paljon hajusteita. Itse en ainakaan ole koskaan tavannut pahanhajuista arabia.


      • Miten niin kirjoitti:

        haisevat pahalta? Minun käsityksen mukaan ne nimenomaan melkeimpä kylpee partavedessä. Ne haistaa jo kaukaa mutta ei sen takia että se haju olisi paha vaan koska käyttävät niin paljon hajusteita. Itse en ainakaan ole koskaan tavannut pahanhajuista arabia.

        "ne nimenomaan melkeimpä kylpee partavedessä. "

        -Saman itsekkin huomannut. Varsinkin julkisissa tiloissa ja kulkuneuvoissa oksettaa kun joku (etnisyyteen tai sukupuoleen katsomatta) lotraa jotain pirun after shavea tai hajuvettä litratolkulla...oksettavaa! =P

        PS. Mikä pointti oli nostaa vuosia vanha ketju..?


      • Arabit on perseestä
        TheOne kirjoitti:

        "ne nimenomaan melkeimpä kylpee partavedessä. "

        -Saman itsekkin huomannut. Varsinkin julkisissa tiloissa ja kulkuneuvoissa oksettaa kun joku (etnisyyteen tai sukupuoleen katsomatta) lotraa jotain pirun after shavea tai hajuvettä litratolkulla...oksettavaa! =P

        PS. Mikä pointti oli nostaa vuosia vanha ketju..?

        Itse en vaan käsitä, että mikä noissa vammaisen näköisissä "miehissä" vetää.


      • WHITETRASH..
        Arabit on perseestä kirjoitti:

        Itse en vaan käsitä, että mikä noissa vammaisen näköisissä "miehissä" vetää.

        Maaseudun ja lähiöiden alaluokka..


      • Arabit on perseestä kirjoitti:

        Itse en vaan käsitä, että mikä noissa vammaisen näköisissä "miehissä" vetää.

        Miten he on yhtään sen "vammasemman" näköisiä kuin mikään muukaan kansallisuus?! Kaltaisesi ahdasmieliset rasistit sen sijaan antaa aina fiksun ja sivistyneen kuvan itsestään! XD


    • halukkaan

      pillun. Viestitit niin selvästi että täältä saa, tuu ottamaan. Ihan noin vain informaatioksi sulle, pitävät suomalaista naista huorana automaattisesti. Kyllä sä sen itsees panemaan saat kun katot vielä toisen puoli sekuntia silmiin.

    • Hyi!

      Onko sionistien propaganda iskenyt tällekin palstalle? Sitä on nyt liikkeellä, mutta...

      Koettakaa nyt fanaatikot rauhoittua! Ei täällä Suomessa tarvitse tapella!

      Tunnen sukuun naidun arabimiehen kautta useammankin lähi-idän ihmeen, ja ovat oikein kohteliaita, sivistyneitä, hauskoja ja vieraan varaisia. Tätini on toista kymmentä vuotta naimisissa, eikä mies pidä tätiä omaisuutenaan, enkä havainnut tällaista käytöstä muissakaan(useimmilla ei ole suomalaista vaimoa, eivätkä hekään pidä vaimojaan kameleina).

      Suomalaisen miehen mustasukkaisuus on ainakin yhtä pahaa, ja minun kokemuksien mukaan pahempaakin, kuin arabien.

      • ..........

        Haha joku huoranpenikka koittaa taas haukkua suomalaisia miehiä :D Olet säälittävä.

        Tätisi on muuten saastainen lutka.


      • Hyi!
        .......... kirjoitti:

        Haha joku huoranpenikka koittaa taas haukkua suomalaisia miehiä :D Olet säälittävä.

        Tätisi on muuten saastainen lutka.

        Asiaton viesti.

        En haukkunut suomalaisia miehiä. Kerroinpahan vain, että Suomessakin on mustasukkaisuutta.


    • Joko on

      Musta kaapu hankittu jossa on silmän reiät?

    • nautitko pelosta?

      arabimiehet on tulisia. Tässä tapauksessa tulisuus on= sairaaloinen mustasukkaisuus, vahva hienhaju ja väkivaltaisuus.

      • Ei eroa

        Juu en.

        Siskon mies, pettäjä muuten, hakkasi siskoni sairaalakuntoon toistamiseen. Hän oli sairaalloisen mustasukkainen, vaikka sisko ei pettänyt, ja nyt se vainoaa siskoa, koska joutui jättämään miehen sen väkivaltaisuuden takia.

        Suomalainn mies. Jokainen tuntee samanlaisia tarinoita, tutulta on tapettu kaveri vastaavanlaisissa olosuhteissa, ja suomalainen mies sielläkin kyseessä.

        En kannata maahanmuuttoa, mutta ihan samanlaisia nämä suomalaiset paskapäät ovat!


      • Varmaan joo!

        Jaa-a.

        Ja suomalainen mieskö ei ole tunnettu mustasukkaisuudesta, väkivaltaisuudesta, sekä hienhajusta?

        LOL!


    • lihavat riistäjät

      Kyllä arabikin voi olla ruma, kalju ja lihava, yläluokkaan kuuluvat ja rikkaat näyttävät olevan sellaisia melkein poikkeuksetta. Kansa pidetään köyhyydessä ja hoikkana.

    • Anonyymi

      Hindut ja arabit sekoitunut keskenään arabi valltioissa on paljon hinduja ja hindu temppeleitä sen tautta tummia hinduja ja afrikkalaiset kans sekoitunut arabit orjutti somalit ja pakotti ne islamiin sekoitunut

    • Anonyymi

      Minunkin mielestä arabimiehet on komeita. En ole vielä löytänyt sopivaa, mutta koska olen tyypillinen suomalainen: Tunneherkkä ja vaalea, niin minuun vetoaa eksoottisuus.

      Ei minusta ole lutkamaista kertoa hyviä kokemuksia. Ehkä täällä on joku mies, jota harmittaa, kun ei ole saanut naista. Kyllä niitä naisia (ja miehiä) riittää kaikille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe