onko mitään järkeä siinä että naisystäväni(50v) ei pääse eroon lastenhoidosta (täysi-ikäisten). Ei osannut päättää missä asuu, yksin kotonaan vai mun luona. Hän ramppasi kahen kaupungin väliä jatkuvasti ja soitteli heille tuntikausia, kotihommista ei tullut mitään kummassakaan paikassa, sen takia suhde läsähti
Sanokaapa naiset
11
741
Vastaukset
- hoitoonko
sen naisystäväs otit? Naaras huolehtii aina pentunsa, jos sinusta se näytti täysikäisten paapomiselta, keskustelitteko asiasta vai nalkutitko vain tekemättömistä kotitöistä.
- ...
on vaikuttaa ylihuolehtivaiselta. Ei luota että lapset pärjäävät omillaan. Harmillista, koska sellaisen ihmisen on varmasti rankkaa olla ja elää. Ja lapsiakin säälin. Varmasti heitäkin ärsyttää se että äiti tuppautuu joka asiaan. Heidän pitäisi älytä sanoa aivan suoraan tästä asiasta. Noh, et ole tuossa suhteessa enää...
- koko totuutta
naisen osuudesta kun tuo tönö kirjoitti vaan siitä et kotihommat jäi tekemättä. Jos kerran aiotaan yhdessä olla, voisko koittaa ainakin ymmärtää senkin toisen osapuolen näkökantaa ja yhdessä yrittää etsiä ratkaisua. Ei tekemättömät kotityöt tuossa suhteessa ilmeisesti se suurin ongelma ollut.
- ...
koko totuutta kirjoitti:
naisen osuudesta kun tuo tönö kirjoitti vaan siitä et kotihommat jäi tekemättä. Jos kerran aiotaan yhdessä olla, voisko koittaa ainakin ymmärtää senkin toisen osapuolen näkökantaa ja yhdessä yrittää etsiä ratkaisua. Ei tekemättömät kotityöt tuossa suhteessa ilmeisesti se suurin ongelma ollut.
Tein vain oman arvioni.
"tuo tönö kirjoitti vaan siitä et kotihommat jäi tekemättä."
Kirjoittihan hän muutakin, vai etkö itse nähny siitä lauseessa muuta? Tässä se lause kokonaisuudessaan: "Hän ramppasi kahen kaupungin väliä jatkuvasti ja soitteli heille tuntikausia, kotihommista ei tullut mitään kummassakaan paikassa, sen takia suhde läsähti". Eli niinkuin huomaat, hän puhui muustakin kuin vain kotihommista. Hän selitti kuinka hän ravasi kaupunkien väliä ja soitteli tuntikausia. Vaikuttaako se sinusta ihan normaalilta? Itse naisena sanon myös sen, että on se vähän outoa jos ei hän mitään kotitöitä tehnyt. Ei sillä, kyllä miehenkin kuuluu tehdä, molempien. - sitä, et
... kirjoitti:
Tein vain oman arvioni.
"tuo tönö kirjoitti vaan siitä et kotihommat jäi tekemättä."
Kirjoittihan hän muutakin, vai etkö itse nähny siitä lauseessa muuta? Tässä se lause kokonaisuudessaan: "Hän ramppasi kahen kaupungin väliä jatkuvasti ja soitteli heille tuntikausia, kotihommista ei tullut mitään kummassakaan paikassa, sen takia suhde läsähti". Eli niinkuin huomaat, hän puhui muustakin kuin vain kotihommista. Hän selitti kuinka hän ravasi kaupunkien väliä ja soitteli tuntikausia. Vaikuttaako se sinusta ihan normaalilta? Itse naisena sanon myös sen, että on se vähän outoa jos ei hän mitään kotitöitä tehnyt. Ei sillä, kyllä miehenkin kuuluu tehdä, molempien.tuo teksti on Tönön versio asiasta. olisi mielenkiintoista kuulla tuon naisenkin versio tuosta "ramppaamisesta" ja "tuntikausien soittelusta". Asioilla tuppaa nääs olla monta puolta siitä, kuka sitä kertoo.
Oisko nainen kaivannut Tönön tukea siihen, jos aikuisetn lasten pärjääminen oli naiselle erityisen aikaa ja voimavaroja vievää. Jos tuossa tilanteessa mies ei kykene muutas kuin siivousta vaatimaan niin ei kumma et suhde läsähti. Ehkä keskusteluyhteyttä ei ollut tms, emme voi tietää. - ...
sitä, et kirjoitti:
tuo teksti on Tönön versio asiasta. olisi mielenkiintoista kuulla tuon naisenkin versio tuosta "ramppaamisesta" ja "tuntikausien soittelusta". Asioilla tuppaa nääs olla monta puolta siitä, kuka sitä kertoo.
Oisko nainen kaivannut Tönön tukea siihen, jos aikuisetn lasten pärjääminen oli naiselle erityisen aikaa ja voimavaroja vievää. Jos tuossa tilanteessa mies ei kykene muutas kuin siivousta vaatimaan niin ei kumma et suhde läsähti. Ehkä keskusteluyhteyttä ei ollut tms, emme voi tietää.voi olla.
"Jos tuossa tilanteessa mies ei kykene muutas kuin siivousta vaatimaan niin ei kumma et suhde läsähti"
Mutta mielestäni on nyt vähän turha kiinnittää noin paljon huomioo tuohon siivousasiaan, ja olettaa sen pohjalta että hän vaati siivoamista. Hän sattui siitä asiasta mainitsemaan, mutta eihän se tosiaan tarkoita että hän olisi vaatinut naiselta siivoomista? Eli ei sen takia kannata nyt aloittajan kurkuun hypätä! - Tönölän ukko
... kirjoitti:
voi olla.
"Jos tuossa tilanteessa mies ei kykene muutas kuin siivousta vaatimaan niin ei kumma et suhde läsähti"
Mutta mielestäni on nyt vähän turha kiinnittää noin paljon huomioo tuohon siivousasiaan, ja olettaa sen pohjalta että hän vaati siivoamista. Hän sattui siitä asiasta mainitsemaan, mutta eihän se tosiaan tarkoita että hän olisi vaatinut naiselta siivoomista? Eli ei sen takia kannata nyt aloittajan kurkuun hypätä!ukko tarkoitti sitä että yhteistä aikaa ei jäänyt kuin nukkumiseen koska hän teki myös muutaman tunnin työpäivää täällä toisessa kaupungissa. Mitä järkeä siinä sitten oli jatkaa. Hän ei sitä ymmärtänyt että minä sanoin homman seis. Tykkään hänestä ja hän tykkäs minusta mutta.....?
- Tönölän ukko
Tönölän ukko kirjoitti:
ukko tarkoitti sitä että yhteistä aikaa ei jäänyt kuin nukkumiseen koska hän teki myös muutaman tunnin työpäivää täällä toisessa kaupungissa. Mitä järkeä siinä sitten oli jatkaa. Hän ei sitä ymmärtänyt että minä sanoin homman seis. Tykkään hänestä ja hän tykkäs minusta mutta.....?
työmaaruokalan pidolta. Koska tein hänelle ruoankin joka päivä. Niin että tiskitiina voi änistä tiskaamisista muille
- selvensit
Tönölän ukko kirjoitti:
ukko tarkoitti sitä että yhteistä aikaa ei jäänyt kuin nukkumiseen koska hän teki myös muutaman tunnin työpäivää täällä toisessa kaupungissa. Mitä järkeä siinä sitten oli jatkaa. Hän ei sitä ymmärtänyt että minä sanoin homman seis. Tykkään hänestä ja hän tykkäs minusta mutta.....?
... me jo täällä keskenään teidän asioista puitiin :-). Oisitteko jotenkin yhdessä te aikuiset voineeet ratkaista sen täysikäisten ongelman,mikä ikinä se sitten olikin? Jos lapset ovat jo aikuisia, kyllä heidän pitää pärjätä omillaan, siis siten, ettei äitin tartte paapoa toisesta kaupungista, Tartteeko muutoin hyvää suhdetta antaa mennä ohi, niitä kus nykysin ei kasva joka oksalla ja ylämäkiä tulee eteen suhteessa kuin suhteessa.
- olleet
Tönölän ukko kirjoitti:
työmaaruokalan pidolta. Koska tein hänelle ruoankin joka päivä. Niin että tiskitiina voi änistä tiskaamisista muille
toisillenne tarkoitettu ;-). Kattele seuraavaksi sellainen yksinäinen ihminen joka omistautuu vain ja ainoastaan sulle :-).
- sopeutuja
on ihmisiä jotka hakevat hyväksyntää ja tunnetta että hänestä välitetään passaamalla ja palvelemalla muita esim. aikuiset lapset
sukulaiset,ystävät,elämän kumppani.
olen lukenut jostain että kysymys vois olla huonosta itsetunnosta.
jos tottunut palveleen sukulaisia ja ollut pitkään ilman parisuhdetta ja löytää suhteen
niin iäkkäämän ihmisen on vaikea luopua palvelijan roolista se on vähän niin kuin eroais
parisuhteesta.
itse olen myös surustellut vuoden tällaisen naisen kanssa ja varmasti molemmat välitämme toisistamme .
muuten niin ihanan naisen liiallinen läheisriippuvuus häiritsee paljon meidän suhdetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770