Ajatus deittailusta. Olin noin 1kk suomi24:jässä, onhan siellä paljon mukavia miehiä, MUTTA miksi valehdella itsestään niin paljon asioita kun ensisilmäyksellä paljastuu (siisteys,puhtaus,käytös)jotka minulle ja varmasti monelle naiselle ovat ensiarvoisen tärkeitä.Miehet kuvittelevat että haemme seksiä ja rahaa,voisiko mies edes ajatella, että nainen voi tulla todella hyvin toimeen ilman seksiä ja olla varakas.Minä ainakin kokeilin hakea turvallista kainaloa ja hyvää oloa, toisen seurasta nauttien. Siis aivan TAVALLISTA IHMISTÄ.Kävin kahden miehen kanssa treffeillä he ovat Varsinais-suomesta. Ensimmäinen kaameen rikas
(= ja sitä ja tätä yli 50.v. ja pukeutunut kuin oma teini-ikäinen poikani. Toinen -10c pituudesta jättänyt kotiin muuten tosi mukava, MUTTA oli koko ajan laittamassa viestejä ja sopimassa treffejä kun oli niin suosittu profiili,)= yritti vielä sopia tapaamista. Mitä nämä jutut opettivat minulle no sen että minä olen oikein tyytyväinen omaan olooni (jollei minun suuri rakkauteni sitten kävele jossain ihan livenä vastaan)Kaikkea hyvää kevääseenne ja onnea deittailuun.
Ne tärkeät sekunnit
12
855
Vastaukset
- valitse
millä perusteilla valitsit juuri nämä kaksi tolloa treffikumppaneiksesi, olisi vaan kiva tietää.
- joku toinen.
Kun ei voi tietää ennenkuin näkee livenä että ovat tolloja. Treffi-ilmoitukset pelkkää valetta.
Suurempi todennäköisyys on voittaa lotossa kuin löytää netistä kunnon rehellinen mies. - miksisiksi
Minäkin jäin ihmettelemään, millä perusteella nämä kaksi sitten valitsit. Lieneeköhän kuitenkin tämän
toisenkin valintaperusteena ollut tuo rivien välistä
päätelty varakkuus?
Rikkaita kuitenkin lienee palstoilla vähemmistö.
Naiset kirjoittavat aina, ettei varakkuus vaikuta.
Mutta mikä on asian todellisuus, jonka ympärillämme näämme? - neljä oikein
joku toinen. kirjoitti:
Kun ei voi tietää ennenkuin näkee livenä että ovat tolloja. Treffi-ilmoitukset pelkkää valetta.
Suurempi todennäköisyys on voittaa lotossa kuin löytää netistä kunnon rehellinen mies.että kunnon rehellinen mies voittaa todennäköisemmin Lotossa kuin onnistuu herättämään naisen mielenkiinnon netissä?
Näin kerran Lotossa voittaneena ja pari kertaa turhaan nettideittejä kokeilleena vaan ihmettelen. - edell..
neljä oikein kirjoitti:
että kunnon rehellinen mies voittaa todennäköisemmin Lotossa kuin onnistuu herättämään naisen mielenkiinnon netissä?
Näin kerran Lotossa voittaneena ja pari kertaa turhaan nettideittejä kokeilleena vaan ihmettelen.missä sitten vika? ;)
- kaikki hyvin
Jaapa jaa he valitsivat minut profiilini perusteella
ja siitä alkoi kirjoittelu. Totta kai sitä lähtee treffeille jos pyydetään,se kait deittailun idea on, mutta minä hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on. - Mies.
kaikki hyvin kirjoitti:
ja siitä alkoi kirjoittelu. Totta kai sitä lähtee treffeille jos pyydetään,se kait deittailun idea on, mutta minä hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on.He valitsivat sinut. Mikset itse ottanut yhteyttä johonkin fiksumman oloiseen mieheen? Vai onko profiilisi niin maailmaamullistava, että voit taata kaikkien kulmakunnan Shakespearien törmäävän sinuun persoonallisuutesi gravitaatiokenttän ansiosat, ja sitten vielä erottelevan sinut kaikkien niiden passiivisten, intellektuellien kaunottarien joukosta muita paremmaksi?
- hmm...
kaikki hyvin kirjoitti:
ja siitä alkoi kirjoittelu. Totta kai sitä lähtee treffeille jos pyydetään,se kait deittailun idea on, mutta minä hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on."hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on."
Ymmärränkö oikein, että kaksien treffien jälkeen pidät kokeilua riittävänä?
Jos suhteuttaisi sen kaikkien muiden treffailujen tulokseen (onnistuminen tai epäonnistuminen per treffi). Arvioisi sen perusteella systeemin toimivuutta. Olisiko siinä mieltä? - kokeilu
hmm... kirjoitti:
"hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on."
Ymmärränkö oikein, että kaksien treffien jälkeen pidät kokeilua riittävänä?
Jos suhteuttaisi sen kaikkien muiden treffailujen tulokseen (onnistuminen tai epäonnistuminen per treffi). Arvioisi sen perusteella systeemin toimivuutta. Olisiko siinä mieltä?Kyllä kokkeiltu on, niin kuin kirjoitin ei ole minun juttuni.En halua jäädä jumiin johonkin nettideittailuun (= live ihmiset on paljon mukavempii. hmmmmmmmmmmmm miksi arvostelet minua niin kauheasti päätöksestäni? Kai tästäkin tehtailusta on joku tilasto tehty? En minä halua analysoida enempää, minulle vain kävi niin treffieni kanssa kai sekin jo kertoo jotain ;)
- hmm...
kokeilu kirjoitti:
Kyllä kokkeiltu on, niin kuin kirjoitin ei ole minun juttuni.En halua jäädä jumiin johonkin nettideittailuun (= live ihmiset on paljon mukavempii. hmmmmmmmmmmmm miksi arvostelet minua niin kauheasti päätöksestäni? Kai tästäkin tehtailusta on joku tilasto tehty? En minä halua analysoida enempää, minulle vain kävi niin treffieni kanssa kai sekin jo kertoo jotain ;)
"miksi arvostelet minua niin kauheasti päätöksestäni?"
Arvostelen?
Kysyn jotain ja ehdotan jotain niin se on...
...kauheaa arvostelua!!!
Olen alkanut oikeasti miettiä minun kykyjeni riittävyyttä näihin keskusteluihin. Taisin pudota kärryiltä. Älä välitä, ei minulla ole muuta sanottavaa. Yritin lähinnä ymmärtää tapahtunutta. - itse valkkailla
kaikki hyvin kirjoitti:
ja siitä alkoi kirjoittelu. Totta kai sitä lähtee treffeille jos pyydetään,se kait deittailun idea on, mutta minä hain aivan tavallista suomalaista miestä (en äidin pikkupoikaa enkä elättäjää.) Toisille tällainen juttu sopii minulle riitti, kokeiltu on.itselleen sopivia profiileja, niin minä ainakin teen. Olen huomannut että ahkerimmin ottaa yhteyttä nuo "suositut" miehet. Joilla on pelimiehen elkeitä.
Minulla ainakin on ihan kivoja deittikavereita sattunut kohdalle, kun ovat itse valitsemiani :) Tai täytyy myöntää yksi meni hiukan pieleen, profiili oli fiksu ja mieskin ihan kiva, mutta hienhaju kainaloissa jota oli yritetty peittää jollakin äitelällä hajulla yöks, ja sitten se oluen tilaaminen deiteillä, kahvi tai limsa olisi ollut soveliaampaa. - hmm...
itse valkkailla kirjoitti:
itselleen sopivia profiileja, niin minä ainakin teen. Olen huomannut että ahkerimmin ottaa yhteyttä nuo "suositut" miehet. Joilla on pelimiehen elkeitä.
Minulla ainakin on ihan kivoja deittikavereita sattunut kohdalle, kun ovat itse valitsemiani :) Tai täytyy myöntää yksi meni hiukan pieleen, profiili oli fiksu ja mieskin ihan kiva, mutta hienhaju kainaloissa jota oli yritetty peittää jollakin äitelällä hajulla yöks, ja sitten se oluen tilaaminen deiteillä, kahvi tai limsa olisi ollut soveliaampaa."hienhaju kainaloissa jota oli yritetty peittää jollakin äitelällä hajulla yöks,"
Onks toi tosiaan niin vakavaa että 'kerrasta poikki'?
Päättelit peseytymisfrekvenssin luotettavasti? Hajusteissa on vaihtoehtoja.
"sitten se oluen tilaaminen deiteillä, kahvi tai limsa olisi ollut soveliaampaa.
Epäsiveellinen juoma? Allergiarasite menneisyydestä?
Olen miettinyt ns. vieraskoreutta, onko siitä hyötyä vai haittaa.
Ihmiset pitävät muodollisuutta selviönä. Teoreettisesti ajatellen se on ainakin hidaste, ja muutakin. Elämä on lyhyt... kuitenkin.
Olen myös sitä mieltä, että kannattaa (naisen) itse selailla ja heittää viestiä. Mitä järkeä on siitä pelimiesten tyrkkytulvasta pelkästään ammentaa. Toki joukossa voi olla joku hyvä.
Onhan se tietysti ihanaa tuntea olevansa kiinnostuksen kohteena, mutta mikä aitoa ja mikä laskelmointia? Monet naiset arastelevat lähettää itse ensimmäistä viestiä, mutta helppoa se ei ole miehellekään, paitsi pelimiehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760