Aurinkoista sunnuntaita vaan kaikille ja vaikkei kenenkään pitäs tämmösellä säällä istua tieskan ääressä ni tulkaas silti hanit kirjotteleen
VIIMEINEN LAIHDUTUSYRITYS jatkuu taas!
24
1094
Vastaukset
- Risu
Taas tuli meille kaksi keskutelua peräkkäin :D jatkellaan täällä sitten :)
-Risu- Risu
Tämän kirjotin tuonne alla olevaan keskusteluun:
Heippa tytöt!
Aivan mahtava ilma taas ulkona! Otin melkein pari tuntia parvekkeella aurinkoakin. :) Tekisi mieli ehkä kävelylle, saas nähdä :) Ihanaa kun kevät tulee! Mutta toisaalta kamalaa, kun on tässä kunnossa ja kohta pitää taas vähentää vaatetta. O-ou. Mutta, koitan olla nyt tiukkana niin paljon kun mahdollista. Jossain vaiheessa oon ajatellut, että saisinkohan itseäni aamulla lenkille... Sit joskus kun on sulat maat ja yöllä ei ole enää pakkasta. En osaa sanoa, mut pitää joskus kokeilla.
Netissä tein itselleni sellasen 6 (vai 8) viikon lenkki-ohjelman missä juostaan ja kävellään vuorotellen, ja sitä juoksua-osuutta pidennetään kokoajan. Eli tällainen ns. intervalliharjoitus siis. Sitäkin täytyy alkaa testaamaan.
Ens viikolla aion nyt sitten lähteä tekemään taas aerobistakin treeniä (combat). Mitäs munkki-possu tykkää uudesta combatista? Ja sitten pumppiakin ym.
Perjantaina on sitten ne häät. Joudun lähtee töistä aikaisemmin (voi harmi ;)) kun häät alkaa jo klo 17. Löysin eilen itselleni mekon. Se oli 50e -50%! Eli 25 eurolla irtosi minulle nätti mekko! Jes! Meinasin jos pelästyä, kun kävin sovittamassa yhtä ihanaa mekkoa, joka maksoi 140 euroa, mutta sainkin sitten ihanan mekon, laukun ja huivin n. 55 eurolla, eli halvalla pääsin sitten loppujen lopuksi.
Mutta kirjotelkaahan sisaret :D
-Risu
Kiitoksia kaikille onnittelijoille =)
Ei oikein vieläkään meinaa uskoa todeksi :p Osittain varmaan siksi että konkreettisia oireita ei vielä ole tullut paitsi nännit ovat arat. Mies joka päivä kyselee että ”onko mammamainen olo”- Risu
Tsaukki!
Uusi viikko, uudet kujeet. Mulla oli viime viikolla paino joku hurjat 69 ja rapiat! :O (se on ollut parhaimmillaan muutaman kk:n sisällä jopa 65...) Mutta tänään vaaka näytti n. kiloa vähemmän :) Mistä lie johtuu, joko vaan nesteistä tai turvotuksesta tai sitten siitä ihan läskistä :P Jaa a... Mutta nyt on oltava kovana, että saisi kesäksi edes jonkinlaista pudotusta. Olen aikamoinen jojottelija. Paino laskee ja nousee vähän miten sattuu. Mtta nyt en salli sen enää nousta! En en en en en!!!
Mä taas askartelin lisää tuota mun laihispäiväkirjaa josta sillon tammikuussa niin kauheasti innostuin ;) Sitä en ole valmiiksi vieläkään saanut, mutta olen silti sinne kirjoitellut välillä. Nyt voisin ottaa tavaksi kirjoitella useemman kerran viikossa ja kirjata painoa jne paremmin.
Netta oot hienosti ollu ilman herkkuja! Mutta, täältä mä tulen esimerkkisi perässä :D Olen kans ollu nyt ilman herkkuja. Häissä sitten jonkin verran kakkua, mutta muu ruoka siellä taitaakin olla suht terveellistä (salaatteja, lihakeittoa jne.). Odotan sitä ihan kauheasti, ensimmäinen hyvä ystäväni joka menee naimisiin :) Saisipa jo pukea mekon päälle ja olla nättinä :) Anteeksi hää-hehkutus, mutta olen niin täpinöissäni! Ja eihän sitä tiedä jos sulhasella on kivoja sinkkukavereitakin ;)
Mulla on ollut tämä hiton räkätauti nyt 3 viikkoa, eikä loppua näy! Välillä yskittää niin että räkä lentää ja nenää saa olla sumuttamassa auki ainakin kolmesti päivässä. Huoh... Kohta tää mun flunssani sitten vaihtuu siitepölyallergiaan, joten siitäkin sitten joutuu kärsimään monta viikkoa, eli olen varmaan nyt sitten pari kuukautta tässä räkätaudissa :D Kohta olen kroonisessa nuhassa. Ai kamala :S
No mutta, huomista combattia odotellessa!
Kuullaaaan :)
-Risu - munkki-possu
Risu kirjoitti:
Tsaukki!
Uusi viikko, uudet kujeet. Mulla oli viime viikolla paino joku hurjat 69 ja rapiat! :O (se on ollut parhaimmillaan muutaman kk:n sisällä jopa 65...) Mutta tänään vaaka näytti n. kiloa vähemmän :) Mistä lie johtuu, joko vaan nesteistä tai turvotuksesta tai sitten siitä ihan läskistä :P Jaa a... Mutta nyt on oltava kovana, että saisi kesäksi edes jonkinlaista pudotusta. Olen aikamoinen jojottelija. Paino laskee ja nousee vähän miten sattuu. Mtta nyt en salli sen enää nousta! En en en en en!!!
Mä taas askartelin lisää tuota mun laihispäiväkirjaa josta sillon tammikuussa niin kauheasti innostuin ;) Sitä en ole valmiiksi vieläkään saanut, mutta olen silti sinne kirjoitellut välillä. Nyt voisin ottaa tavaksi kirjoitella useemman kerran viikossa ja kirjata painoa jne paremmin.
Netta oot hienosti ollu ilman herkkuja! Mutta, täältä mä tulen esimerkkisi perässä :D Olen kans ollu nyt ilman herkkuja. Häissä sitten jonkin verran kakkua, mutta muu ruoka siellä taitaakin olla suht terveellistä (salaatteja, lihakeittoa jne.). Odotan sitä ihan kauheasti, ensimmäinen hyvä ystäväni joka menee naimisiin :) Saisipa jo pukea mekon päälle ja olla nättinä :) Anteeksi hää-hehkutus, mutta olen niin täpinöissäni! Ja eihän sitä tiedä jos sulhasella on kivoja sinkkukavereitakin ;)
Mulla on ollut tämä hiton räkätauti nyt 3 viikkoa, eikä loppua näy! Välillä yskittää niin että räkä lentää ja nenää saa olla sumuttamassa auki ainakin kolmesti päivässä. Huoh... Kohta tää mun flunssani sitten vaihtuu siitepölyallergiaan, joten siitäkin sitten joutuu kärsimään monta viikkoa, eli olen varmaan nyt sitten pari kuukautta tässä räkätaudissa :D Kohta olen kroonisessa nuhassa. Ai kamala :S
No mutta, huomista combattia odotellessa!
Kuullaaaan :)
-Risuiltaa neideille mitä mahtavimmille!!
netta ottaa siellä nyt rauhallisesti sen lumen kolauksen ja muunkin riehumisen suhteen, niin nuhan kuin vaavelinkin takia - vilja
munkki-possu kirjoitti:
iltaa neideille mitä mahtavimmille!!
netta ottaa siellä nyt rauhallisesti sen lumen kolauksen ja muunkin riehumisen suhteen, niin nuhan kuin vaavelinkin takiaHei kullat!
Vilja on täällä jotenkin niin täpinöissänsä tosta auringosta.. ihanaa!! oon tänää ollu hulluna ulkona ja ottanu arskaa ;) ois kiva saada vähä väriä naamaan... niin se vaan kesä vie taas kerran voiton talvesta , jihhaa! no, nyt on kuites vasta maaliskuu, joten pitäskö mun vähän rauhottua? ;)
IHANA kuulla possustakin! ( aina tuntuu niin inhottavalta kutsua sua nimellä possu ku et sitä todellakaan oo :) ) Sä se sitte oot niin tehojumppaaja! ihan huikeet määrät kyllä rehkit.. hienoa! joten äläpä ressaa noista minimaalisista herkutteluista.. ja kiitos vielä naurunpuuskasta jonka aiheutit noilla hauskoilla sanankäänteilläsi - vetää tynniri niskaan ja kieriä alas jostain rinteestä!!!:DDDDD haaahhaha :D:D oot sä niin mainio!
Risuliinuska, kiva ku löysit mekon, ja noin halvalla! waude :D eikö ookki ihanaa, ku saa joskus tälläytyä oikein kunnolla ja olla niin nättinä.. ku normaalisti täälläpäin ainaki hiihellään huppari-farkku-jamppameiningillä viikot :D hih.. älä ressaa kaloreista siel häissä, elelet nyt ennen niitä oikein kevyesti ni siel kärsii sitten napata vähä kakkua naamaan!
mutta, mäpäs häivyn tästä!
ps.Sannuli, kirjottelehan kunhan kiireiltäsi ehdit, ois kiva sustakin kuulla :)
Ja meijän mamma-nettakin! - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
Hei kullat!
Vilja on täällä jotenkin niin täpinöissänsä tosta auringosta.. ihanaa!! oon tänää ollu hulluna ulkona ja ottanu arskaa ;) ois kiva saada vähä väriä naamaan... niin se vaan kesä vie taas kerran voiton talvesta , jihhaa! no, nyt on kuites vasta maaliskuu, joten pitäskö mun vähän rauhottua? ;)
IHANA kuulla possustakin! ( aina tuntuu niin inhottavalta kutsua sua nimellä possu ku et sitä todellakaan oo :) ) Sä se sitte oot niin tehojumppaaja! ihan huikeet määrät kyllä rehkit.. hienoa! joten äläpä ressaa noista minimaalisista herkutteluista.. ja kiitos vielä naurunpuuskasta jonka aiheutit noilla hauskoilla sanankäänteilläsi - vetää tynniri niskaan ja kieriä alas jostain rinteestä!!!:DDDDD haaahhaha :D:D oot sä niin mainio!
Risuliinuska, kiva ku löysit mekon, ja noin halvalla! waude :D eikö ookki ihanaa, ku saa joskus tälläytyä oikein kunnolla ja olla niin nättinä.. ku normaalisti täälläpäin ainaki hiihellään huppari-farkku-jamppameiningillä viikot :D hih.. älä ressaa kaloreista siel häissä, elelet nyt ennen niitä oikein kevyesti ni siel kärsii sitten napata vähä kakkua naamaan!
mutta, mäpäs häivyn tästä!
ps.Sannuli, kirjottelehan kunhan kiireiltäsi ehdit, ois kiva sustakin kuulla :)
Ja meijän mamma-nettakin!Heipparallaa ihanaiset naiset :)
Pikaiset kirjoittelut taas täältä, aloitin eilen taas sen vhh ruokavalion jolla olinkin jo silloin jonkun aikaa. Siihen kun ei sokerit ja jauhot kuulu niin tulee väkisin oltua ilman herkkuja. Plus mulla tuppaa sillä paino aika nopeasti tippumaan.
Tarkoitus olisi olla nyt ainakin pari viikkoa ihan tiukalla linjalla ja sitten alkaa vähän soveltamaan sellaiseksi "ylläpito" ohjelmaksi.
2 päivää takana ilman herkkuja ihan sikana tekee mieli! :/ tää on sitä tuskaista vaihetta.. mutta kyllä se siitä.
Onneksi töissä inventaario pitää saada valmiiksi tämän viikon loppuun mennessä joten sen jälkeen se stressi helpotta ja sitten on taas aikaa itselleensä. Sitten haluan hierojalle! :)
Onneksi on aina sunnuntait vapaat ja viimeviikollakin oli niin ihana sää :)
Kirjoitelkaas taas :)
T:Sannuli - inhottavaa
munkki-possu kirjoitti:
iltaa neideille mitä mahtavimmille!!
netta ottaa siellä nyt rauhallisesti sen lumen kolauksen ja muunkin riehumisen suhteen, niin nuhan kuin vaavelinkin takiakun mielestäsi 62,7 kg on "löllyvä ihrakasa" vai mikä se nyt oli, mitäs me sitte ollaan jotka painetaan 20-30 kg enemmän?
Yritetään laihtua niska limassa, mutta ei vaan onnistu, ajatelkaa pinnalliset ihmiset vähä muutakin ku omaa napaa! - sellusikahan
inhottavaa kirjoitti:
kun mielestäsi 62,7 kg on "löllyvä ihrakasa" vai mikä se nyt oli, mitäs me sitte ollaan jotka painetaan 20-30 kg enemmän?
Yritetään laihtua niska limassa, mutta ei vaan onnistu, ajatelkaa pinnalliset ihmiset vähä muutakin ku omaa napaa!se olikin, voi miten viksua ja vilmaattista.
- vilja
sellusikahan kirjoitti:
se olikin, voi miten viksua ja vilmaattista.
Hellurei vaan Sulle arvoisa päänaukoja!
Ensinnäki meil on täällä ihan tämmönen keskusteluporukka ja ulkopuolisten on turha tulla kommentoimaan jos ei oo mitään oikeeta kommentoitavaa! ok?
Ja, mäkin painan jotain 62-63 ( en oo varma, en oo uskaltautunut vaa´alle koska painan noin paljon ) ja todellakin koen olevani ihrakasa, koska minulta sitä läskiä tosiaan löytyy vaik välttis sitä jotku 20kg painavemmat ei uskokaan! tuokin on niin suhteellista! nimittäin moni mun kokoinen tuntee varmasti olevansa hyvinki hoikka, mutta se on ihan kuule miten itestä tuntuu! ja mä tosiaan omistan mahamakkaroita joista tosiaanki haluan eroon - ja toivottavasti säkin tajuat laihuttaa ne kymmenet ylimääräisesi ni ei tarvi tulla kateellisena änkyttään! Kiitos ja näkemiin ja kivaa kesänodotusta sullekin! :D
- Risu
Hellurei ja hellät tunteet!
Täällä meikäläinen naputtelee vielä viimetingassa puhetta huomisiin häihin. On ollut pientä sählinkiä tän puheen kanssa, joten siksi näin viime tinkaan. :)
Eilen kävin kuntosalin 9 vuotis synttäreillä (söin pienen palan täytekakkua ihan vain siksi, että pysyin tolpillani mun kamalan nälkäni kanssa) ja sitä ennen olin RPV-jumpassa. Tänään oli tarkoitus mennä spinningiin, mutta tajusin, etten mä ehdi kun piti tulla kotiin vielä pakkailemaan ja kirjottamaan tätä puhetta.
En ole oikein ehtinyt syömäänkään :P
Oli kiva kuulla teistä pitkästä aikaan!
Hei Sannuli, haluatko laittaa jotain esimerkkiä syömisistäsi kun oot nyt tuolla VHH:lla? Oon tässä lähiaikoina lueskellut aiheesta aika paljon ja olen sinäänsä kiinostunut itsekin, en vaan voi luopua puurosta enkä leivästä... Ja se, että kaikki tuotteet täytyy olla "rasvaista", tai siis voita ja "oikeeta" kermaa jne. on vähän jotenkin outo ajatus mulle :P Mutta, mikäpä sitä estäisi kokeilemasta...
Ainiin, possuli kyseli, että mistä mekko löytyi. Aleksi13:stahan se. Nyt on joka paikassa alennuksia (edelleen) aleksilla on shopbailut ja sokoksella oli juuri 3 1-päivät ja missä mitäkin. Halosella mainostavat, että mekot -20% :) Eli niitä alkaa nyt tulemaan niitä mekkoja hurjasti ja alennuksilla.
Nyt en muista mitä kaikkea piti kirjoitella, mutta nyt täytyy lähtee keräämään huomisia kamoja kasaan ja kirjottamaan tuo puhe loppuun. Kivaa viikonloppua teille kaikille ihanille naisille Flunssa alkaa olla ohi, mitä nyt pientä nuhaa mutta sehän vain kuuluu tähän työhön :p
Kävin salillakin eilen tekemässä yläkroppatreeniä ja tuntu kyllä hyvältä pitkästä aikaa (siis kokonaiseen kahteen viikkoon :p ). Treenin jälkeen kävin sitten höyrysaunassa istuskelemassa. Pukuhuoneessa oli kyllä ilo nähdä miten kroppa alkaa vähitellen kiinteytyä; reisistä muhkurat sulaa ihan silmissä ja kädetkin alkavat saada kauniimmat muodot. Vyötäröstäkin on 3cm lähtenyt. Painolle numeroina ei oikeastaan ole mitään tapahtunut mutta ei se haittaa kun kropassa tapahtuu muutoksia =)
Niin ja se herkuton kausi jatkuu edelleen =) Oikeastaan olen jo seonnut laskuista :p Varmaan jotain 3vk…
vilja on ottanut aurinkoa, kiva juttu mutta olehan varovainen ettet polta itseäsi! Mulla tuota aurinkoa saa ihan töiden puolesta joten tälläkin hetkellä poskia kuumottaa ja ne helottaa punaisena :p
Mulle sekä masuasukille maistuisi ruoka vähän useammin kuin yleensä :p eli nälkä vaivaa tavallista enemmän jos en ole syönyt 2-3h mitään. Ennen saattoi mennä puolikin päivää eikä ollut mitään hätää, nyt kuitenkin tulee kauhean ontto olo jos en syö. Täytyy siis alkaa kuljettaan töihin mukaan parit välipalat!
Varasin myös ajan alkuraskauden varhaisultraan joka on viikon päästä lauantaina. Viikkoja silloin olisi 6 4 (ovulaation mukaan laskettuna) ja tuon pitäisi riittää tarvittaviin tietoihin eli onko sikiöpussissa asukkia, onko se oikeassa paikassa ja sydämen sykekin pitäisi näkyä. Tulee siis piiiitkä viikko odotella :p
Mutta nyt tämä ”mamma” siirtyy leffan pariin.- Uusi elämä
hoh onpas jollain taas ollut valittamisen aihetta, jättäisi lukematta koko ketjun jos noin pahalta tuntuu...
Mutta siis paino oli tänä aamuna enää 71,2!! jee taas mennnään alaspäin (oli siis tossa yks ilta jo 74)
Risu halusi ruokapäiväkirjaa... vähän nolottaa se tähän kirjoittaa mutta laitetaan nyt kuitenkin eli.
Aamupala 2 paistettua munaa. wokattua purjoa ja kiinankaalia sekä muutama metvursti siivu.
Oli hirveä nälkä kun tulin kaupungilta kotiin niin söin vähän jugurttia ja tyrnihyytelöä (ei ihan kuulu dieettiin mutta on menossa vanhaksi niin aion syödä pois :) )
Päivällä/iltapäivällä söimme sittan sellaista unkarilaista paprika pataa.. mihin tuli naudan suikalelihaa, paparikaa ja perunan sijaan laitoin lanttua koska sitä saa syödä.
Jossain vaiheessa napostelin vähän pistaasipähkönöitä ja iltapalaksi söin muutaman siivun pekonia, juusto viipaleita ja kurkkua.
Yleensä kun olen töissä niin syön päivällä salaatin ja illalla sitten jotain kunnonruokaa niin ei tartte noita iltapaloja tehdä kun ovat vähän hankalia koostaa...
Eli tuollaiselta näyttää. Eilen kävin lisäksä 2 tunnin lenkillä ja tein 30 selkä ja vatsa jumpan :) Nyt on tarkoitus vielä kiinteyttää nuo vatsamakkarat :D
MItäpä muiden v.loppuun kuuluu ?
T:Sannuli - vilja
Uusi elämä kirjoitti:
hoh onpas jollain taas ollut valittamisen aihetta, jättäisi lukematta koko ketjun jos noin pahalta tuntuu...
Mutta siis paino oli tänä aamuna enää 71,2!! jee taas mennnään alaspäin (oli siis tossa yks ilta jo 74)
Risu halusi ruokapäiväkirjaa... vähän nolottaa se tähän kirjoittaa mutta laitetaan nyt kuitenkin eli.
Aamupala 2 paistettua munaa. wokattua purjoa ja kiinankaalia sekä muutama metvursti siivu.
Oli hirveä nälkä kun tulin kaupungilta kotiin niin söin vähän jugurttia ja tyrnihyytelöä (ei ihan kuulu dieettiin mutta on menossa vanhaksi niin aion syödä pois :) )
Päivällä/iltapäivällä söimme sittan sellaista unkarilaista paprika pataa.. mihin tuli naudan suikalelihaa, paparikaa ja perunan sijaan laitoin lanttua koska sitä saa syödä.
Jossain vaiheessa napostelin vähän pistaasipähkönöitä ja iltapalaksi söin muutaman siivun pekonia, juusto viipaleita ja kurkkua.
Yleensä kun olen töissä niin syön päivällä salaatin ja illalla sitten jotain kunnonruokaa niin ei tartte noita iltapaloja tehdä kun ovat vähän hankalia koostaa...
Eli tuollaiselta näyttää. Eilen kävin lisäksä 2 tunnin lenkillä ja tein 30 selkä ja vatsa jumpan :) Nyt on tarkoitus vielä kiinteyttää nuo vatsamakkarat :D
MItäpä muiden v.loppuun kuuluu ?
T:SannuliIltaa nyt teillekin kullat!
Rasittavia tommoset kaalin aukojat, menisivät lenkille eikä tulis turhaa valittaa.
nyt on viljalla ollu niin porsasviikonloppu et ei mitää rotia.. oon ollu töissä vklopun ni sitte väsyneenä mussuttanu kaikkea makeaa ja olo on kaikkea muuta kuin hyvä!
joten tulevat toimenpiteet ensiviikolle on :
1. Kirjoitan tänne jokapäivä ruokapäiväkirjan. En sit viitti syödä mitää hyvää ku se on niin ilettävää kirjottaa. Ja haluan sitten kommentteja teiltä - Risu
vilja kirjoitti:
Iltaa nyt teillekin kullat!
Rasittavia tommoset kaalin aukojat, menisivät lenkille eikä tulis turhaa valittaa.
nyt on viljalla ollu niin porsasviikonloppu et ei mitää rotia.. oon ollu töissä vklopun ni sitte väsyneenä mussuttanu kaikkea makeaa ja olo on kaikkea muuta kuin hyvä!
joten tulevat toimenpiteet ensiviikolle on :
1. Kirjoitan tänne jokapäivä ruokapäiväkirjan. En sit viitti syödä mitää hyvää ku se on niin ilettävää kirjottaa. Ja haluan sitten kommentteja teiltäMoikka tytöt!
Tänään alkoi mulla siis virallisesti herkuton huhtikuu jo :) Eli ei herkkuja sitten ennen vappuaattoa! Eilen piti sitten pikkasen maistaa suklaata kun ei saa kuukauteen syödä :( :D
Nettakin kohta kuukauden porskuttanut herkuttomana :) HIENOA! Suhun iski se sama kärpänen mikä muhunkin sillon kun pysyin 4 viikkoa herkuitta. Mä oon ollut nyt koko maaliskuukin ihan tottali selvin päin. Ei ole ollut kyllä tarkoitus, mutta mikäs siinä kun ei oo ollu "aihetta". Mutta lauantaina ajattelin lähteä kaverin kanssa hieman baanalle :)
Niin, häät nyt oli ja meni ja kakku oli hyväää! Sielä oli myös valko- ja maitosuklaamoussee. Ai että oli hiton hyvää. Sitten paria erilaista salaattia, lihakeittoa, karjalanpiirakoita, lohta jne... Nam :) Puhekin meni ihan ok, paremminkin olis voinut mennä, mutta antaa olla :D
Tänään olin päivittämässä sali-ohjelmaani. Luulin, että pääsen samantien tekemään sitä, mutta ohjaaja vaan haastatteli mua ja varattiin uusi aika, millon hän näyttää liikkeet. No, mutta huomenna sitten combat vissiinkin, ellen jostain syystä mene jopa spinningiin kun ostin uudet haaroista topatut pyöräilypökät :D Voisi käydä testaa, tai sit sinne combattiin... Saapi nähä. Keskiviikkona menen sitten katsomaan yhtä vuokrakämppää. Siinä on oma pikkunen sauna ja pieni terassi, kun on ekassa kerroksessa. Se vaikuttaa aika ihanalta. Torstaina voisin kokeilla mennä salille, meillä on palaveri töissä muistaakseni, mutta sen jälkeen. Perjantaina menen sitten lääkärissä käymään, pitää nuo siitepölylääkkeet uusia, kun kohta niitä pitää alkaa jo syömään ja käyttämään. Eikä tää edellinenkään räkätauti oo vielä mennyt pois. Yöllä sain taas herätä siihen ihanaan tunteeseen kun henki ei kulkenut mitään kautta kun nenä oli tukossa.
Mulla on tälle viikolle ruokana lounaaksi kalkkunasalaattia feta-juustolla. Ja päivälliseksi paistettua kananmunaa ja kasviksia tai kasvissosekeittoa ja raejuustoa. :) Tahtoisin kovasti kokeilla tota VHH:ta, mutta mun tietoni sitä kohtaan on vielä aika heikko... Pitäis lukea siitä enempi... Mut Sannuli, laita vaan enempi mulle tulemaan infoa ja ruokapäiväkirjaa jos viittit :D
Mä lähden siivoilemaan :) Tuli inspis tosta ihanasta kämpästä. Pitäkää peukkuja, että saisin sen :)
-Risu - munkki-possu
Risu kirjoitti:
Moikka tytöt!
Tänään alkoi mulla siis virallisesti herkuton huhtikuu jo :) Eli ei herkkuja sitten ennen vappuaattoa! Eilen piti sitten pikkasen maistaa suklaata kun ei saa kuukauteen syödä :( :D
Nettakin kohta kuukauden porskuttanut herkuttomana :) HIENOA! Suhun iski se sama kärpänen mikä muhunkin sillon kun pysyin 4 viikkoa herkuitta. Mä oon ollut nyt koko maaliskuukin ihan tottali selvin päin. Ei ole ollut kyllä tarkoitus, mutta mikäs siinä kun ei oo ollu "aihetta". Mutta lauantaina ajattelin lähteä kaverin kanssa hieman baanalle :)
Niin, häät nyt oli ja meni ja kakku oli hyväää! Sielä oli myös valko- ja maitosuklaamoussee. Ai että oli hiton hyvää. Sitten paria erilaista salaattia, lihakeittoa, karjalanpiirakoita, lohta jne... Nam :) Puhekin meni ihan ok, paremminkin olis voinut mennä, mutta antaa olla :D
Tänään olin päivittämässä sali-ohjelmaani. Luulin, että pääsen samantien tekemään sitä, mutta ohjaaja vaan haastatteli mua ja varattiin uusi aika, millon hän näyttää liikkeet. No, mutta huomenna sitten combat vissiinkin, ellen jostain syystä mene jopa spinningiin kun ostin uudet haaroista topatut pyöräilypökät :D Voisi käydä testaa, tai sit sinne combattiin... Saapi nähä. Keskiviikkona menen sitten katsomaan yhtä vuokrakämppää. Siinä on oma pikkunen sauna ja pieni terassi, kun on ekassa kerroksessa. Se vaikuttaa aika ihanalta. Torstaina voisin kokeilla mennä salille, meillä on palaveri töissä muistaakseni, mutta sen jälkeen. Perjantaina menen sitten lääkärissä käymään, pitää nuo siitepölylääkkeet uusia, kun kohta niitä pitää alkaa jo syömään ja käyttämään. Eikä tää edellinenkään räkätauti oo vielä mennyt pois. Yöllä sain taas herätä siihen ihanaan tunteeseen kun henki ei kulkenut mitään kautta kun nenä oli tukossa.
Mulla on tälle viikolle ruokana lounaaksi kalkkunasalaattia feta-juustolla. Ja päivälliseksi paistettua kananmunaa ja kasviksia tai kasvissosekeittoa ja raejuustoa. :) Tahtoisin kovasti kokeilla tota VHH:ta, mutta mun tietoni sitä kohtaan on vielä aika heikko... Pitäis lukea siitä enempi... Mut Sannuli, laita vaan enempi mulle tulemaan infoa ja ruokapäiväkirjaa jos viittit :D
Mä lähden siivoilemaan :) Tuli inspis tosta ihanasta kämpästä. Pitäkää peukkuja, että saisin sen :)
-Risuhei neidit!
onpas täällä taas ollut joka närppäkärppä kommentoimassa.. puhuin ihan vaan itsestäni, ni ei siitä muiden tarvii hernettä nokkaansa vetää!
sitä paitsi, olen he**etin iloinen jos tässä vaiheessa tajuan plösöytymiseni enkä sitten kun painan 20-30kg!
eli jos tämä kommentoija on itse tuossa tilassa, niin olisit itse tajunnut kutsua itseäsi sellusiaksi 63kiloisena ni ei tarvis nyt painaa 30kg enemmän!! =D
kiitti ja hei!!
sitten teihin ihaniin naisiin:
risu: kiva kuulla, että häät meni mukavasti ja herkuttomuus alkanut. mä päätin koittaa osallistua tuohon sun haasteeseen mut saas nyt nähdä! yritys on kova ainakin!
mitäs tykkäsit combatista, jos siellä olit?
mä eilen loukkasin jotenkin lonkankoukistajan siellä, sattuu nii hitosti jalan nostaminen.. tänään pidän lepopäivän ja katon miten tuo jalka lähtee tuosta kulkemaan :P
josko se siitä paranis?!
vilja: miten on tää viikko sujunut syömisen ja liikunnan suhteen?
väsyneenä sitä tosiaan on nii altis kaikille mieliteoille mut koitetaan pysyä vahvana ja poissa kaapilta! :D
kevät tulee ni läskit mäkeen eiks je?!
netta: mitäs äityli?! kauanko sulla nyt töitä vielä jatkui?
mites masun laita?=) - -possu
munkki-possu kirjoitti:
hei neidit!
onpas täällä taas ollut joka närppäkärppä kommentoimassa.. puhuin ihan vaan itsestäni, ni ei siitä muiden tarvii hernettä nokkaansa vetää!
sitä paitsi, olen he**etin iloinen jos tässä vaiheessa tajuan plösöytymiseni enkä sitten kun painan 20-30kg!
eli jos tämä kommentoija on itse tuossa tilassa, niin olisit itse tajunnut kutsua itseäsi sellusiaksi 63kiloisena ni ei tarvis nyt painaa 30kg enemmän!! =D
kiitti ja hei!!
sitten teihin ihaniin naisiin:
risu: kiva kuulla, että häät meni mukavasti ja herkuttomuus alkanut. mä päätin koittaa osallistua tuohon sun haasteeseen mut saas nyt nähdä! yritys on kova ainakin!
mitäs tykkäsit combatista, jos siellä olit?
mä eilen loukkasin jotenkin lonkankoukistajan siellä, sattuu nii hitosti jalan nostaminen.. tänään pidän lepopäivän ja katon miten tuo jalka lähtee tuosta kulkemaan :P
josko se siitä paranis?!
vilja: miten on tää viikko sujunut syömisen ja liikunnan suhteen?
väsyneenä sitä tosiaan on nii altis kaikille mieliteoille mut koitetaan pysyä vahvana ja poissa kaapilta! :D
kevät tulee ni läskit mäkeen eiks je?!
netta: mitäs äityli?! kauanko sulla nyt töitä vielä jatkui?
mites masun laita?=)nii alkuun vielä korjaus, et kun painan 20-30kg enemmän (eikä 20-30kg :D)
sori!
possu taas raivonnut :DDD - vilja
-possu kirjoitti:
nii alkuun vielä korjaus, et kun painan 20-30kg enemmän (eikä 20-30kg :D)
sori!
possu taas raivonnut :DDDHuomentapäivää!
Jej, mahtaa olla taas hieno päivä tulossa ku tähän aikaan jo aurinko pilkistelee :) On se niiiiiiiin ihanaa tuo valonmäärä, et aamul jo kuudelta ja illalla vielä ysin maissa on vähän valoa! namskis!! :) vilja tycker kesästä jättemycket!!
Mut taas kerran mun laiharille kuuluu huonoa.. ensinnäkin, töitä ja kaikkea on ollu niin paljon et jumppaan oon ehtiny vaan maanantaina! mut tänään menen! ja oikein odotan sitä! mut sitten..ne herkut! voihan kökkö!
Tänään uskaltauduin vaa´alle pitkästä aikaa..
ja...se näytti 63,7kg!! enkä ees sano et tosta ptiää vähä vähentää ku oli farkut ja kaikki päällä.. kyllähän tuo alko hajottaan ja paljon! joten heti tässä aamutuimaan askartelin itelleni tommosen taulukon.. Johon merkkailin jo valmiiksi päivämääriä jolloin tää lösö punnitaan!
sit siinä on akselilla yy kilomäärät johon sit läsäytetään rasti ja piirretään semmosta upeeta käyrää joka toivon mukaan alkaa osoittaa kohti maata! ( ja tein sen ihan vaan motivaation vuoksi niin, et pieniki pudotus saa viivaa enemmän ku millin alaspäin.. jos se vähä tsemppais :))hih, ja sydämellä merkkailin sinne jo pari tavoitetta, ja koitin pysyä realistisena! eli noin 3vkon päästä painaisin 62 ja sit kesäkuun alussa 58! en tiiä tajuatteko tätä mun selitystä yhtään mut parhaani yritän!! :D
ja viel sen taulukon kääntöpuolelle kirjottelin kaikkee et "oisko kiva mahtua niihin yhtiin farkkuihin" jne tsemppauksia jota voi vilkuilla ku tekis mieli jotain makoisaa..
toivon niin paljo et tosta ois apua!
Mutta, mitäs teille tyttäret´?
Possu sielä painaa duunia.. toivottavasti saat jalkas kuntoon ni pääset taas päästeleen energioita salille! tiäkkö muuten, oon nyt huomannu ku en oo parina iltana päässy jumppaan, et illalla sängyssä oon niin levoton jotenki, et ei tuu uni ja pyörin ja hyörin enkä jotenki pysty yhtään rauhottuun.. liikaa energyä! on se niin eri ku on jumpannu ni sitä on unessa ennenku vaakatasoon pääsee! ;)
Netta tänne kertoon kuulumisia! :) miten voit ja miten masuasukki jakselee?
Risullaki vissiin herkuton huhtikuu lähteny hyvin käyntiin, enää 29 päivää, :D kyllä sä onnistut!
Mut töihin kai sitä on riennettävä hankkimaan voita ja makkaraa ( öh siis kevytlevitettä kalkkunaleikkeellä) leivän päälle!
joten palataan taas! Aurinkoa teijjän jokkaisen torstaihin toivoo Vilja! :) - Uusi elämä
vilja kirjoitti:
Huomentapäivää!
Jej, mahtaa olla taas hieno päivä tulossa ku tähän aikaan jo aurinko pilkistelee :) On se niiiiiiiin ihanaa tuo valonmäärä, et aamul jo kuudelta ja illalla vielä ysin maissa on vähän valoa! namskis!! :) vilja tycker kesästä jättemycket!!
Mut taas kerran mun laiharille kuuluu huonoa.. ensinnäkin, töitä ja kaikkea on ollu niin paljon et jumppaan oon ehtiny vaan maanantaina! mut tänään menen! ja oikein odotan sitä! mut sitten..ne herkut! voihan kökkö!
Tänään uskaltauduin vaa´alle pitkästä aikaa..
ja...se näytti 63,7kg!! enkä ees sano et tosta ptiää vähä vähentää ku oli farkut ja kaikki päällä.. kyllähän tuo alko hajottaan ja paljon! joten heti tässä aamutuimaan askartelin itelleni tommosen taulukon.. Johon merkkailin jo valmiiksi päivämääriä jolloin tää lösö punnitaan!
sit siinä on akselilla yy kilomäärät johon sit läsäytetään rasti ja piirretään semmosta upeeta käyrää joka toivon mukaan alkaa osoittaa kohti maata! ( ja tein sen ihan vaan motivaation vuoksi niin, et pieniki pudotus saa viivaa enemmän ku millin alaspäin.. jos se vähä tsemppais :))hih, ja sydämellä merkkailin sinne jo pari tavoitetta, ja koitin pysyä realistisena! eli noin 3vkon päästä painaisin 62 ja sit kesäkuun alussa 58! en tiiä tajuatteko tätä mun selitystä yhtään mut parhaani yritän!! :D
ja viel sen taulukon kääntöpuolelle kirjottelin kaikkee et "oisko kiva mahtua niihin yhtiin farkkuihin" jne tsemppauksia jota voi vilkuilla ku tekis mieli jotain makoisaa..
toivon niin paljo et tosta ois apua!
Mutta, mitäs teille tyttäret´?
Possu sielä painaa duunia.. toivottavasti saat jalkas kuntoon ni pääset taas päästeleen energioita salille! tiäkkö muuten, oon nyt huomannu ku en oo parina iltana päässy jumppaan, et illalla sängyssä oon niin levoton jotenki, et ei tuu uni ja pyörin ja hyörin enkä jotenki pysty yhtään rauhottuun.. liikaa energyä! on se niin eri ku on jumpannu ni sitä on unessa ennenku vaakatasoon pääsee! ;)
Netta tänne kertoon kuulumisia! :) miten voit ja miten masuasukki jakselee?
Risullaki vissiin herkuton huhtikuu lähteny hyvin käyntiin, enää 29 päivää, :D kyllä sä onnistut!
Mut töihin kai sitä on riennettävä hankkimaan voita ja makkaraa ( öh siis kevytlevitettä kalkkunaleikkeellä) leivän päälle!
joten palataan taas! Aurinkoa teijjän jokkaisen torstaihin toivoo Vilja! :)Heipparallaa täällä taas nopsaa kirjottamassa kuulumisia. TÖissä hirvee hoppu koko ajan ja koulu hommat painaa päälle onneks 16.4 olis perusopintojen arviointi ja sit "kesäloma" kouluhommista.
Mutta niin oon ollu tasasempi tällä vhh:lla eikä tosiaan nälkä vaivaa.. tänään näytti vaaka taas enempi ku oon paripäivää herkutellu.Sen huomaa heti, mutta nestettähän tuo on mikä tippuu samoin se mikä tulee takaisin.
Vatsa on toiminut ihan hyvin, minulla on ongelmaa että on liian löysä vatsa jonka olen nyt huomannut johtuvat tuosta leivästä joten tämä dieetti sopii minulle.
Tänään vielä herkuttelua tiedossa.. jotenkin tuntuu siltä kun on hirveä hoppu töissä eikä ehdi kaikkea millään tekemään ja yrittää pitää asiat järjestysksessä ja aikatauluttaa koulu hommat niin ei vain jaksa pitää kuria enää noiden herkkujenkin kanssa.... kuulostaako kenestäkään tutulta ?
Mutta joo. kirjoitelkaas on ihana käydä lukemassa, vaikka ei ite kerkeä kirjottamaankaan
Ihanan aurinkoista kevättä!
Sannuli
Tulin vain käväseen ja kertomaan, että toistaiseksi kaikki on hyvin; tiedä sitten miten huomenna... on näet se varhaisultra. Jänskää jo.
Nyt ollaan miehuksen kans täällä äitin luona.
Täytyy myös tunnustaa, että herkuttomuus päättyi tiistaina kun oli vapaapäivä, tuli syötyä suklaairtokarkkeja :p Ei kyllä enää pysty syömään suklaata samalla lailla kuin ennen, lie johtuuko raskaudesta vai mistä...
Netan rv 6 3Ihan pikapikaa tulin käväseen.
Kohta lähemmä miehen kans siihen varhaisultraan ja hui kamala kun jännittää... Kaikkia mahdollisia painajaisiakin on tullut nähtyä.
Huh, nyt ei vain ajatus kulje enempää.
Netan rv 6 4 (ehkä...)- vilja
Heei!
Netta tuu sitte heti kertoon kaikki!:) mä muuten säikähin ihan hulluna ku luin ton otsikon HUI... aattelin et jotain kamalaa on tapahtunu :D mut onneksi ei..
mut tuuha kertoileen! jänskätyksellä ootellaan mekin, tai ainaski mä!
nyt pitää mennä, vakaa päätös pysyä koneelta poissa vapaapäivänä.. :)
vilja vilja kirjoitti:
Heei!
Netta tuu sitte heti kertoon kaikki!:) mä muuten säikähin ihan hulluna ku luin ton otsikon HUI... aattelin et jotain kamalaa on tapahtunu :D mut onneksi ei..
mut tuuha kertoileen! jänskätyksellä ootellaan mekin, tai ainaski mä!
nyt pitää mennä, vakaa päätös pysyä koneelta poissa vapaapäivänä.. :)
viljaUltrassa on nyt käyty. Tehtiin muuten vatsan päältä se ja ajateltiin miehen kans että tuli turha reissu vaan eipä ollut, ultrassa näkyi viikkoja vastaava toukka ja sydämensyke vilkkui ruudussa :D
Kuvat tulee sit maanantaina sähköpostiin!
Netta on nyt onnesta soikeana, rv 6 4- Uusi elämä
Netta80 kirjoitti:
Ultrassa on nyt käyty. Tehtiin muuten vatsan päältä se ja ajateltiin miehen kans että tuli turha reissu vaan eipä ollut, ultrassa näkyi viikkoja vastaava toukka ja sydämensyke vilkkui ruudussa :D
Kuvat tulee sit maanantaina sähköpostiin!
Netta on nyt onnesta soikeana, rv 6 4Oikein paljon onnea Netalla ja miehelle! Aivan mahtavaa :)!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893842
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1951497- 761400
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401090Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051030Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251015- 46934
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os86909- 98899
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en127887