Heippa tytöt!
Aivan mahtava ilma taas ulkona! Otin melkein pari tuntia parvekkeella aurinkoakin. :) Tekisi mieli ehkä kävelylle, saas nähdä :) Ihanaa kun kevät tulee! Mutta toisaalta kamalaa, kun on tässä kunnossa ja kohta pitää taas vähentää vaatetta. O-ou. Mutta, koitan olla nyt tiukkana niin paljon kun mahdollista. Jossain vaiheessa oon ajatellut, että saisinkohan itseäni aamulla lenkille... Sit joskus kun on sulat maat ja yöllä ei ole enää pakkasta. En osaa sanoa, mut pitää joskus kokeilla.
Netissä tein itselleni sellasen 6 (vai 8) viikon lenkki-ohjelman missä juostaan ja kävellään vuorotellen, ja sitä juoksua-osuutta pidennetään kokoajan. Eli tällainen ns. intervalliharjoitus siis. Sitäkin täytyy alkaa testaamaan.
Ens viikolla aion nyt sitten lähteä tekemään taas aerobistakin treeniä (combat). Mitäs munkki-possu tykkää uudesta combatista? Ja sitten pumppiakin ym.
Perjantaina on sitten ne häät. Joudun lähtee töistä aikaisemmin (voi harmi ;)) kun häät alkaa jo klo 17. Löysin eilen itselleni mekon. Se oli 50e -50%! Eli 25 eurolla irtosi minulle nätti mekko! Jes! Meinasin jos pelästyä, kun kävin sovittamassa yhtä ihanaa mekkoa, joka maksoi 140 euroa, mutta sainkin sitten ihanan mekon, laukun ja huivin n. 55 eurolla, eli halvalla pääsin sitten loppujen lopuksi.
Mutta kirjotelkaahan sisaret :D
-Risu
VIIMEINEN LAIHDUTUSYRITYS jatkuu...
3
191
Vastaukset
- *lieppu*
Risu kun oltiin "jokin aika" sitten kimpassa laihduttamassa?
Ihan nyt pisti silmään tuo nimimerkki:)
kun tulin piiiitkästä aikaa tänne lukemaan juttuja:)
TSEMPPIÄ SINULLE!- Risu
Juu, sama tyyppihän minä :) Edelleen painoni kanssa kamppailen!
Mites sinulla? Vieläkö laihduttelet ja onko tapahtunut muutoksia?
Tsemppiä sinnekin! - *lieppu*
Risu kirjoitti:
Juu, sama tyyppihän minä :) Edelleen painoni kanssa kamppailen!
Mites sinulla? Vieläkö laihduttelet ja onko tapahtunut muutoksia?
Tsemppiä sinnekin!Niin, ainahan sitä näitten läskien kanssa painitaan!
Minulla on nyt tullut muutama kilo, joista pitäis päästä ennen kesää, mutta ei isompia ongelmia:)
Silloin pääsin hyvin tavoitteeseeni ja sain jopa pysymään ruokavaliolla pitkään itseni kurissa, mutta jotenkin on salakavalasti päässyt paino nousuun:(
Tällaista elämä on, tasapainoilua!
Hyviä jatkoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857