Ok, mulla on työpaikalla yhden naimisissa olevan ikäiseni naisen välillä Huomattava eroottinen lataus. Aivan uskomaton fiilis. Haaveilen seksistä hänen kanssaan kokoajan! Tosin 'mitään' konkreettista ei ole vielä päässyt tapahtumaan..
Nainen on siis naimisissa ja hänellä on kaksi alle kouluikäistä lasta. Itse olen puolestaan lapseton sinkkumies.
Tämä tunne ei ole mikään romanttinen rakkaustunne, en! edes haaveile yhteisestä parisuhteesta hänen kanssaan, mutta tilanne on oikeasti kutkuttava kun molemminpuolista flirttiä, pientä vihjailevaa koskettelua ja erotiikkaa on ilmassa.
Mitä tehdä tunteiden kanssa, niitä kun ei pääse pakoon, varsinkin kun työskentelemme tiiviisti yhdessä. Toisaalta aidosti pelkään että jos ajaudumme sänkyyn, hänen miehensä tulee mustasukkaisena vetämään minua koteloon.
Mitä tehdä, olemmeko vaan itsekkäitä?
Naimisissa oleva nainen +
24
717
Vastaukset
- Serpico
Minusta teidän kannattaa nauttia jännitteestä. Jännitehän loppuu siihen kun (tai jos) homma etenee. Virityksen olemassaolo ei välttämättä ole paha asia. Sellaisia me ihmiset olemme. Mutta aikuisuuteen kuuluu myös tajuta ero fantasian ja todellisuuden välillä. Suurin osa fantasioista jää toteutumatta ja niin pitääkin käydä. Flirttiä voi olla, mikäs siinä.
Mitä tehdä tunteille? Että mua sitten kuvottaa miten suurin osa ihmisistä on sellaisia vätyksiä. Mitä mä tunteilleni voin nyyh nyyh... Mitä vellihousuja! Antaa tunteiden kuohua. Mitä siitä?
Jos mä olisin tuon naisen mies ja sinä olisit tuota naista hässinyt, niin vaikkakin olen periaatteessa rauhan mies, niin minun olisi tehtävä mikä tuntuisi oikealta. Minä ehkä vahingoittaisin sinua pysyvästi. Joutuisin ehkä siitä tuomittavaksi ja linnaan. Se olisi puolestaan minulle oikein. Minä tekisin hyvin pahan teon. Minulle ei riittäisi että saan lyödä. Ei sittenkään! En usko väkivaltaan, tiedän että se tuottaa liikaa murhetta. En tekisi mitään, vaan ottaisin kärsimyksen itselleni. Mutta joku muu ei olisi yhtä armollinen.
Minä olisin murtunut mies. Murtunut ja voimaton. Mutta kaikki varmaan ovat yhtä mieltä että se olisi aivan oikein. Että eroottisen halun nimissä on oikein tuottaa uskolliselle miehelle pysyvää murhetta.- Ap.
"Jos mä olisin tuon naisen mies ja sinä olisit tuota naista hässinyt, niin vaikkakin olen periaatteessa rauhan mies, niin minun olisi tehtävä mikä tuntuisi oikealta.
Minä ehkä vahingoittaisin sinua pysyvästi."
___
Etkö tuntisi "aviomiehenä" yhtään itsekriittisyyttä, miksi näin pääsi teillä parisuhteessa tapahtumaan?
Enhän minä häntä ole väenväkisin tällaiseen tunteeseen ajanut, päinvastoin vaistoan että jotain oleellista (erotiikkaa-läheisyyttä) puuttuu hänen omasta parisuhteesta..
"It takes 2 to tango" ? - Serpico
Ap. kirjoitti:
"Jos mä olisin tuon naisen mies ja sinä olisit tuota naista hässinyt, niin vaikkakin olen periaatteessa rauhan mies, niin minun olisi tehtävä mikä tuntuisi oikealta.
___
Etkö tuntisi "aviomiehenä" yhtään itsekriittisyyttä, miksi näin pääsi teillä parisuhteessa tapahtumaan?
Enhän minä häntä ole väenväkisin tällaiseen tunteeseen ajanut, päinvastoin vaistoan että jotain oleellista (erotiikkaa-läheisyyttä) puuttuu hänen omasta parisuhteesta..
"It takes 2 to tango" ?Tuntisin syyllisyyttä, olipa syytä tai ei. Tuntisin syvää syyllisyyttä. Samalla kysyisin olenko tehnyt kaikkeni. Jotkuthan haluavat pettää, vaikka kaikki olisi hyvin. Kaikille ei sovi sitoutuminen vaikka ovat sitoutuneet. Silti minusta tuntuisi hyvin pahalta. Olisin yhtä aikaa surullinen ja vihainen. Se tunne ei lähde minnekään (tiedän) vaikka kuinka antaisi anteeksi (mikä ei ole todellakaan helppoa) ja vaikka kuinka yrittäisi rakastaa. Ehkä yrittäisimme rakentaa suhdetta uudelleen. Lähtisimme yhteiselle matkalle. Jonnekin perhekohteeseen. Haluaisin lasteni vuoksi, että kaikki olisi jälleen hyvin. Silti minulle tulisi hetkiä jolloin haluan olla yksin ja jolloin minun on vaikea hengittää, vaikea niellä...
Me ehkä eroaisimme. Minulta menisi kolme-neljä vuotta ennen kuin pystyisin uuteen suhteeseen.
En kirjoita tätä pilkalla tai ivalla, vaan sydänverellä.
Ymmärrä oikein. - Tiedätkö jotkut
Ap. kirjoitti:
___
"It takes 2 to tango" ?naiset/miehetkin on vaan kamalia lumppuja, jotka haluaa aina toista.
- Ap.
Serpico kirjoitti:
Tuntisin syyllisyyttä, olipa syytä tai ei. Tuntisin syvää syyllisyyttä. Samalla kysyisin olenko tehnyt kaikkeni. Jotkuthan haluavat pettää, vaikka kaikki olisi hyvin. Kaikille ei sovi sitoutuminen vaikka ovat sitoutuneet. Silti minusta tuntuisi hyvin pahalta. Olisin yhtä aikaa surullinen ja vihainen. Se tunne ei lähde minnekään (tiedän) vaikka kuinka antaisi anteeksi (mikä ei ole todellakaan helppoa) ja vaikka kuinka yrittäisi rakastaa. Ehkä yrittäisimme rakentaa suhdetta uudelleen. Lähtisimme yhteiselle matkalle. Jonnekin perhekohteeseen. Haluaisin lasteni vuoksi, että kaikki olisi jälleen hyvin. Silti minulle tulisi hetkiä jolloin haluan olla yksin ja jolloin minun on vaikea hengittää, vaikea niellä...
Me ehkä eroaisimme. Minulta menisi kolme-neljä vuotta ennen kuin pystyisin uuteen suhteeseen.
En kirjoita tätä pilkalla tai ivalla, vaan sydänverellä.
Ymmärrä oikein.Naisellesi olisit valmis antamaan anteeksi ja yrittämään ilman muuta uudestaan, varmaan juuri lasten vuoksi.
Jos minä saisin (sinkku)miehenä sinulta sit "kunnolla turpaani" miten ihmeessä hallitsisit kaiken aggression omaa vaimoasti kohtaan?
Eikö yhtään edes lohduttaisi ajatus että kyse meidän välillä oli "vain seksistä" eikä mistään muusta, EMME me suunnittelisi naisesi kanssa yhteistä tulevaisuutta jne... - Serpico
Ap. kirjoitti:
Naisellesi olisit valmis antamaan anteeksi ja yrittämään ilman muuta uudestaan, varmaan juuri lasten vuoksi.
Jos minä saisin (sinkku)miehenä sinulta sit "kunnolla turpaani" miten ihmeessä hallitsisit kaiken aggression omaa vaimoasti kohtaan?
Eikö yhtään edes lohduttaisi ajatus että kyse meidän välillä oli "vain seksistä" eikä mistään muusta, EMME me suunnittelisi naisesi kanssa yhteistä tulevaisuutta jne...Hillitsisin itseni joka suhteessa. Myös sen miehen suhteen, minähän sanoin. Kuten sanoin, tunteita pyörii, mutta onko niihin pakko tarttua, minunkaan. Mutta olen minä lukenut lehdistä miten ihmisiä on mennyt linnaan ja toisia ihmisä vammautunut tai kuollut tämän tyyppisissä jutuissa. Vuoden alussa luin lehdestä kolme tällaista juttua peräkkäin. Paljon pahaa on tapahtunut.
Silti minua aina ihmetyttää miten juuri tällaisissa tilanteissa se kolmas osapuoli rupeaa aktiivisesti järkeilemään omaa osuuttaan pienemmäksi: "heidän parisuhteessaan on vikaa"
Nähtävästi se on vain niin, että oma itsekkyys on niin suuressa arvossa. Minä kerroin omista näkökulmistani, jos ne eivät kelpaa niin en voi mitään. Voithan kysellä muilta. En minä voi muuta kuin vastata rehellisesti mitä tuntisin.
Suhteessani olisn niin hajalla, että joutuisin todennäköisesti jättämään sen. - Ap.
Serpico kirjoitti:
Hillitsisin itseni joka suhteessa. Myös sen miehen suhteen, minähän sanoin. Kuten sanoin, tunteita pyörii, mutta onko niihin pakko tarttua, minunkaan. Mutta olen minä lukenut lehdistä miten ihmisiä on mennyt linnaan ja toisia ihmisä vammautunut tai kuollut tämän tyyppisissä jutuissa. Vuoden alussa luin lehdestä kolme tällaista juttua peräkkäin. Paljon pahaa on tapahtunut.
Silti minua aina ihmetyttää miten juuri tällaisissa tilanteissa se kolmas osapuoli rupeaa aktiivisesti järkeilemään omaa osuuttaan pienemmäksi: "heidän parisuhteessaan on vikaa"
Nähtävästi se on vain niin, että oma itsekkyys on niin suuressa arvossa. Minä kerroin omista näkökulmistani, jos ne eivät kelpaa niin en voi mitään. Voithan kysellä muilta. En minä voi muuta kuin vastata rehellisesti mitä tuntisin.
Suhteessani olisn niin hajalla, että joutuisin todennäköisesti jättämään sen.Olisikohan mitään eroa tunnereaktiollasi, jos se pettäminen paljastusi sinulle vasta vuosien kuluttua?
En ehkä silloin enää edes työskentelisi samassa työpaikassa "naisesi" kanssa.. Etsisitkö minut silti käsiisi?
? - Serpico
Ap. kirjoitti:
Olisikohan mitään eroa tunnereaktiollasi, jos se pettäminen paljastusi sinulle vasta vuosien kuluttua?
En ehkä silloin enää edes työskentelisi samassa työpaikassa "naisesi" kanssa.. Etsisitkö minut silti käsiisi?
?En todellakaan osaa sanoa, enkä halua kuvitella tilannetta. Tämä on kuitenkin aika raskas aihe.
Tuli vaan eräs asia mieleen... en tiedä onko tässä pointtia... Joku voi minua käyttää tätä minua vastaan, mutta olkoon.
Tunnen synkkyyden. Olen kävellyt pimeän läpi ja tullut valoon. Tuo synkkyys, josta en sano mitään enempää, on vanhentanut minua. Nyt valossa huomaan että moni asia on minulle mahdollinen, sellaisetkin joita en osannut ennen kuvitella. On ollut ilo huomata olevansa haluttu. Oma asenteeni on vaikuttanut siihen. Nyt valossa on ihmeellistä huomata että minusta pidetään paljon :)
Se miksi syrjähyppyjä tapahtuu johtuu luullakseni siitä, että kukaan ei voi olla täydellinen ja tarjota toiselle kaikkea. Mutta myös siksi, että ihminen kaipaa aina jotakin, vaikka asiat olisvat miten hyvin tahansa. Suurin osa ihmisistä, näin uskon, voidaan saada tekemään syrjähyppy. Itse en kuitenkaan sellaiseen saattaisi ketään, vaikka vallassani olisi. En halua flirtailla asioiden kanssa jotka lisäävät pahuutta. Mutta lopuksi: tämä on vain minun mietintöäni ja elämään kuuluu elää se itse, omalta kantiltaan.
Toivotan sinulle voimaa ja onnellisia hetkiä! - Ap.
Serpico kirjoitti:
En todellakaan osaa sanoa, enkä halua kuvitella tilannetta. Tämä on kuitenkin aika raskas aihe.
Tuli vaan eräs asia mieleen... en tiedä onko tässä pointtia... Joku voi minua käyttää tätä minua vastaan, mutta olkoon.
Tunnen synkkyyden. Olen kävellyt pimeän läpi ja tullut valoon. Tuo synkkyys, josta en sano mitään enempää, on vanhentanut minua. Nyt valossa huomaan että moni asia on minulle mahdollinen, sellaisetkin joita en osannut ennen kuvitella. On ollut ilo huomata olevansa haluttu. Oma asenteeni on vaikuttanut siihen. Nyt valossa on ihmeellistä huomata että minusta pidetään paljon :)
Se miksi syrjähyppyjä tapahtuu johtuu luullakseni siitä, että kukaan ei voi olla täydellinen ja tarjota toiselle kaikkea. Mutta myös siksi, että ihminen kaipaa aina jotakin, vaikka asiat olisvat miten hyvin tahansa. Suurin osa ihmisistä, näin uskon, voidaan saada tekemään syrjähyppy. Itse en kuitenkaan sellaiseen saattaisi ketään, vaikka vallassani olisi. En halua flirtailla asioiden kanssa jotka lisäävät pahuutta. Mutta lopuksi: tämä on vain minun mietintöäni ja elämään kuuluu elää se itse, omalta kantiltaan.
Toivotan sinulle voimaa ja onnellisia hetkiä!Muistan jatkossa kaikki nuo ajatuksesi ja mietteesi kun olen huomenna taas tiiviisti tekemisissä tämän kys. naisen kanssa.
__
"Mutta myös siksi, että ihminen kaipaa aina jotakin, vaikka asiat olisivat miten hyvin tahansa"
__
Buddhalaiset ymmärtääkseni? pohtivat näitä ikuisuuskysymyksiä siitä, milloin ihmisen tarpeet ovat tulleet tyydytetyiksi? Mikä on riittävän hyvää ja miksi ihminen on pohjimmiltaan niin kovin itsekäs? - ....
Ap. kirjoitti:
___
"It takes 2 to tango" ?"Etkö tuntisi "aviomiehenä" yhtään itsekriittisyyttä, miksi näin pääsi teillä parisuhteessa tapahtumaan?"
Ihmettelen suuresti kun ihmiset usein laittavat pettäämisen syyt parisuhteen tilan tai petetyn niskoille. Ikään kuin petetyssä olisi ollut jotain vikaa, tai parisuhteessa. Vaikka se petetty kumppani olisi miten ihana kumppani tahansa ja vaikka parisuhde toimisi hienosti, niin silti pettämiseen kykenevä voi pettää. Se on aina siitä pettäjästä kiinni. Ihminen joko kykenee pettämään tai sitten ei.
- Mieti jos naises pettäis sua
työkaverinsakaa??? Oot kyllä aika aivoton,ruman haahkan perään huutelet:/.
- En.kerro
tuhlaa aikaasi moiseen touhuun. Ei siinä saa kuin sydänsuruja ja elämän sekaisin... Vaikeaahan se on luovuttaa ja jättää ne haaveet. Mutta jossain vaiheessa putoat sieltä pilven reunalta alas joka tapauksessa. On itsestäs kiinni putootko jaloilles vai kolahtaako kunnolla.
Parempi etsiä vapaata seuraa.- Ap.
Ne naiset jotka ovat avoimesti osoittaneet minulle että kiinnostan juuri häntä ns. seksuaalisessa mielessä.
Minkäs miehenä oikein tunteilleen voi kun se nainen on myös oikeasti tod. hyvännäköinen.. - En.kerro
Ap. kirjoitti:
Ne naiset jotka ovat avoimesti osoittaneet minulle että kiinnostan juuri häntä ns. seksuaalisessa mielessä.
Minkäs miehenä oikein tunteilleen voi kun se nainen on myös oikeasti tod. hyvännäköinen..sitä tuntea, ei silti tarvii toimia :)
Tuskin olet ainut mies jolla tunteet heilahtaa hyvännäköisen naisen vuoksi :D
Joku joskus sanoi, että varattu nainen on itsevarmempi ja avoimempi (kuitenkaan olematta "tyrkky"), ehkä sellainen sitten vetää miehiä puoleensa... No, oli se syy mikä tahansa ja tunteet mitä vaan, niin varattu on varattu.
- vili
älä siitä äijästä välitä...tämä on avioliiton tunnistettavin piirre. ja on heidän ongelmansa että menivät siihen miinaan.
ja asiaan. sä et siinä ketään petä...nainen pettää
yksi vaihtoehto se että runkkaat reilusti ennen duuniin menoa...silloin et ole niin horny pig ja maailma on taas mukava mesta. kaikki on oikein- vähemmän.
vähemmän kuin kärpäsellä. Miten niin väliin menijä ei ole osallinen ongelmasta? Hänhän sen aiheuttaa? Hän voisi välttää konfliktin jättämällä tarjouksen väliin. Olet mahdollisesti miehen logiikan tyhmin mies. Logiikka hoi?
- vili
vähemmän. kirjoitti:
vähemmän kuin kärpäsellä. Miten niin väliin menijä ei ole osallinen ongelmasta? Hänhän sen aiheuttaa? Hän voisi välttää konfliktin jättämällä tarjouksen väliin. Olet mahdollisesti miehen logiikan tyhmin mies. Logiikka hoi?
vittu että olet vajakki...eihän aiheuta, se on aina näiden seurustelevien spedejen ongelma...kyllä posse panee, jos haarat levittää.
seurustevilla on hieno tapa selitellä omaa osaamattomuuttaan..HOI omavastuu! - afksfjivv djfbifibjifbj
vili kirjoitti:
vittu että olet vajakki...eihän aiheuta, se on aina näiden seurustelevien spedejen ongelma...kyllä posse panee, jos haarat levittää.
seurustevilla on hieno tapa selitellä omaa osaamattomuuttaan..HOI omavastuu!vudnsfegebgrjgbjgniguhrrrrrheghuydxrwqsqwq,dokcixojfinh14
- vili.
afksfjivv djfbifibjifbj kirjoitti:
vudnsfegebgrjgbjgniguhrrrrrheghuydxrwqsqwq,dokcixojfinh14
Näin on!!
hähä!!
Kuvittelet vain kaiken ja kaikki mikä on normaalin varatun naisen välitöntä ystävällistä käytöstä tulkkautuu "väliseksenne lataukseksi" koska sinua nyt vaan sattuu panettamaan ihan perkeleesti ja elämä ympärilläsi avautuu siksi aina kipinää vailla olevaksi massa-orgiaksi.
Kannattaa ottaa tämäkin mahdollisuus huomioon, niin latistavaa kuin se onkin.- :::::???
kokemuksen syvällä rintaäänellä...?
:::::??? kirjoitti:
kokemuksen syvällä rintaäänellä...?
Unelmoija ja koitan olla tekemättä siitä toisille ongelmaa.
- :::::???
Kukkomies kirjoitti:
Unelmoija ja koitan olla tekemättä siitä toisille ongelmaa.
unelmoijan rooli jää joillekin ja jotkut tekevät unelmista totta? unelmoija minäkin olen.
:::::??? kirjoitti:
unelmoijan rooli jää joillekin ja jotkut tekevät unelmista totta? unelmoija minäkin olen.
Ovat sellaisia että niillä korvataan jotain mitä ei ihan oikeasti voi saavuttaa niin silloin unelmat jää tietenkin unelmiksi.
Jos unelmat ovat ikäänkuin "toivottu lopputila" se on oikeastaan suunnitelma tulevalle jota voi käyttää voimavarana sitä tavoitellessa.
Yksinkertaistettuna näin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248