Moi kaikki. Mun kaveri on tapaillu vähän aikaa naimisissa olevaa perheellistä miestä seksin merkeissä. Miehen mukaan hänen avioliitto on karikoilla ja ovat yhdessä vain lapsen takia. Hän EI SUOSTU eroamaan vaikka mikä olisi, vaan on liitossa "väkisin", mutta kuitenkin harrastaa muita naisia. Mä en ymmärrä tuollaista logiikkaa kun kyse on kuitenkin aikuisista (30 v) ihmisistä. Voisko joku "viisaampi" kertoa mitä tuollaisen miehen päässä liikkuu? Miksi roikkua väkisin suhteessa joka ei oo toiminut vuosiin eikä suostu eroamaan? Miksi ei hakea apua jos se suhde alkaisikin toimimaan? Tämä mies myös sanoi että pitäisi ottaa uusi kumppani 5 vuoden välein niin pysyy mielenkiinto yllä. Ja sanoi ettei senkään takia eroa koska "tietää" että sama kyllästyminen tapahtuu seuraavassakin suhteessa.
Mistä johtuu, että
10
1056
Vastaukset
- kuvitella
Siis haloo, tämä mies ei hae muuta kun vakituista sänkyseuraa ja varmasti käy siinä välissä muuallakin. Älkää nyt hyvät naiset menkö näihin halpoihin. Heivatkaa paskapäät kotiinsa.
- alkup.
kaverini haluaakin tästä miehestä vain sänkykaveria, he ovat sen yhdessä päättäneet. Hän ei siis oleta että he alkaisivat seurustella jossain vaiheesa tms. Mietin vain että miksi tämä mies ei suostu eroamaan vaimosta jos heillä on kerran niin kamala suhde.
- selitys...
alkup. kirjoitti:
kaverini haluaakin tästä miehestä vain sänkykaveria, he ovat sen yhdessä päättäneet. Hän ei siis oleta että he alkaisivat seurustella jossain vaiheesa tms. Mietin vain että miksi tämä mies ei suostu eroamaan vaimosta jos heillä on kerran niin kamala suhde.
Kaverini sai tällaisen selityksen... Miehellä oli ala-asteikäinen poika, omien sanojensa mukaan eli "kylmässä liitossa". Sanoi, ettei kuitenkaan halua erota, koska haluaa olla itse pojan mukana tämän elämässä ja harrastuksissa joka päivä. Mutta... Tarinoita on yhtä paljon kuin kertojiakin.
- miksi sitten
alkup. kirjoitti:
asia sinua niin kovasti pohdituttaa jos kaverisikin haluaa vaan sänkyseuraa? Mitä väliä SINULLE on miksi mies ei halua erota jos kaverisi ei sellaista vaadi? Eikö kaverisi ole sinulle kuitenkin läheisempi, eli jos sinus pitää toisten suhteella päätäsi vaivata pohdi vaikka mieluummin miksi kaverisi haluaa treffailla varattua perheellistä miestä. Kai vapaitakin on tarjolla? Vai oletko sinä itse tuo "kaveri" ja odotat kuitenkin enemmän kuin pelkkää seksiseuraa.
- alkup.
miksi sitten kirjoitti:
asia sinua niin kovasti pohdituttaa jos kaverisikin haluaa vaan sänkyseuraa? Mitä väliä SINULLE on miksi mies ei halua erota jos kaverisi ei sellaista vaadi? Eikö kaverisi ole sinulle kuitenkin läheisempi, eli jos sinus pitää toisten suhteella päätäsi vaivata pohdi vaikka mieluummin miksi kaverisi haluaa treffailla varattua perheellistä miestä. Kai vapaitakin on tarjolla? Vai oletko sinä itse tuo "kaveri" ja odotat kuitenkin enemmän kuin pelkkää seksiseuraa.
"asia sinua niin kovasti pohdituttaa jos kaverisikin haluaa vaan sänkyseuraa?"
No en minä sitä ole pohtinut vaan sitä miestä joka ei suostu eroamaan paskasta suhteesta.
"Mitä väliä SINULLE on miksi mies ei halua erota jos kaverisi ei sellaista vaadi?"
Ei sillä minulle olekaan väliä, kunhan kummastelen tuota asiaa "ääneen".
"eli jos sinus pitää toisten suhteella päätäsi vaivata pohdi vaikka mieluummin miksi kaverisi haluaa treffailla varattua perheellistä miestä. Kai vapaitakin on tarjolla?"
Asiaa olen miettinyt ja kysynytkin suoraan kaveriltani. Hän ei oikein osannut vastata siihen mitään.
"Vai oletko sinä itse tuo "kaveri" ja odotat kuitenkin enemmän kuin pelkkää seksiseuraa."
Ihan puhuin kaveristani, en itsestäni. Itse olen naimisissa. Jos kyse olisi ollut minusta, olisin sitten sanonut että minä olen sen henkilö. Ei minun tarvitse keksiä mitään henkilöitä.
- just ton takia
oon varmaan niin sitoutumiskammoinen koska pelkää et kyllästyy helposti johonkin parisuhteeseen. helpompi olla sinkkuna ja nauttia monista eri ihmisistä samaan aikaan ja fiiliksen mukaan. helppoa ja ihanaa ;)
- alkup.
Mutta sitä just ihmettelen että miksei tää mies vaan eroa vaan elä sinkkuna ja hankkis yhteishuoltajuuden vaimonsa kanssa? Tää mies on selvästi onneton liitossaan. Mutta saman hengenvetoon sano ettei tuu ikinä eroamaan vaimostaan. En jaksa tajuta. Sit se vähän niinkuin puolustelee vaimonsa pettämistä sillä että joka toinen pettää.
- sanoi et
alkup. kirjoitti:
Mutta sitä just ihmettelen että miksei tää mies vaan eroa vaan elä sinkkuna ja hankkis yhteishuoltajuuden vaimonsa kanssa? Tää mies on selvästi onneton liitossaan. Mutta saman hengenvetoon sano ettei tuu ikinä eroamaan vaimostaan. En jaksa tajuta. Sit se vähän niinkuin puolustelee vaimonsa pettämistä sillä että joka toinen pettää.
haluaa elää lapsensa kanssa joka päivä. Jos hän on uskovainen ja usko kieltää eron?
- psykologi.
Valitettavasti tuo kyseinen äijä tarkoittaa juuri sitä, MITÄ SANOOKIN!:)
Että: "naisiin kyllästyy", "vaihtelu virkistää", "lasten takia hengataan kulissiliitossa" (ja tod.näk. OMAISUUDENKIN)...
Tää on TÄTÄ JUST nykyaikana.
Eipä tuossa oikeastaan mitään ihmettelemistä ole - valitettavasti. - se ei puhu totta
No siksi, että mies ei puhu totta. Todennäköisesti avioliitossa ei ole mitään niin paljon vialla, että hänen kannattaisi ottaa eroa.
Kuka hänelle esittää kivenkovaan eroamista, kun ei suostu eroamaan, "vaikka mikä olisi"? Jos kaverisi ja mies ovat yhdessä sitä mieltä, että pikku syrjähyppelyt ovat ok ilman mitään sitoumuksia, niin miksi miehen pitää joutua vastaamaan koko erokysymykseen? Eli mies puolustautuu kaverisi mahdollisia avioliittovaatimuksia vastaan tuollaisella tarinalla. Onhan se nyt parempi noin kuin sanoa, ettei oikeastaan ole mitään vialla, kunhan hakee vaihtelua... Se kun vaikuttaisi enemmän sikamaiselta, mutta huonoa avioliittoa sietävä on urhea...
Jos mies eroaisi, hän saattaisi joutua makselemaan tasinkoja, menisi ehkä asunnot ja kesämökit myyntiin. On paljon helpompi pitää sekä kaikki totuttu hyvä että vielä hyväuskoinen rakastajatarkin kuin riskeerata maallisen mammonan menetystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475425Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612246Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181830Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171555
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301467Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5135881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se213963