Palkkaus tietoa

varasto ja ATK

Työn kuvaus

Tuotteiden hinnoittelu ja tavaran tarkastus. Lasken hinnat itse lähetyslistista.

Varaston järjestely

Kassakoneiden käyttöjärjestelmien ylläpito.

ATK tukihenkilö

Lomalla,vapaapäivinä aina puhelimen päässä jos tulee ongelmia koneiden kanssa,

Postipakettien vienti pari kertaa viikossa.

Jos sähköt katkeaa tai vesi vuotaa sisälle, niin minulle soitetaan.

Nyt on ollut hiljaista ,mutta kehitystyötä teen aina. Olen itse opiskelllut koneiden ja systeemien käytön.

Mikä on palkkaus ? Olen 20 vuotta tehnyt toitä ja kehittänyt kassasysteemin ja viivakoodin yritykselle.

Koneiden ansiosta varastotilanne näkyy nopeasti, ei tarvi kierrellä ympäri hyllyjä kynän kanssa,

5

1106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai oletko ilmaiseksi

Varasto ilmeisesti on lämmin tila, joten saat olla talvet lämpimässä. Jos saat rahaa, se on liikaa.

• jopoman

Et kerro miten iso firma on kyseessä. Oletan että noin 10-20 henkilön firma, kun teet noin paljon kaikenlaista. Isossa varastossa ei onnistuisi.

Mutta käydäänpä läpi:

"Tuotteiden hinnoittelu ja tavaran tarkastus. Lasken hinnat itse lähetyslistista."

Logistiikkavastaavan duunia. Hinnoitteletko tuotteet ihan itse vai onko kateprosentit määrätty jossain? No ei tarvitse vastata, ihan mielenkiinnosta kysyin..

"Varaston järjestely"
      Varastomiehen duunia.

"Kassakoneiden käyttöjärjestelmien ylläpito."
      Kassapäällikön työtä, yleensä.

"ATK tukihenkilö"
      Tätä tekee se ken osaa, isoissa firmoissa on tukihenkilö erikseen tai ulkoistettu tuki.

"Lomalla,vapaapäivinä aina puhelimen päässä jos tulee ongelmia koneiden kanssa."

Et kai todella ole aina puhelimen päässä päivystämässä? Ei lomalla ketään voi olettaa olevan päivystämässä tai tavoitettavissa 24/7(paitsi yrityksen omistaja/toimitusjohtaja ehkä.. no, kyllä tuollaisesta päivystämisestä pitää jotenkin korvata liksassa.

"Postipakettien vienti pari kertaa viikossa."
      Lähetin duunia.

"Jos sähköt katkeaa tai vesi vuotaa sisälle, niin minulle soitetaan."

Edelleen, päivystystä. Miksei tälläistä hoideta teknisin keinoin, esim. kosteusmittareilla? Tai jos joku huomaa vesivahingon, miksi sulle pitää soittaa, soittakoon samantien sovittuun paikkaan joka hoitaa asian.

"Nyt on ollut hiljaista ,mutta kehitystyötä teen aina. Olen itse opiskelllut koneiden ja systeemien käytön."

Omatoimisuudesta plussaa.

"Mikä on palkkaus ? Olen 20 vuotta tehnyt toitä ja kehittänyt kassasysteemin ja viivakoodin yritykselle."

Kyllä 20 vuoden pitäisi näkyä palkassa jo, olet todennäköisesti jo aika tarpeellinen henkilö firmassanne.

"Koneiden ansiosta varastotilanne näkyy nopeasti, ei tarvi kierrellä ympäri hyllyjä kynän kanssa."

Olet lisännyt tehokkuutta firmassa, siitäkin pitää maksaa, mutta aina ei vain makseta vaan kiitetään.

Teet mielestäni laajennettua logistiikkapäällikön työtä; kehität logistiikkaa, pidät logistiikan kunnossa jne. Atk-tukihenkilöjuttu on peruskauraa pienessä yksityisessä firmassa, siitä harvemmin maksetaan mitään lisiä. Sitä tuskin on edes mainuttu työsopparissasi, ko? Lisäksi kassojen ylläpito ja hätäpäivystys. Ja päälle 20 vuoden työhistoria, tosin et kerro onko tuo aika tältä alalta mitä nyt teet? Jos muita uravalintoja takana, ne eivät välttämättä nosta "ikälisää".
      Tuollaisesta duunista, painottaen _tuolla kokemuksella_ en tyytyisi juurikaan alle 3000€/kk 09-alueella.

• duuni..

Taitaa olla aika pieni varasto ja paljon luppoaikaa kun ehtii puuhailemaan kaikenlaista.

2000€ tuntuisi aika soppelilta palkalta.

• Varastopäällikkönä

Jouduitko laskemaan hintoja katelaskennan perusteilla. Käytätkö siihen taloushallinto-ohjelmia?

Montako käyttöjärjestelmää teidän koneissa on. Eikö niitä ole integroitu taloushallinnon ohjelmiin?

Päivystys ja lomarahat on laissa.

Lähettityö on työehtosopimuksen mukaan.

Huoltomiehen työ on työehtosopimuksissa.

Oletko varma, että kassasysteemi ja viivakoodi on sinun kehittämiä. Mikäli näin on ota lopputili ja patentoi kehittämäsi systeemit, niin ei tarvitse koskaan miettiä enää palkkaa.

• Jossainmättää

Siis miksi vastaat vapaa-ajalla puhelimeen! Ja saatko jokaisesta soitosta hälytyslisän eli oliko se markkaikaan 300mk, tunti palkkkaa vaikka kävisit minuutin homman tekemässä töissä ja siinä 1 tunti vähintään palkkaa.Viikonloppulisät erikseen. Etkö uskalla avata suuta pomollesi vai jatkatkos tätä eläkkeelle asti!
        Palkkasi pitäs olla 4790€ vähintään. Kokok palkkaussysteemi ihan hanurista kun alainen ei voi hankkia enemmän kuin esimies joka ei tekisi ja osais alaisen hommista yhtään mitään.

Ottaisin loparit heti sinuna

Tsemppi, itse sain ja olen tyytyväinen niin ei tule karenssia ja moni hatutti kun olisivat itsekkin halunneet loparit mutta kyse atk-alasta koska tulee karenssi 90pv muuten.

T: Onnnellinen työtön ja nuolemaan en käy johtoa

"ATK tukihenkilö"
        Tätä tekee se ken osaa, isoissa firmoissa on tukihenkilö erikseen tai ulkoistettu tuki.

"Lomalla,vapaapäivinä aina puhelimen päässä jos tulee ongelmia koneiden kanssa."

Et kai todella ole aina puhelimen päässä päivystämässä? Ei lomalla ketään voi olettaa olevan päivystämässä tai tavoitettavissa 24/7(paitsi yrityksen omistaja/toimitusjohtaja ehkä.. no, kyllä tuollaisesta päivystämisestä pitää jotenkin korvata liksassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5495
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2396
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1890
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1615
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      34
      1575
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1408
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1059
    Aihe