Hei,
Tarjoatteko naiselle ensimmäisillä treffeillä. Tarkoitan pieni juttuja; drinksun, kahvin, kohtuuhintasen lounaan.. tms.
Mielestäni ensimmäisillä treffeillä, miehen pitäs tarjota, pieniä juttuja. Miten teistä on? Kertokaa minkä ikäsiä ootte, ja ootteko mies vai nainen.
TÄmä koska loukkannuin vähän muuten kohtelias mies ei tarjoa treffeillä edes bilis peliä, jota itse ehottaa (puoliksi).
En antanut loukkaantumisen näkyä, mutta se vaikuttaa vaa's kun mietin tuleeko tästä millanen juttu.
Suhteen vakiiinnittua asia on mielestäni vähän toinen. Mutta: kertokaa oma mielipiteenne.
-Nainen 26
Tarjoatteko naisille treffeillä?
23
3630
Vastaukset
- ♥ Nainen 17v.
Minusta sen joka pyytää treffeille, pitäisi tarjota. Ei väliä onko kyseessä mies vaiko nainen.
Se, joka vie, tarjoaa. Tietysti kohtuuden rajoissa siinä mielessä, että en nyt oleta kumppanin maksavan vaikkapa lippua jonnekin himo kalliille keikalle yms. (jossa liput useita kymmeniä euroja).
Mutta kyllä joku kohtuuhintainen lounas, leffalippu, kahvi yms. pitäisi tarjota. - naista iskemässä
niin varmasti tarjoaa, ainakin minun mielestäni kuuluu tarjota. Se on niin pieni hinta kupponen kahvia tms. suhteessa siihen mitä sillä saa "ostettua". Hintaanhan sisältyy huomattavasti enemmän ja arvokkaampaa (jos mies on kiinnostunut) kuin kupponen kahvia. Ilmanmuuta se punnitaan lopputulokseen, sanoi ne saitailevat kollit mitä hyvänsä. Tavat on hallittava naisia iskiessä, muuten päätyy noitten kítkerien katkerien joukkoon tänne palstalle.
Nainen olen, hipoilen 50 v. - villiriisi
ekoilla treffeillä miehen pitäisi mielestäni maksaa kahvit/drinksut tmv. eteenkin, jos mies on tärskyjä itse ehdottanut.
kokisin myös itseni loukatuksi jos mies ei maksaisi ekoilla treffeillä.
mikäli kohdalleni joskus sattuisi mies, joka ei maksaisi, en toisia treffejä enään sopisi. vaikka tasa-arvoa kuinka toitottaisi, on asioita jotka kuuluvat hyvään käytökseen.
- nainen 32v. Jos mä olen pyytänyt ulos niin maksan. Ihan sama onko ekat vai kymmenennet niin jos mä pyydän ulos niin maksan.
Ei mun talous ainakaan kaadu 2euron kahviin ja munkkiin tai 10e leffalippuun.
Tietenkin jos joku mies vie joka päivä uuden naisen ulos niin varmasti alkaa kuukaudessa kertymään treffeille hintaa. :)
Eli mun mielipide, se maksaa joka pyytää ulos.
Voi kyllä olla että olisin valmis maksamaan vaikka nainen pyytäisikin ulos, mutta tälläistä ei ole ikinä käynyt joten ei ole sitä vaihtoehtoa tarvinnut miettiä. :)- mutta kohteliastahan se on.
Omasta mielestäni ei tarvitse maksaa mutta on erittäin kohteliasta tarjoutua maksamaan... usein kyllä haluan itse maksaa, mutta isot pojot saa mies joka tarjoutuu maksamaan...
Mutta tällainen hatuttaa..
Mulla kävi näin yksillä treffeillä. Tiesin että mies oli todella kiinnostunut musta monta kuukautta mutta minulla ei ero kesken joten en halunnut sotkea häntä siihen kaiken keskelle... no kun tilanne oli ohi päätin sitten antaa palaa ja mennä kokeilee josko siitä jotain kehkeytyisi... mies halusi väkisin vääntäen että otamme puoliksi punaviini puollon ruuan kanssa... itse olen enemmän valkkari ihminen ja kerroin sen hänelle. Mutta vän "vaati" että maistaisin sitä "erinomaista" punaviiniä... joten suostuin... mutta kun maksun paikka tuli niin mies ei edes tarjoutunut maksamaan pulloa tai mitään muutakaan... itse en olisi sitä viiniä edes halunnut, mutta päätin loppujen lopuksi olla kohtelias kun hän niin nätisti pyysi että otan sitä viiniä ja join tosiaan vain yhden lasillisen koska en siitä erikoisemmin pitänytkään... ja silti hän ei edes tarjoutunut... no eipä sitten tullut toisia treffejä...- olla menemättä
heti ravintolaan syömään eka treffeillä, eikö vähempi riitä? Minä tarjoaisin munaa eka treffeillä ilmaiseksi.
- Nainen __
olla menemättä kirjoitti:
heti ravintolaan syömään eka treffeillä, eikö vähempi riitä? Minä tarjoaisin munaa eka treffeillä ilmaiseksi.
Inhoaisin jos mies tarjoaa itseään ekoilla treffeillä.
- ainakin ehdottamaan
tarjoamista.
Jos nainen haluaa maksaa puolet niin ei sitten väkisin tarjota.
Antaa vaikutelman kitupiikistä jos alkaa ensimmäisenä ehdottelemaan että maksetaan sitten puoliksi. - otos vastaa mitenkään
naisten yleistä suhtautumista asiaan, niin sukupuolten välinen tasa-arvo on yhä pelkkä haave vain. On erityisen huvittavaa kieroilla asia siten, että uljaasti suvaitaan tarjoaminen myös naisen taholta, mikäli aloite on tullut häneltä -- sitten toisaalla julistetaan kuinka miehen kuuluu tehdä aloite. Tulos: mies maksaa kaikissa tapauksissa.
- 48 v.
Ja jos naiset yleisesti olettavat, että miehet tarjoavat suhteen toivossa ja nainen tämän suoraan hyväksyy, eikö se ole aika selvä merkki siitä, että mies ostaa naisen ? Mikä se tekee naisesta ?
Ja tämä tapahtuu naisen odotuksista. - KANNATTAVAAKIN
48 v. kirjoitti:
Ja jos naiset yleisesti olettavat, että miehet tarjoavat suhteen toivossa ja nainen tämän suoraan hyväksyy, eikö se ole aika selvä merkki siitä, että mies ostaa naisen ? Mikä se tekee naisesta ?
Ja tämä tapahtuu naisen odotuksista."ostaa" nainen. Minusta ainakin on mukavaa ja huomaavaista jos mies tarjoaa. Omalla kohdallani voin sanoa että se vaiva jopa kannattaa. Eihän mies sitä tietysti suhteen alussa tiedä, että olen varakas, mutta varmasti tulee yllättymään positiivisesti.
- Amar
Minä olen varautunut aina siihen, että maksan itse omat kuluni. Sen verran pienillä tuloilla myös elän itse, joten kahvikupposten hintaa suurempaa en toiselle kävisi tarjoamaan ihan siitä syystä, että voi mennä kuukausibudjetti isosti sekaisin juurikin jonkun kahden hengen ravintolalaskun jälkeen. En siis lähtisi edes pyörimään treffeille jos minulla ei olisi sen verran valuuttaa hallussani, että tietäisin voivani maksaa omat kuluni illan osalta. Vaikealta tuntuisi vain olettaa, että totta kai toinen maksaa.
Minulle vain jää ikävästi sellainen olo, että jään toiselle velkaa siitä, jos tämä maksaa minulle jotakin. Etenkin jos jutusta ei tulisi mukaan, jäisi sellainen olo, että hyväksikäytin toista ottamalla tarjoomukset vastaan, mutta lähtemällä heti kävelemään. - Ygg
karrikoiden vieraita pitää syöttää ja juottaa ilmaiseksi, mutta sitten kun tunnetaan niin voidaan jakaa lasku puoliksi?
- lasku kiitos
Jos menen treffeille uuden miestuttavuuden kanssa, niin en halua, että hän maksaa. Varsinkin, jos huomaan, että en ole kiinnostunut hänestä sen enempää.
Mutta kun olen treffeillä ihastukseni tai seurustelukumppanini kanssa, minusta on romanttista ja kohteliasta, että mies tarjoaa.
- tarjota
mutta muuta EN! Kun juttu on edennyt pidemmälle, niin tarjoan mielelläni, mutta alku vaiheessa maksimi on 2 € kahvi. Tämä siksi, että nykyään tuntuu olevan paljon liikkeellä ilkeitä naisia, jotka lähtevät treffeille vain pumpatakseen mieheltä ilmaisia illallisia ja drinksuja. Ansaitsen parempaa ja siksi en tarjoa naiselle yhtään mitään. Näin pyrin varmistamaan, että nainen on kiinnostunut minusta eikä lompakostani. Siksi ehdotankin yleensä nykyään ensi tapaamiseksi kävelyä.
M25- Nainen jolla on varaa -84
Kyllä olisin todella kummastunut jos menisimme uuden ihastukseni kanssa vaikka kävelylle ja sieltä poikkeaisimme kahvilaan jossa olisi tarjolla vaikka leivoksia jne. ihanaa ja saisin seuralaiseltani eteeni pelkän mustan kahvin ja hän vielä ilmoittaisi että lisää ei heru :-) Jokainen voi tilanteesta päätellä kumpi meistä olisi se rahakeskeinen idiootti, ja että tuo olisi juuri se tilanne joka saisi minut tuntemaan itseni maksulliseksi. Lopputulos : jättäisin tyypin muhimaan omissa liemissään heti juotuani kahvin.
Kysymys tarjoamisessa ei ole riistämisestä eikä tuloista vaan huomioimisesta ( normaaleista käytöstavoista ). On itsestään selvää että kutsun esittäjä tarjoaa edes jotakin ( mutta jos koko iltaa ei tarjota sen tulee käydä kutsusta ilmi )
Kutsuja saa myös päättää paikan jonne mennään / pysytään vaikka kotona ja kutsuja kokkaa tms.
Eli pääoma ei todellakaan ole illan onistumisen kannalta mikään pääasia, vaan se että se kenet kutsutaan kokee kutsujan ajatelleen häntä ja nähneen hänen eteensä vaivaa. Jos rahaa ei ole, kannattaa tehdä ilmaisia asioita, kuten voi vaikka tehdä treffiseuralaiselle biisin ja laulaa sen hänelle ( säestää vaikka kitaralla ), poimia hänelle luonnonkukkia ( jotka eivät maksa mitään ), mansikoita, jos on talvi voit tehdä hänelle lumiveistoksen ( saat paljon pisteitä jos yrität ), viedä hänet luistelemaan, tehdä itse esim. kaakaota termokseen ja viedä hänet laskemaan mäkeä tms. Ei tarvita aina paksua lompakkoa onnistuneisiin treffeihin, mielikuvitusta ihmiset. ( ja herrasmiesmäisyyttä ) - nimimerkki
Nainen jolla on varaa -84 kirjoitti:
Kyllä olisin todella kummastunut jos menisimme uuden ihastukseni kanssa vaikka kävelylle ja sieltä poikkeaisimme kahvilaan jossa olisi tarjolla vaikka leivoksia jne. ihanaa ja saisin seuralaiseltani eteeni pelkän mustan kahvin ja hän vielä ilmoittaisi että lisää ei heru :-) Jokainen voi tilanteesta päätellä kumpi meistä olisi se rahakeskeinen idiootti, ja että tuo olisi juuri se tilanne joka saisi minut tuntemaan itseni maksulliseksi. Lopputulos : jättäisin tyypin muhimaan omissa liemissään heti juotuani kahvin.
Kysymys tarjoamisessa ei ole riistämisestä eikä tuloista vaan huomioimisesta ( normaaleista käytöstavoista ). On itsestään selvää että kutsun esittäjä tarjoaa edes jotakin ( mutta jos koko iltaa ei tarjota sen tulee käydä kutsusta ilmi )
Kutsuja saa myös päättää paikan jonne mennään / pysytään vaikka kotona ja kutsuja kokkaa tms.
Eli pääoma ei todellakaan ole illan onistumisen kannalta mikään pääasia, vaan se että se kenet kutsutaan kokee kutsujan ajatelleen häntä ja nähneen hänen eteensä vaivaa. Jos rahaa ei ole, kannattaa tehdä ilmaisia asioita, kuten voi vaikka tehdä treffiseuralaiselle biisin ja laulaa sen hänelle ( säestää vaikka kitaralla ), poimia hänelle luonnonkukkia ( jotka eivät maksa mitään ), mansikoita, jos on talvi voit tehdä hänelle lumiveistoksen ( saat paljon pisteitä jos yrität ), viedä hänet luistelemaan, tehdä itse esim. kaakaota termokseen ja viedä hänet laskemaan mäkeä tms. Ei tarvita aina paksua lompakkoa onnistuneisiin treffeihin, mielikuvitusta ihmiset. ( ja herrasmiesmäisyyttä )Eli neiti kuitenkin jäisi lipittämään sen kahvin, vaikka koko mies ja tämän tavat muuten ottaisivat aivoon?
No jaa, kai se hyöty pitää repiä sieltä, mistä sen löytää.
- Mystinen_Mr_X
Koska lama on koskettanut nykyään vain miehiä! Nyt on aika kääntää tiimalasi nurinpäin! Miehen aika elättäjänä on lopulta ohitse! nyt me miehet laitamme tohvelit jalkaan ja essun päälle ja moppaamme ja imuroimme. nainen haalii fyrkat
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨'''
Minuun ainakin teki vaikutuksen kun suhteemme alussa (ei siis treffeillä vaan muuten vaan), poikaystäväni halusi tarjota minulle jotain pientä aina yllättäen. Tai hän halusi maksaa jonkun vaatteeni ollessamme ostoksilla.
Näistä ostoksista (esim. limsapullo, paita 7e) ei miehen talous mihinkään kaatunut, mutta minuun se teki todella ihanan vaikutuksen. Minäkin ostan hänelle välillä jotain ihan tuosta vain ja lainaan rahaa tarvittaessa.
Me ei lasketa eikä tasailla ostoksia nyt kun asutaan yhdessä, koska tuntuu että raha-asiat toimivat suht tasapuolisesti. Kumpaakaan ei haittaa maksaa vähän toista enemmänkin. Näin on minusta todella hyvä.
Mitä mieltä tästä, kuulostaako teistä oudolta?
- Superior Man
Eiköhän se ole kiinni siitä ajatuksesta sen tarjoamisen taustalla ?
Jos ostat naiselle yhtään mitään asenteella "toivottasti nyt tulee pimppiä kun nyt sentään maksoin tän kahvikupin/biljardikierroksen/tuopin jne." niin metsään menet!
Nainen ei ihastu rahaan vaan miehen luonteenpiirteisiin. Ja tämän sanottuani, joo, jos pyydän naisen kahville johonkin, niin kyllähän mä nyt sen parin euron kahvikupin pystyn maksamaan. En tarvitse tältä naiselta yhtään mitään, vaan tämä on joku satunnainen zixi, johon pyrin tutustumaan. En ala heilutella kuittia jälkeen päin, menipä homma eteen päin tai ei. Tämä on mielestäni tärkein asia koko tässä tarjousasiassa.
Samaan hengenvetoon sanoisin vielä, että miksi helvetissä pitäis viedä nainen johonkin, missä raha on heti pelissä ? Jos et koe, että pelkkä persoonallisuutesi piisaa, niin siinä on se haaste, mitä sinun pitää työstää, ei se, että pitäisikö se nyt maksaa matamin kahvit yms. vai ei.. - on seksikästä
Minusta tarjoamiseen sisältyy eroottista jännitettä. Epämiellyttävälle naiselle ei tietysti huvita tarjota, miellyttäville kyllä. Kun nainen sallii tarjota, hän tavallaan vapaaehtoisesti luopuu itsellisyydestään ja asettuu miehen huolenpidon alaiseksi. Fiilis on vähän niin kuin isä ostaa lapsilleen jäätelöt ja nauttii siitä, miten pikku silmät säihkyvät. Jos nainen ei anna tarjota, niin silloin hän pitää miestä kuvainnollisesti käsivarren etäisyyden päässä itsestään.
- ^^^
nää kaks on ymmärtäny tän homman just oikein. Periaatteessa en halua "alistua" miehen edessä, mutta tarjoamista en koe tällaisena. Se on ihanaa, että mies haluaa pitää huolta ja osottaa huomaavaisuutta esim. tarjoamalla jotain.
Ja sen huomaa, jos esim. baarissa mies tarjoaa olettaen että saa siitä jotain "palkkaa". Aina oon kyllä tätä hyödyntäny ja drinkin juonu, mutta toisaalta ne miehet on ollu muutenki ihan kiinnostavia. Kenenkään ällöttävän en edes antaisi tarjota.
- tarjoan
heti munaa pöytään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750