Monilla naisilla on automaattinen tapa nauraa sen miehen jutuille, joista ne on kiinnostuneita. Miehen jutuilla ei ole mitään väliä onko ne hauskoja vai ei.. nainen ei välttämättä naurais sille jutulle jos sen kertois joku toinen mies. Tällä en tarkota sitä ääripäätä "komeat naistennaurattajat" vaan ihan tavallisennäköisiä miehiä ja naisia. Itse olen tavallinen mies ja tavalliset naiset nauraa usein kun tokaisen ihan jonkin perusläpän jota ei ole tarkoitettu "Suureksi Vitsiksi".
Se naisen nauru on vaan niin läpinäkyvän päälleliimattua että tekee vain koko tilanteesta teennäisen ja mulle epämukavan olon, mä en nauti yhtään siitä hauskuuttajan roolista SILLOIN JOS SE ON KEINO JOLLA NAINEN MUSTA KIINNOSTUU. Kaveriporukassa miehille ja kaverinaisille tykkään heittää kyllä läppää niin että välillä joku saattaa kyllästyäki muhun kun pälätän koko ajan MUTTA:
En tykkää siitä jos nainen josta itse kiinnostun, näyttää arvostavan miehessä tätä hauskuuttajan ominaisuutta.
En tykkää naisista jotka odottaa perinteistä roolijakoa: mies kertoo hauskat jutut/lohkaisut ja nainen nauraa niille. Mua häiritsee jos nainen selvästi pitää tärkeenä että mies heittää hauskaa läppää.
Vai nauraako naiset vain miesten mieliksi, siis luulevatko he että miehet odottavat sitä heiltä?
Kiinnostuneen naisen nauru
38
6638
Vastaukset
- mikä on ongelma?
Jos nainen on kiinnostunut niin totta helvetissä se on kohtelias. Ajattelitko itse olla epäkohtelias naista kohtaan jos olet siitä kiinnostunut? Etpä niin.
Ja hei muuten, jos koet tämän kohteliaan tekonaurun kiusalliseksi, niin jätä vitsit kertomatta. Se ehkä auttaa?- ärsyttää
"Jos nainen on kiinnostunut niin totta helvetissä se on kohtelias."
aijaa että täytyy sen takia nauraa oikein selvästi perusläpälle jolle normaalisti vain hymähdetään?
"Ajattelitko itse olla epäkohtelias naista kohtaan jos olet siitä kiinnostunut? Etpä niin."
en tiedä miten se on epäkohteliasta että jättää sen tekonaurun pois.
"Ja hei muuten, jos koet tämän kohteliaan tekonaurun kiusalliseksi, niin jätä vitsit kertomatta. Se ehkä auttaa?"
niinhän mä aina yritänkin mutta arvaa miten käy: kun en kerro mitään hauskoja juttuja, nainen selvästi menee lukkoon, hän näyttää hämmentyneeltä kun en vie keskustelua = hauskaa yksinpuheluani eteenpäin. Naiset odottaa miehen heittävän sellasta semi-hauskaa läppää aina sopivin väliajoin. Jos mies ei tee tätä, nainen menee vaikeaksi ja olettaa ettei miestä kiinnosta tai että mies on ujo tai tosikko.
Oon huomannu seuraukset mitä tulee riippuen siitä kerronko hauskoja juttuja vai en: kaverinaiset joiden seurassa heitän hauskaa läppää usein, heistä pari on ihastunu muhun. En voi sanoa varmaksi syytä miksi ovat mutta oon epäilly syyksi tota mun hauskaa juttujen kertomista. Ja taas ne naiset joista oon ite kiinnostunu ja joiden kanssa oon ollu kahdestaan tai porukassa niin oon tietoisesti jättäny hauskat jutut pois. Eikä tarkota sitä että olisin vakava tuppisuu vaan oon rento ja hymyileväinen mutta jätän vain ne hauskat jutut pois.. ja mitä tästä seuraa:
naisille tää tuntuu olevan ristiriitainen yhtälö joka hämmentää: hymyileväinen ja rento mies joka ei kerro hauskoja juttuja. Naisten ilmeistä näkee hyvin sen hämmennyksen ja odottavan katseen, "Ole hauska". - läppä läppänen
ärsyttää kirjoitti:
"Jos nainen on kiinnostunut niin totta helvetissä se on kohtelias."
aijaa että täytyy sen takia nauraa oikein selvästi perusläpälle jolle normaalisti vain hymähdetään?
"Ajattelitko itse olla epäkohtelias naista kohtaan jos olet siitä kiinnostunut? Etpä niin."
en tiedä miten se on epäkohteliasta että jättää sen tekonaurun pois.
"Ja hei muuten, jos koet tämän kohteliaan tekonaurun kiusalliseksi, niin jätä vitsit kertomatta. Se ehkä auttaa?"
niinhän mä aina yritänkin mutta arvaa miten käy: kun en kerro mitään hauskoja juttuja, nainen selvästi menee lukkoon, hän näyttää hämmentyneeltä kun en vie keskustelua = hauskaa yksinpuheluani eteenpäin. Naiset odottaa miehen heittävän sellasta semi-hauskaa läppää aina sopivin väliajoin. Jos mies ei tee tätä, nainen menee vaikeaksi ja olettaa ettei miestä kiinnosta tai että mies on ujo tai tosikko.
Oon huomannu seuraukset mitä tulee riippuen siitä kerronko hauskoja juttuja vai en: kaverinaiset joiden seurassa heitän hauskaa läppää usein, heistä pari on ihastunu muhun. En voi sanoa varmaksi syytä miksi ovat mutta oon epäilly syyksi tota mun hauskaa juttujen kertomista. Ja taas ne naiset joista oon ite kiinnostunu ja joiden kanssa oon ollu kahdestaan tai porukassa niin oon tietoisesti jättäny hauskat jutut pois. Eikä tarkota sitä että olisin vakava tuppisuu vaan oon rento ja hymyileväinen mutta jätän vain ne hauskat jutut pois.. ja mitä tästä seuraa:
naisille tää tuntuu olevan ristiriitainen yhtälö joka hämmentää: hymyileväinen ja rento mies joka ei kerro hauskoja juttuja. Naisten ilmeistä näkee hyvin sen hämmennyksen ja odottavan katseen, "Ole hauska"."naisille tää tuntuu olevan ristiriitainen yhtälö joka hämmentää: hymyileväinen ja rento mies joka ei kerro hauskoja juttuja. Naisten ilmeistä näkee hyvin sen hämmennyksen ja odottavan katseen, "Ole hauska". "
...ei hitto, sähän OLET hauska... :D - esiintyy miehenä
läppä läppänen kirjoitti:
"naisille tää tuntuu olevan ristiriitainen yhtälö joka hämmentää: hymyileväinen ja rento mies joka ei kerro hauskoja juttuja. Naisten ilmeistä näkee hyvin sen hämmennyksen ja odottavan katseen, "Ole hauska". "
...ei hitto, sähän OLET hauska... :DJoo siis tän on pakko olla joku nainen joka esiintyy miehenä. Ei kukaan mies voi noin tyhmä olla.
- ärsyttää
läppä läppänen kirjoitti:
"naisille tää tuntuu olevan ristiriitainen yhtälö joka hämmentää: hymyileväinen ja rento mies joka ei kerro hauskoja juttuja. Naisten ilmeistä näkee hyvin sen hämmennyksen ja odottavan katseen, "Ole hauska". "
...ei hitto, sähän OLET hauska... :Dmutta huonompi mulle koska sun viesteistä ei ollu apua tähän mun esittämään ongelmaan.
- ärsyttää
esiintyy miehenä kirjoitti:
Joo siis tän on pakko olla joku nainen joka esiintyy miehenä. Ei kukaan mies voi noin tyhmä olla.
ilmeisesti olet nainen? Huomattu on että jos mies esittää täällä naisten käytöksestä/logiikasta ongelman jota ei voida kuitata mitenkään näennäisen fiksusti, otetaan viimeinen keino käyttöön ja tyrmätään miehen viesti syyttämällä sitä trolliksi.
- itsekin mies
Itse en ainakaan kovin usein tunnista naisen naurua tekonauruksi. Tietysti joskus, jos se on selkeän epäluonnollinen naurahdus, mutta yleisesti olen huomioinut, että naisia on helpompi naurattaa. Miesten kanssa tulee enemmän sellainen läpänheittokilpailu. Siitähän rapin battlet eli kaksintaistelutkin ovat syntyneet; miehet kisaavat kumpi heittää parempaa läppää.
Mut takaisin aiheeseen, jos usein tunnistat naisen tekonauravan, niin mistä huomaat sen?- ärsyttää
kyllä sen vaan huomaa vaikken sosiaalisesti mikään taitava olekaan, paremminkin todella kömpelö sosiaalisesti.
- ~~~~
Olipa todella kirjoitus.
Sä haluat hauskuuttaa ja heittää läppää, mutta et halua että ne naiset, jotka susta on kiinnostuneita, pitää sua hauskana.
Sä et halua, että ne arvostaa sun hauskuutta, mutta auliisti esittelet sitä puolta itsessäsi, jopa siinä määrin, että jotkut jopa kyllästyy suhun, kun pälätät koko ajan.
Eli, kun sä kiinnostut jostain naisesta ja kerrot sille vitsin, ois parempi, jos se kattoo sua kun idioottia ja kysyy "yritätsä olla hauska vai" tai hymähtää puolihuolimattomasti, koska kaikki muu on teeskentelyä?
Hmm... Hyvä taktiikka, onko tullut paljonkin tulosta?- ärsyttää
"Olipa todella kirjoitus. Sä haluat hauskuuttaa ja heittää läppää, mutta et halua että ne naiset, jotka susta on kiinnostuneita, pitää sua hauskana."
ei vaan en halua että naiset, joista oon ite kiinnostunu, odottaa multa hauskaa läpän heittoa. Kaverinaisten nauru ei haittaa niin paljo, mutta häiritsee se teennäisyys silti ja saa aikaan kiusallisen olon.
"Sä et halua, että ne arvostaa sun hauskuutta, mutta auliisti esittelet sitä puolta itsessäsi, jopa siinä määrin, että jotkut jopa kyllästyy suhun, kun pälätät koko ajan."
toisen hauskoja juttuja voi arvostaa muutenki ku teennäisellä nauramisella. Voi reagoida ihan luonnollisesti, ilman tekonaurua. Tai voihan olla että naiset nauraa ihan aidosti, aloitukseni ydin oli se etten halua naista jolle miehen hauskuus on tärkeä kriteeri.
"Eli, kun sä kiinnostut jostain naisesta ja kerrot sille vitsin, ois parempi, jos se kattoo sua kun idioottia ja kysyy "yritätsä olla hauska vai" tai hymähtää puolihuolimattomasti, koska kaikki muu on teeskentelyä? Hmm... Hyvä taktiikka, onko tullut paljonkin tulosta?"
Ku tapaan kiinnostavan naisen, jätän hauskat jutut pois. Ja tästäkös naiset meneeki hämilleen, eivät tiedä miten muhun pitäis reagoida. Jos mies on vain rento ja hymyileväinen muttei kerro hauskoja juttuja, naiset ei tiedä mitä siitä pitäs ajatella. Tai sitten toteavat ettei mies ole heistä kiinnostunu koska se ei yritä naurattaa naista. - sama taas...
ärsyttää kirjoitti:
"Olipa todella kirjoitus. Sä haluat hauskuuttaa ja heittää läppää, mutta et halua että ne naiset, jotka susta on kiinnostuneita, pitää sua hauskana."
ei vaan en halua että naiset, joista oon ite kiinnostunu, odottaa multa hauskaa läpän heittoa. Kaverinaisten nauru ei haittaa niin paljo, mutta häiritsee se teennäisyys silti ja saa aikaan kiusallisen olon.
"Sä et halua, että ne arvostaa sun hauskuutta, mutta auliisti esittelet sitä puolta itsessäsi, jopa siinä määrin, että jotkut jopa kyllästyy suhun, kun pälätät koko ajan."
toisen hauskoja juttuja voi arvostaa muutenki ku teennäisellä nauramisella. Voi reagoida ihan luonnollisesti, ilman tekonaurua. Tai voihan olla että naiset nauraa ihan aidosti, aloitukseni ydin oli se etten halua naista jolle miehen hauskuus on tärkeä kriteeri.
"Eli, kun sä kiinnostut jostain naisesta ja kerrot sille vitsin, ois parempi, jos se kattoo sua kun idioottia ja kysyy "yritätsä olla hauska vai" tai hymähtää puolihuolimattomasti, koska kaikki muu on teeskentelyä? Hmm... Hyvä taktiikka, onko tullut paljonkin tulosta?"
Ku tapaan kiinnostavan naisen, jätän hauskat jutut pois. Ja tästäkös naiset meneeki hämilleen, eivät tiedä miten muhun pitäis reagoida. Jos mies on vain rento ja hymyileväinen muttei kerro hauskoja juttuja, naiset ei tiedä mitä siitä pitäs ajatella. Tai sitten toteavat ettei mies ole heistä kiinnostunu koska se ei yritä naurattaa naista.Niin, eli miten ne naiset tietäisi odottaa sitä läpän heittoa, jos et olisi sitä jo heille esitelllyt hallitsevana puolenasi?
"Ku tapaan kiinnostavan naisen, jätän hauskat jutut pois. Ja tästäkös naiset meneeki hämilleen, eivät tiedä miten muhun pitäis reagoida."
Ei mene, jos ne ei jo tiedä sitä puolta. Eli et tavatessasi vain heittäydy vakavaksi vaan olet jo esitellyt itsesi hauskana ja sitten muutut täysin vastakkaiseen suuntaan.
"ei vaan en halua että naiset, joista oon ite kiinnostunu, odottaa multa hauskaa läpän heittoa. " Niin, eli kysehän ei ollut naisista, jotka on susta kinnostuneita, mitä tuossa korostit, eli ne naiset, mitkä sinusta ovat kiinnostuneita ovat eri asia, kun ne naiset, joista sinä kiinnostut. Ymmärrän, ongelmahan siinä tulee.
Ja ensin sanoit, etttei kaverinaisen nauru haittaa ollenkaan, nyt se ei haittaa niiin paljon, mutta että kyllä nekin teeskentelee. Just, just.
Ja sitten myönnät, ettet itseasiasssa edes tiedä, onko se tekonaurua vai ei. Mikä on fiksua, koska ethän sä todella erotakaan.
"Tai sitten toteavat ettei mies ole heistä kiinnostunu koska se ei yritä naurattaa naista. " Tämän ne toteaa sun muutoksen takia: ensin olet hauska läpän heittäjä ja sitten et.
Muutenhan sä voisit osottaa kiinnostuksen muulla tavoin.
No, tietenkin, ihminen haluaa yleensä suhteessaan olevan myös hauskaa, mutta ei kaikki. Joten onnistumisprosenttiasi parantaisi kun oikeasti etsisit sitten suoraan ne tosikoimmat naiset, jotka eivät muutenkaan juuri naura, eivätkä taatusti mielytä miestä (ehkä hieman feminismin puolelle kallistuvat). Silloin tiedät, että jos he nauravat, he oikeasti nauravat.
Mä luulen, että sun suurin ongelma on sun oma teeskentelys ja sen takia näät teeskentelyä kaikkialla. Sä pelkäät ettei sua arvosteta minään muuna, kun hauskana veikkona ja kuitenkin se on rooli, minkä olet ottanut ja mikä sulle istuu. Et osaa nähdä, että ihmiset saattaisivat nähdä jotain muutakin. Sen lisäksi sä koet tarvetta muuttaa persoonaasi, aika paljon, ja kuitenkin syytät muita teeskentelystä. Ehkä kyse onkin siitä, että sä et arvosta ittees, ja itse valitset rooleja, joita sitten et jaksaisikaan kantaa.
Tottakai sä voit etsiä naista, jolle hauskuus ei ole mikään kriteeri, mutta älä etsi vääristä paikoista ja syytä muita, kun he eivät vastaakaan odotuksiasi. Ja lakkaa sitten teeskentelemästä hauskaa veikkoa, kun et sitä ole. Lakkaa esittämästä huumoria ja ala olemaan se, kuka olet.
- Naishahmo
Herätit hilpeyttä ainakin täällä. Mutta älä huoli, tämä nauru on aitoa, eikä ainakaan johdu kiinnostuksesta. ;)
- ärsyttää
Tätä ihmettelen enkä varmasti ole ainut mies.
- Naishahmo
ärsyttää kirjoitti:
Mä vietän mieluummin aikaa hauskojen ja huumorintajuisten ihmisten kanssa, sukupuolesta ja iästä riippumatta. Sujuu yhteistyö jouheammin. Ei se mikään yksin miehille suunnattu odotus ole.
- ärsyttää
Naishahmo kirjoitti:
Mä vietän mieluummin aikaa hauskojen ja huumorintajuisten ihmisten kanssa, sukupuolesta ja iästä riippumatta. Sujuu yhteistyö jouheammin. Ei se mikään yksin miehille suunnattu odotus ole.
tuolla perusteella 99,5 prosenttia naisista on huumorintajuttomia.
- Naishahmo
ärsyttää kirjoitti:
tuolla perusteella 99,5 prosenttia naisista on huumorintajuttomia.
Jos jonkun hyymörintaju poikkeaa sinun omastasi, tarkoittaako se, ettei sitä ole..? Hmm.. Pähkinä vallan..
- ärsyttää
Naishahmo kirjoitti:
Jos jonkun hyymörintaju poikkeaa sinun omastasi, tarkoittaako se, ettei sitä ole..? Hmm.. Pähkinä vallan..
1) Miksi miehen pitää olla hauska?
2) Miksei naisen tarvitse olla hauska?
3) Miksei mies saa omaksua samanlaista ei-hauskuuttavaa roolia kuten naiset? - ::::::::::
ärsyttää kirjoitti:
Ei miehen tarvitse olla hauska! Naistennaurattajamiehet ovat ärsyttäviä.
- ärsyttää
:::::::::: kirjoitti:
Ei miehen tarvitse olla hauska! Naistennaurattajamiehet ovat ärsyttäviä.
naistennaurattajista pelkästään vaan siitä että miehen odotetaan olevan vähintään sellane "semi-hauska".
- Dalla
ärsyttää kirjoitti:
1) Miksi miehen pitää olla hauska?
2) Miksei naisen tarvitse olla hauska?
3) Miksei mies saa omaksua samanlaista ei-hauskuuttavaa roolia kuten naiset?"2) Miksei naisen tarvitse olla hauska?"
Itse huomasin jo lukioaikoina, että aika usein tyttöjen piti olla nätiksi laittautuneita ja istua pojan vieressä nauramassa tämän vitseille. Jos ei nauranut, oli jotenkin pelottava tai kummallinen. Jos oli naisena itse se, joka oli puheissaan hauska, vaikutus oli vielä järisyttävämpi.
Myöhemmin asia tuntuu tasoittuneen, mutta ainakin nuoruusiässä kyseinen käytösmalli tuntuisi olevan nimenomaan se, jota tytöiltä odotetaan. Yläasteikäisissäkin tytöissä iso osa on tarkalleen siinä roolissa, mitä he uskovat, että heiltä odotetaan: kikattamassa suloisesti kaikelle, mitä poika sanoo. Tarkkailkaapas joskus, huomaatte kyllä. Aikuisissa tätä piirrettä harvemmin näkee yhtä voimakkaana. - ....
ärsyttää kirjoitti:
naistennaurattajista pelkästään vaan siitä että miehen odotetaan olevan vähintään sellane "semi-hauska".
Mun mielestä miehen tehtävä ei ole saada mua nauramaan. Miehen ei siis tarvitse olla hauska tai "semi-hauska" siinä mielessä, että hänen täytyy minua viihdyttääkseen vääntää jotain hauskoja juttuja.
Huumorintajua miehellä on tietysti oltava. Mutta sehän on eri asia.
- Jealouzette
Monet nauravat sekavuudesta kun tuikkivat tähdet nousevat päähän.Aika usein jotkut miehet seurueissa ohjaavat huumoriläppiä. Nainen on sellainen helppo naurattaa, aika usein silloinkin kun on tosi kyseessä.
Markiisi De Sade taisi nauraa pulisongeiksi ajetuille häpykarvoille naisilla.
Kaino Aino ja Ryövärin-Ronja kun kohtaavat, siinäpä Sloggit vastaan Valiséret.. - .........
Vai nauraako naiset vain miesten mieliksi, siis luulevatko he että miehet odottavat sitä heiltä?
^ KYLLÄ! Nimenomaan, mulle naisena tulee tunne, että mies yrittää kovasti hauskuuttaa, ja mulle tulee kiusallinen olo, jos loukkaan olemalla nauramatta. - jännä,
Hmh.
Mä ihmettelin, että miksi koin suorastaan syyllisyyden tunteita juttuasi lukiessani. *nauraa* Olen aina pitänyt hauskoista miehistä ja nimenomaan erityisesti heistä. Jos mies on jutuissaan oikeasti hupaisa, on se aina kivaa. Kieltämättä hauska mies keventää tunnelmaa monissakin tilanteissa.
En kuitenkaan mielestäni ikinä ole vaatinut mieheltä tms. yhtään keneltäkään hauskuuttajalta hauskuutta. Hauskoja vitsit ovat yleensä ainoastaan silloin, jos hauskuuttaja itsekin aidosti nauraa jutuilleen. Väen vängällä ja hiki päässä vitsiä vetävä tekee olon ainoastaan kiusalliseksi, joskin sellaisenkin vitsille saattaa joskus nauraa kohteliaisuussyistä.
Olisiko niin, että rooli voi joskus viedä joitakin ihmisiä? Olisiko joskus ja joidenkin kohdalla sitenkin, että mikäli on joku yksittäinen opittu tuntemaan hauskana ihmisenä, voidaan sellaiselta olettaa hauskuutta...Noin melkein vähän missä vain?
Teennäisyys ei kyllä muakaan kiinnosta. Jos joku olettaa multa tietynlaista sukupuolirooleihin liittyvää pinnallista toimintamallia kovin äärimmäisen ilmenevästi ja automaattisesti, kyllä kavahdan sellaista. Ylipäätään kavahdan teennäistä miellyttämisen halua, jossa ihminen ei ymmärrä vaalia ja kunnioittaa itselleen sitä hyvinvointia, jota voisi ihmissuhteita koskevissa tilanteissaan ilmiselvästi oikeinkin hyvin ainakin kykyjensä puolesta toteuttaa. - näkökulma
Nyt tulee kyllä mieleen että naiset nauravat kohteliaisuudesta jutuillesi, jotka eivät ole kaksisia. Siitä tekonauru.
- vaan
mut onpa ongelma sulla....
- muka hauska mies
Mä olen kans huomannut ton että jotkut naiset alkaa kikattaa ihan tyhmillekin jutuille. Siis sellaisille jotka eivät normaalisti naurata ainakaan minua itseäni, ovat vaan sellaisia sukkelia letkautuksia joiden ei ole tarkoituskaan naurattaa ketään, korkeintaan aiheuttaa lievää hymyilyä. Niin usein sitten sanonkin naiselle että ei tuo nyt noin hauska ollut, voit lopettaa tuon tekonaurun ja taputtamisen kiitos vain. Ajattelin olla homo seuraavassa elämässäni, olisi niin paljon helpompaa.
- naura,,
koska näytän idiootilta kun nauran..
- MMM
mitäs väliä jos tyhmät käkättää tyhmille jutuille?Itse en sellasta "blondia" ainakaan treffeille veisi muuta kuin ...."siinä" mielessä.Sehän on hyvä jos vaistoat teennäisyyden.Naisista suurin osa on koska vain todella harva nainen on älykäs!
ja paljon, oli sitten vastapelurina mies saatikka nainen. Olen sen verran huumorintajuinen likka, että vaikkei vastapuoli olekaan tarkoittanut läppäänsä "Suureksi Vitsiksi", nauran jos asia on hauska tai edes kuulostaa hauskalta. Meilläkin kaveriporukassa jokainen heittäytyy ns stand-up koomikoksi, heittää läppää ja tehostaa eleillä ja ilmeillä kertomuksiaan, jolloin jokainen nauraa eikä kenestäkään tunnu epämiellyttävältä :D
Eiköhän se nyt ole niin, että naisesta sinun juttusi ovat vaan kuulostaneet huvittavilta ja nauravat sen vuoksi. Suotta murjotat. Tehosta ensi kerralla juttujasi mukavilla ilmeillä ja eleillä niin vaikket naisesta kumppania saisikaan, saisit ainakin hyvän ystävän :) Nauru on vain hyvästä ja sitä pitäisi useammin harrastaa, koska mutrusuita ei kukaan jaksa katsella ja Suomessa varsinkin on mutrusita enemmän kuin laki sallii xD- Pinnalliselta
turhan käkättäminen?Suorastaan hölmöläisten hommaa nauraa käkättää kaikelle joutavalle!Joku tolkkku hirnumisellekin
- näin!
Pinnalliselta kirjoitti:
turhan käkättäminen?Suorastaan hölmöläisten hommaa nauraa käkättää kaikelle joutavalle!Joku tolkkku hirnumisellekin
Mikään ei ole kamalamman kuuloista kuin kovaan ääneen hirnuva nainen. Ei sellaista räkättäjää kertakaikkiaan jaksa. Saa teinimäisen kuvan. Itse tykkään aikuisista naisista.
Pinnalliselta kirjoitti:
siitä! Nauran kun naurattaa, itken kun itkettää. Kokeile niin saatat hämmästyä :)
näin! kirjoitti:
Mikään ei ole kamalamman kuuloista kuin kovaan ääneen hirnuva nainen. Ei sellaista räkättäjää kertakaikkiaan jaksa. Saa teinimäisen kuvan. Itse tykkään aikuisista naisista.
kamalamman näköistä kun nainen tai mies, joiden naama on kuin olisvat syöneet litran happamia sitruunoita. Suupielet roikkuu polvissa ja se jos mikä on epämiellyttävää. Varsinkin miehestä saa ylimielisen kuvan ja sellaiset kierretään kaukaa. Nyt hymyä huuleen sieltä! Nauru pidentää vielä ikääkin niin jos se pitää paikkansa, ette pääse minusta koskaan eroon! ;)
- kotona......
Oletko sinä vain seurassa hauskuuttaja ja taasen kotioloissa oikea tuppisuu ja henkistä väkivaltaa harrastava mies? Tämän olen kuullut aika monen naisen suusta, jotka ovat valinneet itselleen hauskan miehen.
- ärsyttää
ihmisissä, ainakin minua.
Mutta tässä inhimillisten ihmisten maailmassa kannattaa kasvattaa hieman armeliaisuutta kanssa kulkijoita kohtaan.
Tämä kohtelias nauru tuskin on suuri ongelma.
Lähinnä tulee mieleen sellainen asia, että hyväksytkö itseltäsi inhimillistä typeryyttä ollessasi ihastunut. Ihastunut kun käyttäytyy aina hiukan hassusti ja jos ei itse ole ihastunut sen huomaa. - bidraldi
No minä ainakin huomasin, että nauroin ja hymyilin aina kun eräs tietty mies oli paikalla. ei hänen tarvinnut siis edes sanoa mitään vaan kun näin hänet tulin hyvälle mielelle. Meillä onkin nyt suhde menossa ja kyllä minä edelleen hymyilen ja nauran hänenkanssaan vaikka sinänsä jutut eivät niin hääppöisiä olekaan. Hän nauraa myös minun jutuille kuten ennenkin.
Luulisi, että kiinnostuksenkohteen nauru olisi musiikkia korville sillä sehän osoittaa hyväksyntää (ei sellainen lannistava hähhähhää nauru vaan sellainen myhäilevä ja helisevä sekä vihjaileva naurahdus, pyrskäys tms. ja pilkettä silmäkulmassa)
Hauskuuttamisen ei tarvitse olla vitsien kerrontaa tms. hauskana ja mielenkiintoisena olemista, pääasia on että mies on rento ja mukava ja omaitsensä. Itse ainakin nauran, jos juttu on hauska, joskus myös, jos se on niin tyhmä että se on jo siksi hauska tai ajattelen jotain hauskaa ja nauran sille. - -----
Voihan nainenkin kertoa jotain hauskaa. Nauru voi kuulostaa teennäiseltä, mutta parempi sekin kuin jäykkä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964774Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1082220Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321258
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621246- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4931059