Eli teen joka päivä tunnin reippaan kävelylenkin, riittääkköhän se vai pitäiskö tehdä vielä jotain muuta?
Kuinkahan monta kuukautta mahtaa mennä tossa kiinteyttämisessä ja rasvan "sulamisessa".
Oisko jollain vielä jotain hyviä venyttely ohjeita kun oon kangistunu aika lailla.
Oon muuten ihan normaalipainoinen mutta reisiin kertyny laiskottelu ja herkut.
Ihan vaan haluisin kiinteytyä ja notkistua noin yleisesti sekä saada hyvän kunnon etten väsyisi niin helposti ja rappusissa hengästy.
-Kesäksi kuntoon-
Reidet pienemmäksi
4
788
Vastaukset
- kiinteytyä
Ei pelkkä aerobinen liikunta auta, vaan sinun täytyy tehdä lihasvoimaharjoituksia, eli kuntosalille vaan rehkimään. Sielläkin älä tee kevyillä vastuksilla pitkiä sarjoja (aerobista), vaan mahdollisimman suurilla vastuksilla 8-12 sarjoja 2-3 kertaa.
Aerobinen harjoittelu tietysti polttaa rasvaa, mutta jos kiinteytyä haluat...- yleensä jo..
pelkkä liikunta auttaa moneen vaivaan, tarpeeksi kun kävelee,jalat kiinteytyy varmasti,kokemusta on,proteiinipitoista ruokaa,mutta puntti treenit ovat tosi tehokkaita,rupeaa lihakset erottumaan,
voithan tehdä kumpaakin.. - salilla ja lihakset erottuu
yleensä jo.. kirjoitti:
pelkkä liikunta auttaa moneen vaivaan, tarpeeksi kun kävelee,jalat kiinteytyy varmasti,kokemusta on,proteiinipitoista ruokaa,mutta puntti treenit ovat tosi tehokkaita,rupeaa lihakset erottumaan,
voithan tehdä kumpaakin..Hmmm. Mä en ole eläissäni koskaan käynyt salilla, ja kyllä mulla ainakin jalkojen lihakset erottuu, reisissä, pohkeissa...ja muuta liikuntaa en oo harrastanut ku kävelyä ja juoksemista. Ärsyttää ku reidet oikein pullottaa.
- vihaan reisiläskejä
salilla ja lihakset erottuu kirjoitti:
Hmmm. Mä en ole eläissäni koskaan käynyt salilla, ja kyllä mulla ainakin jalkojen lihakset erottuu, reisissä, pohkeissa...ja muuta liikuntaa en oo harrastanut ku kävelyä ja juoksemista. Ärsyttää ku reidet oikein pullottaa.
Mulla on kans kauhee ongelma reisieni kanssa, muuten normaalipainoinen eikä muualla oo niin hirveesti ylimäärässtä että haittais mut reidet pullottaa ku mitkä. Pitkät kävelylenkit kuulema on jees ja pyöräileminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770