huomenta!! en ole paljoo kerenny kirjotteleen tänne,kauheeta hulinaa ja nyt on tyttö kipeenä :/ perjantaina nousi kuume ja sit tuli flunssa ja nyt niin hirvee yskä et pakko viedä se lääkäriin,odottelen täs että kello tulis 8 ja sais alkaa soitteleen aikaa.. niin käy sääliks pieni,ei kunnolla saa henkee reppana :(
mutta painoon--> noussu,noussu.... ei hyvä:( kilo tullu lisää viikonlopun aikana,mutta voi kyllä osaks johtua siitäkin että hirveesti suolasta ruokaa syöny (sillä ruuallahan ei ole mitään tekemistä painon kanssa,vaan sillä suolalla :D ) ja muistin käydä vaakassakin vasta kun kahvi kuppi oli juotu ja puolikas leipä syöty :D vähä ehkä verottaa toi huonosti nukuttu yö:)
mutta nyt vedän täysillä tän viikon..heti jumppa tänään :) toivon että itelle ei nyt toi räkätauti iske:/
mutta kertokaahan kuulumisia ja hyvää alkavaa viikkoa naiset!!
tytinä tytöt
20
580
Vastaukset
- janitamami
Hirveetä räkistautia meilläkin liikkeellä,tyttö sairasti viimeviikolla,kuumetta,yskää,kurkkukipua ja nyt poika tulossa kipeeks,molemmat kyllä kouluun menivät vaikka tuntu että tyttöki yskii keuhkotki pihalle.
Voimia pipsalle sairaan lapsen kanssa.
Paino oli tippunut 500g,jeee....Toivoin kyllä suurempaa pudotusta kun olen syönyt kevyesti ja liki joka päivä poljin kuntopyörällä 1-2 tuntia,no hyvä tuokin pudotus tietty.
Silloin aikaisemmin, kauan sitten :D kun laihdutin vhh;lla en saanut painoa tippumaan,sitten vaihdoin kevyt tuotteisiin lähti paino hiljaiseen tippumiseen.Minulle ei jostain syystä se vhh auttanut.Tiedän että joillakin se on tosi tehokas laihdutus systeemi,veljeni on pudottanut painoa reilun 20kg vhh;lla,elikkäs on se ihan toimiva jutska.
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!! - margetta
laitan painoni, elikkä samaa näytti kun viimeviikollakin! nyt nukkumaan! huomiseen!
- pipsa_possu
joo,oli eilen aika rankka päivä.. tytöllä kummatkin korvat tulehtunu ja nyt vielä kamala yskä tullu siihen nuhan kaveriks :( onneks ei kuumetta enää ole.
ja tulihan se sitten mullekkin,kurkku kipee ja nenä vuotaa :/ jee jee:/
janitamamille onnittelut hienosta pudotuksesta :)
mulla taitaa jäädä liikunnat tältä viikolta väliin.. eilen kyllä olin jumpassa.
ei se kevät sit tullutkaan,lunta tullu kamalasti viimeyön aikana,voi voi.
nyt menen vähäks aika huilaileen kun tytsy nukkuu vielä päikkäreitä..heipä hei.- janitamami
jälleen:) Pakkasta reilut 10astetta ja tuulee.
Eilinen meni hiukka sekavasti syömisten suhteen,elikkäs tuli syötyä kaikenlaista ja usein.Heti huomaa kun ei ehdi tehdä ruokaa ja yrittää muka syödä vähän muuta niin tulee syötyä normaalia enemmän.
No tänään on ihan oikeaa ruokaa,karjalanpaisti on valmistumassa uunissa.
Mites pipsan tytteli jakselee,joko tauti alkaa helpottaa?Meillä poika sairaana ja jäi pois koulusta.
Margetta,mulla paino nous ihan luvattoman paljon odotusaikana:/(n.15kg) niitä kiloja vieläkin yritän saada pois:D
Marabou.....missä?Täällä sinua kaivataan!!
Kaunista tiistai päivää kaikille!! - pipsa_possu
janitamami kirjoitti:
jälleen:) Pakkasta reilut 10astetta ja tuulee.
Eilinen meni hiukka sekavasti syömisten suhteen,elikkäs tuli syötyä kaikenlaista ja usein.Heti huomaa kun ei ehdi tehdä ruokaa ja yrittää muka syödä vähän muuta niin tulee syötyä normaalia enemmän.
No tänään on ihan oikeaa ruokaa,karjalanpaisti on valmistumassa uunissa.
Mites pipsan tytteli jakselee,joko tauti alkaa helpottaa?Meillä poika sairaana ja jäi pois koulusta.
Margetta,mulla paino nous ihan luvattoman paljon odotusaikana:/(n.15kg) niitä kiloja vieläkin yritän saada pois:D
Marabou.....missä?Täällä sinua kaivataan!!
Kaunista tiistai päivää kaikille!!ihana ilma tääläkin, mittarissa oli plussaa 10 astetta (oli kyllä ihan auringon paisteessa)
tytteli jakselee jo paremmin,alkaa kai lääkkeet tehoomaan,hyvä niin:)
minä se olen hullu ja menen jumpalle tänään,ei kai sais kun nuha on päällä mutta tyhmä mikä tyhmä:) ja vielä sellanen jumppa missä en ennen ole käyny,ihan on ylläri mitä se on:D
ai kun herahti vesi kielelle tuosta karjalan paistista,lurps...
nyt jatkaan päivän askareita.. - margetta
pipsa_possu kirjoitti:
ihana ilma tääläkin, mittarissa oli plussaa 10 astetta (oli kyllä ihan auringon paisteessa)
tytteli jakselee jo paremmin,alkaa kai lääkkeet tehoomaan,hyvä niin:)
minä se olen hullu ja menen jumpalle tänään,ei kai sais kun nuha on päällä mutta tyhmä mikä tyhmä:) ja vielä sellanen jumppa missä en ennen ole käyny,ihan on ylläri mitä se on:D
ai kun herahti vesi kielelle tuosta karjalan paistista,lurps...
nyt jatkaan päivän askareita..Tänään oli tosiaan kaunis päivä, vaikka ei niinkään lämmintä!
Minä olen jumpannut kotona iltaisin ja käynyt lenkillä joka ilta, jospa saisin painon pysymään kohdallaan, ettei ihan älynä paisuis:)
Eilen ja tänään on olokin ollut kiitettävää:))
Syömisiäni koitan pitää kurissa, että en herkuttele, siis imelät on pannassa kokonaan ja jatkan tätä terveellistä linjaa ( noh, voi teoriassa onnistua, heh:))
Missäs marabou on kun ei ole pitkilleen kuulunut mitään???
On jo myöhää ja nyt nukkumaan! - pipsa_possu
margetta kirjoitti:
Tänään oli tosiaan kaunis päivä, vaikka ei niinkään lämmintä!
Minä olen jumpannut kotona iltaisin ja käynyt lenkillä joka ilta, jospa saisin painon pysymään kohdallaan, ettei ihan älynä paisuis:)
Eilen ja tänään on olokin ollut kiitettävää:))
Syömisiäni koitan pitää kurissa, että en herkuttele, siis imelät on pannassa kokonaan ja jatkan tätä terveellistä linjaa ( noh, voi teoriassa onnistua, heh:))
Missäs marabou on kun ei ole pitkilleen kuulunut mitään???
On jo myöhää ja nyt nukkumaan!jeeee!!! :) toi pakkanen kyllä sais jo hellittää..
margetta: koskas sulla se neuvola oli? ens viikolla?
inhottavaa olla tällänen puoli sairas :) nenä tukossa ja kurkku edelleen kipeenä, nousis edes kuume ja veis mukanaan tämän nuhan.. sillä se lähtis.
nyt täytyy lähtee ruokaa tekemään.. heipä hei.. - janitamami
pipsa_possu kirjoitti:
jeeee!!! :) toi pakkanen kyllä sais jo hellittää..
margetta: koskas sulla se neuvola oli? ens viikolla?
inhottavaa olla tällänen puoli sairas :) nenä tukossa ja kurkku edelleen kipeenä, nousis edes kuume ja veis mukanaan tämän nuhan.. sillä se lähtis.
nyt täytyy lähtee ruokaa tekemään.. heipä hei..Aivan mahtava ilma jos ei olis pakkasta:/ kun vielä lisäksi tuulee tuntuu pikkupakkanen huomattavasti kovemmalle.
Meillä poitsu edelleen kipeenä kotosalla,päivän hommatki sekasin kun potilas kotona:D
Missä marabou :( sinua kaivataan täällä..............
Aurinkoista päivän jatkoa tytsyt!
- pipsa_possu
onpas täälä hiljasta,missä marabou on?????
minä se paisun kun pulla taikina,ei tuu mitään,jostain kaivettava motivaatio taas.. kai tää sairastelukin vie voimat!!
ehkä se tästä taas:)
hyvää viikonloppua tyytelit:)- margetta
Pipsa possu, kyllä se sairastelu vie tosiaankin voimia, äläkä ota nyt tressiä laihduttamisesta, sairasta vaan hyvällä omallatunnolla ja kun paranet sitten täysillä:)
Pikaista paranemista sinulle!
Mulla ensi tiistaina se neuvola käynti:)
Eilen oli tosi kurja päivä, olin niin huonovointinen:(
Tänään on kuitenkin "normaali" tilanne, kävin juuri lenkillä ystäväni kanssa, käveltiin järven jäällä hankiaisilla, ihanan raikasta, ei maantiepölyt yltäneet sinne, aaaahhh:)
Viikonloppu taas tuloillaan, oikein hyvää sellaista!
- janitamami
tiistaita.
Eilinen päivä oli järkyttävää kiirettä ja illalla okne oli lasten käytössä ja mamilla ei ollut pääsyä koneelle :D
Paino tippunut samaa huimaa vauhtia kun tähänkinasti,elikkäs jälleen 200g miinusta.
Ihme juttu ettei tipu enempää,syön kuitenkin tosi kevyesti.Kaloreita päivässä 700-1000kcal ja kuntopyörällä ajan tunnista kahteen jopa kolmeen tuntia päivässä.
Tutut väittää että olisin laihtunut mutta ei tuollanen muutaman sadan gramman tippuminen kyllä näy missään.
Lähes päivittäin joku sanoo minun laihtuneen mikä tietysti tuntuu mukavalle mutta kun itse tietää tilanteen niin.......:/
Tulkaas tytsyt kertomaan kadonneista kiloista!- pipsa_possu
täälä ollaan myös:) juuri kävin puroja väkästämässä pihalle kun on vettä täynnä rapunedusta ja ihan hiki tuli..
kadonneita kiloja ei ole mutta samaan pääsin eli 80,8kg..
janitamami: kyllä se voi olla niin että olet saanut lihaksia ja laihtunu samalla.. niin se mullakin sillon näytti että vyötäröltä on senttejä lähteny mutta paino ei ole tippunu.
joten onneks olkoon:) ja hitaasti hyvä tulee:)
olen kanssa yrittäny vähä kirjotella ylös mitä suuhuni laitan..huoh..:)
margetta: täälä odotellaan neuvolakuulumisia innolla:)
ja onko marabou hyljänny meidät???? :( - margetta
pipsa_possu kirjoitti:
täälä ollaan myös:) juuri kävin puroja väkästämässä pihalle kun on vettä täynnä rapunedusta ja ihan hiki tuli..
kadonneita kiloja ei ole mutta samaan pääsin eli 80,8kg..
janitamami: kyllä se voi olla niin että olet saanut lihaksia ja laihtunu samalla.. niin se mullakin sillon näytti että vyötäröltä on senttejä lähteny mutta paino ei ole tippunu.
joten onneks olkoon:) ja hitaasti hyvä tulee:)
olen kanssa yrittäny vähä kirjotella ylös mitä suuhuni laitan..huoh..:)
margetta: täälä odotellaan neuvolakuulumisia innolla:)
ja onko marabou hyljänny meidät???? :(Minä taas "yömyyränä" heh,heh:))
Mulla on taas ollut pari tosi kurjaa päivää, en ole edes töihin pystynyt, oon lähinnä vaan makoillut, kuitenkin sain itteni sinne neuvolaan hilattua vaivoin ja sain pidettyä oloni olla oksentamatta:(
Sain pinon lehtisiä mukaani ja perus tarkastukset ja haastattelut, ultraan lähetteen ensiviikolle ja mitä vielä?
no, paino näytti 58 tasan joten paino on pudonnut?
mutta, kun en todellakaan voi syödä mitä vaan nyt kun on niiiin kurja olo ja kun syön niin tulee yrjöt hetkessä... yyyhhh... voi jos olisi edes yksi päivä välissä että olisi normaalia!!!
Noh, tätähän minä olen halunnut niiiin monta vuotta, kyllä minä kestän tätä vaikka sen yhdeksän kuuta, tai mitä nyt on vielä sinne marraskuuhun ja eihän tää voi kokoaikaa olla tätä?
eihän ystäväiseni?
Oon silti tosi ONNELLINEN tästä tulokkaasta!
Oon myös ihan sekaisin tästä olosta, joten suonette anteeks` sekavasta kirjoituksesta:))
Nyt koitan jatkaa nukkumista, öitä kaikille!
- janitamami
Mahtava keli taas,aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta,pakkasta pari astetta.
Kyllä on elämä kiireistä kun ei ehdi jokapäivä edes koneelle:/
Tänään vapaapäivä ja kotona siivouspäivä edessä.
Edelleenki olen syönyt kevyesti,mutta kuntopyörällä en ole nyt pariinpäivään pystyny ajamaan kun selkä oli eilenki niin kipee etten pystyny kun suorassa "tököttämään" ei paljo pystyny taipuilemaan.
Voi margetta,kurjaa se huonoolo:( Minulla meni molemmat raskaudet niin hyvin etten kärsiny huonostaolosta yhtään.Toisaalta jos olisin kärsiny en olis pystyny syömään niin paljon eikä niitä kiloja tarviais nyt tiputella.
Tsemppiä sinulle jatkoon!
Jokos pipsan tyttö on kokonaan tervehtyny?- janitamami
pakko istahtaa välillä,selkä ei kestä kunnolla tätä siivousta:(
Missäs tyttelit kaikki kun muita ei täällä näy?Tylsää tällänen yksin puhelu :D - pipsa_possu
janitamami kirjoitti:
pakko istahtaa välillä,selkä ei kestä kunnolla tätä siivousta:(
Missäs tyttelit kaikki kun muita ei täällä näy?Tylsää tällänen yksin puhelu :Dtäälä ollaan.. :) aamupäivä on leivottu ja käyty sairaalassa leuan jälkitarkastuksessa..taaas... onneks ei mitään,on se ihme et siel menee aina se kaks tuntia,vaikka itse lääkärikäynnillä kesti 5min:)
janitamami:koita saada selkä kuntoon,älä rehki liikaa ettei mene pahemmaks.
meillä tyttö parantunu hienosti,huomena pitäs korvista viedä jälkitarkastukseen..ja tähän samaan syssyyn sitten sille puhkes alakulmahampaat:/ ´voi reppanaa..
margetta: voi sua,se ei ole kivaa,tiedän tunteen..koitat vaan levätä ja syödä vaikka se ei kivalta tunnukkaan pistää ruokaa suuhun kun yrjöttää:/ jos vaan pysyy sisällä ni koita syödä.. mua käskettiin sillon ottaan jo yöpöydälle joku keksi tms. minkä voi heti ottaa suuhun kun herää ettei se pahaolo ehdi tulla mutta eipä se mulla ainakaan auttanu.
nyt hommiin takasin.. - margetta
pipsa_possu kirjoitti:
täälä ollaan.. :) aamupäivä on leivottu ja käyty sairaalassa leuan jälkitarkastuksessa..taaas... onneks ei mitään,on se ihme et siel menee aina se kaks tuntia,vaikka itse lääkärikäynnillä kesti 5min:)
janitamami:koita saada selkä kuntoon,älä rehki liikaa ettei mene pahemmaks.
meillä tyttö parantunu hienosti,huomena pitäs korvista viedä jälkitarkastukseen..ja tähän samaan syssyyn sitten sille puhkes alakulmahampaat:/ ´voi reppanaa..
margetta: voi sua,se ei ole kivaa,tiedän tunteen..koitat vaan levätä ja syödä vaikka se ei kivalta tunnukkaan pistää ruokaa suuhun kun yrjöttää:/ jos vaan pysyy sisällä ni koita syödä.. mua käskettiin sillon ottaan jo yöpöydälle joku keksi tms. minkä voi heti ottaa suuhun kun herää ettei se pahaolo ehdi tulla mutta eipä se mulla ainakaan auttanu.
nyt hommiin takasin..Ollaan nyt hyvinvoipina ( huom. monikossa)
Nyt eilen ja tänään ihan voimissani, töissä jne.
Minä myös olen kokeillut tuota "palasen" ottoa ennen ylösnousua, mutt jos on jo valmiiksi yökköolo, niin ei minulla ainakaan ole auttanut, on niin rajuja aamuja:(
Nautin ihan mielettömästi näistä päivistä, kun on normaali olotila ja yritän syödä terveellisesti.
Herkuitta olen myös ollut, kun ei edes ole tehnyt mieli niitä:)
Lenkkeillyäkin olen jatkanut normaalisti ja jatkankin varmaan ihan loppuun asti...
Janitamamille toipumista selkävaivaan, onko sitä selkää tutkittu mitenkään?
Jos tuo särky jatkuu, kannattaa tutkituttaa kunnolla, jotta syy särkyyn löytyisi:D
Pipsa possu, on ihanaa seurata kun olet niin ahkera leipomaan ja siivoamaan, taidat olla "malliemo" :)
minunkin pitää ainakin pääsiäiseksi leipoa, kun pidetään mun kotona taas "suku pääsiäistä" jokainen leipoo jotain ja ruuatkin tehdään porukalla, on taas mukavaa kokoontua ja hassutella isolla porukalla:))
Missäs MARABOU???
Nyt vielä saunaan... moooiii! - pipsa_possu
margetta kirjoitti:
Ollaan nyt hyvinvoipina ( huom. monikossa)
Nyt eilen ja tänään ihan voimissani, töissä jne.
Minä myös olen kokeillut tuota "palasen" ottoa ennen ylösnousua, mutt jos on jo valmiiksi yökköolo, niin ei minulla ainakaan ole auttanut, on niin rajuja aamuja:(
Nautin ihan mielettömästi näistä päivistä, kun on normaali olotila ja yritän syödä terveellisesti.
Herkuitta olen myös ollut, kun ei edes ole tehnyt mieli niitä:)
Lenkkeillyäkin olen jatkanut normaalisti ja jatkankin varmaan ihan loppuun asti...
Janitamamille toipumista selkävaivaan, onko sitä selkää tutkittu mitenkään?
Jos tuo särky jatkuu, kannattaa tutkituttaa kunnolla, jotta syy särkyyn löytyisi:D
Pipsa possu, on ihanaa seurata kun olet niin ahkera leipomaan ja siivoamaan, taidat olla "malliemo" :)
minunkin pitää ainakin pääsiäiseksi leipoa, kun pidetään mun kotona taas "suku pääsiäistä" jokainen leipoo jotain ja ruuatkin tehdään porukalla, on taas mukavaa kokoontua ja hassutella isolla porukalla:))
Missäs MARABOU???
Nyt vielä saunaan... moooiii!mrgetta: juu,oikea kanaemo olen:D rakastan leipomista ja ruuanlaittoo..mut se sotkujen siivoominen ei ole kivaa kun aina onnistun saamaan keittiön sen näköseks että oli pommi räjähtäny:) niin ja se syöminen,nam,se on kivaa:) (ja sit vielä ihmettelen kun paino ei tipu:) ) tänään taidan kaalilaatikkoa väkästää.
ja siivoominen,täälä ei pysy siistiä vaikka siivois kokoajan,yhen paikan saa siistiks ni tää pikku taapero menee ja vetelee sitä mukaa tavaroita alas:D ja koiran mukana tulee ulkoo lastillinen hiekkaa näillä keleillä mukana:)
on ihania tuolliset sukukekkerit,minäkin tykkään että on paljon ihmisiä ympärillä (ei tietenkään aina) :)
mites janitamamin selkä?? multa on joskus selkä leikattu ja se ei todellakaan ole kivaa kärsiä selkäkivuista.. että kannattaa se tutkituttaa jos kipu jatkuu...
nyt taas päivän askareisiin.. heipsan:) - janitamami
pipsa_possu kirjoitti:
mrgetta: juu,oikea kanaemo olen:D rakastan leipomista ja ruuanlaittoo..mut se sotkujen siivoominen ei ole kivaa kun aina onnistun saamaan keittiön sen näköseks että oli pommi räjähtäny:) niin ja se syöminen,nam,se on kivaa:) (ja sit vielä ihmettelen kun paino ei tipu:) ) tänään taidan kaalilaatikkoa väkästää.
ja siivoominen,täälä ei pysy siistiä vaikka siivois kokoajan,yhen paikan saa siistiks ni tää pikku taapero menee ja vetelee sitä mukaa tavaroita alas:D ja koiran mukana tulee ulkoo lastillinen hiekkaa näillä keleillä mukana:)
on ihania tuolliset sukukekkerit,minäkin tykkään että on paljon ihmisiä ympärillä (ei tietenkään aina) :)
mites janitamamin selkä?? multa on joskus selkä leikattu ja se ei todellakaan ole kivaa kärsiä selkäkivuista.. että kannattaa se tutkituttaa jos kipu jatkuu...
nyt taas päivän askareisiin.. heipsan:)Kaunis lauantaipäivä menossa jo iltapäivässä,aika menee sellasta vauhtia ettei ehdi huomata.
Eilinenpäivä oli sellasta "lentoa" että oksat pois.
Illalla ehdin kuitenkin ajaa kuntopyörällä 51km,hyvä minä :D Ihme kyllä tänään ei ole jalat edes kipeinä.
Tänäänki pitäs vielä polkasta mutta en varmaankaan eilisiin lukemiin pääse.
Nyt pitää lähteä puhdistamaan kilpparien akvaariota.
Mukavaa viikonloppua kaikille! - pipsa_possu
janitamami kirjoitti:
Kaunis lauantaipäivä menossa jo iltapäivässä,aika menee sellasta vauhtia ettei ehdi huomata.
Eilinenpäivä oli sellasta "lentoa" että oksat pois.
Illalla ehdin kuitenkin ajaa kuntopyörällä 51km,hyvä minä :D Ihme kyllä tänään ei ole jalat edes kipeinä.
Tänäänki pitäs vielä polkasta mutta en varmaankaan eilisiin lukemiin pääse.
Nyt pitää lähteä puhdistamaan kilpparien akvaariota.
Mukavaa viikonloppua kaikille!onko janitamamilla kilppareita?? oi ihania :) vaatiiko ne muuten hoitoa paljon??
51km??? jestas..aika urakka..kauan poljit??
mä olen menny koko päivän(oli vähä äitee shoppailemassa :) ) ja äsken kun tulin kotia oli mies ja lapsi mummulassa käymässä ni lähin lenkille,pistin saunan päälle ja otin koiruuden mukaan ja läksin ulos,tonne vesisateeseen!!! (joo ei ole täälä tietoo kauniista päivästä,vettä tullu koko päivä) vedin 35min ihan täysillä,otin jopa viiden minuutin juoksu pätkän:D ja meinasin läkähtyä,muuten menin reipasta kävelyä.. nyt on mahtava olo :)
hyvää lauantai iltaa tytöt!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p575855Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "773193Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella232380No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402075- 191988
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621843Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61609Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83121281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201206Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811075