Käsien desifiointi ennen kynsien tekoa

Millä?

Olisiko vinkkejä millä saisi edullisesti asiakkaan kädet ja omat desifioida ennen kynsien tekoa? Pidän kalliina tuota oman tukun desipyyhkeitä, että edullisemmatkin vaihto ehdot olisi paikallaan. Käytän kodan merkkistä ja huomasin että netistä sai kyseisen purkin halvemmalla kun omasta tukusta? Tosi kummallista.

6

500

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hinnoista

Paljonko sun tukussa maksaa Kodan pyyhkeet? Ja mikä ja missä halvin hinta millä sitä myydään? Minäkin voisin tilata jos edullisemmin saa.

• apteekista

Miksi lähteä lääppimään jollain pyyhkeillä? Minä ja asiakkaani pesemme kädet vedellä ja saippualla ennen kynsien tekoa, joka asiakkaale oma puhdas käsipyyhe, ja siihen perään hierotaan käsiin jätettävä desinfioiva huuhde (AntiBac, Erisan Käsidesi). Niitä käytetään sairaaloissakin, eli riittää hyvin myös manikyyrin/rakennekynsien tekemiseen!

• Alk.per.

Mulla tukus 18,90e täyttöpakkaus ja se purkki yli 20e.
        Ja täällä toises netti kaupas purkillinen noita pyyhkeitä 90kpl-->13,40e
        Että taidan tilata ne tuolta :)

Miten sulla?

• alk.per.
        Alk.per. kirjoitti:

Mulla tukus 18,90e täyttöpakkaus ja se purkki yli 20e.
        Ja täällä toises netti kaupas purkillinen noita pyyhkeitä 90kpl-->13,40e
        Että taidan tilata ne tuolta :)

Miten sulla?

www.cesarsshop.fi

halvin vaihtoehto mitä olen löytänyt.

• mulle kanssa
        alk.per. kirjoitti:

www.cesarsshop.fi

halvin vaihtoehto mitä olen löytänyt.

Samat hinnat...taidetaan asioida samassa tukussa. Hyvä että löytyi halvempi! Taidan sieltä pyyhkeet tilata.

Ne on tosi käteviä kun esim. kesken työn haluaa asiakkaan käsistä pölyt pois :)

• Alk.per.
        mulle kanssa kirjoitti:

Samat hinnat...taidetaan asioida samassa tukussa. Hyvä että löytyi halvempi! Taidan sieltä pyyhkeet tilata.

Ne on tosi käteviä kun esim. kesken työn haluaa asiakkaan käsistä pölyt pois :)

Noi on käteviä pyyhkeitä että en niistä kyllä viitsisi luopuakkaan hinnan takia, mutta täytyy noi pyyhkeet tilata nyt tuolta halvemmasta niin saa "säästöä" edes vähän kun ovat kerran saman merkkisiä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4812
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3942
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3850
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      119
      2257
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      77
      1974
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1366
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1324
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      168
      1296
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      537
      1156
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1125
    Aihe