Aurinko2009 10. viikko

-Millie

Huomenta kaikille!

Mulla oli punnituspäivä tänään ja tulos oli -100g, onneksi ei kuitenkaan ollut tullut lisää painoa miltä vähän näytti viikolla. Mennään tänään miehen kanssa kissa-allergiatesteihin, toivottavasti ei ois kummallakaan allergiaa ainakaan pahasti niin voitaisiin sitten ottaa se oma kissa meille. Kohta lähden sauvakävelemään ja salille reippailemaan. Tän viikon tavoite ois saada paino putoamaan puol killoa.

Mukavaa viikko kaikille!

-Millie

39

1526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on täksi päiväksi töitä ehkä puoleksi tunniksi ja sitten asennus iltapäivällä. Tylsää on.

Isoliinu: kyllä sulle tulee sitä lihasta vielä. Kun ihan nollilta aloittaa niin aerobinenkin liikunta on liian raskasta ja lihakset kompensoivat kasvamalla. Jos rasitus ei kasva niin jossain vaiheessa lihasten kasvu loppuu. Onko sulla muuten tutkittu kilpirauhanen?

Tänään on taas punttisalipäivä. Lounaaksi käyn ostamassa valmissalaatin.

• isoliinu

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!!

Eikös se ole jo 11:sta viikko meillä meneillä?? No, eipä se haittaa..kunhan eteenpäin mennään:)
      Tein tossa äsken reilu puoli tuntia Wii:llä sekä sitä ennen imuroin, pyyhin pölyt ja siivosin muutenkin enempiä:). No, kaloreita paloi yli 300kcal näissä jutuissa. Hyvä niin!
      Nyt meinaan mennä sitten suihkuun ja tehdä sen jälkeen vähän paperihommia ja sitten tulevatkin lapset jo kouluista kotiin.
      Mrx-08, minulta on tutkittu (otettu kokeet) reilu vuosi sitten, eikä silloin näkynyt mitään vikaa kilpirauhasissa. Joten se ei ole varmaankaan syynä painon vaihteluun. Tiedän että kun viikonloppuisin otan viiniä, niin silloin paino nousee aina ainakin muutamaksi päiväksi, ennenkuin palaa ennen viikonloppua olevaan painoon. Sekin on minusta hieman outoa, koska kalorit eivät nouse kattoon minulla edes viikonloppuna. Tosin enemmän kuin viikolla, mutta ero on ehkä noin 400-600kcal. Viikolla keskimääräiset päivittäiset kalorit on n. 1200-1300kcal. ja viikonloppuisin n. 1600-1800kcal. Ja nämä siis brutto kalorit. En siis vähentänyt liikuntaa noista mäáristä.
      No jaa..yritän nyt kummiskin vielä tonne huhtikuun puoleen väliin näin, ja sitten marssin lääkärin juttusille jos ei paino ole laskenut tai muuten ei muutosta tapahdu tarvittavasti.
      Ihmettelen vaan näitä asioita.
      -Millie, hienoa että paino on sinulla kummiskin alaspäin menossa, pienikin lasku on paljon parempi kuin että se olisi noussut:)
      Ja onnea allergiatesteihin!!
      Palaamisiin!

• tellu67

Heips kaikille!

Viikonloppu meni aivan sängyssä maaten, kuumetta liki 40 astetta, nyt eka päivä, että ei ainakaan vielä ole lämpö noussut yli 37.5.
        Onnea kaikille, jotka olette saaneet painoa alemmaksi, laskua se on -100g. Mulla torstaina punnituspäivä, saa nähä miten ämmän käy. Liikunta edelleen vähäistä, mutta toivuttuani alan reippailemaan. Syöntini on ollut vähän epäsäännöllistä, olen syönyt sellaista mikä on maistunut, ei välttämättä kaikkein terveellisimmästä päästä.

• isoliinu
        tellu67 kirjoitti:

Heips kaikille!

Viikonloppu meni aivan sängyssä maaten, kuumetta liki 40 astetta, nyt eka päivä, että ei ainakaan vielä ole lämpö noussut yli 37.5.
        Onnea kaikille, jotka olette saaneet painoa alemmaksi, laskua se on -100g. Mulla torstaina punnituspäivä, saa nähä miten ämmän käy. Liikunta edelleen vähäistä, mutta toivuttuani alan reippailemaan. Syöntini on ollut vähän epäsäännöllistä, olen syönyt sellaista mikä on maistunut, ei välttämättä kaikkein terveellisimmästä päästä.

Tässä väliaika tuloksia tältä päivältä:) Liikunta on edelleen sama kuin aikaisemmin, ehkä teen vielä vähän aikaa Wii:llä, kunhan lapset menevät nukkumaan. Minulla kyllä tuntuu varsinkin jaloissa, että on tullut liikuttua enemmän kuin aikaisemmin..on koko ajan sellainen särky päällä. No, eiköhän sekin helpota ajan kuluessa.
        Syöty on noin 450kcal:in edestä. Aamupäivästä söin vähän marjarahkaa ja päivällinen oli wok-kasviksia ja kanaa. Illemmalla otan varmaankin näkkileipää tonnikalalla ja juustosiivulla. Ehkä pähkinöitä ja muutaman hedelmänamun tai jotain. Kalorit tulevat varmaankin tonne 1100-1200kcal:in luokkaan sitten.
        tellu76, ei ole kiva olla flunssassa tai kipeä. Tuskin sinun kummiskaan varmaan tarvitse huolehtia syömisistäsi, koska normaalisti kun on noinkin kova kuume, ei varmaan tule liikoja syötyä, vai mitä?
        On vähän harmillista kun ei kaikki ole enää täällä meidän porukassa..mitähän Kristiinalle ja Tatamille kuuluu? Toivottavasti hyvää joka tapauksessa!
        Hyviä illan jatkoja kaikille!

• kalorit...

Näetkö kuluneet kalorit wiillä? Minulla on wii-fit ja en ole löytänyt sieltä kalorikulutusta.. :(

• isoliinu
        kalorit... kirjoitti:

Näetkö kuluneet kalorit wiillä? Minulla on wii-fit ja en ole löytänyt sieltä kalorikulutusta.. :(

ei:( Lasken liikunnan kulutuksen muilla keinoin. Itse käytän kiloklubin sivustoa siihen. Eli laitan sinne liikunta muodon ja- ajan( mitä siis tein Wii:llä) ja niin tiedän kuinka paljon kaloreita paloi:)

• isoliinu kirjoitti:

ei:( Lasken liikunnan kulutuksen muilla keinoin. Itse käytän kiloklubin sivustoa siihen. Eli laitan sinne liikunta muodon ja- ajan( mitä siis tein Wii:llä) ja niin tiedän kuinka paljon kaloreita paloi:)

Pulssimittareissa on tuommoinen kalorilaskutoiminto. Ihan näppäriä ovat.

• isoliinu

Tuli kummiskin jumpattua vielä lisää tossa äskettäin tyttären kanssa. Eli tänään tuli poltettua sitten reilu 600kcal liikkumalla. Syönyt olen tähän mennessä n. 800kcal:in edestä. Meinaan ottaa vielä muutaman pähkinän ja namun televisiota katsoessa. Eli kalorit tulevat ( niinkuin jo aikasemmin epäilinkin) tonne 1100-1200kcal;in paikkeille.
      Ehkä vähän tyhmää, että minä kirjoittelen tänne useampaa kertaan päivässä, kun ette te muutkaan sitä tee...mutta minua jotenkin auttaa ja motivoi, kun laitan tänne kaikki nämä asiat ylös:) Ja että päivän mittaan kirjoitan muutamaan otteeseen, pitää jotenkin minulla kotrollia yllä.
      Toivottavasti kaikilla oli mukava päivä ja huomiseen!!

• Alaspäin mennään taas hissukseen. Eilen meni kevyesti, 2 ruisleipäviipaletta kevytmajoneesilla ja lasi soijamaitoa, lounaaksi salaattia 600 kCal, yksi siideri ja 250 g rahkaa (omenahilloke oli homehtunut). Salille jäi vielä 1000 kCal.

Tänään on lounaspaikassa paistettuja muikkuja ja perunamuusia, täytyy yrittää hillitä itseään.

• isoliinu
        mrx-08 kirjoitti:

Alaspäin mennään taas hissukseen. Eilen meni kevyesti, 2 ruisleipäviipaletta kevytmajoneesilla ja lasi soijamaitoa, lounaaksi salaattia 600 kCal, yksi siideri ja 250 g rahkaa (omenahilloke oli homehtunut). Salille jäi vielä 1000 kCal.

Tänään on lounaspaikassa paistettuja muikkuja ja perunamuusia, täytyy yrittää hillitä itseään.

Heino homma mrx-08! Tommoisesta pudotuksesta pitää olla tosi hyvillään:) Minä ainakin olisin:) Tulin just äsken kotia, oltiin koko päivä liikenteessä, kaupoilla ja muutenkin asioilla.
        Hyötyliikuntaa tuli varmaan 350-400kcal:in edestä. Wii:llä en ole vielä tehnyt, pitää katsoa jos jaksaa myöhemmin. Huomennahan on minun virallinen punnitus, mutta jos on vaakaan uskominen, ei oikein hyvältä näytä. Pelkään pahoin ettei paino ole laskenut vieläkään...tosin mittasin taas jo tänään itseäni ja luvut oli pienentyneet. Teen huomenna kummiskin mittaukset sekä punnituksen uudestaan, ja ilmoittelen sitten tulokset.
        Syönyt en vielä ole..kahvia vaan juonut. Pitää ottaa vaikka vähän rahkaa ennen päivällistä. Meinasin syödä wok-kasviksia ja lohta tänään.
        Palailen myöhemmin taas tänne!!
        Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!

• isoliinu kirjoitti:

Heino homma mrx-08! Tommoisesta pudotuksesta pitää olla tosi hyvillään:) Minä ainakin olisin:) Tulin just äsken kotia, oltiin koko päivä liikenteessä, kaupoilla ja muutenkin asioilla.
        Hyötyliikuntaa tuli varmaan 350-400kcal:in edestä. Wii:llä en ole vielä tehnyt, pitää katsoa jos jaksaa myöhemmin. Huomennahan on minun virallinen punnitus, mutta jos on vaakaan uskominen, ei oikein hyvältä näytä. Pelkään pahoin ettei paino ole laskenut vieläkään...tosin mittasin taas jo tänään itseäni ja luvut oli pienentyneet. Teen huomenna kummiskin mittaukset sekä punnituksen uudestaan, ja ilmoittelen sitten tulokset.
        Syönyt en vielä ole..kahvia vaan juonut. Pitää ottaa vaikka vähän rahkaa ennen päivällistä. Meinasin syödä wok-kasviksia ja lohta tänään.
        Palailen myöhemmin taas tänne!!
        Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!

Suunta on onneksi taas alaspäin. Olin aika pitkään flunssassa, olisikohan sen takia kertynyt nestettä? Olen kanssa syönyt nyt hiukan vähemmän suolaa (ts. syönyt enemmän salaatteja enkä käynyt lounaalla). Positiivisena pointtina se, että rasva on selvästi tasoittunut eikä makkaraa ole enää kovinkaan paljoa. Esteettisesti pitäisi vähentää vatsalihasliikkeitä kun mulla on jo liikaa syviä vatsalihaksia (eli sellainen kumpu kylkiluiden alla). Ihon alaista rasvakudosta on vielä liikaa eli jokunen kilo vielä.

• isoliinu

On jotenkin tosiaan nuutunut olo, ja edelleen lihaksia särkee..varsinkin reisissä. Tuo särky ollut jo yli viikon.
      Eli en jaksa tänään jumpata enää..huomenna sitten. Liikuntaa tuli sitten vain reilu 350kcal siitä kävelystä kaupungilla.
      Syönyt olen tänään n. 800kcal:in edestä. Mutta varmaan lopullinen kalorimäärä nousee tonne 1200-1300kcal:in paikkeille tänäänkin.
      Huomenna on sitten totuuden hetki:D
      Missähän Tomaatti115 on? Toivottavasti kaikki on hyvin!
      Hyvää illan jatkoa kaikille!
      P.S Mrx-08, ei kannata tollein vähätellä..meinaan minusta olisi upeaa pudottaa edes puoli kiloa viikossa, kun on mennyt jo viikkoja niin huonosti mitä painon laskuun tulee.

• Tomaatti115

Täällä minä :) Kiireistä on opiskelujen suhteen!

Eilinen meni hyvin kaloreiden puolesta, söin iltapalaksi vain mansikoita ja kaloreita tuli noin 1500. Mut tää päivä menikin sit vähän plörinäksi, käytiin raxissa syömässä ja söin noin 4 palaa pitsaa, vähän lasagnea, salaattia ja muutaman kanahornetin. Kalorit oli ennen sitä 500 et sen jälkeen ehkä 1500, muuta en aio syödä. Toivottavasti sieltä ei ihan kauheesti tullut. Liikuntaa pitäs lisätä kunhan vaan ois aikaa! No, nyt taas menen lukemaan...

• isoliinu

Hei,

Olen lähdössä parturiin, ja tein äsken punnituksen ja mittaukset.
      Paino on kutakuinkin sama kuin viikko sitten:( Se harmittaa kyllä vähän, mutta apua harmitukseen tuo mittauksien tulokset. Eli
      Lantio: -4cm
      Vyötärö: -2cm. Nämä siis viikossa!!
      Noin 4-5n viikon aikana painossa ei ole tapahtunut muuta kuin jojotusta, mutta mittaus tuloksissa aika paljon: Lantio: -8cm, ja Vyötärö: -9cm !!
      Joten kaipa se urheilu on kummiskin tehnyt jotain kropalle:D
      Tosin edelleen haluaisin niin kovasti saada ton painon alle sadan, mutta tuntuu vaikealta. Tietenkin olen tyytyväinen, että pienenen edes jollakin tavalla...sehän se tärkeintä on.
      No niin,ehkä ensi viikolla olisi myös paino pudonnut edes hieman, voisin olla tuplaten iloinen:))
      Hyvää päivän jatkoa kaikille!!

• jos sylinteristä, jonka korkeus on 40 cm ja ympärysmitta 120 cm lähtee 8 cm ympärysmitasta niin tilavuudesta on lähtenyt 6 litraa. Noi on tietysti ihan vaan heittoja mutta kuitenkin enkä edes usko että luvut ovat alakantissa, päinvastoin.

Lisäksi lihasta on varmasti tullut lisää kun tilavuutta on lähtenyt noin paljon ja paino ei ole pudonnut.

• Tatami
        mrx-08 kirjoitti:

jos sylinteristä, jonka korkeus on 40 cm ja ympärysmitta 120 cm lähtee 8 cm ympärysmitasta niin tilavuudesta on lähtenyt 6 litraa. Noi on tietysti ihan vaan heittoja mutta kuitenkin enkä edes usko että luvut ovat alakantissa, päinvastoin.

Lisäksi lihasta on varmasti tullut lisää kun tilavuutta on lähtenyt noin paljon ja paino ei ole pudonnut.

Moikkelis! Tatami ei ole jättänyt ryhmää mutta seilailee aavalla merellä aivan pihalla;o)
        Motivaatio on täysin hukassa ja paino ei ole tippunut eikä onneks pahemmin noussutkaan. Ajattelin ottaa tähän väliin hieman karppausta josko se kipinä sieltä löytyisi, sillä olen saavuttanut hyviä tuloksia ja hyvää oloa ennenkin.
        Kyllä tämä on niin toivotonta. Mulla haaveissa siintää se 90 kg nyt alkuun. Tällä hetkellä ollaan taas 96,8 kg kieppeillä. Sulaisi lumet että pääsisi hieman lenkkeilemään. Asutaan korvessa ja tuonne maantien varteen en lenkille lähde. On se sellaista touhua.
        No kevät tulee ja aurinko paistaa! Kyllä tästä noustaan.

• tellu67
        Tatami kirjoitti:

Moikkelis! Tatami ei ole jättänyt ryhmää mutta seilailee aavalla merellä aivan pihalla;o)
        Motivaatio on täysin hukassa ja paino ei ole tippunut eikä onneks pahemmin noussutkaan. Ajattelin ottaa tähän väliin hieman karppausta josko se kipinä sieltä löytyisi, sillä olen saavuttanut hyviä tuloksia ja hyvää oloa ennenkin.
        Kyllä tämä on niin toivotonta. Mulla haaveissa siintää se 90 kg nyt alkuun. Tällä hetkellä ollaan taas 96,8 kg kieppeillä. Sulaisi lumet että pääsisi hieman lenkkeilemään. Asutaan korvessa ja tuonne maantien varteen en lenkille lähde. On se sellaista touhua.
        No kevät tulee ja aurinko paistaa! Kyllä tästä noustaan.

Heips kaikille!

En ole teitä unohtanut, mutta on niin kipeä olo, että ei jaksa kuin olla vaakatasossa.
        Tänään kävin lääkärissä, niin disgnoosiksi tuli:keuhkoputken ja poskiontelotulehdus, joten lääkekuurilla olen.

En mene huomenn punnitukseen, vasta ensi viikolla, kunhan tästä taudista tokenen.

Tomaatti115:Luin, että sullakin koulukiireitä. Minä nyt sitten suoritin sen henkilöstöjohtamisen tentin, läpi meni, paitsi en ole täysin tyytyväinen numeroon, koska panostin siihen niin paljon, mutta kunhan läpi.
        Tsemppiä sulle kouluun.:)

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
        En varmaan jaksa käydä täällä ennenkuin paranen, kuumett 38,5 astetta.

• isoliinu

Menipä koko päivä parturissa istuessa. Yli 8 tuntia!!! Värjäsin, otatin vanhat extensionit pois, sekä laitatin uudet jne...huh,huh. Kotiin tultua lasten kanssa kuulumisten vaihtoa, eväslaatikoiden teko ja lapset nukkumaan. Eli ei ole ollut edes aikaa syödä vielä. Nyt meinaan kyllä syödä, kunhan olen tämän kirjoittanut:D
      Join parturissa muutaman cappuccinon, sekä söin aamusta puolikkaan sämpylän kinkulla. Eli kalorit jotain 400-500kcal luokkaa tähän mennessä. Ei edes huvita jumpata Wii:llä:( Pitää katsoa josko jaksaa vai ei.
      Kiva kuulla että Tatami olet edelleen porukassa. Tämä on tälläistä ala-ja ylämäkeä, mutta älä vaan anna periksi! Kesäksi me kyllä pienennytään..tavalla tai toisella:)
      Ja Tellu67, toivottavasti paranet pian!! Kunhan voit paremmin, sitten kirjoittelet taas. Ymmärrettävää, että olet ihan puhki. Paranemista!
      Mitä minun laihdikseen tulee..olen kanssa vähän edelleen hakoteillä..meinaan että toisaalta olen iloinen, kun on pienemistä tapahtunut, mutta toisaalta tuijotan vaakalukemia, vaikka tiedänkin että se on tyhmää. Mutta sellaisia me naiset olemme:)
      Illan jatkoja kaikille!! Palaillaan!

• -Millie

Ja iltaa kaikille!

En tiedä oonko mäkin tulossa kipeeksi, nenä on tukossa, joka paikkaa särkee ja oon ihan poikki. Tänään oon syöny melkeen pelkästään irttareita ja suklaata ja nyt on ihan äklö olo, yök :(.

Eilen ja toissapäivänä kävin salilla ja söin päivät miinuskaloreilla, mutta silti tänä aamuna vaaka näytti taas 200 g. Toivottavasti ei nyt paino rupee tähän junnaamaan. Hyvä tulos tosin oli se, että vaa'an mukaan mun viskeriaalinen rasva on laskenut yhden yksikön verran. Mulla oli kyllä se jo alunperinkin normaalilla tasolla, mutta parempi vaan jos on siitäkin vielä alhasempi.

Allergiatestit meni hyvin, niiden mukaan voitasiin harkita kissan ottamista, kunhan nyt vielä testataan kissojen seurassa oloa ilman allergialääkitystä. Voi vitsit, kun saatais tänne meille kotiin semmonen oma pieni mauku-miukula :).

Sulla Isoliinu on lähtenyt kehosta senttejä ihan älyttömän hienosti! Siis ihan todella paljon, aivan mahtavaa!! :D Vaikka mulla painoa on tippunut sen noin 7 kiloa niin mun lähteneet sentit on noin puolet noista sun lähteneistä senteistä. Oon ihan kade sulle, tahtoo samanlaisen vartalonmuutoksen. Saat ryhtyä mun laihismentoriksi täällä ;).

Tellulle parempaa vointia, silloin on hyvä vaan levätä kun on kipeä niin paranee nopeammin ja tulee voimia kerättyä samalla. Sitten taas jaksaa jatkaa laihista uudella tarmolla.

Mrx-08: yli puolen kilon pudotus viikossa on jo tosi hyvä tulos. Sitä enempää ei kai yleensä suositellakaan pudotettavan.

Sitten ajattelin kysyä sulta mielipidettä, kun tunnut tietävän salilla käymisestä jonkun verran, että jos haluaa vyötäröltä saada rasvan pois ja alle hyvät lihakset, mutta kuitenkin niin, että vatsasta ei tule sellaista pömppistä niin miten salilla kannattasi vatsaa treenata? Mun maha on pienentynyt jonkun verran nyt laihiksen aikana, mutta tuntuu, että se edelleen vaan pömpöttää silleen "täytenä". Voikohan liian isoilla painoilla vatsallihasten treenaaminen saada läskin mahan vaan entistä enemmän pömpöttämään? Muut saa tietty kanssa laittaa kommetteja asiaan.

Tomaatti: tsemppiä lukemiseen sulle ja voimia kiireen keskellä! Se hyvä puoli kiireessä on ettei kerkeä ajatella ruokaa ja syömistä niin paljon :).

Ja Tatami kiva, että olet edelleen meidän ryhmässä. Jos nyt on ollut löysempi vaihe laihiksessa niin ei se mitään, niiden jälkeen usein jaksaa sitten paremmin taas tiukkaa linjaa. Tsemppiä vaan, kyllä me kaikki vielä laihdutaan, ja paljon, ajan kanssa ja rauhassa :).

Hyvät yötkin kun tuli näin myöhään laitettua viestiä. Me ruvetaan kattomaan Pasilaa nauhalta, ihan ok hauska uudehko suomalainen sarja.

-Millie

• -Millie kirjoitti:

Ja iltaa kaikille!

En tiedä oonko mäkin tulossa kipeeksi, nenä on tukossa, joka paikkaa särkee ja oon ihan poikki. Tänään oon syöny melkeen pelkästään irttareita ja suklaata ja nyt on ihan äklö olo, yök :(.

Eilen ja toissapäivänä kävin salilla ja söin päivät miinuskaloreilla, mutta silti tänä aamuna vaaka näytti taas 200 g. Toivottavasti ei nyt paino rupee tähän junnaamaan. Hyvä tulos tosin oli se, että vaa'an mukaan mun viskeriaalinen rasva on laskenut yhden yksikön verran. Mulla oli kyllä se jo alunperinkin normaalilla tasolla, mutta parempi vaan jos on siitäkin vielä alhasempi.

Allergiatestit meni hyvin, niiden mukaan voitasiin harkita kissan ottamista, kunhan nyt vielä testataan kissojen seurassa oloa ilman allergialääkitystä. Voi vitsit, kun saatais tänne meille kotiin semmonen oma pieni mauku-miukula :).

Sulla Isoliinu on lähtenyt kehosta senttejä ihan älyttömän hienosti! Siis ihan todella paljon, aivan mahtavaa!! :D Vaikka mulla painoa on tippunut sen noin 7 kiloa niin mun lähteneet sentit on noin puolet noista sun lähteneistä senteistä. Oon ihan kade sulle, tahtoo samanlaisen vartalonmuutoksen. Saat ryhtyä mun laihismentoriksi täällä ;).

Tellulle parempaa vointia, silloin on hyvä vaan levätä kun on kipeä niin paranee nopeammin ja tulee voimia kerättyä samalla. Sitten taas jaksaa jatkaa laihista uudella tarmolla.

Mrx-08: yli puolen kilon pudotus viikossa on jo tosi hyvä tulos. Sitä enempää ei kai yleensä suositellakaan pudotettavan.

Sitten ajattelin kysyä sulta mielipidettä, kun tunnut tietävän salilla käymisestä jonkun verran, että jos haluaa vyötäröltä saada rasvan pois ja alle hyvät lihakset, mutta kuitenkin niin, että vatsasta ei tule sellaista pömppistä niin miten salilla kannattasi vatsaa treenata? Mun maha on pienentynyt jonkun verran nyt laihiksen aikana, mutta tuntuu, että se edelleen vaan pömpöttää silleen "täytenä". Voikohan liian isoilla painoilla vatsallihasten treenaaminen saada läskin mahan vaan entistä enemmän pömpöttämään? Muut saa tietty kanssa laittaa kommetteja asiaan.

Tomaatti: tsemppiä lukemiseen sulle ja voimia kiireen keskellä! Se hyvä puoli kiireessä on ettei kerkeä ajatella ruokaa ja syömistä niin paljon :).

Ja Tatami kiva, että olet edelleen meidän ryhmässä. Jos nyt on ollut löysempi vaihe laihiksessa niin ei se mitään, niiden jälkeen usein jaksaa sitten paremmin taas tiukkaa linjaa. Tsemppiä vaan, kyllä me kaikki vielä laihdutaan, ja paljon, ajan kanssa ja rauhassa :).

Hyvät yötkin kun tuli näin myöhään laitettua viestiä. Me ruvetaan kattomaan Pasilaa nauhalta, ihan ok hauska uudehko suomalainen sarja.

-Millie

Isot painot vatsankoukistuslaitteessa saavat kyllä aikaiseksi isot syvät vatsalihakset, joka voi vaikuttaa pömppömahalta (mullakin on tuo ongelma, teen nykyään 200 toistoa per käyntikerta tuolla laitteella 60 kg vastuksella). Parempi olisi tehdä enemmän toistoja pienemmillä painoilla.

Rasva poistuu valitettavasti mistä poistuu, keho päättää tuon. Naisille maha ei yleensä ole ongelma vaan takamus. Mä taidan kyllä alkaa antaa vatsalle sähköä vaikka tuolla onkin vain marginaalinen vaikutus. Mulla on tällainen:

http://www.edirectory.co.uk/pf/880/mia/d/intellistim be 28e highest specification ems unit 17 ems 4 tens programmes/pid/2249854

• isoliinu

Hei kaikille!

Minun pitää taas lähteä kohta puoliin liikenteeseen, joten ajattelin jumpata puoli tuntia Wii:llä, käydä suihkussa ja laittaa itseni valmiiksi ennen kuin lähdemme.
      Eilen kaloreita tuli yhteensä n. 1200kcal, että sillein..Ei muuta kuin hyvää päivän jatkoa kaikille! Palaillaan!

• Tomaatti115

Moi,

Kalorit meni eilen hyvin, noin 1600-1700. Tänään varmaan tulee saman verran. Eli ruodussa ollaan taas, vaikka terveellisesti ei olekaan nyt varaa syödä, ei ole hedelmiä tai mitään salaattitarpeitakaan mut pääasia et kalorit pysyy aisoissa. Liikuntaa en ole jaksanut vielä ajatella, vaikka liikuttua päivän aikana tuleekin vähän. Katsotaan jos viikonloppuna jaksais kuntosalille.

• Tulin justiinsa salilta. Tän päivän syönnit: 2 palaa näkkäriä kevytmajoneesilla soijamaitoa, salaatti (760 kCal), pieni pala kakkua ja illalliseksi menee 250 g rahkaa soijamaitoa muutama aprikoosi.

• isoliinu
        mrx-08 kirjoitti:

Tulin justiinsa salilta. Tän päivän syönnit: 2 palaa näkkäriä kevytmajoneesilla soijamaitoa, salaatti (760 kCal), pieni pala kakkua ja illalliseksi menee 250 g rahkaa soijamaitoa muutama aprikoosi.

Hyvää iltaa kaikille!!

Kiva kuulla Tomaatti115 sinustakin ja hyvä että sinulla menee syömisten kanssa hyvin! Täällä yritetään samaa linjaa:) Tosin minulla on edelleen sama "ongelma", eli ei tule syötyä ennen kuin myöhään iltapäivällä tai illasta vasta. Hitsi, kun on vaikea saada tuo muuttumaan! Tänäänkin tuli äsken syötyä vasta eka kertaa. Söin wok-kasviksia ja lohta. Kaloreita n. 450kcal. Liikuntaa on tullut noin tunti Wii:llä..hölkkää, nyrkkeilyä ja aerobiciä. Noin 350kcal:in edestä. Tytär kysyi jos jumppaan vielä illasta lisää hänen kanssa, joten tulee poltettua vielä jokunen kalori sitten.
        Pitää katsoa mitä söisi vielä illemalla sitten. Tiedän että tämä syömistyyli ei auta minua laihtumaan, joten haluaisin todella muuttaa sen...mutta niin kuin olen sanonut, joka ilta ajattelen että huomenna otan aamusta tai aamupäivästä jo jotain pientä, mutta jää aina vaan ajatukseksi.
        No, aika varmaan auttaa tähänkin:)
        Palailen taas illemalla kertomaan lopullisia tuloksia:))

• isoliinu

Tässä vielä tulokset tähän mennessä täältä. Syöty on n. 900-1000kcal:in edestä ja jumpattu on n.400kcal:in edestä. Aion kyllä ottaa vielä varmaan muutaman namun tai jotain, joten uskon kaloreiden tulevan tonne 1200kcal:in luokkaan sitten. Eli samaa rataa jatkuu täällä.
      Tänään söin pitkästä aikaa muutaman cream creakerin..ai kun oli hyvää:) Hiilareita syön edelleen liikaa, vaikka olenkin lopettanut pastan ja riisin syömisen kokonaan, ja harvoin syön enää perunaa..mutta leipää tms. tulee edelleen syötyä päivittäin. En tiedä onko se niin paha vai ei, pysyyhän kalorit kummiskin rajojen sisällä.
      No, hyvää illan jatkoa kaikille ja huomiseen!

• Tomaatti115

Isoliinu, mun mielestä syöt nykyään paljon terveellisemmin kuin silloin alussa, silloinhan sulla oli aika yksipuolinen ruokavalio (tosi paljon just noita cream crackerseja) joten edistystä on tapahtunut ruokavaliossa et kannattaa olla ylpeä :) On vaikea muuttaa sitä tottumusta että söisi aamupalan, itse en nuorempana pystynyt syömään ja äiti aina "pakotti" juomaan edes lasillisen mehua. No sitten myöhemmin kun aloin laihduttaa, opettelin syömään aamupuuron ja se on jäänyt tavaksi vaikken laihduttaisikaan!

Tänään kaloreita tuli noin 1600, korkeintaan.

AAMU: Kaurapuuro maidolla.
        VÄLIPALA: Porkkana.
        LOUNAS: 200g raejuustoa, ruispala juustolla. Hedelmäsosetta ja kuppi teetä.
        RUOKA: Aurakinkkupastaa (kevytaurajuustoa, kevytkermaa sekä täysjyväfusillipastaa).
        ILTAPALA: Teetä, ruispala juustolla ja suolakurkulla.

Nyt kun kattoo tuota niin näyttää sittenkin ihan terveelliseltä vaikka toiselta tuntui. Mulla ei nyt oo kovin iso ruokahalu, söin ruoankin klo 15.30 mut iltaplaa ei tehnyt mieli sitten millään, mut söin kuitenkin leivän ettei tuu hirvee nälkä tai syömishimoja yöllä. On monia henkisia paineita jonka takia ei tee mieli mitään ruokaa kovin paljon.

Nyt lähden nukkumaan, aamulla aion punnita itseni, toivottavasti muistan! :)

• Lähden baarin kautta bussilla Mikkeliin viikonlopuksi. Mitään ihmeempiä suunnitelmia ei ole ja ruokakin ihan auki. Soppaa tekisi mieli mutta voi olla, että isä pistää vastaan kuin hyeena.

• isoliinu

Hei kaikille!

Ensiksi, hyvää matkaa mrx-08! On kiva kun on jotain tekemistä, eikös? Meillä on huomenna synttärijuhlat, eli sinne suunnistetaan huomenna:)
        Täksi päiväksi ei ole kummempia suunnitelmia..lupasin tehdä äidilleni kynnet, ja omatkin pitää korjata. Hieman kotihommia ja paperitöitä on kylläkin.
        Pitää muuten nyt vähän hehkuttaa..paino oli tänään pudonnut alle 104kg!! Ihanaa! ( Toivottavsti pysyy tosin siellä viikonlopun jälkeenkin, tai ainakin palaa sinne viikonlopun jälkeen). On tämä ollut sahaamista meikäläisellä, mitä vaaka lukemiin tulee. Olenhan pienentynyt mittanauhan mukaan mukavasti, mutta kyllä tuntuu tosi kivalta, kun nyt tuo vaakalukemakin pienenee:)
        Tein äskettäin Wii:llä puoli tuntia, eli reilu 200kcal:ia paloi sillä. Meinaan kyllä tehdä vielä myöhemmin ainakin toiset puoli tuntia.
        Mitäs suunnitelmia teillä muilla on viikonlopuksi?
        Palaillaan taas myöhemmin asiaan:)

• isoliinu

Häveten pitää kertoa, että mittaus tulokset olivat virheellisiä! Luotin viimeeksi mitatessani vanhan, puolisokean sanaan, ja päin mäntyähän se oli!! En siis itse katsonut viimeeksi mitatessani kuinka paljon mittanauha näytti, mutta äsken tein, ja huomasin että viime kertaiset tulokset eivät pitäneet ollenkaan paikkaansa! Anteeksi ja tässä nyt korjaus: siis 4 viikon aikana nämä muutokset:
      Lantio: - 4,5cm
      Vyötärö: - 4cm
      Reisi: - 2cm
      Eli vielä kerran sorry ja tästä lähtien katson itse tulokset:))
      Paino on pudonnut yhteensä n. -5,2kg
      Heips taas!!

• -Millie

Hei vaan kaikille,

Mitäs kaikille kuuluu? Mä olen räkätaudissa niin mulle ei mitään ihmeempiä kuulu. Mies kävi vuokraamassa mulle kasan leffoja ennen kuin lähti matkalle ja niitä olen katsellut. Mukaan kuulunut ehkä pari huonointakin leffaa ikinä. Oon jopa tehnyt ristikoitakin eli tosi jännää viikonlopun viettoa täällä ;D.

Isoliinu, ei se mitään noi mittavirheet. Olisivat tulokset olleetkin aika suuria. Hyvinhän sulla on senttejä lähtenyt siitä huolimatta, onnea siitä. Mulla on tällä viikolla tullut painoa lisää joku 800g. Tuntuu kauheelle vaikka eihän tuo nyt kovin vakavaa ole. Kesä lähestyy ja haluisin niin olla silloin vielä muutamia kiloja kevyempi.

Juu, mulla iskee tylsyys täällä kun ei pääse ulos ja liikkumaan. Toivottavasti menis tauti nopeasti ohi. Tässä sen huomaa kun ei pääse liikkumaan kuinka paljon sitä kaipaa ja nauttii urheilusta.

Vatsalihaksista sen verran vielä, että kiitos vinkistä mrx-08, täytyy ruveta tekemään pienemmillä painoilla pitempiä sarjoja, koska en kaipaa enää yhtään täytettä tähän nykyiseen vatsaani. Mulla on vielä notkoselkä niin näytän tosi helposti tyyliin raskaana olevalta jos on vähänkin masua.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja palaillaan!

-Millie

• isoliinu
        -Millie kirjoitti:

Hei vaan kaikille,

Mitäs kaikille kuuluu? Mä olen räkätaudissa niin mulle ei mitään ihmeempiä kuulu. Mies kävi vuokraamassa mulle kasan leffoja ennen kuin lähti matkalle ja niitä olen katsellut. Mukaan kuulunut ehkä pari huonointakin leffaa ikinä. Oon jopa tehnyt ristikoitakin eli tosi jännää viikonlopun viettoa täällä ;D.

Isoliinu, ei se mitään noi mittavirheet. Olisivat tulokset olleetkin aika suuria. Hyvinhän sulla on senttejä lähtenyt siitä huolimatta, onnea siitä. Mulla on tällä viikolla tullut painoa lisää joku 800g. Tuntuu kauheelle vaikka eihän tuo nyt kovin vakavaa ole. Kesä lähestyy ja haluisin niin olla silloin vielä muutamia kiloja kevyempi.

Juu, mulla iskee tylsyys täällä kun ei pääse ulos ja liikkumaan. Toivottavasti menis tauti nopeasti ohi. Tässä sen huomaa kun ei pääse liikkumaan kuinka paljon sitä kaipaa ja nauttii urheilusta.

Vatsalihaksista sen verran vielä, että kiitos vinkistä mrx-08, täytyy ruveta tekemään pienemmillä painoilla pitempiä sarjoja, koska en kaipaa enää yhtään täytettä tähän nykyiseen vatsaani. Mulla on vielä notkoselkä niin näytän tosi helposti tyyliin raskaana olevalta jos on vähänkin masua.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja palaillaan!

-Millie

Hyvää illan alkua kaikille!
        Mites on mennyt siellä teillä? Harmi, että -Millie olet kipeenä:( Toivottavsti paranet pian!!
        Ja joo, olisihan nuo lukemat olleet tosiaan aika huimat. Hitto, kun kirosin tänään hölmöyttäni..ei pitäisi uskoa muitten silmiin:D
        No, eipä silti, hyvä näinkin. Ja olenhan "enää" kilon päässä -40kg:sta!! Kesäksi kun saisi ainakin kymmenen kiloa vielä pois, tai 11kg, niin hyppisin kattoon:)
        Tänään jumppasin vielä lisää Wii:llä, eli tuli poltettua reilu 400kcal:ia yhteensä. Söin aikasemmin vähän rahkaa ja äsken söin vähän munakasta ja yhden leipäpalan kinkulla ja juustolla. Kalorit tällä hetkellä n. 450kcal. Mutta ilta on vielä nuori, mutta yritän pitää kalorit alle 1500-1600kcal:in.
        Nyt pitää mennä suoristamaan tukka. Eli ainakin tunnin homma siinä:)

• -Millie

Huomenia kaikille!

Mä kävin äsken vaa'alla ja onneksi oli lähtenyt 400 g eilisestä painosta kun jaksoin eilisen tsempata ruokien kanssa. Ehkä tän viikon tuloksen kerkeis vielä samaan -0:ksi. Jotenkin tää painon pudotus nyt vähän tökkii, pitäis vaan syödä vähemmän. Ois vielä niin lähellä ton 90:nen alittamienn nyt, muttas silti en oo saanut tsempattua syömisten kanssa tarpeeksi. No ensi viikolla sitten ;).

Isoliinu, sä olet pudottanut tota sun painoa niin uskomattoman hienosti, että ei voi kuin vain ihailla sun aivan mahtavaa saavutusta!! 40 kg on aivan älyttömän hienosti pudotettu! Sanat loppuu kun yrittää sitä saavutusta kuvailla. Voit kyllä olla niin niin ylpeä itsestäsi! :D

Mulla ois vielä pari leffaa katsomatta, yhden jätin jo alussa kesken kun vaikutti niin surkealta. Nyt ois hyvää aikaa kirjoittaa, mutta ei oikein ole inspistä. Mulla ois haaveena nyt keväällä siivota (hieno haave, siivous ;) ) omat vaatekaapit ja meidän varasto. Varasto on niin täynnä kamaa ettei sinne mahdu yhtään mitään. Varastoon ois tarkoitus säilöä energiajae-jätteet (siis huuhdellut muovijätteet) aina kaatopaikalle viemisten välissä, kun meidän talonyhtiössä ei niitä kerätä. Tällä hetkellä ne ovat nyt meidän parvekkeella ja talvella se on ihan ok, mutta kesällä ei ehkä halua niiden kanssa istua siellä.

No tuli nyt vähän asian vierestäkin juttua, mutta ei kai se mitään. Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonlopun jatkoa!

-Millie

• -Millie

Uusimmassa Kauneus & terveys lehdessä oli juttua apteekkeihin keväällä tulevasta reseptivapaasta laihdutuslääkkeestä. Lääkkeen nimi on Alli ja se sisältää orlistaattia. Se on tarkoitettu lihavuuden hoitoon niille, joiden painoindeksi on 28 tai suurempi. Lääke on niukkaenergisen ruokavalion tukena ja sen avulla pitäisi kevyemmän ruokavalion noudattaminen helpottua.

Lääke toimii siten, että se vähentää ruoan sisältämän rasvan imeytymistä, rasva poistuu sitten ulosteen mukana. Lääke vähentää rasvan imeytymsitä noin 25 prosenttia. Tutkimusten mukaan lääke yhdistettynä vähärasvaiseen ruokavalioon pudottaa painoa puolen vuoden aikana keskimäärin 3-4 kiloa, mutta parhaimmillaan 8-9 kiloa.

-Millie

• -Millie kirjoitti:

Uusimmassa Kauneus & terveys lehdessä oli juttua apteekkeihin keväällä tulevasta reseptivapaasta laihdutuslääkkeestä. Lääkkeen nimi on Alli ja se sisältää orlistaattia. Se on tarkoitettu lihavuuden hoitoon niille, joiden painoindeksi on 28 tai suurempi. Lääke on niukkaenergisen ruokavalion tukena ja sen avulla pitäisi kevyemmän ruokavalion noudattaminen helpottua.

Lääke toimii siten, että se vähentää ruoan sisältämän rasvan imeytymistä, rasva poistuu sitten ulosteen mukana. Lääke vähentää rasvan imeytymsitä noin 25 prosenttia. Tutkimusten mukaan lääke yhdistettynä vähärasvaiseen ruokavalioon pudottaa painoa puolen vuoden aikana keskimäärin 3-4 kiloa, mutta parhaimmillaan 8-9 kiloa.

-Millie

Toi ei oikein sovi mun dieettiin, kun sitä ei saisi käyttää runsasrasvaisella dieetillä mutta ajattelin kokeilla lounaspaikkalounaiden kanssa. Toi on kuulemma aika tyyristä kaiken lisäksi.

Saas nähdä iskeekö flunssa kun kävin tuttuperheessä ja perheen poitsu oli siinä. Oli aika tehokkaan tuntuista basillien levitystä.

• isoliinu

Mites on viikonloppu mennyt tähän mennessä teillä?
      Me tulimme juuri kotia synttärijuhlista, ja nyt meinaamme pelata korttia. Syönyt en ole paljon, mutta olen juonut valkkista. Luulen että kalorit ovat tänään n.1500-1600kcal. Jumppasin Wii:llä ennen lähtöä reilupuoli tuntia, kaloreita paloi n. 250kcal..luulisin.
      Toivon, että kaikilla oli mukava lauantai ja huomiseen!!

• tellu67

Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa, mutta vaakalla kävin toissa päivänä ja se näytti 99,5kg, joten alla sadassa olen onneksi pysynyt, vaikka tämän flunssan aikana en todellakaan ole jaksanut miettiä syömisiäni, olen syönyt mikä on maistunut.

• isoliinu
        tellu67 kirjoitti:

Täällä ollaan edelleen flunssan kourissa, mutta vaakalla kävin toissa päivänä ja se näytti 99,5kg, joten alla sadassa olen onneksi pysynyt, vaikka tämän flunssan aikana en todellakaan ole jaksanut miettiä syömisiäni, olen syönyt mikä on maistunut.

Hei vaan kaikille!! Kuinkas on viikonloppu mennyt teillä kaikilla? Onpas harmi, että tellu67 olet edelleen flunssassa:( Hyvä asia on, että painon kanssa menee mukavasti!:)
        Mihin Tomaatti115 on hävinnyt?? Tule toki pian takaisin!!
        Itse jumppasin tossa reilu puoli tuntia Wii:llä. Eli kaloreita paloi n.250kcal. Syönyt en vielä ole. Meinaan ottaa kohta marjarahkaa. Illaksi on sitten eilisestä gulassia.
        Muuten minäkin ostin tossa yksi päivä tabletteja, jotka pitäisi "imeä" jotenkin 30% rasvasta jonka syön..mutta en osaa sanoa toimiiko ne vai ei, kun en ole vielä oikein niitä käyttänyt:D
        Pitää kokeilla. Eihän siitä kai ainakaan harmia voi olla:)
        Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille ja palailemisiin!! Ja toivottavsti tellu67 sekä -Millie paranee pian!!

• -Millie
        isoliinu kirjoitti:

Hei vaan kaikille!! Kuinkas on viikonloppu mennyt teillä kaikilla? Onpas harmi, että tellu67 olet edelleen flunssassa:( Hyvä asia on, että painon kanssa menee mukavasti!:)
        Mihin Tomaatti115 on hävinnyt?? Tule toki pian takaisin!!
        Itse jumppasin tossa reilu puoli tuntia Wii:llä. Eli kaloreita paloi n.250kcal. Syönyt en vielä ole. Meinaan ottaa kohta marjarahkaa. Illaksi on sitten eilisestä gulassia.
        Muuten minäkin ostin tossa yksi päivä tabletteja, jotka pitäisi "imeä" jotenkin 30% rasvasta jonka syön..mutta en osaa sanoa toimiiko ne vai ei, kun en ole vielä oikein niitä käyttänyt:D
        Pitää kokeilla. Eihän siitä kai ainakaan harmia voi olla:)
        Hyvää sunnuntaipäivän jatkoa kaikille ja palailemisiin!! Ja toivottavsti tellu67 sekä -Millie paranee pian!!

Heippa kaikille,

Mulla flunssa jatkuu edelleen ja suht tylsä meno sen mukana. Mä olen kanssa syönyt vähän mitä maistuu ja pelkään, että tää liikumattomuus ja epämääränen syöminen on nostanut painoa. No huomenna olla mulla punnitus niin murehdin asiaa vasta sitten jos on aihetta siihen.

Isoliinu sä edelleen vaan oot jaksanut liikkua tosi ahkerasti, hieno homma. Mä odotan niin, että pääsis taas salille, mutta varmaan sitten jo ensi viikolla joku päivä.

Hyvät yöt vaan jo kaikille. Ja tosiaan Tomaatti missä olet? Tulethan tänne taas viesteilemään :).

-Millie

• isoliinu
        -Millie kirjoitti:

Heippa kaikille,

Mulla flunssa jatkuu edelleen ja suht tylsä meno sen mukana. Mä olen kanssa syönyt vähän mitä maistuu ja pelkään, että tää liikumattomuus ja epämääränen syöminen on nostanut painoa. No huomenna olla mulla punnitus niin murehdin asiaa vasta sitten jos on aihetta siihen.

Isoliinu sä edelleen vaan oot jaksanut liikkua tosi ahkerasti, hieno homma. Mä odotan niin, että pääsis taas salille, mutta varmaan sitten jo ensi viikolla joku päivä.

Hyvät yöt vaan jo kaikille. Ja tosiaan Tomaatti missä olet? Tulethan tänne taas viesteilemään :).

-Millie

Hei taas!!

-Millie, jos on flunssassa, niin ei kyllä tee mieli hirveesti katsoa mitä syö, eikä varmasti tee mieli liikkua. Eli älä huoli, kunhan paranet, niin sitten jaksaa taas reipastua:)
        Ja mitä minun liikkumiseen tulee..olen kyllä itsekin ylpeä että liikun päivittäin, koska olen tosiaan aina melkeimpä inhonnut liikuntaa, mutta silti edelleen joudun kyllä joskus "pakottamaan" itseni liikkumaan, eli ei se vieläkään itsestäänselvyys minulle ole. Minun suurin motivaatio on, että kesäksi pitää laihtua, ja jos en tee töitä joka päivä sen eteen, niin kesä tulee ja olen edelleen liian lihava tai en ole laihtunut ainakaan paljoa..ja sitä en halua!! Eli tuo ajatus pitää minut kiinni tässä hommassa:)) Ja tietysti tämä ryhmä tukee minua todella kovasti!!
        Sitten näitä syömisiä. Tänään olen kyllä pikkuisen napostellut "herkkuja" , mutta kalorit ovat edelleen alle 900kcal. Eli ei hätijä:D
        Söin kourallisen chipsejä (light) ja palan kääretorttua, nam:)
        Muuten söin siis vähän sitä rahkaa, sekä puoli lautasellista gulassia ja puolikkaan sämpylän.
        Meinaan ehkä ottaa vielä pari näkkileipää tonnikalan kanssa. Yritän siis edelleen pitää kalorit tossa 1200-1300kcal:in tietämillä.
        Jumpalla paloi siis se reilu 250kcal.
        Huomenna uusi päivä ja uudet kujeet. Pitää mennä aamusta lapsen kanssa lääkäriin, joten palailen sitten myöhemmin tänne kirjoittelemaan:)
        Toivottavasti kaikilla oli kiva viikonloppu ja kuulemisiin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen