HYVÄUSKOINEN HÖLMÖKÖ?

surettaa

Mulla oli ilmoitus suomi24lla.
Päätin,että olen järkevä ja valitsen tarkkaan
miehen,jota haluan tapailla.Koska olen melko kaunis,yrittäjiä oli pilvin pimein.
Karsin aika nopeasti kaikki siipeilijät,alkoholistit ja mielenterveysongelmaiset ym,joiden ajattelin olevan
haitaksi minulle.
Olenhan kokenut tosi kovia menneisyydessä;alkoholismia,henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä,lähiomaisten itsemurhia...

Sit minuun otti yhteyttä mies,joka vaikutti kaikin puolin normaalilta.Ei ollut yli-innokas,tutustuttiin kaikessa rauhassa viestien ja puheluiden välityksellä.Käytiin kahvilla,leffassa ja syömässä.Hän on poikansa yhteishuoltaja vuoroviikkoperiaatteella,urheilullinen,rehellinen(?!),
ei alko-ongelmaa,vakituinen työ.
Siis kyllähän mä sitten ihastuin aika paljon.Oli samanlaiset tulevaisuudensuunnitelmatkin,että katsotaan kaikessa rauhassa ainakin pari vuotta ennen yhteenmuuttoa.
Mä olen aika kauan ollut ilman miehen läheisyyttä
johtuen tosta vaikeasta elämästäni.Halusin parannella haavani kaikessa rauhassa ennen uutta,tervettä suhdetta.

No,parin viikon tuttavuuden jälkeen sit menin hänen luokseen leffaa katsomaan,sitä ennen ei oltu edes suudeltu.Siinä lähikontaktissa alkoi tietysti lämmetä,ja kuinka ollakaan päädyimme sit kuumaan seksiin.En pitänyt sitä kyllä enää mitenkään pahana juttuna,kun kaikki asiat oli jo juteltu.Hän vei sitten yöllä mut kotiin ja sovittiin,että huomenna nähdään;kokkaillaan yhdessä ym.Tuli vielä kotoa viesti,että olen myös seksikäs sen lisäksi että olen niin nätti. Olin ihan myyty..minä järkevä,aikuinen nainen.

Aamulla tuli sitten tekstari,että ei hän uskallakaan alkaa mihinkään,kun pelkää rakastuvansa minuun liikaa.Yö oli kuulemma ollut niin kauhea,kun oli miettinyt edellisiä naisiaan ja kuinka he olivat hänet pettäneet. Profiilissakin kyllä luki,että ei innostu valehtelusta ja pettämisestä.
Kyllä mä hänelle vielä soitin ja tekstailtiin yks päivä. Hän pahoitteli hirveästi moneen kertaan,mutta ei muuttanut mieltään.

Kysymys kuuluukin: voiko jollakin todella olla noin isot traumat ja pelot pettymyksistä vai olinko todellakin vain hyväuskoinen hölmö,jonka hän vain halusi saada sänkyyn?

11

1901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin on..

ei siinä mitkään traumat paina...
      ajattele nyt itsekkin.
      Kylmä totuus ettei halua jatkaa suhdetta
      kanssasi...uusi on jo haussa.
      Älä lannistu,tuollaisia jeppejä on suomi
      pullollaan.

• =nainen=

että näin kävi. Ei tainnut mies muuta haluta kun yhden loven sängyn päätyyn. Itsellä oli kanssa ilmoitus muutaman vuoden 24. Eikä suoraan sanottuna ilmoitus johtanut mihinkään pysyvään. Olivatkin varattuja tai pyörittivät useampaa samaan aikaan. Muutaman kerran pari naista soitti ja kyseli mikä on homman nimi, kun olivat nähneet puhelintietoja.. Kyllä siinä sitten tuli selväksi miehen kuviot. Kyllä se mies löytyy jostain ihan muualta. En usko että on kyse mistään traumoista.. ja äkkiähän sen selvität uudella profiililla. Tsemppiä kevääseen. -N-

• surettaa

Vaikea tehdä uutta profiilia,kun kuvattomat hukkuu
        massaan (toi mun oli kuvalla).Hän poisti oman profiilinsa heti eka tapaamisen jälkeen;halusi kuulemma vain keskittyä minuun tutustumiseen.
        Itse poistin omani vasta,kun oltiin menty sänkyyn.
        Kyllä se ny vähän aikaa saa olla pois,onkohan kaikki täällä jotain huijareita?
        Mulla ehti olla profiili kuukauden;nyt yhden kans vielä viestittelen sähköpostitse.Mutta liekö huijari hänkin;ei kyllä olla viä edes nähty,vaan kirjoiteltu kolmisen viikkoa.Hän tietää myös tästä mun treffailusta ja sen nolosta lopusta.
        Sanoo kuitenkin,että haluaisi silti tutustua muhun.
        Tiedä sitten...

• älä anna periksi

Et taatusti ole hyväuskoinen hölmö, vaan rohkea ja kokeilunhaluinen. Riskit törmätä vastaaviin tyyppeihin muualla on yhtä suuri ja halvempaahan on kokeilla 24:n kautta kuin esim. pörrätä laivaristeilyillä tai sen kaltaisissa huvikeskuksissa "sillä silmällä".

Ehkä kaikesta voi kuitenkin oppia jotakin hyödyllistä? Se, että miten hakee ja millaisilla odotuksilla? Olisiko joskus ihan vastakkainen tyyppi tutustumisen arvoinen? Ihmisiä on tosi helppo miellyttää, mutta hyvin harva uskaltaa olla se mikä on. Silloin on nimittäin uskallettava olla myös eri mieltä ja hyvin harva kykenee siihen, koska suurimmalla osalla on tarve saada joku hinnalla millä hyvänsä. Silloin voi lipsahtaa myös valkoisten valheiden puolelle....

Laita itse jokin älytön ilmoitus, jossa listaat vain pahimmat puolesi ja kokeile millaisia vastauksia saat. Mieluummin vähän laadukkaita vastauksia kuin hirveästi mitä sattuu liirumlaarumia.

Onnea jatkoon!

• eräs nainen

Siis seurustelee ja silti deittailee muita.

Olen tutustunut itse tällaiseen mieheen täältä, ikinä ei päältä uskoisi että onkin sellainen, monivuotinen suhde siinä sivussa kun deittaili minua ja luoja ketä muita.

• surettaa

ei voi olla varattu,koska sain soittaa hänelle koska vaan ja "isäviikolla" kuului vain pojan
        ääntä taustalta,kun soitti.Eikä hänen kotonaan ollut merkkiäkään kenestäkään naisesta;osoitetiedot ja nimi ovessa pitivät paikkansa,kun tarkistin etukäteen tiedustelusta.
        Ravintolassa tuli joku tuttu vastaan ja puhutteli häntä oikealla sukunimellä...
        Olen melkoinen salapoliisi ja yksikään hälytyskello ei kilkattanut.Mun täytyy vain siis
        joko uskoa häntä,tai sit ajatella,että oli jopa mua älykkäämpi naistennaurattaja.
        No enivei on ihanaa,kun tänne voi kirjoittaa ja saada kommentteja,saa vähän etäisyyttä asiaan :)
        Tiedän,että jos hän todella on vielä niin rikki
        edellisestä petoksesta,joka hänelle on tehty,hän ei ole oikea mies mulle.
        Se vain kirpaisi,kun ehdittiin sänkyyn,ennenkuin hän "tajusi" sen.
        Välillä tulee mieleen,että pitäiskö täältä vain hakea seksiseuraa,eikä toivoakaan mitään vakavampaa.Ei ainakaan pettyis...mut kai tähänkin tottuu ja viisastuu kun tulee enempi kokemuksia.
        Kyllä se tästä vielä iloksi muuttuu ja teen varmasti uudelleen profiilin,kuten joku ehdotti,kunhan vähän tokenen...

• Kepa*

Kaunis mutta tyhmä. Noh, kukaan ei ole täydellinen. Oma vikasi kun niin nopeasti menit sitten loppujenlopuksi antautumaan. Olisit nyt vaan "parannellut" niitä haavojasi ihan rauhassa, etkä näyttänyt tyypille "multa saa näin helposti"

• surettaa

Moi kepa!
        En tiedä,oletko mies vai nainen?
        Tiedätkös,että mulla tossa entisessä elämässä oli tapana mennä ekailtana sänkyyn;olenhan joutunut seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi melkein koko
        ikäni,joten kunnioitus omaa kehoa kohtaan on ollut aika rajallinen. Tossa pidin sitten vajaat 2 vuotta selibaattia,mutta ei se mun seksuaalisuutta mihinkään hävittänyt. Olin todella kummissani,kun kirjoitit,että olin niin helppo...omasta mielestäni kun 2 viikkoa on todella pitkä aika. Onpa hyvä saada tervettä näkökulmaa tohon hommaan,multa se on täysin hukassa...Toivottavasti joskus opin;ja täällä näköjään saa ajattelemisen aihetta...
        KIITOS;toivottavasti vanhakin koira voi oppia vielä uusia käyttäytymismalleja...

• Kepa*
        surettaa kirjoitti:

Moi kepa!
        En tiedä,oletko mies vai nainen?
        Tiedätkös,että mulla tossa entisessä elämässä oli tapana mennä ekailtana sänkyyn;olenhan joutunut seksuaalisen hyväksikäytön kohteeksi melkein koko
        ikäni,joten kunnioitus omaa kehoa kohtaan on ollut aika rajallinen. Tossa pidin sitten vajaat 2 vuotta selibaattia,mutta ei se mun seksuaalisuutta mihinkään hävittänyt. Olin todella kummissani,kun kirjoitit,että olin niin helppo...omasta mielestäni kun 2 viikkoa on todella pitkä aika. Onpa hyvä saada tervettä näkökulmaa tohon hommaan,multa se on täysin hukassa...Toivottavasti joskus opin;ja täällä näköjään saa ajattelemisen aihetta...
        KIITOS;toivottavasti vanhakin koira voi oppia vielä uusia käyttäytymismalleja...

Tokihan miehet käyttää tuollaista naista hyväkseen, jonka pöksyihin on ollut helppoa päästä jo ensimmäisenä yönä. 2 viikkoa on oikeasti todella lyhyt aika. Sulta otetaan, mutta ei arvosteta sen kummemmin ihmisenä. Sä olet niille pelimiehille vain yksi kaato muiden joukossa. Ei ne välitä, ainakaan näin lyhyessä ajassa, että mitä sun korvien välistä löytyy.

• surettaa
        Kepa* kirjoitti:

Tokihan miehet käyttää tuollaista naista hyväkseen, jonka pöksyihin on ollut helppoa päästä jo ensimmäisenä yönä. 2 viikkoa on oikeasti todella lyhyt aika. Sulta otetaan, mutta ei arvosteta sen kummemmin ihmisenä. Sä olet niille pelimiehille vain yksi kaato muiden joukossa. Ei ne välitä, ainakaan näin lyhyessä ajassa, että mitä sun korvien välistä löytyy.

toivon,että olen taas oppinut jotain...USKON niin.
        Mä tarvitsisin varmaan neuvoja terveeseen miehen ja naisen väliseen tutustumiseen;onneksi tänään eräs ystäväni jo vähän valaisi,kun kerroin ton jutun :)
        Eiköhän se elämä tästä ala hymyilee ja heh,näin vanhanakin voi oppia jotain arvokasta.
        Viestisi sai minut pysähtymään;olin jo ehdottanut tälle miehelle seksisuhdetta,mutta peruinkin sen,kun havahduin että olen menossa takaisin samaan pisteeseen mistä 2 vuotta sitten lähdin...
        Olet enkeli:)

• n48---------
        surettaa kirjoitti:

toivon,että olen taas oppinut jotain...USKON niin.
        Mä tarvitsisin varmaan neuvoja terveeseen miehen ja naisen väliseen tutustumiseen;onneksi tänään eräs ystäväni jo vähän valaisi,kun kerroin ton jutun :)
        Eiköhän se elämä tästä ala hymyilee ja heh,näin vanhanakin voi oppia jotain arvokasta.
        Viestisi sai minut pysähtymään;olin jo ehdottanut tälle miehelle seksisuhdetta,mutta peruinkin sen,kun havahduin että olen menossa takaisin samaan pisteeseen mistä 2 vuotta sitten lähdin...
        Olet enkeli:)

No yksi hälytyskello olisi pitänyt soida kun mies lähti sinua viemään kotiisi seksin jälkeen yöllä. Minusta se on aika omituista ellei hänellä ole mitään salattavaa.

Epäilen myös että hän oli varattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      101
      4507
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3343
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      36
      1388
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1183
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1116
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1064
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe