Jokkut naiset sitä luulee liikoja...

scale

itsestään. Ilmeisesti osa pitää jopa itseään eräänlaisena jumalan lahjana miessukukunnalle.

Olin tässä ravintolassa ja jonottelin paukkua itelleni ja naiselleni, kun mun takaa alkoi kaksi vitun pissistä huuteleen tilauksiaan.

Kerroin heille värikkäin sanankääntein mitä mieltä olen sellaisesta etuilusta. Toinen niistä vitun ääliöistä alkoi neuvoa mua, että jos haluan iskee naisen itelleni ravintolasta, niin mulla on väärä taktiikka.

Voi jeesuksen perse! Mä riemastuin ihan hitosti niistä ohjeista ja kerroin, että yleensä en ole vaimoni seurassa vikitellyt vieraita naisia. Lisäksi kerroin kyseisille kotkille, että en todellakaan ollut heidän seuraansa vailla.

Luuleeko jokkut naiset, että miehet ovat ravintolassa vaan heidän takiaan? Mä olin ainakin ryyppäämässä. Voi vittu. Jurppii vieläkin.

37

1203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinulla, minulla tai kenelläkään muullakaan ei ole oikeutta pilata heidän iltaansa ja illuusiotaan omasta erinomaisuudestaan ja etuoikeuksistaan. Tai jos vielä uskallat moiseen sortua, niin vähintäänkin homoksi leimaudut. ;-)

• scale

on mua homoksikin joskus haukuttu.

• että hoidit

homman itse etkä delegoinut vittuilua vaimollesi

• scale

oli autuaan tietämätön episodista, sillä hän vartosi pöydässä. Siksi toiseen mä olen enemmän verbaaliakrobaatti, kuin hän.

• disadora

hyvä hyvä.Noin sitä pitää toimia.Joo, kyllä sellaisia naisia on. Lisäksi miehiä jotka lähettävät drinkin ja sitten luulevat että sillä pääsee mukaan.Myös sellaisia "elvistelijöitä" jotka ei häivy, ei vaikka sanois kirveellä olevan töitä ja siirtyis eri pöytään itse. Sitten siinä onkin jo ilta pilalla kun alkaa tulla niin agressiivinen mieli että nyppii joka ikinen kaksilahkeinen.Että samassa veneessä ollaan välillä näköjään sekä miehet että naiset.

• scale

oikeesti se episodi jaksanu kauan vituttaa. Olipahan vaan hauska vuodattaa se tänne.

Mä olen ennekin pistänyt merkille, että jotkin naiset mielellään etuilevat ravintolan tiskillä. Periaatteesta vaan vituttaa sellainen.

Ei ne yli-ikäiset pissikset mun iltaa pilanneet. Jos mä pilasin niiden illan, niin sepä on niiden ongelma.

• nauru purskahduksesta :)

voi vain kuvitelle miten olet heitä ripittänyt

• scale

kyllä ne varmaan jotakin oppivat.

• rusalkaa

Jos vieläkin ottaa päähän!! :D

Kuule tämmön naikkosten kotkottaminen ...tai miekkosten öykkäröinti baarissa menee kaikki samaan piikkiin: Ollaan suomalaiset niin metsäläisiä, että käyttäytymisen kokemukset ja osaaminen hyvin ohutta...ei osata olla ihmisiksi ihan yksinkertaisissa tilanteissa vieraitten keskuudessa.

• scale

100% juntti ja ylpeä itsestäni.

• ,,,

kai se asia nyt enää jurppisi, elleivät ne olisi olleet tosi pantavia mutta sulla valitettavasti muija mukana

• scale

asian ytimeen. Siis ne varmaan kuvittelivat juuri tuollaista itsestään.

• nainen-

ja se ei todellakaan ole edes ulkonäöstä kiinni,minkälaiset kuvitelmat kenelläkin on itestään:B,myös miehillä. Ja oon samaa mieltä,et se on todella naurettavaa.

• Papeete1

Kyllä jotkut luulee. Ne luulee olevansa niin erinomaisia että alkavat jopa etuilla naisiakin, sitten ovat silmät pyöreänä kun niille vähän ärähtää. Todella ärsyttävää sakkia.
      Valitettavasti tässä vois hieman osoitella miehiäkin sormella.. sitä saa mitä tilaa. Jos joitain itteensä täynnä olevia vielä passataan lisää, niin tuossa on tulos.

• .....

"Mä riemastuin ihan hitosti niistä ohjeista ja kerroin, että yleensä en ole vaimoni seurassa vikitellyt vieraita naisia."

Entäs jos et ole vaimosi seurassa? Silloinko vikittelet vieraita naisia...?

• scale

todella mun yli voi kävellä ja vaikka pyyhkiä vielä jalkansa selkään. No ei kun ei.

• Pantu (n)

Vieläkin käsi jalkovälissä ajattelet näitä kuumia bööniä.

• mutta ymmärrän

Mä olen törmännyt ihan samaan. Nämä nuoret naiset on varsinaisia räkäpäitä. Niitä pitää palauttaa maan tasalle aina kun on mahdollisuus ja jos ei ole mahdolliisuutta niin se on luotava. Enitenhän tuossa varmaan ärsytti se iskuneuvojen jakaminen, kun siihen ei voinut varautua.

• Mene surakunnan ilmaiskahille:o{

• herrahöö
        anzzy kirjoitti:

Mene surakunnan ilmaiskahille:o{

siellä mussutat? Mikään ei ole ilmaista. Mä maksan niistä kahveista. Onko sulla jotain muutakin ongelmaa vai onko sua potkittu päähän liikaa? Oliko sulla varsinaista sanottavaa tähän iheeseen liittyen? Pitääkö sulle antaa isän kädestä?

• scale

mikä on rumaa ja mikä ei? Sanat on vaan sanoja, ne ei ole läheskään yhtä pahoja kuin monet ihmisten tekemät teot.

Otetaan sana "vittu". Kyseessähän on naisen ulkosynnyttimiä tarkoittava sana, siis kehon osa. Jos mä nyt määrittelisin, että sana "peukalo" on mun mielestä ruma ja sä sanoisit "voihan peukalo", niin käyttäisitkö sä rumaa kieltä?

Ja tossa sä olet oikeassa, eniten vi... eikun harmitti niiden iskuneuvojen jakelu, sillä minä satun olemaan suht uskollista sorttia. Ja sellainen olettamus, että miehet ovat järjestään ravintolassa iskupuuhissa. Muuten vitutti on harmmitti sanan synonyymi.

• mutta kaippa
        scale kirjoitti:

mikä on rumaa ja mikä ei? Sanat on vaan sanoja, ne ei ole läheskään yhtä pahoja kuin monet ihmisten tekemät teot.

Otetaan sana "vittu". Kyseessähän on naisen ulkosynnyttimiä tarkoittava sana, siis kehon osa. Jos mä nyt määrittelisin, että sana "peukalo" on mun mielestä ruma ja sä sanoisit "voihan peukalo", niin käyttäisitkö sä rumaa kieltä?

Ja tossa sä olet oikeassa, eniten vi... eikun harmitti niiden iskuneuvojen jakelu, sillä minä satun olemaan suht uskollista sorttia. Ja sellainen olettamus, että miehet ovat järjestään ravintolassa iskupuuhissa. Muuten vitutti on harmmitti sanan synonyymi.

sinä näet jotain aste-eroja käytätkö sanaa peukalo vai et. Eli kyllähän sen joku on määritelly mikä kuulostaa rumalta mikä ei. Esim jos vaimos sulle sanois hymyiilen aamulla että huomenta vaan mun rakas vittunaama! Olisitko imarreltu?

• mutta kaippa kirjoitti:

sinä näet jotain aste-eroja käytätkö sanaa peukalo vai et. Eli kyllähän sen joku on määritelly mikä kuulostaa rumalta mikä ei. Esim jos vaimos sulle sanois hymyiilen aamulla että huomenta vaan mun rakas vittunaama! Olisitko imarreltu?

edellisyön suuseksi palveluksesta :)

• Ja varaakkampia juppimiehiä
      Pissiksillä oli tapana ostaa yksi vichypullo kimppaan neljän hengen pöydässä kaksi vapaata tuolia buukattu meikkipusseilla "miestä" varten
      Isutuin ronskisti meikkipussin päälle, lupasin poistua kun se mies tulee
      Olin kovapalkkainen, mutta 30v liian vanha pisikselle :o}

• että sä olet

se sama tyyppi joka kävi aikanaan isukki vs. tähti keskustelunn. Samat pierujutut, sama setämiehen olemus. Se räikeä ristiriita mikä on vanhan miehen ja pokaimaisen törkykielisyyden välillä.

Sinulla on ehkä pahoja ongelmia.

• just,,

Tiäks mikä on äärimmäisen huvittavaa?;)

No se, jos joku on kauhean kireänä ravintolassa. Joku paukun jonottaminenkin hirveä ponnistus... Pysyisi himassa.

Jos olet aikuinen mies, on vähän outoa, että suhtauduit ravintolassa aggressiivisesti NAISIIN, kuten kertomastasi ilmenee. Kai sun omaa naistas sentään hävetti juttusi?

• koska toiset nyt sattuivat olemaan nuoria naisia???tätäkö se tasa-arvo tarkoittaa,et naiset tulee ja jyrää miehet???

• just,,
        monte24 kirjoitti:

koska toiset nyt sattuivat olemaan nuoria naisia???tätäkö se tasa-arvo tarkoittaa,et naiset tulee ja jyrää miehet???

No en tiedä olisiko pitänyt olla hiljaa vaiko ei, mutta kyllä tungoksessa ja jonottaessakin voi ottaa rennnosti, jos kerran ulos ja juhlimaan on lähtenyt.

Ei toki voi tietää aloittajan kuvauksen perusteella, että mitä tilanteessa sitten kokonaisuudessaan on tapahtunut, mutta kyllä ainakin sellainen olisi vähän outoa, jos joku vanhempi mieshenkilö alkaisi verbaalisesti ravintolassa tosta vaan reuhottaa joillekin päälle päätteeksi vielä itseään nuoremmille naisille/ tytöille (tai mies tosta vaan naisille ylipäätään). Aloittajahan kuvaili häntä etuilleita naisia esimerkiksi termillä "pissikset", joten siitä voisi ehkä päätellä, että tytöt saattaisivat olla olleet aloittajaa itseään nuorempiakin(?). Tosin: nimitti hän heitä kyllä "kotkiksikin"...

Usein ainakaan isossa jonossa esimerkiksi olan takaa bartenderille huutelu ei aina välttämättä edes ole etuilua, vaan ihmiset saattavat joskus kilpahuudella ainoastaan siksikin, kun eivät tiedä, että kuka on seuraavana jonossa.

Ja tyttöjen scalelle antamista naisten iskemisvinkeistä reaktiona scalen suivaannukseen tuli mulla sellaistakin ajatusta, että tytöt olisivat vaikka saattaneet hämmentyäkin(?) syystä, että joku mitättömästä asiasta tekee numeron ja siksi kertoneet iskuvinkkejä scalelle, keventääkseen kiusallista tunnelmaa. Siinä vaiheessa miehen olisi sitten kyllä kohteliaasti kannattanut lopettaa juputus, eikä suuttua (heh!) lisää...

Eri asia tietysti sitten, jos scale ainoastaan alunperinkin ystävällisen kohteliaalla tavalla huomautti etuilusta tytöille ja jos tytöt aiheetta suhtautuivat scaleen sen johdosta röyhkeästi.

Eipäs tiedä.

• scale

omaa naistani pikemminkin huvitti. Mun mottona on useimmin "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa". Eli olen kohtelias niitä kohtaa jokka käyttäytyvät fiksusti mua kohtaan.

Mä en katso hyvällä sen paremmin naisten, kuin miestenkään etuilua. Tää asia ei ole pillusta kiinni.

Ja joo, mä en todella ymmärrä, miten jollekkin sen oman paukkunsa jonottaminen on suuri ponnistus, miksi pitää etuilla? Kerro sä, kun ilmeisesti kirjoittelustasi päätellen harrastat sitä.

Siinä olet oikeassa, että mun kannattaa pysyä kotona, koska en kerran oikein viihdy kännäily-rafloissa. Illallispaikat on sitten eri asia.

• just,,
        scale kirjoitti:

omaa naistani pikemminkin huvitti. Mun mottona on useimmin "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa". Eli olen kohtelias niitä kohtaa jokka käyttäytyvät fiksusti mua kohtaan.

Mä en katso hyvällä sen paremmin naisten, kuin miestenkään etuilua. Tää asia ei ole pillusta kiinni.

Ja joo, mä en todella ymmärrä, miten jollekkin sen oman paukkunsa jonottaminen on suuri ponnistus, miksi pitää etuilla? Kerro sä, kun ilmeisesti kirjoittelustasi päätellen harrastat sitä.

Siinä olet oikeassa, että mun kannattaa pysyä kotona, koska en kerran oikein viihdy kännäily-rafloissa. Illallispaikat on sitten eri asia.

En mä harrasta etuilua. Enkä myöskään marisemista muiden etuilusta.:) Sen verran on kärsivällisyyttä odottaa vuoroani ja jos vaikka joskus menisi oma vuoro ohikin, ei haittaa kerrassaan yhtään.

Jos et viihdy mainitsemissasi "kännäily-rafloissa", niin mitä sitten menit sellaiseen? Ja sanoit vielä aloituksessasi menneesi "ryyppäämään". Eiköhän kannattaisi valita miellyttävämmät puitteet "ryyppäämiselle", jos kerran pari viatonta tyttöä saa mielialasi noin suivaantuneeksi.

• scale
        just,, kirjoitti:

En mä harrasta etuilua. Enkä myöskään marisemista muiden etuilusta.:) Sen verran on kärsivällisyyttä odottaa vuoroani ja jos vaikka joskus menisi oma vuoro ohikin, ei haittaa kerrassaan yhtään.

Jos et viihdy mainitsemissasi "kännäily-rafloissa", niin mitä sitten menit sellaiseen? Ja sanoit vielä aloituksessasi menneesi "ryyppäämään". Eiköhän kannattaisi valita miellyttävämmät puitteet "ryyppäämiselle", jos kerran pari viatonta tyttöä saa mielialasi noin suivaantuneeksi.

teenkin, eli vältän jatkossakin noita paikkoja.

Jos sä olet tottunut olemaan muiden kynnysmattona, niin tiedoksesi, sen verran testosteronia löytyy, että mä en. Siinä meidän ero.

• ...
        just,, kirjoitti:

No en tiedä olisiko pitänyt olla hiljaa vaiko ei, mutta kyllä tungoksessa ja jonottaessakin voi ottaa rennnosti, jos kerran ulos ja juhlimaan on lähtenyt.

Ei toki voi tietää aloittajan kuvauksen perusteella, että mitä tilanteessa sitten kokonaisuudessaan on tapahtunut, mutta kyllä ainakin sellainen olisi vähän outoa, jos joku vanhempi mieshenkilö alkaisi verbaalisesti ravintolassa tosta vaan reuhottaa joillekin päälle päätteeksi vielä itseään nuoremmille naisille/ tytöille (tai mies tosta vaan naisille ylipäätään). Aloittajahan kuvaili häntä etuilleita naisia esimerkiksi termillä "pissikset", joten siitä voisi ehkä päätellä, että tytöt saattaisivat olla olleet aloittajaa itseään nuorempiakin(?). Tosin: nimitti hän heitä kyllä "kotkiksikin"...

Usein ainakaan isossa jonossa esimerkiksi olan takaa bartenderille huutelu ei aina välttämättä edes ole etuilua, vaan ihmiset saattavat joskus kilpahuudella ainoastaan siksikin, kun eivät tiedä, että kuka on seuraavana jonossa.

Ja tyttöjen scalelle antamista naisten iskemisvinkeistä reaktiona scalen suivaannukseen tuli mulla sellaistakin ajatusta, että tytöt olisivat vaikka saattaneet hämmentyäkin(?) syystä, että joku mitättömästä asiasta tekee numeron ja siksi kertoneet iskuvinkkejä scalelle, keventääkseen kiusallista tunnelmaa. Siinä vaiheessa miehen olisi sitten kyllä kohteliaasti kannattanut lopettaa juputus, eikä suuttua (heh!) lisää...

Eri asia tietysti sitten, jos scale ainoastaan alunperinkin ystävällisen kohteliaalla tavalla huomautti etuilusta tytöille ja jos tytöt aiheetta suhtautuivat scaleen sen johdosta röyhkeästi.

Eipäs tiedä.

Vähän samanlaisia ajatuksia herätti Scalen aloitus.

Viisaana ja kokeneena voi jättää huomioimatta nuorten tyttöjen huonon(?) käytöksen. Kyllä ne oppii aikanaan.

• nainen...

On todella ärsyttäviä naisia ja ärsyttäviä miehiä, mutta luulisin että suuremmalla osalla ihmisistä on erittäin huono itsetunto.

• äijänä

lähinnä huvittaa tuo sun yrityksesi olla äijää.
      Taidat olla herkäperse? Eri juttu jos joku karvanaama tilailis olan yli. Jätä raflat väliin.

• scale

Mikä se herkäperse on? Sää mikään äijä ole vaan akka.

• k32v

joo viikonlopun ravintolakierroksella sitä näkee koko ihmiskunnan kirjon..

• vili

tuollaisia ämmiä löytyy.
      muutamalle ei niin brad pitin näköiselle kaverilleni on tuollaista sattanut. kysehän on ollut vain nolaamisesta ja kyykyttämisestä.
      itse olen ollut paikalla ja olen sitten kertonut tälle keskitasoa oleva nainelle mistä hän aloittaisia kehonsa muutosoperaation...että hänestä saataisi sen näköinen mitä hän olettaa itsestään. jumalauta että on ollut vihasen näköinen nainen vastassa =)

muutenkin...onhan dokaaminen helvetin paljon mielenkiintoisempaa kuin naisten pokaaminen...kyll naiset on vaan aika pahasti edessä, ku viinaa juodaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe