Aika usein valitellaan sitä, että miten naiset rakastuvat renttuihin, eikä kunnollinen ja kiltti mies kelpaa. Tässä tuli nyt mieleeni, että olisiko miestenkin ihastumisissa/rakastumisissa nähtävissä jotain vastaavaa.
Mikä siinä oikein on, että jotkut naiset voivat kohdella miestä/miehiä miten ilkeästi tahansa, ja miehet vain suunnilleen palvovat maata heidän jalkojensa alla. Kaikenlaiset draamakuningattaret, kaikkeen tyytymättömät prinsessat ja kaikesta valittavat nalkuttajat tuntuvat saavan miehet täysin lumoihinsa, mutta jos miestä kohtelee reilusti ja ystävällisesti ilman turhia "pelailuja", niin miestä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ymmärtäisin asian jotenkin, joa kyseessä olisivat jotkut todella kauniit naiset, joille annetaan käytös anteeksi upean ulkonäön takia, mutta kun kyse ei ole edes siitä. Olen joitain tällaisia ilkeitä marisijatyyppejä tavannut, ja suurin osa on ollut ihan tavallisen näköisiä naisia.
Mikä ilkeissä naisissa kiehtoo ?
19
1259
Vastaukset
- kyllä ne ovat kauniita
Tietenkin tavallinen marisija voi pompottaa pillunpuutteessa olevaa miestä, sellaista jolle tavallinenkin nainen on saavutus.
Kauniit voivat sitten pomputtaa jo aika monia.
Mutta kukaan ei voi pomputtaa kaikkia. - näkökulma
Ihan samaa olen ihmetellyt. On olemassa miehiä, jotka tuntuvat tykkäävän tylystä kohtelusta. Mitä enemmän huutaa, pettää, pompottaa ja juonittelee, sitä enemmän itketään perään. Jos ei pelaa pelejä ja ole hankala saatava, ei voi miestä vähempää kiinnostaa (ja en nyt tarkoita että on liimautuva tyrkky).
Ja taas on sanottava, etteivät kaikki suinkaan ole tällaisia, joiltakin tuntemiltani miehiltä tulisi aika äkkiä lähdöt yllä kuvatulla käytöksellä. Molemmissa sukupuolissa vain on yksilöitä, joille rakkauden mitta on kärsimys.- Mies1985
Kumppani on niin sanotusti 'paska' niin se vähentää toisen osapuolen vastuutta ja saa nauttia jopa marttyyrin ja pyhimyksen asemasta. Siinä mielessä on helpompaa.
Minulle on joskus sanottu että olen liian mukava ja vielä tänä päivänäkin se häiritsee, että miten niin liian mukava? Mitä se edes tarkoittaa? En todellakaan ole mikään mielistelijä vaan ihan tavallinen nainen joka on rakastanut parhaansa mukaan, mutta ilmeisesti tasapainoinen mukava elämä rakastavassa parisuhteessa ei riitä joillekin miehille, vaan pitäisi olla joku nalkuttava bitch että olisi mielenkiintoinen.
inhottavampaa kuin itserakas ylimielinen nainen. Tapasin kerran naisen joka oli alkuun todella mukava, mutta sitten jouduin kuuntelemaan tyyliin lauseita "enkö olekkin ihana" ja "mä nyt vaan oon näin ihana ihminen" eikä ne olleet mitään vitsejä tai sarkastisia kommentteja vaan aivan pokerilla sanottuja asioita.
Eipä paljoo innostanut katsella sellaista naista.
Hmm.. eipä eteen ole vielä kävellyt niin kaunista naista (tai kyllä yksi oli melkein täydellinen, mutta silti epäilen) joka pystyisi tekemään tuota ja saisi mut juoksemaan kieli pitkällään hänen perässään.
Mutta tosiaan niin kuin joku tossa jo sanoi, että täysin säälittävät ja läheisyyden kipeät miehet jotka eivät muuta saa voivat juosta jopa tuollaisten naisten perässä ei siinä mitään. Kyllähän ne jotkut naisetkin juoksee kaikkien hakkaajien ja juoppojen perässä niin eiköhän miehistäkin löydy yhtä säälittäviä tapauksia. :)- Tiedä en
Ehkä kyse on lähinnä mielikuvista. Tulisesta ja "ilkeästä" naisesta
saa sellaisen mielikuvan, että hän on kiihkeä myös sängyssä.
Mukava, rauhallinen ja "tasainen" nainen taas saa aikaan mielikuvan
"perjantaisin peiton alla" -tyyppisestä naisesta, jota täytyy deittailla pari
kuukautta ennen ensimmäistä sänkysessiota.vikaa on parin kuukauden deittailussa ennen sänkyynmenoa? Tarvitseeko sitä heti olla esittelemässä paikkojaan ennen kuin on edes kunnolla tutustunut toiseen?
- Kunhan totesin
Glammie kirjoitti:
vikaa on parin kuukauden deittailussa ennen sänkyynmenoa? Tarvitseeko sitä heti olla esittelemässä paikkojaan ennen kuin on edes kunnolla tutustunut toiseen?
No ei kai mitään, mutta se nyt vaan on karu totuus, että suuri osa miehistä haluaisi
saada seksiä kohtalaisen nopeasti. On tietysti niitäkin miehiä, jotka
deittailisivat mielummin vaikka vuoden ennen seksiä. He eivät
kuitenkaan taida olla se tavanomaisin miestyyppi. - pidemmistäkin suhteista
Kunhan totesin kirjoitti:
No ei kai mitään, mutta se nyt vaan on karu totuus, että suuri osa miehistä haluaisi
saada seksiä kohtalaisen nopeasti. On tietysti niitäkin miehiä, jotka
deittailisivat mielummin vaikka vuoden ennen seksiä. He eivät
kuitenkaan taida olla se tavanomaisin miestyyppi.olen huomannut saman kuin aloittaja.
..Ja olen itse se "ilkeä" nainen.
Jostakin syystä vaikka en ole mikään kaunotar ympärilläni on pörrännyt miehiä.
Olen suora ja reilu, mutta jos minulle ollaan ilkeitä olen samnalainen.
En ole sopuisa vaan suutun helposti.
Mutta ulkopuoliset näkevät helposti suhteista vain pinnan. Itse en alistu ja valitettavasti ei mikään muu tepsi kuin huutaminen...
- että sinä
olet väärässä. Ei vittumaiset ämmät kiinnosta kyllä pätkääkään, olivat sitten kuinka hyvännäköisiä tahansa. Vittumainen akka on kauheinta mitä tiedän.
- se on se syy
No jos löydät minulle jostain hyvännäköisen naisen jolla on säyseä luonne niin laitatko osoitteen? Annan sitten sähköpostin minne pistää, ja niin tietysti säyseän luonteen lisäksi naisen riman pitäisi olla jotakuinkin normaalin kuolevaisen ylitettävissä.
- pistää kiukuttamaan
t.alati nälkäinen tiukkaperä
- Ihmettelen tätä myös!
Olen kiltti, huomaavainen nainen (tämä ei tarkoita etteikö minulla olisi omia mileipiteitä ja ettenkö osaisi pitää puoliani, en todellakaan ole mikään ovimatto) ja ihan ok näköinen. Jäin tässä taannoin kakkoseksi todella negatiiviselle naiselle, jonka elämään kuuluu jatkuva marina, toisten haukkuminen ja ainainen valitus. Nainen ei ole edes ihmeellisen näköinen. Nainen on näkyvästi katkera ja kateellinen ja kyttää muiden tekemisiä innolla. Mies tietää tämän.
Ajattelin vain, että onkohsn joillakin miehillä niin huono itsetunto että ne väkisinkin valitsevat "sen huonomman" vaihtoehdon. Jos ne ajattelee etteivät voisi parempaa naista pitää omanaan kovin kauaa. En minäkään tuota kyseistä miestä enää hirveästi arvosta. Syynä ei ole pakit vaan se että hän alistuu tuon naisen joka oikkuun.
Nainen uhoaa, tiuskii ja äyskii yms. se ilmeisesti saa miehen sydämen sykkimään :) No onnea vain heille, jokaisella on se oma tie ;) - olla luonnetta
sellainen nainen mua kiehtoo ja tekee kiinnostavaksi,hänessä pitää olla naisellisuutta,tyttömäisen leikkisyyttä ja tarvittaessa tiukkaa emäntää,ulkonäkö tietysti on plussaa mut se tärkein seikka
on ihan varmasti noita luettelemiasi piirteitä, mutta tarkoittaako se että naisessa on luonnetta, että se kitisee, vinkuu, marisee ja valittaa?
- mies 28
Glammie kirjoitti:
on ihan varmasti noita luettelemiasi piirteitä, mutta tarkoittaako se että naisessa on luonnetta, että se kitisee, vinkuu, marisee ja valittaa?
Mulle kävisi hyvin sellainen aika tasapaksu nainen. Tai no jos on fyysisestikin sellainen mötkylä niin se on ehkä jo vähän liikaa tasapaksuutta yhdelle ihmiselle.
Mutta luonteeltaan tasapaksu kyllä kelpaa, ainakin jos 1) ei ole lahna sängyssä, 2) ei ole passiivis-aggressivisesti tasapaksu, 3) ei ole tasapaksuudesta huolimatta täysin tosikko, vähän huumoria pitää olla
- on taustalla
Se menee näin, että kiltti, velvollisuudentuntoinen, ujo poika kuvittelee jäävänsä ilman naista. Sitten hän ihastuu korviaan myöten ensimmäiseen naiseen, joka osoittaa kiinnostusta. Naisen luonteen "pikku yksityiskohdilla" ei silloin ole merkitystä. Pian parilla onkin jo lapsia. Nainen hallitsee apinan raivollaan ja kiltti mies kokee velvollisuudekseen huolehtia perheestään, vaikka mikä olisi.
Alkuperäiseen viehättymiseen voi vaikuttaa lapsellinen kuvitelma naisen tulisuudesta tai näyttämisenhalu perheelle/kavereille. Otetaan pissis tai oikutteleva kurvipimu, kun kerrankin saadaan ja lyödään vielä porukat ällikällä. Miksi mies jää epätyydyttävään suhteeseen? Syynä saattaa olla myös tarve esittää marttyyria tai haluttomuus myöntää Iso Virhe. Ja kukapa tietää, mitkä kaikki traumat ja kieroumat vaikuttavat käytökseemme. Jokin henkinen heikkous taustalla varmasti on. - jota on alistettu
ja paapottu jo kotoa lähtien ihastuu kuvailtuun naistyyppiin. Eihän se itse elämästä muuten selviäisi. On mukavaa kun akka hoitaa kaikki vaikka se siinä purnaa ja kärisee(sehän on kotoisaakin sitä paitsi).
- piilevä riski
Sellainen tohvelinainen joka on tietyllä tapaa varautunut, on enemmänkin pelottava koska voi olla että paineet on padottu sisälle odottamaan räjähtämistään.
Mieluummin sellainen rämäpää joka on osannut aina puolustaa itseään ja sanoo jos jokin vaivaa eikä jätä sitä kytemään ja räjähdä asiasta vasta vuosien viiveellä.
Näin ollen rämäpäänainen on turvallisempi valinta, silloin ainakin tietää minkä kanssa on tekemisissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse794578Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093813Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1603566Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.512030Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1281088
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381024- 57953
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27872