Löin silmälasit päähän

ja huuatan

poppia, nyt voi taas hyvällä omalla tunnolla nörtteillä ja tehä inssityötä, kun tuli koko viikonloppu remuttua ihan törkeesti. Sain pilluakin paljon, Sunnuntai aamuna oli mukava vetää pilluun.

9

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovassa vauhdissa

nähdä mihin oikeen vetäsit? Rillitkin tais olla himassa? Mut kivoja nörtteilyjä vaan sulle...

• inssityön

kanssa.

niin järkevältä ihmiseltä kun vaikutatkin, onnea!

• että pää toimii

kunnolla, vedin kolme päivää viinaa ja olin aika juntturassa. Mutta pääasia että mulla oli hauskaa ja naisilla oli hauskaa mun kanssa.

• .............

Olen yhä enemmän vakuuttunut siitä, että teknikkokoulutus pitäisi palauttaa takaisin ja insinööri (AMK)-koulutukseen otetaan liikaa ihmisiä sisään. Te pilaatte tekemisillänne tekniikan alan opiskelijoiden maineen. Myös diplomi-insinöörit kärsivät hölmöjen insinöörien tekemisistä, vaikka kyseessä on eri tutkinto.

• se menee niin

että "akateemisuus pilaa ihmisen". Ei ole itselläni aikmustakaan olla joku prikulleen käyttäytyvä smokkimies. Että ihan vapaasti hillun baarissa ja isken vaikka 18-vuotiaita naisia jos haluan. Ehkä muutaman vuoden päästä muuttuu malli, mutta ei tosiaan vielä nyt 24-vuotiaana.

Sekin on ihmeellistä, että edes autoa ei saisi itse korjata, saatikka tuunata jos on insinööri. Ei sovi minulle sellainen smokkimiehen käyttäytymismalli vaikka koulussa olen hyvä ollutkin.

• haista jo vittu
        se menee niin kirjoitti:

että "akateemisuus pilaa ihmisen". Ei ole itselläni aikmustakaan olla joku prikulleen käyttäytyvä smokkimies. Että ihan vapaasti hillun baarissa ja isken vaikka 18-vuotiaita naisia jos haluan. Ehkä muutaman vuoden päästä muuttuu malli, mutta ei tosiaan vielä nyt 24-vuotiaana.

Sekin on ihmeellistä, että edes autoa ei saisi itse korjata, saatikka tuunata jos on insinööri. Ei sovi minulle sellainen smokkimiehen käyttäytymismalli vaikka koulussa olen hyvä ollutkin.

miten se pilaa ihmisen et käy sen parikyt tuntii viikos yliopistol ja tenttiinlukemiset päälle?

yliopisto loppupeleis sen kummempaa ku normikoulukaa, tai oikeestaan vapaa-aikaa viel enemmän.

kyl sitä akateemisenaki kerkee ryypätä ja rellestää. unoha luokkajako pelle suomes koulutus on ilmasta.

• joita se ei pilaa
        haista jo vittu kirjoitti:

miten se pilaa ihmisen et käy sen parikyt tuntii viikos yliopistol ja tenttiinlukemiset päälle?

yliopisto loppupeleis sen kummempaa ku normikoulukaa, tai oikeestaan vapaa-aikaa viel enemmän.

kyl sitä akateemisenaki kerkee ryypätä ja rellestää. unoha luokkajako pelle suomes koulutus on ilmasta.

Mulla on kavereita yliopistolta ja he osaavat kyllä rellestää. Mutta kun puhutaan yleensä että pitäs olla niin lässynlässyn tyyppiä. Taidatpa itse olla sellainen vaikka normihommaa teetkin. Ketään ei voi alkaa laittaan mihinkään muottiin koulutuksen perusteella, joillakin se on vain tapana, sullakin. Että haistappa perse sitten!

• että osaat
        joita se ei pilaa kirjoitti:

Mulla on kavereita yliopistolta ja he osaavat kyllä rellestää. Mutta kun puhutaan yleensä että pitäs olla niin lässynlässyn tyyppiä. Taidatpa itse olla sellainen vaikka normihommaa teetkin. Ketään ei voi alkaa laittaan mihinkään muottiin koulutuksen perusteella, joillakin se on vain tapana, sullakin. Että haistappa perse sitten!

vittuilla takaisin samoilla asioilla joita sulle on sanottu.
        pelkkä "ite oot" ois riittäny toditamaan miten köyhä oot.

• ei sun tarvi
        että osaat kirjoitti:

vittuilla takaisin samoilla asioilla joita sulle on sanottu.
        pelkkä "ite oot" ois riittäny toditamaan miten köyhä oot.

mulle kertoa insinööreistä ja taviksista, kun et itse tiedä mitään niistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4058
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe