1)mies, joka ei ole mennyt siitä, missä aita on matalin (ammatilla ei välttämättä siis väliä, kunhan on tyytyväinen mitä tekee), intohimoinen
2)ei hae peroksidiblondia, joka käy 3-4 kertaa viikossa solariumissa
3)kaunis kymy, ehkä hieman ujo, ei gigolo, komea ihan luontaisella vetovoimallaan eikä tarvitse bodata, silmälasit ok
4)ei vedä viinaa viikonloppuisin vaan nauttii kahdenkeskeisistä illoista hyvän ruoan ääressä, ei pakko osata laittaa ruokaa, mutta auttamisen halu siinä pitää olla
5)ei tunne ylemmyyden tarvetta, että on pakko tienata paremmin kuin nainen, jos hän on se hyvätuloisempi, eikä OIKEASTI seurustele naisen kanssa rahojen takia
6)yllätys tai pari vuodessa (hyvä illallinen, konserttikäynti jne..)
7)maanläheinen, ei ryntää avioliittoon vuoden ensihuuman jälkeen vaan seurustelua takana mieluusti 3-4v. ja lapset vasta koulutuksen jälkeen, kun talous hyvin koossa
8)maks.5 seksikumppania, luotettava, jaksaa seurustella 3-6kk ennen seksiä
9)tietää Suomen itsenäisyyspäivän, eikä tietokone tai tv mene minun edelle =)
10)auttaa myös kotitöissä,(N:60%,M:40%)
HALUAISIN TIEÄÄ, ONKO NIITÄ HYVIÄ MIEHIÄ OLLENKAAN VAI PITÄÄKÖ TYYTYÄ NÄIHIN YLEENSÄ KOHTAAMIINI SUOMALAISJUOPPOIHIN JA ELÄÄ TÄSSÄ "EI PUHU, MUTTA JUO" SUHTEESSA? TIPUTTAKAA MUT PLIIS TÄSTÄ PILVILINNASTA ALAS, ETTÄ EN TUHLAA KOKO ELÄMÄÄNI UNELMIEN PRINSSINI ODOTTELUUN!!!
itse olen hyvin perinteinen "kiltti tyttö", en värjää, mutta pidän hyvää huolta ulkonäöstäni, pituus 176cm/56kg, tummanruskeat pitkät hiukset, kellolasi vartalolla (olen kuullut näin muilta miehiltä, siis niiltä PASKOILTA, jotka eivät näe minussa muuta kuin ulkonäön, seksiä vongataan heti ekan tapaamisen jälkeen) koulutettu tai no opiskelen, mutta hyvin akateemisessa yliopistoalalla, eläinrakas, viinien ystävä, mutta juonti loppuu heti kolmen lasin jälkeen,
olen hieman ujo, mutta kun tapailua on takana enemmän olen vapautunut,
turha unelma?
29
2460
Vastaukset
- lisäys!!!
osaa kosia unohtamattomasti!
- ja ja
savuton!!!!
En usko että on kovinkaan vaikea löytää tälläistä kaveria, itse omaan ehkä noista 10:stä kohdasta 6-7 tms. joten eiköhän helpolla löydy se kympinkin kaveri. :)
Veikkaisin tuon 8 kohdan tuottavan suurimman vaikeuden.
Muut kohdat ei ole mitenkään mahdottomia.- Miksi?
Ihan mielenkiinnosta kyselen? en arvostele, jokainen tyylillään... :)
Mutta miksi ei saa olla enempää kuin 5 seksikumppania? siis minkä ikäinen olet? itse siis olen nainen 26. En siis todellakaan arvosta jos jokaiselle jakelee tavaraan (mies tai nainen) mutta kyllä pitäisin sitä vähän kummallisena asiana jos minun ikäiselläni olisi ollut vain 5 kumppania...
Ja miksi pitäisi seurustella 3-6kk ennen seksiä? eikö nyt riitä että odottaa sen verran että tuntee ja luottaa toiseen, eikä siihen nyt montaa kuukautta mene jos se oikealta tuntuu :)- "ei tuomitsevalle"
ikä 23v. ei seksikumppaneita siksi että tietää että ei jaa ihan kenelle tahansa, tajuut varmasti, seurustelun aika kyseinen koska en halua perustaa suhdettani vaan seksiin! tietenkin sekin tärkeää, mutta haluan että suhde terve henkisellä tasollakin, voidaan puhua ja en ole vaan se seksilelu
- rand.om
Liikaa kaikkia vaatimuksia sulla, tiputa pari poies. 4. ja 6. kohdan jos hylkäisit, niin allekirjoittanut läpäisisi tiukan seulan, mutta uskosin et meikäläiset on harvassa. Jos kaikki kohdat haluat jonkun läpäsevän, niin millanen mies sellanen on?
- näitä
Hymyni kauneudesta en osaa sanoa, muuten kaikki vaatimuksesi osvuta kohdalleen. En ole ainutkertaisen erityislaatuinen: kyllä meitä löytyy sinullekin, kunhan jaksat etsiä.
- SuomalainenMies27-
Pilvilinnoissa todella elät. Et taida ihan täysin ymmärtää omia vaatimuksiasi. Kaikilla meillä on jokin heikko puoli ja tuollaista miestä tuskin on olemassakaan. Melko lähellä tuollainen voi löytyä, mutta vaatimustasosi tietäen löytäisit jotain muuta huomattavaa parannettavaa mitä et tuossa maininnut.
Totuus on se, että vaikka löytäisitkin miehen jolla kaikki nuo ominaisuudet niin luultavasti mies ei kelpuuttaisi sinua kaikkine virheinesi, joita myös sinulta löytyy. Onnea etsintään vaan! - tekstistäni itseni
Heh, kiva, että joku etsii vaihteeksi jotain muuta kuin pitkää, tummaa ja komeaa. Tunnistin itseni joka kohdasta, paitsi tietysti tuo "komea" on katsojan silmässä. ;)
Eli ei ole turha unelma, kyllä näitäkin löytyy. Kohdat 3(varauksella, en tiedä, olenko komea? luultavasti en...mutta ujo olen ja on silmälasit.),4(en käytä alkoholia ollenkaan),5,7,8(ei ole ollut ainuttakaan seksikumppania),9,10.
Ne kohdat, jotka eivät päde:
1 on epäselvä, vaaditko sinä mieheltä jotain koulutusta, koska itsellä ei ole mitään
2. ei päde minuun.
6. on vierasta, en harrasta illallisia enkä konserttikäyntejä, se idea siihen pitäisi tulla siis naiselta.- muttei pahat vaatimukset
1) voisi kait sanoa että olen mennyt siitä missä aita on matalin kun jämähdin töihin kesätyöpaikkaani, ammattiin missä ei tarvita muodollista koulutusta. tykkään kyllä työstäni. lukiotodistus sentään on.
2) ai mutta kun just ne blondit on niin sööttejä :D
En tokia halua pinnallista naista mutta mielestäni blondeus tuo mieleen juuri kiltteyden ja viattomuuden mikä viehättää minua.
Tietokoneen kanssa tulee kyllä vietettyä paljon aikaa enkä mikään courmee-kokkikaan ole mutta muuten varmaan onnistuisi noiden vaatimusten läpäisy.
Rikas en ole enkä varmaan tule koskaan olemaan. Olen kerännyt enemmänkin henkistä kuin maallista pääomaa.
Eli olen ujohko, rauhallinen, liikunnallinen, fiksu sinkku. Tosin varmaan liian vanha sinulle kun ikä lähentelee jo neljääkymmentä. - Pasi
kuvailemallesi miehelle on niin suuri kysyntää ettei hän jää odottamaan puolta vuotta mahdollista seksiä. Sehän tarkoittaa ettei sitä tule koskaa herumaan edes kerran viikossa. Opi itse nauttimaan seksistä niin kuvailemasi miehiä on jonoksi asti.
- sinne
"päin" kyllä..osahan tietysti vähän vaikea arvioida(maku,yms asioita).Mutta varmaan tuo ikä (32v)tyrmää tämän fantasian.Että tahtoo tuo "kiire" tulla jo väkisellä.
- sittinginacloud
No mielestäni en itsekään kovin kaukana noista kriteereistä ole (kaunis hymy ja komeus on katsojan silmässä), että ei unelmasi ihan mahdoton ole....
- Ujo ja hiljainen
Listasin tähän omat kohdat osaltani.
1) Harrastuksesta tuli työ, eli en parempaa voi toivoakaan.
2)Ei kiinnosta barbiet.
3)kaino hymy löytyy, laseja ei.
4)en jaksa roikkua baareissa, ruoanlaitto on yksi harrastus eli luonnistuu
5)Aivan sama paljonko nainen tienaa.
6)yllärit onnistuu enemmänkin kuin pari kertaa vuodessa.
7)Näihin ei aina voi vaikuttaa. Mutta ajatuksena on sama suunta
8)Sama homma kun edellisessä, ei se pitäisi olla kriteeri monta kumppania on ollut. On ennenkin seurusteltu pitkään ennen seksiä, jos toista arvostaa ja sitä ettei halua heti hypätä sänkyyn niin ei pitäisi olla ongelma 3-6 kk.
9)Luen paljon ja en hirveästi telkkaria katso, tietokonekone pysyy kiinni niin paljon kuin mahdollista.
10)50/50 on parempi.
Kyllä sä tyttö löydät prinssisi vielä! - StippaS
1)mies, joka ei ole mennyt siitä, missä aita on matalin (ammatilla ei välttämättä siis väliä, kunhan on tyytyväinen mitä tekee), intohimoinen
- Kyllä näitäkin miehiä löytyy, joilla oikeat periaatteet ovat verissä, älä luovu toivosta!
- Käsittääkseni tämmöiset vosut ovat ikävä kyllä vain yhtä asiaa varten.. Jos nyt tarkoitat sellaista aivotonta ynnä kanamaista tapausta.
3)kaunis kymy, ehkä hieman ujo, ei gigolo, komea ihan luontaisella vetovoimallaan eikä tarvitse bodata, silmälasit ok
- Miehetkin osaavat pelata, otetaas se huomioon. Tarkkana siis milloin hymy on aitoa ja milloin veistellään pikkupöksyjen kuvat silmissä kiiltäen :D
4)ei vedä viinaa viikonloppuisin vaan nauttii kahdenkeskeisistä illoista hyvän ruoan ääressä, ei pakko osata laittaa ruokaa, mutta auttamisen halu siinä pitää olla
- Tämä on kyllä katoava luonnonvara pitää myöntää :D
5)ei tunne ylemmyyden tarvetta, että on pakko tienata paremmin kuin nainen, jos hän on se hyvätuloisempi, eikä OIKEASTI seurustele naisen kanssa rahojen takia
- Rahalle turhan paljon painoarvoa laittavat ihmiset ovat sanalla sanoen rasittavia. Siis tottahan toki pärjätä pitää ja esim. töissä tehdä tulosta vaan että noin hlökohtaisella tasolla..
- Voih kyllä, katoava luonnonvara.
7)maanläheinen, ei ryntää avioliittoon vuoden ensihuuman jälkeen vaan seurustelua takana mieluusti 3-4v. ja lapset vasta koulutuksen jälkeen, kun talous hyvin koossa
- Hmm. Mieluummin sellainen tyyppi kenellä on järki päässä ja asiat hanskassa eikä turhan paljon rajaa asioita. Siis että pitää olla nyt näin ja näin ja siten ja täten, että voi tehdä jotakin. Asia kerrallansa :)
- Ääks *järkyttyymeneeshokkiin* PUOLI VUOTTA ILMAN SEKSIÄ!? Iik ilmeisesti jotakin akateemista ajattelutapaa..? Eh?
- Jep. Kuuluu vaadittavaan yleissivistykseen..
- Jees ja ehkä jopa N 70% M 30% kunhan edes jotakin väsää :D
"opiskelen, mutta hyvin akateemisessa yliopistoalalla" -> Kappas alan oppia tunnistamaan tämän ihmistyypin!!! ;D *velmuilee* - vielä teille "hunkseil...
mikä se teidän maaginen luku oikein on?
kaikki järkyttyy viidestä seksikumppanista, että kiinnostaisi kovin
ja niin vielä... minkäs ikäisinä nää teidän kaadot oikein alkoi?
utelias "cindy" - -Mies27v-
Minä olen mennyt siitä mistä aita on matalin, jos tuollaista nimitystä haluaa käyttää. Silti olen ammattiini tyytyväinen ja tyytyväinen siihen mitä teen.
No eipä tulisi mieleenkään. Kanamaiset naiset eivät vetoa. Aika harvaan mieheen tuollainen sen enempää vetoaa loppupeleissä.
Hymystä en itse pidä, vaikka on sitä joskus kehuttu. En ujo, en gigolo :D. Komeudesta en tiedä, mutta ulkonäköä löytyy omaan makuun ihan riittävästi. Bodaan, mutta se ei juuri missään näy, eli tuohonkin kategoriaan mahduin.;) Silmälasitkin olis, mut en käytä!
En vedä viina. Pari kertaa vuodessa kevyempää settiä hauskanpidon merkeissä. Ruoka kelpaa kunhan on hyvää ja vähän laitankin, mut ei lempipuuhia.
Ihan sama tienaako nainen enemmän vai vähemmän. Miten se voisi vaikuttaa mihinkään? En ole koskaan ymmärtänyt sellaista ajatusmaailmaa.
Tämä on heikko kohta. En pidä ajatuksesta, että täytyisi järjestää yllätyksiä.
Kuvaa hyvin minua.
En taida mahtua tuohon kategoriaan. Melko kummallinen vaatimus, sillä olen ollut todella pidättyväinen seksin suhteen ja silti kumppaneita vähän enemmän. En ole laskenut, mutta jotain 10-12 pintaan varmaan ja pidän sitä keskivertona, ehkä jopa vähän allekin. 3-6kk ei seksiä? En ymmärrä tätäkään. Eikö olisi vaan parempi, että sitä harrastetaan kun molemmat haluavat ja ovat valmiita?
Miksi? Onko tuon tietäminen sinulle henkilökohtaisesti jotenkin erityisen tärkeää? Saako muuten olla täysin tietämätön idiootti jos vain tietää vastauksen tuohon? tv ja tietokone ei koskaan mene rakastaman ihmisen edelle, mutta se ei tarkoita, ettenkö silti niitä käyttäisi/katselisi paljonkin, joten sinun ajatusmaailmassa varmaan sitten menisi edellesi.
Ymmärrän hyvin tuon, mutta olen noissa hommissa laiska.
Ei tullut meistä pari tällä kertaa! ;) - näin.
"1)mies, joka ei ole mennyt siitä, missä aita on matalin (ammatilla ei välttämättä siis väliä, kunhan on tyytyväinen mitä tekee), intohimoinen"
Tietenkin mennään siellä mitä halutaan. Vielä kun pääsisi korkeammalle.
"2)ei hae peroksidiblondia, joka käy 3-4 kertaa viikossa solariumissa "
Kiinostuuko joku oikeasti tuollaisista seurustelumielessä?
"3)kaunis kymy, ehkä hieman ujo, ei gigolo, komea ihan luontaisella vetovoimallaan eikä tarvitse bodata, silmälasit ok "
Hymystä en tiedä, hieman ujo ainakin. Kaukana gigolosta, ilmeisesti komea ja pidän laseja mut mahd. vähän.
"4)ei vedä viinaa viikonloppuisin vaan nauttii kahdenkeskeisistä illoista hyvän ruoan ääressä, ei pakko osata laittaa ruokaa, mutta auttamisen halu siinä pitää olla "
Välillä tulee kyllä biletettyä ja baarissa on hauskaa tanssilattialla. Tosin en luonnehdi omaa juomistani melkein koskaan ryyppäykseksi. Ruokaa olisi hyvä opetella tekemään.
"5)ei tunne ylemmyyden tarvetta, että on pakko tienata paremmin kuin nainen, jos hän on se hyvätuloisempi, eikä OIKEASTI seurustele naisen kanssa rahojen takia"
Enpä hirveästi välitä raha-asioista. Tosin ajatus siitä että jompi kumpi on selkeästi rikkaampi ja melkein elättää toista hieman pelottaa.
"6)yllätys tai pari vuodessa (hyvä illallinen, konserttikäynti jne..)"
Näitä voisi ehkä järjestyä, mutta en väkisin rupea vääntämään.
"7)maanläheinen, ei ryntää avioliittoon vuoden ensihuuman jälkeen vaan seurustelua takana mieluusti 3-4v. ja lapset vasta koulutuksen jälkeen, kun talous hyvin koossa "
Tämähän on itsestäänselvää.
"8)maks.5 seksikumppania, luotettava, jaksaa seurustella 3-6kk ennen seksiä "
Ei ole lähelläkään viittä seksikumppania, mutta tuo 3-6kk seurustelu ennen seksiä kuulostaa oudolta. Ihan kuin seksi olisi niin tärkeä juttu parisuhteessa että sitä pitää vältellä noinkin kauan.
"9)tietää Suomen itsenäisyyspäivän, eikä tietokone tai tv mene minun edelle =)"
Tuskin ne edelle menee, mutta välillä pitää niitäkin vilkuilla.
"10)auttaa myös kotitöissä,(N:60%,M:40%)"
Eiköhän onnistu, en tosin ole asunut ikinä kumppanin kanssa. - ei ihannemies
1. pätee jossain määrin
2. pätee
3. juu
4. ei päde: viinaa menee vaikka nautin 2-keskesistä illoista hyvän ruoan ääressä. tykkään ruoanlaitosta
5. pätee
6. no jos 1-2/vuos oikeesti riittää ni pätee :D
7. tod!
8. alle 5 ok! 3-6kk ööö? jaksasitko ite niin pitkään :D
9. tiedän its.päivän. (mitä vitun väliä sillä on??). tietokone/tv menee helpostikin sillointällöin naisen edelle. mikä huomiofriikki oikeen oot?
10. kyl, mut riippuu tietysti miten paljon täytyy tehdä tuon 40% eteen. - *ymmyrkäinen*
kellolasi vartalolla jossain kohtaa, niinku tatuoituna vai mitä helv???
Ja mikä on kellolasi?!
Vai TIIMALASIVARTALO ?- sanat meni sekasin
mut joo siis se jälkimmäinen =) heh he!
- lukuun ottamatta kuin
Itse olisin kirjoittanut. Olen nainen ... siisti.
- säälittävä
tapaus, ei voi muuta sanoa. Tajuatko yhtään että haet jotain naivia tapausta, en usko että koskaan löydät tuommoista miestä. Kaikki eivät ole niitä " juoppoja " aika typerää yleistää kaikkia varsinkin kun tuo ei pidä paikkaansa? Uskon että sinun kannattaisi polttaa rintaliivisi ja kääntyä lesboksi, ei millään pahalla. Lisäksi olet anorektikon mitoissa..
- vai lukutaidoton??
"Tajuatko yhtään että haet jotain naivia tapausta, en usko että koskaan..." Miten naisen vaatimukset tekevät miehestä naivin? Vittu että välillä hävettää olla mies.
- joku mies
Noita miehiä löytyy vaikka kuinka, suppeassa kaveripiirissänikin on useita vapaana ja vielä samanikäisiä. (No okei, 1-2 kohdasta joutuisit aavistuksen tinkimään.) Eri asia on, olisiko kukaan heistä sinusta kiinnostunut. Deittaat siis sinua lähestyviä idioottimiehiä, etkä saa hankittua kontaktia hyviin miehiin (ts. et edes yritä). Tämä kertoo sinusta jo paljon enemmän kuin nuo sinänsä järkevät "viralliset hakukriteerisi".
- ggg_guu
Mielestäni lista on melko ok poislukien 6 ja 8.
6: On varmasti kivaa tulla yllätetyksi, mutta miehen todellista tykkäämistä ei todellakaan todista osallistuminen prinsessaleikkiin. Yllätykset ovat varmasti kivoja mutta niiden odottaminen saati vaatiminen on varmaankin miesten enemmistön mielestä painostavaa, lapsellista herttasarjateiniprinsessahommaa ja ärsyttävää tytön häilyvän prinsessaitsetunnon pönkitystä
8: Seksikumppaneiden määrän sijasta kannattaa ehkä miettiä muita kriteereitä luotettavuudelle. Menneisyydessä aktiivinen ei tarkoita että on epäluotettava eikä toisinpäin. 3-6 kk menee ehkä hyvinkin läpi kun kerrot omasta taustastasi ja preferensseistäsi, muuten herättänee ihmetystä. Jos miestä ei ole aiemmin kiinnostanut naiset, hän tuskin täyttää sinunkaan odotuksiasi pitkällä tähtäimellä. Nyt voi näyttää toiselta, mutta näkemykset kehittyvät. - tp34534
1) Elämän tapa yrittäjä omassa pikkupojan unelmassaan :)
2) Samankaltainen luonne ja henkinen kontakti tärkeimmät
3) Hymyilen, ehkä ujo, en todellakaan mikään gigolo, ei silmälaseja mutta harrastan kyllä urheilua 3-5 kertaa viikossa
4) Mielummin näin kun baarissa, ruokaa en osaa laittaa mutta jeesaan kyllä jos ei mestarilta hermot mene :)
5) Olen ihan normaali ihminen, enkä todellakaan kenenkään yläpuolella.
6) Mikäli näitä arvostaa, eikä niitä vaatimalla vaadi niin voi olla vaikea pitää lukumäärä noin pienessä.
7) Turha toivo edes saada mua yhtään mihinkään vuoden tutustumisella.
8) Epäluotettavuudella rikkoisin oman itsetuntoni. kumppaneiden määrä menee läpi, tuo 3-6kk olisi varmaankin ehtoni omalta puoleltani.
9) Voiko joku olla tietämättä?, kohtelen läheistä niinkuin hän minua.
10) Toki, jeesaan myös kaikessa muussa mikäli sitä ei vaadita vaan saan tehdä sen omasta tahdostani.
Puhun mielelläni ja sitäkin enemmän kuuntelen. - Turkulainen_Mies
Muutama kohta ehkä vähän naftisti, mutta kyllä minä tuon läpäisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1264600Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa693294"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1043164Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma392611Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.282312- 1071563
- 491116
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3371098- 49852
Mitä luulet mies
Olisko tämä mun mustasukkaisuus iso ongelma meidän suhteessa? Tiedän, että se ei ole hyvä asia, mutta tykkään susta niin55681