Mun pitäis laihduttaa 20 kg kahdessa kuukaudessa. Luulen että ei mahdoton jos otan itseäni niskasta kiinni. Mutta mun ongelma et kun olen työtön niin elämäni täyttää siideri ja olut. Tänäänkin olen juonut jo 7 siiderii(0,50l/tlk). Syönyt yhen salaatin. Voisiko se riittää kulutukseksi päivässä jos en muuta syö enkä juo. Liikkunut olen hieman. Vatsa oireilee pienellä oikean puoleisella ylävatsa kivulla varsinkin liikkeellä ollessa, en uskalla mennä sen takia lenkille.Loppupäivä menee pepsi-maxilla. Mut elämä on jotenkin tylsää,mies töissä ja lapset koulussa ja mä yksin mut paino pitäis saada äkkii pois mikä ahistaa ja tiedän että kun olen pari päivää juomatta niin pääsen asiaan ja voin olla juomatta. Mut kun vatsaan alkaa sattuu lenkin jälkeen ja välillä niskatkin jumittuu.Oisko kellään vinkkejä että pääsen alkuun koska en tunne itseäni dokuksi silleen vaan liian herkäksi kaikelle.Tätä jatkunut varmaan pari vuotta. Mieskin varmaan kohta saa tarpeekseen mun touhuista.
tosi vinkkejä
6
486
Vastaukset
- Laihduttaja
Kuulin juuri varusmiehestä, joka varusmiesaikanaan pudotti 35 kg. Hän painoi väkeen mennessään 120 kg ja nyt painaa 85kg. Liikakilot olivat pudonneet pääosin alokasaikana, joka kestää nykysiin tuon 2kk.
Itse olen laihduttanut nyt 7vk ja pudottanut 13 kg. Olen vanha ihminen. Nuoret laihtuvat nopeammin kuin vanhat.
Älä juo ollenkaan alkoholijuomia, koska saat niistä ylimääräisiä kaloreja, juo vain jäävettä. Minä olen tänään syönyt kaksi palaa ruisleiipää, kaksi tomaatia ja yhden appelsiinin. Aion vielä syödä vähän tonnikalaa ja pienen salaatin. Nyt lähden lenkille.Itse olen kanssa sitä mieltä, että alkoholijuomat vähemmälle. Se edes auttaa jo yhden askeleen. Syömistenkin pitäisi olla monipuolista ja säännöllistä. Liikkuminen kannattaa aloittaa pikku hiljaa ja vähitellen lisätä panoksia. Alkuun kipuilu on melko yleistä. Itsellänikin oli alkuun kauheita niska/hartia/päänsärkyjä.
Itse aloitin laihduttamisen tammikuussa ja tähän mennnessä saldo on vain 4kg.
Tavoitteesi ei toki ole mahdoton ja hyvä jos sinulla on päämäärä jota tavoittelet. Tsemppiä ja menestystä! :)- Lortustelija
Vähälläpä tulet toimeen. O__O
- sun vaihtaa
noi siiderit ja oluet,kirkkaisiin viinoihin.
Jatka juomista vielä vähän aikaan, niin maksa sanoo poks ja saat haimatulehduksen jos ei jo ole , kun maha kipee ylhäältä oikealta.
Sit kun ukko jättää ja pääset oikeisiin puliporukoihin niin varmaan paino tippuu.
Kuitenkin musta tuntuu et tämä on vain provo.
jos ei ole niin HAE APUA! - ei tervettä
Siis ensinnäkin olen sitä mieltä, että jos et pysty oleman päivittäin juomatta alkoholia, olet alkoholisti. Ns. oikeaa määrettä en alkoholistille osaa sanoa mutta järkikin sen sanoo, ettei alkoholia kannata käyttää jokapäivä ainakaan tuollaisia määriä... niissä on ihan hemmetisti turhia kaloreita, lisäksi a-juomat turvottaa ja pöhöttää ja ties mitä kaikkea... Vatsa ja maksa eivät tykkää, eikä kyllä muukaan elimistö.
Jätä a-juomat ja turhat pepsimaksit pois ja juo vettä!!
Toisekseen, -20kg voi lähteä helpostikin, jos alkupaino on todella suuri, tosin nopeasta laihdutuksestahan on tiedossa, että se tulee äkkiä takaisin, jopa korkojen kera ja on vieläpä epäterveellistä! Oletk oikeasti niin tietämätön, että et käsitä mitä tuollainen tyyli tekee terveydellesi? Epäilen että tämä on provo...
Kuitenkin, vinkit sulle:
- mieti alkoholin käyttöäsi, on aika harjoittaa hieman ja vähän enemmänkin itsetutkiskelua!!
- säännöllinen ruokailu, syö aamupala!!! ja muutenkin säännöllisin väliajoin, myös lastesi takia, millaisen kuvan annat heille elämäntavoillasi? ja ennenkaikkea, mitä syötät heille??
- laihdut ruokavaliolla, et liikunalla, ja varsinkin jos liikunta tuntuu noin hankalalta kannattaa sinun senkin takia ja muutenkin keskittyä terveellisimpiin elämäntapoihin, mieti lapsiasi jos et itseäsi, noilla elämäntavoilla kuolet ennenaikojasi !!
Ja miksi hemmetissä sinulla on aikaa muka vain 2kk?? Mieti rehellisesti itseksesi, mitkä ovat reaaliteetit ja omat voimavarasi? Keskarituoppi on 200 kCal eli kevyttä työtä tekevä nainen tulee toimeen kymmenellä tuopilla päivä.
Hommaa antabus-kuuri jollet muuten voi olla ilman. Yleensä painon lasku on enemmänkin 1 kg per viikko kun 2,5 kg.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770