lahdesta kitar.ja laulaja myös

keväälläkeikka

Moi!

eli soolokitaristia, etitään bändiin , jossa on kohta 12 vuotiaita tyttöjä, ei mitää kauheen tyttömäisiä ((x kokemusta on, ja musiikkiluokilla ollaan kaikki. etitään siis 11-14 vuotiaita laulajia ja soolo kitaristeja LAHDESTA!!!

6

355

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • an cafe-fani

hitsi! oon tampereelta en lahest =( oisin ollu kelpo laulaja joka soittais kitaraa :) mutta kun olen tampereelta ....

• sdasfadefaf

Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?

• ancafe-fani
        sdasfadefaf kirjoitti:

Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?

Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?

• Lis____d
        ancafe-fani kirjoitti:

Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?

Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779

• sdsadfasdfsdafsdfgfhjk
        ancafe-fani kirjoitti:

Ja vielä etä jos voisit soittaa soolokitaraa, ja laulaa. löytyykö oma kitara , ja vahvistin ja onko varaa hankkia sellasta ? (: ja tiiätkö ketää hyvää rumpalii.

• minä vaa
        Lis____d kirjoitti:

Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779

Monta teitä on?? Ja voisin laulaa tai soittaa kitaraa mut mulla on vaa akustinen kitara MUTTA matkat on ongelma!asun tampereella ja te lahes... :SJa mä oon n.150cm pitkä ruskee lyhyt hiuksinen öö... en oo mikää läski :D (ainakaan omastamielestäni)Ja mun pukeutumis tyyli on aika omalaatunen mutta joo... En keksi enempää...(:Muuta??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      349
      1352
    2. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      66
      788
    3. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      773
    4. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      38
      745
    5. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      741
    6. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      688
    7. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      62
      657
    8. 47
      644
    9. Mitä töitä kaivattusi on tehnyt?

😅
      Ikävä
      57
      638
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?