Moi!
eli soolokitaristia, etitään bändiin , jossa on kohta 12 vuotiaita tyttöjä, ei mitää kauheen tyttömäisiä ((x kokemusta on, ja musiikkiluokilla ollaan kaikki. etitään siis 11-14 vuotiaita laulajia ja soolo kitaristeja LAHDESTA!!!
lahdesta kitar.ja laulaja myös
6
282
Vastaukset
- an cafe-fani
hitsi! oon tampereelta en lahest =( oisin ollu kelpo laulaja joka soittais kitaraa :) mutta kun olen tampereelta ....
- sdasfadefaf
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
- ancafe-fani
sdasfadefaf kirjoitti:
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
- Lis____d
ancafe-fani kirjoitti:
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
- sdsadfasdfsdafsdfgfhjk
ancafe-fani kirjoitti:
Ja vielä etä jos voisit soittaa soolokitaraa, ja laulaa. löytyykö oma kitara , ja vahvistin ja onko varaa hankkia sellasta ? (: ja tiiätkö ketää hyvää rumpalii.
- minä vaa
Lis____d kirjoitti:
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
Monta teitä on?? Ja voisin laulaa tai soittaa kitaraa mut mulla on vaa akustinen kitara MUTTA matkat on ongelma!asun tampereella ja te lahes... :SJa mä oon n.150cm pitkä ruskee lyhyt hiuksinen öö... en oo mikää läski :D (ainakaan omastamielestäni)Ja mun pukeutumis tyyli on aika omalaatunen mutta joo... En keksi enempää...(:Muuta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123940MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar802049Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214908Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3818