Moi!
eli soolokitaristia, etitään bändiin , jossa on kohta 12 vuotiaita tyttöjä, ei mitää kauheen tyttömäisiä ((x kokemusta on, ja musiikkiluokilla ollaan kaikki. etitään siis 11-14 vuotiaita laulajia ja soolo kitaristeja LAHDESTA!!!
lahdesta kitar.ja laulaja myös
6
355
Vastaukset 6
- an cafe-fani
hitsi! oon tampereelta en lahest =( oisin ollu kelpo laulaja joka soittais kitaraa :) mutta kun olen tampereelta ....
- sdasfadefaf
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
- ancafe-fani
sdasfadefaf kirjoitti:
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
- Lis____d
ancafe-fani kirjoitti:
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
- sdsadfasdfsdafsdfgfhjk
ancafe-fani kirjoitti:
Ja vielä etä jos voisit soittaa soolokitaraa, ja laulaa. löytyykö oma kitara , ja vahvistin ja onko varaa hankkia sellasta ? (: ja tiiätkö ketää hyvää rumpalii.
- minä vaa
Lis____d kirjoitti:
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
Monta teitä on?? Ja voisin laulaa tai soittaa kitaraa mut mulla on vaa akustinen kitara MUTTA matkat on ongelma!asun tampereella ja te lahes... :SJa mä oon n.150cm pitkä ruskee lyhyt hiuksinen öö... en oo mikää läski :D (ainakaan omastamielestäni)Ja mun pukeutumis tyyli on aika omalaatunen mutta joo... En keksi enempää...(:Muuta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34913522 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk66788- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä171741Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma27688Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62657- 47644
- 57638
- 57620