Moi!
eli soolokitaristia, etitään bändiin , jossa on kohta 12 vuotiaita tyttöjä, ei mitää kauheen tyttömäisiä ((x kokemusta on, ja musiikkiluokilla ollaan kaikki. etitään siis 11-14 vuotiaita laulajia ja soolo kitaristeja LAHDESTA!!!
lahdesta kitar.ja laulaja myös
6
344
Vastaukset
- an cafe-fani
hitsi! oon tampereelta en lahest =( oisin ollu kelpo laulaja joka soittais kitaraa :) mutta kun olen tampereelta ....
- sdasfadefaf
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
- ancafe-fani
sdasfadefaf kirjoitti:
Saat mun puolesta tulla bändiin ! (; tyttö vai poika ja minkä ikänen oot?
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
- Lis____d
ancafe-fani kirjoitti:
Oon tyttö ja 12w(koht) (siis elokuussa)mut missä me harjoteltais ja muuta tietoo?
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
- sdsadfasdfsdafsdfgfhjk
ancafe-fani kirjoitti:
Ja vielä etä jos voisit soittaa soolokitaraa, ja laulaa. löytyykö oma kitara , ja vahvistin ja onko varaa hankkia sellasta ? (: ja tiiätkö ketää hyvää rumpalii.
- minä vaa
Lis____d kirjoitti:
Moi! eli me harjoteltais lahdessa osoite : kolkankatu 10 15140 lahti. ja me ollaan kans synnytty elokussa :D . Ja meijän bändist just eros laulaja, joten jos voisit laulaa?? 8). ja sit päästää lämppäämään , eli soittaan yhen aika kuuluisan bändin joittenkin keikkojen alkuun. EHKÄ. suuri EHKÄ. ja sit kerro vähän sun ulkonöstäs (: ja jos on jotain muuta asiaa ni voit soittaa: 0504351779
Monta teitä on?? Ja voisin laulaa tai soittaa kitaraa mut mulla on vaa akustinen kitara MUTTA matkat on ongelma!asun tampereella ja te lahes... :SJa mä oon n.150cm pitkä ruskee lyhyt hiuksinen öö... en oo mikää läski :D (ainakaan omastamielestäni)Ja mun pukeutumis tyyli on aika omalaatunen mutta joo... En keksi enempää...(:Muuta??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501070
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89847
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713