Itse olen umpihetero nainen ja en tykkää yhtään että miesystävä paljastui bi-seksuaaliks...
Ennen riitti kun "pelkäsi" vieraita naisia, nyt saa pelätä myös miehiä...
ja tuntuu että kaikki pettäjämiehet on ukkomiehiä, hyi helvetti.
Mikä jossakin transussa kiinnostaa?
Karvaiset sääret ja tumma/karkea naama?
Onko heteromiehiä enää
9
607
Vastaukset
- rand.om
Ei ole. Miehistä tulee homoja ja naisista lesboja, niin siinä vaan käy. Tämä on fakta ;)
- MiesMIes
Solmittujen avioliittojen ja syntyneiden lapsien määrästä voisi päätellä että vielä jokunen saattaa olla. Tuskin sentään jokainen ihan kulisseissa elää.
- niinkö...
Netissä ei tarvitse kauaa haahuilla kun törmää tähän et ukkomies etsii miesseuraa ilmiöön.
Ja salaa, minusta ns. pettämisessä ei ole mitään pahaa jos se tehdään toisen tietäen. Sopimuksella et kumpikin saa juosta minkä ennättää. Tosin itse tykkään olla vain yhden kanssa, koska kannattaa ottaa terveyskin huomioon noiden sivusuhteiden kanssa.
- Haide24
Tääl on ainakin yks. Kukas kyselee?
- .................
Jos sun ikä on 24, niin ilm olen äitisi ikäinen nainen, mutta ei mua sun ikä haittaa :-)
Tärkeintä on se et mies on todella umpihetero, koska sain tarpeekseni bistä tuon yhden kanssa. - jani21
................. kirjoitti:
Jos sun ikä on 24, niin ilm olen äitisi ikäinen nainen, mutta ei mua sun ikä haittaa :-)
Tärkeintä on se et mies on todella umpihetero, koska sain tarpeekseni bistä tuon yhden kanssa.Jep, olen 24. Ootkos yli 40?
Me kokolihaa syövät heteromiehet olemme jääneet median jalkoihin. Lesbot, homot ja kaikenlaiset shemalet täyttävät julkisen sanan niin täydellisesti että terve heterous näyttää olevan enemmänkin poikkeus kuin sääntö.
Telaketjufeministit ovat "suojelleet" kanssasisariaan meiltä makkaramahoilta ja saaneet monet terveet miehet ajelemaan sammutetuin lyhdyin. Jossain vaiheessa seksuaaliseksi ahdisteluksi saatettiin kokea se että katsoi silmiin ja hieman hymyili.
Käytä tuntosarviasi ja flirttaa rohkeasti.- .................
Tuo on totta, erilaisuus myy ja kiinnostaa.
Kukas sitten on ajanut meidät tavalliset heteronaiset tiukoille?
Telaketjusovinistitko ;-)
Tuntosarveni eivät tunnista/tiedä mitään, en luota niihin enää yhtään. ................. kirjoitti:
Tuo on totta, erilaisuus myy ja kiinnostaa.
Kukas sitten on ajanut meidät tavalliset heteronaiset tiukoille?
Telaketjusovinistitko ;-)
Tuntosarveni eivät tunnista/tiedä mitään, en luota niihin enää yhtään.En menisi suoralta kädeltä leimaamaan syylliseksi pelkkiä sovinisteja, vaikka tämäkään ääriryhmä ei ole saanut aikaan mitään positiivista mies/nainen asetelmassa. Pelkkää molemminpuolista suukopua ja halveksuntaa nämä hyväkkäät näyttävät tarjoavan.
Eväät homoksi/lesboksi kasvamiseen saadaan jo lapsuuden kodista ja mikäli kasvava nuori sattuu varttuessaan törmäämään mihin tahansa ääri-hihhuleihin, on tuloksena identiteeltään rikkinäinen aikuinen. Tämä koskee niin poliittisia kuin uskonnollisiakin liikkeitä. Miksipä ei myös seksuaalihörhöjä.
Tästä aiheesta saisi näille sivuille vaikka minkälaisen topicin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770