Olen avoin, iloinen, herkkä, 184/83, fiksu ja uskollinen.
Harrastan aika paljon urheilua ja matkustelua sekä kaikenlaista hauskaa ja kivaa kuten minigolfia kesällä ja piknikiä. Talvella voisi murtomaahiihtää ja käydä vaeltamassa thaimaassa tai argentiinassa/chilessä.
On kiva laittaa ruokaa yhdessä, saunoa yhdessä, juoda víiniä ja viettää iltaa kynttilöiden lomassa. Ansiotasoni on 40teur.
Ulkoisesti olen kaunis poikamainen. Tämä ei monesti toimi suomessa, koska mies ei saisi olla kaunis. Pitää olla tumma ja seksikkään komea. Minua ehdotetaan malliksi usein.
En kuitenkaan ole oikein mistään tuutista löytänyt naista.
Ehkä en osaa sitten iskeä naista ja pitäisi siihen sitten perehtyä. En tiedä. Lauantaina minua tultiin taas kerran iskemään baarissa. Sellanen erittäin epäviehättävä tuli kysyy jotain ja aidosti ihmettelin, et miksi mulle puhuu ja vastasin kauniisti, että ei kiitos.
Yleensä ylipainoiset ja rumat tulee iskemään. Mutta niidenhän pitää joilla ei muuten ole seuraa.
Toisaalta on paljon naisia joilla sama ongelma, että rima on korkealla ja kukaan ei ole sopiva. Taitaa olla umpikuja koko tilanne. Huonompaa ei voi ottaa ja parempaa ei tule vastaan.
EN SAA NAISTA
8
1085
Vastaukset
- tavallisennäköinenmies
et kirjoituksestasi paistaa itseriittoisuus ja ilm oot ihan tavallisen näköinen,luulet vaan itsestäsi.
Tai jos oon väärässä,mee rumennusleikkaukseen.- hyvin olla
asiat, jos tuo on pahin ongelmasi elämässä. Mitäpä, jos yrittäisit laskeutua tavallisen kuolevaisen tasolle ja kohdata ihmiset lämmöllä ja kunnioituksella eikä alentuvasti nenän vartta pitkin katsellen sinua iskemässä olevina säälittävinä deittipelin osapuolina? Ja vaikka he sinua yrittäisivätkin iskeä, olisiko tuo paljon pyydetty, jos koettaisit vastata nätisti.
Tunnenpa eräänkin miehen, joka vielä yli viiskymppisenä on sinkku, ilman lapsia (jota syvästi suree), kun kukaan ei kelpaa hänenlaiselleen alfaurokselle: ei ole tarpeeksi kaunis, seksikäs, nuori, värikäs, hyvin koulutettu jne. Niin, että lycka till vaan jatkoonkin, jota viettänet yksin, sillä kukaan ei täytä vaatimuksiasi. - kaunismies
hyvin olla kirjoitti:
asiat, jos tuo on pahin ongelmasi elämässä. Mitäpä, jos yrittäisit laskeutua tavallisen kuolevaisen tasolle ja kohdata ihmiset lämmöllä ja kunnioituksella eikä alentuvasti nenän vartta pitkin katsellen sinua iskemässä olevina säälittävinä deittipelin osapuolina? Ja vaikka he sinua yrittäisivätkin iskeä, olisiko tuo paljon pyydetty, jos koettaisit vastata nätisti.
Tunnenpa eräänkin miehen, joka vielä yli viiskymppisenä on sinkku, ilman lapsia (jota syvästi suree), kun kukaan ei kelpaa hänenlaiselleen alfaurokselle: ei ole tarpeeksi kaunis, seksikäs, nuori, värikäs, hyvin koulutettu jne. Niin, että lycka till vaan jatkoonkin, jota viettänet yksin, sillä kukaan ei täytä vaatimuksiasi.Haukkuja nyt saa kuulla vähän väliä.
Entä miten te miehinä suhtaudutte naisiin joille ei kelpaa mikään? Sama tilannehan heillä on.
Entä otatko itse miehenä kenen tahansa naisen ja mitä kriteereitä sinulla on? - kuullostaapi
hyvin olla kirjoitti:
Tunnenpa eräänkin miehen, joka vielä yli viiskymppisenä on sinkku, ilman lapsia (jota syvästi suree), kun kukaan ei kelpaa hänenlaiselleen alfaurokselle: ei ole tarpeeksi kaunis, seksikäs, nuori, värikäs, hyvin koulutettu jne. Niin, että lycka till vaan jatkoonkin, jota viettänet yksin, sillä kukaan ei täytä vaatimuksiasi.No johan on kommenttia :) Kuullostaa oikeasti katkeralta tilitykseltä.
Muistaakseni on ihan tutkijoiden toimesta todettu, että ns. "baby facet" eivät aina pärjää oman ikaistensä kanssa. Syynä juuri tuo look.
Iän karttuessa taas he alkavat olla paremmassa 'positiossa' kuin samanikäiset.
Eli iän karttuessa sinulla on paremmat mahkut lähes kaikkeen kuin ikäisilläsi.
Tämänpäivän ongemaasi se ei ratko joten keep on going eli yritystä vaan peliin :) - jokainen on oman onnensa seppä
kaunismies kirjoitti:
Haukkuja nyt saa kuulla vähän väliä.
Entä miten te miehinä suhtaudutte naisiin joille ei kelpaa mikään? Sama tilannehan heillä on.
Entä otatko itse miehenä kenen tahansa naisen ja mitä kriteereitä sinulla on?Sinun täytyy olla hyvin nuori tai sitten hyvin ymmärtämätön, kun et tajua miten ylimieliseltä kuulostat. Tai sitten tämä on vitsi.
Sisareni on käytännössä aina ottanut ensimmäisen vastaankävelleen ja on onnellinen. Onni löytyy omien korvien välistä, ei siitä kuinka tasokkaan, laadukkaan, kriteerit täyttävän tai itsen veroisen kumppanin on löytänyt.
Väittäisin jopa, että ne jotka ovat ottaneet kenet tahansa, kykenevät olemaan onnellisempia kuin ne, joille sitä oikeaa ei löydy mistään, koska heillä on lahja hyväksyä toinen puutteineen. Ts. heillä on kyky rakastaa.
Eikös psykologit selitä, että ne jotka etsivät täydellistä kumppania, ovat oikeasti tyytymättömiä itseensä ja tavoitteena on, että täydellinen kumppani tekee itsestä ikäänkuin täydellisen. - kaunismies
kuullostaapi kirjoitti:
No johan on kommenttia :) Kuullostaa oikeasti katkeralta tilitykseltä.
Muistaakseni on ihan tutkijoiden toimesta todettu, että ns. "baby facet" eivät aina pärjää oman ikaistensä kanssa. Syynä juuri tuo look.
Iän karttuessa taas he alkavat olla paremmassa 'positiossa' kuin samanikäiset.
Eli iän karttuessa sinulla on paremmat mahkut lähes kaikkeen kuin ikäisilläsi.
Tämänpäivän ongemaasi se ei ratko joten keep on going eli yritystä vaan peliin :)En ole katkera. Olen onnellinen. Vielä onnellisempi saattaisin olla pariutuneena, mutta sitähän ei voi tietää. Katsotaan 10v eteen päin.
- kerran olet ulkoisesti
edustavan näköinen ja siltikään ei flaksi naisten suhteen käy, niin silloin ongelma taitaa olla pään sisällä.
Naisille ei kyllä taida riittää pelkkä ulkonäkö, supliikki täytyy myöskin olla kunnossa. - miehet_
on homoja., oletko varmasti hetero? tule kaapista ulos kipinkapin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760