Olen 28-vuotisen elämäni aikana tullut tuntemaan tasan kolme naista, joihin voin täysin luottaa. Ensimmäinen on äiti, toinen on lapsuudenystävä samalta hiekkalaatikolta, kolmas on opiskelukaveri amk:sta.
Ottaen huomioon että olen jutellut ja ollut tekemisissä tuhansien naisten kanssa, tämä luku vaikuttaa mielestäni aika pieneltä.
Se, että löytäisin neljännen luotettavan naisen, vie siis keskimäärin kymmenen vuotta. Tätä menoa tuntuu aika lailla siltä että kohtaan tulevan vaimoni vasta vanhainkodissa.
Luotettavia miehiä tunnen noin kymmenkertaisen määrän.
Mutta naiset, suurin osa heistä on pettänyt luottamukseni. Kysynkin naisilta, miksi ette voi enää jakaa pisaraakaan elämäniloa ympärillänne oleville ihmisille? Pitääkö miehen ansaita seksillä joka ikinen hymy, katse ja ystävällinen ele?
Tunnen kolme luotettavaa naista
5
473
Vastaukset
taas heittää tämän ihan toisinkinpäin. Olen elämäni aikana törmännyt epäluotettaviin miehiin useammin kuin luotettaviin. Naiset jotka ovat ystäviää, kavereita, tuttavia, ovat olleet aina luotettavia. Minä kokemukseni mukaan voin sanoa, että miehet ne enemmän seksiä vonkaavat, kuin naiset ja sillä ei kovin pitkälle ainakaan mun kanssani pääse. Itse koen olevani myös erittäinkin luotettava. Komsii komsaa.
- fgdxgdfgdfg
Mitä syytä heteromiehillä on toimia 'epäluotettavasti' toisia miehiä kohtaan? Heteromiesten välisissä suhteissa on kyse ystävyydestä, toveruudesta, veljeydestä, työkaveruudesta, samassa tiimissä pelaamisesta tms. Ei tuollaisissa suhteissa ole mitään monimutkaista eikä mitään tilannetta missä minkäänlainen epäluotettavuus voisi tulla kuvaan.
Samoin heteronaisten väliset suhteet ovat sitä sellaista samalla sivulla olemista, että kälätetään yhdessä ja haukutaan miehiä yhdessä :D okei, ei tarvi provosoitua... en minä tiedä mitä te naiset teette yhdessä, mutta jotain kuitenkin mikä teitä yhdistää, ja tuskin naistenvälisissäkään ystävyys- ja muissa suhteissa on mitään syytä epäluotettavuuteen. (Vaikka olenkin kyllä kuullut että nainen on naiselle susi ja että naistenvälisissä suhteissa on enemmän kateutta yms kuin miesten välisissä).
Naisten ja miesten väliset suhteet ovat aina eri asia, vaikka niissä olisikin kyse vain ystävyydestä, työtoveruudesta tms. Nainen ja mies ovat aina jollain lailla varuillaan toistensa suhteen ja näkevät toisen potentiaalisena kumppanina. Tälläisiin suhteisiin liittyy aina jonkinlaista pelaamista eikä ihminen ehkä ole ihan täysin itsensä.
Tietysti se on paska homma että sekä naisista että miehistä löytyy mätiä yksilöitä jotka vievät pelailun liian pitkälle, mutta jos ei kuitenkaan käännyttäisi toisiamme vastaan ja alettaisi yleistää. Eiköhän sekä miehistä että naisistakin löydy myös niitä hyviä, luotettavia yksilöitä, ne pitää vain löytää. Itse tunnen luotettavia, hyviä tyyppejä molemmista sukupuolista suunnilleen yhtä paljon. - asadfwferg
fgdxgdfgdfg kirjoitti:
Mitä syytä heteromiehillä on toimia 'epäluotettavasti' toisia miehiä kohtaan? Heteromiesten välisissä suhteissa on kyse ystävyydestä, toveruudesta, veljeydestä, työkaveruudesta, samassa tiimissä pelaamisesta tms. Ei tuollaisissa suhteissa ole mitään monimutkaista eikä mitään tilannetta missä minkäänlainen epäluotettavuus voisi tulla kuvaan.
Samoin heteronaisten väliset suhteet ovat sitä sellaista samalla sivulla olemista, että kälätetään yhdessä ja haukutaan miehiä yhdessä :D okei, ei tarvi provosoitua... en minä tiedä mitä te naiset teette yhdessä, mutta jotain kuitenkin mikä teitä yhdistää, ja tuskin naistenvälisissäkään ystävyys- ja muissa suhteissa on mitään syytä epäluotettavuuteen. (Vaikka olenkin kyllä kuullut että nainen on naiselle susi ja että naistenvälisissä suhteissa on enemmän kateutta yms kuin miesten välisissä).
Naisten ja miesten väliset suhteet ovat aina eri asia, vaikka niissä olisikin kyse vain ystävyydestä, työtoveruudesta tms. Nainen ja mies ovat aina jollain lailla varuillaan toistensa suhteen ja näkevät toisen potentiaalisena kumppanina. Tälläisiin suhteisiin liittyy aina jonkinlaista pelaamista eikä ihminen ehkä ole ihan täysin itsensä.
Tietysti se on paska homma että sekä naisista että miehistä löytyy mätiä yksilöitä jotka vievät pelailun liian pitkälle, mutta jos ei kuitenkaan käännyttäisi toisiamme vastaan ja alettaisi yleistää. Eiköhän sekä miehistä että naisistakin löydy myös niitä hyviä, luotettavia yksilöitä, ne pitää vain löytää. Itse tunnen luotettavia, hyviä tyyppejä molemmista sukupuolista suunnilleen yhtä paljon....vielä sellainen pointti, että nämä vääristyneet huomiot juuri vastakkaisen sukupuolen epäluotettavuudesta voivat johtua myös siitä, että valitettavasti ihmiset eivät usein arvosta toisen sukupuolen henkilöitä eivätkä koe näitä luotettavan käytöksen arvoisiksi. Sovinistimiehiä ja miehillä pelaavia prinsessoja on Suomi pullollaan, mutta nämäkin kusipäät ovat todennäköisesti ihan luotettavia ja kunnioittavia samaa sukupuolta olevia kavereitaan kohtaan.
- M C
"Metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan."
Olet sitä mieltä, että seksillä ne hymyt ja ystävälliset eleet ansaitaan... Etkö siis itse ole yhtään huomaavainen tai hymyileväinen, hymyhän meinaa olla tarttuvaa sorttia.
Kyllä se on ihan niin, että jos tuntuu, että kaikki vain mulkoilevat, niin voi syy myöskin olla omassa käytöksessä.
Ja omasta kokemuksesta voin sanoa, että kyllä sekä miehet että naiset aika vihti-vihti ovat tämän luotettavuuden ja epäluotettavuuden kanssa, molemmista löytyy pyhimyksensä ja täysin mädät yksilöt.
Muista itse hymyillä, niin maailma hymyilee takaisin, ennemmin tai myöhemmin. - Melkoinen tahti
Joopajoo. Mietitäänpä nyt hiukan:
Tuhat tai kaksi tuhatta ei ole vielä tuhansia, joten kyse on vähintään
kolmesta tuhannesta naisesta.
Oletetaan, että olet aloittanut "urasi" naisten parissa 16-vuotiaana, eli
aikaa on kulunut 12 vuotta. Se tekee 250 naista joka vuosi, eli hieman
yli 20 naista kuukaudessa. Melkoinen tahti sinulla kyllä on,
jos olet joka kuukausi tutustunut vähintään 20 naiseen sen verran
hyvin, että heillä on ollut mahdollisuus pettää sinun luottamuksesi.
Nyt siis alkoikin kiinnostamaan, että mitä ihmettä sinä oikein
pidät luottamuksen pettämisenä, jos jatkuvasti tapaat noin järjettömän määrän
naisia, jotka sen luottamuksen pettävät? Voisitko kertoa vaikka pari yleisintä,
eli sellaiset joihin useampi sata naista ovat syyllistyneet?
Ihan vaan vinkkinä, että täysin tuntemattomalta ihmiseltä ei välttämättä
kannatakaan kovin kummallista luottamusta odottaa, koska ette
edes tunne toisianne. Esim se jos vaihdatte 2 viestiä netissä ei tarkoita
että tunnette toisenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse874684Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.722121Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301182
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 511044
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924