Älkää liitykö "Keventäjiin"

Hujausta

liityin keventäjiin pari päivää sitten. Jatkuvasti on ongelmia kun haluaa kirjautua. Kirjautumisen jälkeen tulee joku error sivu. Ei ole minussa vika; tiedän että käyttäjätunnus ja salasana on oikein ja olen kokeillut monella eri koneella.

Tulee paska maku suuhun kun maksaa 50e palvelusta joka ei toimi. Kun yritin löytää yhteystietoja niin että olisin voinut lähettää virheilmoituksen niin... NIITÄ EI OLE!! Täys hujaus koko paska. Miten saan rahani pois?

6

988

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riisikakku

Olen kuullut samanlaisesta ilmiöstä.

Kokeile Kiloklubia se on ilmainen ja pelittää hyvin.

• ota yhteyttä

kuluttajavirastoon -> www.kuluttajavirasto.fi

• liian monimutkaisia

Liian monimutkaisia nuo kiloklubit ja keventäjät...

• pitää liittyä?
        liian monimutkaisia kirjoitti:

Liian monimutkaisia nuo kiloklubit ja keventäjät...

ja maksaa vielä siitä,en ymmärrä,tietoa löytyy netistä ja lehdistä,ja aina voit kysyä,,
        Olen itse opiskellut ja laihtunut, ilman että olisin sijoittanut latiakaan "painonvartioihin" tai pillereihin ja muihin huuhaa tuotteisiin..
        Ei laihdutus ole mitään salatiedettä.

• ggyl
        pitää liittyä? kirjoitti:

ja maksaa vielä siitä,en ymmärrä,tietoa löytyy netistä ja lehdistä,ja aina voit kysyä,,
        Olen itse opiskellut ja laihtunut, ilman että olisin sijoittanut latiakaan "painonvartioihin" tai pillereihin ja muihin huuhaa tuotteisiin..
        Ei laihdutus ole mitään salatiedettä.

Minä ainakin liityin keventäjiin koska halusin seurata kuinka paljon kaloreita syön joka päivä. Osaan laskea paperilla myös mutta vie niin paljon aikaa kun itse täytyy hakea tiedot jotta voit laskea... Olen nyt ilmoittanut sivut kuluttajavirastoon. Saa nähdä mitä tapahtuu.

• ex-keventäjä
        ggyl kirjoitti:

Minä ainakin liityin keventäjiin koska halusin seurata kuinka paljon kaloreita syön joka päivä. Osaan laskea paperilla myös mutta vie niin paljon aikaa kun itse täytyy hakea tiedot jotta voit laskea... Olen nyt ilmoittanut sivut kuluttajavirastoon. Saa nähdä mitä tapahtuu.

"Minä ainakin liityin keventäjiin koska halusin seurata kuinka paljon kaloreita syön joka päivä"

Tuo vika Keventäjissä on verrattuna ilmaiseen Kiloklubiin. Keventäjissä lasketaan vain kaloreita, mutta mitää palautetta päivän syömisistä ja juomisista ei tule.

Lisäksi Keventäjä palveluun ei tullut mitään parannuksia eikä uudistuksia sillä aikaa kun oli siellä jäsenenä.

Eikä tuo tekniset ongelmat ole mitenkään harvinaisia Keventäjien sivuilla... Ikävä kyllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe