Olen parikymppinen nainen. Kasvoni punoittavat ja on epätasainen ja hilseilee. Muutama vuosi sitten se oli vielä mukavan vaalea, terveen värinen. Nyt se on ruma.
Luulen että ehkä puhdistin sitä väärin ja se meni aivan herkäksi.
Miten saisin korjattua ihoni oman suojamekanismin? Mitkä olisivat hyviä tuotteita siihen?
Ihan hävettää katsoa peilistä kun kasvot ovat niin huonossa kunnossa. Alan jo olla aika epätoivoinen tämän asian kanssa. Olisi oikein mukava löytää apua....
miten iho taas kuntoon?
5
745
Vastaukset
- ongelmat korjasi
Helen Pietrulla firman voide Active Nano-siis 24H kosteusvoiteesta on kysymys.
Cosmeshoppistefi. Mustaherukansiemenöljy ja nanotekniikka, kosteuttaa ja imeytyy, eikä jää ihon pintaan, kuten kaikki muut monet kokeilut tätä ennen. Voi sitä hukkaan mennyttä rahamäärää toimimattomiin kokeiluihin. Käyttökokemus 3 kk. - myös minulla
ja itselleni on avun tuonut kun aloin käyttämään ihan vain apteekin perusvoiteita. Välillä rasvaisempaa, välillä kosteuttavampaa ja välillä ihan vain geeliä. Valinnan varaa on. Kesäaikaan käytän myös arbutin-öljyä joka antaa tasaisen rusketuksen ja vähentää myös ihon punoitusta. Lopetin kasvojen ihon kuorinnan ja pesen kasvoni ainoastaan vedellä!
Vuosia kärsin tosi huonosta ihosta, juuri kuin sinä kuvailet, mutta nyt on jo kolmas vuosi kun iho on rauhoittunut jo huomattavasti. - Punaposkinen
tuote on Lumenen tender drops rauhoittava kosteusvoide, mutta apteekin voiteet ovat myös todella hyviä mm. Eucerin, Humektan ja Aqualanit. Ärtyneelle iholle sopivasti rasvaa, kosteutta ja rauhoitusta ilman ylimääräisiä tuoksuja sun muita "ihmeitätekeviä" aineosia.
Kovasti mainostetaan Lumenen sensitive touch hoitoseerumia jotta se olisi todella hyvä, mutta onko kenelläkään sen käytöstä kokemuksia jotta tietäisi että onko aine toimiva vain taas mainosmiesten hypettämä?- seerumista
Ei mikään ihmeitä tekevä aine, mutta ei myöskään ärsytä yhtään. Ostan kyllä uudestaan (jostain alesta, sillä riittoisuuteen nähden minusta ylihintainen).
- ihoni
kuntoon. Minulla on myös hyvin herkkä, punoittava atooppinen iho. Se pysyy hyvänä ruokavalion avulla. Eli paljon vihanneksia, marjoja, hedelmiä. Lisäaineita, valkoinen sokeri, valkoinen jauhe ym.kannattaa välttää, ne huonontaa ihon. Kaikesta parhaiten on luonnonkosmetiikka sopinnut herkälle iholleni. Sitä saa myös esim.hajustamattomana. Paastosta on myös apua, kun keho puhdistuu se näkyy tasaisena kauniina ihona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719827- 766820
- 286486
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996235Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv436099Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1045987- 635405
- 465136
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604460- 504070