Miksi naiset ikäluokkaa 40 kirjoittavat minulle, 27-vuotiaalle nuorelle miehelle?
Ilmoitan profiilissani selkeästi etsiväni 22-32v. naista. Onko tällainen kovinkin yleistä?
Siis, että vanhemmat naiset kuolaavat nuorten miesten perään?
Rasittavaa!
Ihmettelen vanhempia naisia!
62
3003
Vastaukset
- poikuus tallella?
et sitten panemisesta ole kuullut?
- Kaikenlaista
Ole ylpeä itsestäsi että kelpaat "vanhemmille"naisille.Tosin nämä ns."vanhemmat" vain haaveilevat nuoremmista kavereista,eivät he kuitenkaan pysyisi"kyydissäsi" ! Ole vain onnellinen nuoruudestasi ja anna "vanhojen" haaveilla!Voit myös sanoa heille ettei "mummot"kiinnosta! Varmaan se on myös aika yleistä ihan niinkuin vanhemmat miehetkin katselevat nuorempia naisia!
- mutta...
En kaipaa ainakaan noin paljon vanhempia naisia. Kyydeistä en tiedä, mutta kaipaan suurinpiirtein ikäistäni
naista. Ihmeen vähän heiltä tulee viestiä? Onko tämä netti-ruletti jotenkin ihan sekaisin laittanut naisten päät?
Kait elämä on muutakin kuin seksiä? Toivottavasti. - sä vaikutat
mutta... kirjoitti:
En kaipaa ainakaan noin paljon vanhempia naisia. Kyydeistä en tiedä, mutta kaipaan suurinpiirtein ikäistäni
naista. Ihmeen vähän heiltä tulee viestiä? Onko tämä netti-ruletti jotenkin ihan sekaisin laittanut naisten päät?
Kait elämä on muutakin kuin seksiä? Toivottavasti.ihan muspapalta :)
- Musapappa
sä vaikutat kirjoitti:
ihan muspapalta :)
että se on mun alter ego.
Jäinkö mä jo näin pian kiinni? Noloa :(
Yritin taas esittää naisille ettei nuoret miehet
ole niistä kiinnostuneita. Ajattelin että
saisin edes tällä tavalla 40 naiset
kiinnostumaan meistä vanhoista käppänöistä.
Puihin meni taas :((( Tukehdu sukkahousuihisi
femakko! Mulla on ollut 70 naista!!! Pakko
sun on uskoa!!! Ja olen komea ja NUOREKAS!
Aivan varmasti!!! - olet ollu!
Musapappa kirjoitti:
että se on mun alter ego.
Jäinkö mä jo näin pian kiinni? Noloa :(
Yritin taas esittää naisille ettei nuoret miehet
ole niistä kiinnostuneita. Ajattelin että
saisin edes tällä tavalla 40 naiset
kiinnostumaan meistä vanhoista käppänöistä.
Puihin meni taas :((( Tukehdu sukkahousuihisi
femakko! Mulla on ollut 70 naista!!! Pakko
sun on uskoa!!! Ja olen komea ja NUOREKAS!
Aivan varmasti!!!Kyllä on taudit levinneet, yäk =(
- Musapappa
olet ollu! kirjoitti:
Kyllä on taudit levinneet, yäk =(
En tartuta enää kun ei seiso :( Enkä edes saa
naista johon tartuttaisin. Minulla on vain uskollinen barbarani.
- katkera 50-v
setä...:) Normaalia miestä ei ahdista naisten huomionosoitukset, vaan se on imartelevaa, kun vastakkainen sukupuoli osoittaa kiinnostustaan. Jos se menee ahdistelun puolelle, niin asia on silloin toinen. Mutta S24:ssa ei naisten tarvitse miehiä ahdistella, sillä miehiä on niin paljon enemmän, että sen kun siirtyy seuraavaan, jos ei yhtä kiinnosta.
Minun profiiliini saavat ainakin kaikki kiinnostuneet ottaa yhteyttä. Jos joku turhan vanha daami on aloitetta tehnyt, niin olen vastannut kohteliaasti, ettei kiinnosta. Kukaan ei ole siitä vielä hermostunut.- Kerron
Minua ei hivele oikeasti nelikymppisten naisten
lähentelyt. Olen etsimässä ihan muuta, eli suurin
piirtein ikäistäni naista. Olen tositarkoituksella liikkeellä
ja toivon sitä kunnioitettavan.
Kerran olen eksynyt 44v. naisen kanssa sänkyyn ja
toista kertaa en sitä halua kokea.
Ei vain kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää? - kun minä toivoisin
Kerron kirjoitti:
Ei vain kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?ihan samaa, että te pikkupojat jättisitte meidät aikuiset naiset rauhaan seksinvonkaamiseltanne. Teitä on jonossa tulossa panemaan "kokenutta kypsää naista". Ei vois vähemmän kiinnostaa lapsiinsekaantuminen. Minäkin etsin ikäistäni MIESTÄ, kypsää, aikuista MIESTÄ, en mitään pikkupoikaa harjoittelemaan panemista. Siis meillä taitaa olla yhteinen ogelma...
- on vaan
Kerron kirjoitti:
Ei vain kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?positiivista, että meitsi kiinnostaa monia naisia. Niiden kanssa, jotka ei itseä kiinnosta, ei tarvitse edetä yhtään mihinkään. Etkö osaa ottaa muutenkaan kohteliaisuuksia vastaan? Sitähän se on, jos joku on sinusta kiinnostunut, mutta sinä et hänestä. Kohteliaisuus.
Niin kuin jo sanoin, niin kukaan nainen ei siitä vielä suuttunut ole, kun olen kohteliaat pakit antanut. Yritäpä lukea uudestaan kirjoittamani viesti, kun en ymmärrä, miksi tuollaista paskaa onnistuit siitä suoltamaan. Siinä ei esim. kehotettu sinua kiinnostumaan 40-vuotiaista naisista... - vonkaillut
kun minä toivoisin kirjoitti:
ihan samaa, että te pikkupojat jättisitte meidät aikuiset naiset rauhaan seksinvonkaamiseltanne. Teitä on jonossa tulossa panemaan "kokenutta kypsää naista". Ei vois vähemmän kiinnostaa lapsiinsekaantuminen. Minäkin etsin ikäistäni MIESTÄ, kypsää, aikuista MIESTÄ, en mitään pikkupoikaa harjoittelemaan panemista. Siis meillä taitaa olla yhteinen ogelma...
Enkä ketään muutakaan vanhempaa naista.
Pojuttelut voisit kyllä jättää! Kertoo aika paljon
sinusta. - kiitos...
on vaan kirjoitti:
positiivista, että meitsi kiinnostaa monia naisia. Niiden kanssa, jotka ei itseä kiinnosta, ei tarvitse edetä yhtään mihinkään. Etkö osaa ottaa muutenkaan kohteliaisuuksia vastaan? Sitähän se on, jos joku on sinusta kiinnostunut, mutta sinä et hänestä. Kohteliaisuus.
Niin kuin jo sanoin, niin kukaan nainen ei siitä vielä suuttunut ole, kun olen kohteliaat pakit antanut. Yritäpä lukea uudestaan kirjoittamani viesti, kun en ymmärrä, miksi tuollaista paskaa onnistuit siitä suoltamaan. Siinä ei esim. kehotettu sinua kiinnostumaan 40-vuotiaista naisista...Mutta kun ne eivät ole olleet mitään kohteliaisuuksia. Kaikkea muuta.
- se täällä
Kerron kirjoitti:
Ei vain kiinnosta. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?esiintyy nuorena miehenä, voi kun se pysyy niin omana itsenään vaikka yrittää olla milloin nainen milloin nuorimies xD
- alter ego
vonkaillut kirjoitti:
sinusta.iski, siis musapapan alter ego
27v nuorimies, kiekkona - huomasin.
se täällä kirjoitti:
esiintyy nuorena miehenä, voi kun se pysyy niin omana itsenään vaikka yrittää olla milloin nainen milloin nuorimies xD
Kirjoitustyylistä.
- myös...
huomasin. kirjoitti:
Kirjoitustyylistä.
tyylistä ja aiheesta. Ainut aihe joka musapappaa kiinnostaa on naisen ikäikäikäikäikäikäikäikäikäikä......... Nainen ei saa kiinnostua nuoremmista miehistä! Ei saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
- N50++
vonkaillut kirjoitti:
sinusta.Olipa kerran mullakin treffiprofiili, jossa selkeä ikähaarukka miehille (48-58v).
Etsin vakisuhdetta enkä mitään yhdenyönjuttuja.
Miten ollakaan tuli tulvimalla viestejä jopa alle 40v miehiltä. Olivat vapaita (oman kertomansa mukaan) tai varattuja, lähinnä seksiseuraa vailla.
Halusivat vanhempaa ja hm...kypsempää *virn*, joka ei pienistä säikähdä ja joilla elämä mallillaan.
Kuvallinen profiilini sai paljon kehuja.
Pointtini on, että kyllä "pojat" vain vonkaavat itseään jopa huomattavsti vanhempia. No, ei onnistunut ainakaan tässä tapauksessa.
- viestejä nuoremmilta
Joten eiköhän lähes kaikki saa joskus viestejä ikäryhmiltä, joista eivät ole kiinostuneita. Itseä ei kiinnosta seksinvonkaajat eikä itseäni paljon nuoremmat, mutta yleistä se on puolin toisin.
- ole imarreltu
Moni ikäisesi mies on kiinnostunut vähän vanhemmista naisista, joten sen takia varmasti viestittelevät sullekin. Eipä tuosta kannata ainakaan herneitä nenuun vetää. Sehän kertoo vain että olet vetävän näköinen mies.
40 miehet on yleensä jo aika rupsahtaneita joten on luonnollista että 40 naiset, jotka huolehtivat ulkonäöstöään, ovat kiinnostuneita nuoremmista.- että..
aloittajalle kirjoittelee "itsestään huolehtivat" 40 naiset!?!?
- täti täällä
Kyllä sitä nuoretkin miehet ottavat tämmöisiin täti-ihmisiin yhtyettä (50v), vaikka selvästi ilmoittaa, että on kiinnostunut ikäisistään tai vanhemmista miehistä. Nuorin minuun yhteyttä ottanut poitsu oli 18v. Siis kahdeksantoista! Oli kuulemma sänkypaikan ja opetuksen tarpeessa. Vastasin, että lapsenikin ovat vanhempia, johon hän vastasi, ettei niistä lapsista ollutkaan kiinnostunut.
Kaikkea sitä...- nuorempana
Vanhemmat naiset, mutta se aika on ollut ohi jo aikoja sitten. Kaikkea sitä...
- kiinnostaa ...
nuorempana kirjoitti:
Vanhemmat naiset, mutta se aika on ollut ohi jo aikoja sitten. Kaikkea sitä...
vanhemmat naiset läpi koko elämän. Ihmiset on yksilöitä, you know?
- kiinnostaa 32v.
kiinnostaa ... kirjoitti:
vanhemmat naiset läpi koko elämän. Ihmiset on yksilöitä, you know?
Jos on hyvin säilynyt.
- ja ...
kiinnostaa 32v. kirjoitti:
Jos on hyvin säilynyt.
esim. Demi Mooren mallimiestä kiinnosti 16 vuotta vanhempi nainen. Moore on 47 ja pirun hyvännäköinen nainen. Aviomiehensä Ashton Kutcher on 31 v.
Yksilöllistä, you see... - vastenmielinen
ja ... kirjoitti:
esim. Demi Mooren mallimiestä kiinnosti 16 vuotta vanhempi nainen. Moore on 47 ja pirun hyvännäköinen nainen. Aviomiehensä Ashton Kutcher on 31 v.
Yksilöllistä, you see...Se vain on mielipiteeni. Ehkä ajattelen hänen
surkeaa uraansa myös. Eikä minua kiinnosta julkkisten suhteet muutenkaan. - liian
vastenmielinen kirjoitti:
Se vain on mielipiteeni. Ehkä ajattelen hänen
surkeaa uraansa myös. Eikä minua kiinnosta julkkisten suhteet muutenkaan.kaunis ja saavuttamaton peräkammarin pojan makuun? ;)
- filmitähdet
vastenmielinen kirjoitti:
Se vain on mielipiteeni. Ehkä ajattelen hänen
surkeaa uraansa myös. Eikä minua kiinnosta julkkisten suhteet muutenkaan.painivat eri sarjassa suomipojan eurokasan suhteen.siksi siellä ikähaitarit aviopuolisoiden kesken ovat hyvin kirjavaa, toisin kuin meillä kansana.
- sitten...
filmitähdet kirjoitti:
painivat eri sarjassa suomipojan eurokasan suhteen.siksi siellä ikähaitarit aviopuolisoiden kesken ovat hyvin kirjavaa, toisin kuin meillä kansana.
peräkammarin suomipojat ovat niin fakkiutuneita etteivät ymmärrä tuijottaa naisessa kuin ikää. Ulkomailla on ihan eri meininki. Ihminen on muutakin kuin numerosarja henkilöllisyystodistuksessa.
- tai naiset
filmitähdet kirjoitti:
painivat eri sarjassa suomipojan eurokasan suhteen.siksi siellä ikähaitarit aviopuolisoiden kesken ovat hyvin kirjavaa, toisin kuin meillä kansana.
ei kiinosta. Haen suomalaista naista suomalaisena miehenä. Eurojeni määrä ei ratkaise toivottavasti
mitään, vaan aito välittäminen. - että etsin 22-32v. naista?
sitten... kirjoitti:
peräkammarin suomipojat ovat niin fakkiutuneita etteivät ymmärrä tuijottaa naisessa kuin ikää. Ulkomailla on ihan eri meininki. Ihminen on muutakin kuin numerosarja henkilöllisyystodistuksessa.
Ja olen 27v. Pitäsisikö etsiä nelikymppisiä?
Ei minusta. Haluan lapsia ja noin ikäiseni nainen
on silloin sopiva. - vai niin..
tai naiset kirjoitti:
ei kiinosta. Haen suomalaista naista suomalaisena miehenä. Eurojeni määrä ei ratkaise toivottavasti
mitään, vaan aito välittäminen.synonyymi iälle? En tiennytkään. Aina oppii uutta =D
- oikeilla jäljillä
että etsin 22-32v. naista? kirjoitti:
on silloin sopiva.mutta siltikin tunnut liian numerohakuiselta 27- vuotiaalta jostain kumman syystä.
- näkyy
vai niin.. kirjoitti:
synonyymi iälle? En tiennytkään. Aina oppii uutta =D
iästä riippumatta eikä silloin euroja kysellä.
- tietysti pitää :D
että etsin 22-32v. naista? kirjoitti:
on silloin sopiva.Oletko ihan dorka? Tietysti sinun pitää :D Tämä on sellainen palsta jossa KÄSKETÄÄN mitä sinun PITÄÄ HAKEA. Musapappa (50 käppyrä) esim. KÄSKEE naisia hakemaan vanhoja käppänöitä. Naiset eivät saa itse päättää mitä hakevat.
Et sinäkään saa. Joten menepä nyt vaihtamaan sinne profiiliisi että haet VAIN 40 naisia. Tämä on KÄSKY! - ohjetta pistelit:D
tietysti pitää :D kirjoitti:
Oletko ihan dorka? Tietysti sinun pitää :D Tämä on sellainen palsta jossa KÄSKETÄÄN mitä sinun PITÄÄ HAKEA. Musapappa (50 käppyrä) esim. KÄSKEE naisia hakemaan vanhoja käppänöitä. Naiset eivät saa itse päättää mitä hakevat.
Et sinäkään saa. Joten menepä nyt vaihtamaan sinne profiiliisi että haet VAIN 40 naisia. Tämä on KÄSKY!Kun ne 40 naiskummajaiset EIVÄT kelpuuta tuonikäsiä poikasia!
- tuossa
ohjetta pistelit:D kirjoitti:
Kun ne 40 naiskummajaiset EIVÄT kelpuuta tuonikäsiä poikasia!
aloituksessaan itki. :D Ihan sillä ajattelin antaa pikkupojalle kunnon ohjeet ;)
- tuo minun
tuossa kirjoitti:
aloituksessaan itki. :D Ihan sillä ajattelin antaa pikkupojalle kunnon ohjeet ;)
mielestäni on, jos hän yleensä on tuon 27.
- kyllä
tuo minun kirjoitti:
mielestäni on, jos hän yleensä on tuon 27.
mutta aloituksen yhyy-meiningin vuoksi epäilen hänen olevan 50 setä ja henkisesti pikkupoika ;)
- siltikin voitas
kyllä kirjoitti:
mutta aloituksen yhyy-meiningin vuoksi epäilen hänen olevan 50 setä ja henkisesti pikkupoika ;)
asiallisesti keskustella hänelle, olkoonki peräkammarinulikka tai mainitsemasi itsestään ja naisista kaikkitietävä kolmijalkainen lahkeellinen.;)
- niin ...
siltikin voitas kirjoitti:
asiallisesti keskustella hänelle, olkoonki peräkammarinulikka tai mainitsemasi itsestään ja naisista kaikkitietävä kolmijalkainen lahkeellinen.;)
sen kanssa ei voi asiallisesti keskustella. Ensinnäkään ei ole asiallista väittää olevansa 27 jos on oikeasti viisikymppinen.
Jos aloittaja puolestaan on 27 ja huolissaan saamaastaan mielenkiinnosta naisten osalta, niin en voi kuin ottaa osaa. En ole kuullut yhdenkään miehen itkevän sitä että naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Joten aivan vertaansa vailla oleva mammanpoika on sitten kyseessä. - itse ole
niin ... kirjoitti:
sen kanssa ei voi asiallisesti keskustella. Ensinnäkään ei ole asiallista väittää olevansa 27 jos on oikeasti viisikymppinen.
Jos aloittaja puolestaan on 27 ja huolissaan saamaastaan mielenkiinnosta naisten osalta, niin en voi kuin ottaa osaa. En ole kuullut yhdenkään miehen itkevän sitä että naiset ovat hänestä kiinnostuneita. Joten aivan vertaansa vailla oleva mammanpoika on sitten kyseessä.tuo aloittaja ja uskottele lukijoille olevas 27.Anoina täällä vastaillaan ja joku voi ideoida vaikka minkälaista stooria ja me hyväuskoisina mennään mukaan;)
- :D :D
itse ole kirjoitti:
tuo aloittaja ja uskottele lukijoille olevas 27.Anoina täällä vastaillaan ja joku voi ideoida vaikka minkälaista stooria ja me hyväuskoisina mennään mukaan;)
Mua ei toisten pariutumisongelmat kiinnosta. Vastailen ajan kuluksi, nyt pitäis kyllä mennä jo nukkumaan...
Pääasia että jokainen saa hakea sellaista kumppania kuin itse haluaa - se ei kenellekään kuulu mitä joku toinen hakee.
En minäkään tee valivali-aloituksia siitä minkälaiset ihmiset ovat minusta kiinnostuneita tai minkälaisten ihmisten PITÄISI olla minusta kiinnostuneita. :D Onneksi mies on jo ja kiinnostava sellainen. :)
Hyvää yötä! - minä haen
oman ikäistä miestä en ole kiinnostunut siis plus/miinus 7v omasta iästä.
Ja kuitenkin joka päivä tulee viestejä pojilta ikä (17-30) Jotka ovat niin ihastuneet minuun ja jotka kaipaavat seksiseikkailua tai sitten miehiltä (55-65v) jotka eivät kiinnosta minua pätkääkään, en kaipaa isää elämääni, mulla on jo yksi.
itse en kirjoita ainoallekaan poikaselle enkä setämiehelle. Korkeintaan kiitos ei ja näkemiin. - on sitä
tietysti pitää :D kirjoitti:
Oletko ihan dorka? Tietysti sinun pitää :D Tämä on sellainen palsta jossa KÄSKETÄÄN mitä sinun PITÄÄ HAKEA. Musapappa (50 käppyrä) esim. KÄSKEE naisia hakemaan vanhoja käppänöitä. Naiset eivät saa itse päättää mitä hakevat.
Et sinäkään saa. Joten menepä nyt vaihtamaan sinne profiiliisi että haet VAIN 40 naisia. Tämä on KÄSKY!alempaa älyllistä lajia, niitä pitää käskeä!! Toimimaan määrättyjen kaavojen mukaisella tavalla.
Älykäs Herra ja Hidalgo tulee ja käskee, meitä tyhmiä naisparkoja, joilla on pää täynnä höttöä.
Musapapan ajatuskulku on jostain parinsadan vuoden takaa, jolloin naisia pidettiin vähemmän älyllisinä olentoina joita vanhemmat isähahamot käskivät
- vain musapappa
- pyytää, mies ei
Juuri tätä kieroutunutta suomalaisuutta.
Muistaakseni just viime viikolla jotkut tytöt narisivat tällä foorumilla kun vanhemmat miehet lähettävät viestejä. Sehän on tuomittavaa!!
Mutta vanhat tammat saavat kyllä kiusata nuoria miehiä.- tarkemmin.
Minä kirjoitin sen aloituksen ja kyse oli siitä, että kun nämä vanhat turilaat kohteliaasti torjuu, niin alkaa haukkuminen. Kyse oli turhautumisesta siihen.
Kuten siinäkin ketjussa moneen kertaan esiin tuli, aloitteen saa tehdä, mutta ei pidä niin järkyttynyt olla, jos ei istu ikähaarukkaan ja tuleekin sen takia pakit! Kysyminen ei ole kiusaamista, ahdistelu ja haukkuminen on!
- eg3.
Vähän sama juttu sen ikäisillä miehillä. Kirjoittelevat vähän päälle parikymppisille naisille, vaikka ilmoituksessa lukee jotain ihan muuta.
- sulle, mut kirjoituksesi
ei vaikuta oikein uskottavalta. Miks 40 vuotiaiden olisi mitään syytä ottaa ITSE sun ikäisiin yhteyttä, kun kokemukseni mukaan homma toimii juuri toisin päin. Jos on profiili tai chattäilee, niin saat olla sata varma, että sun ikäises ja nuoremmatkin ovat tyrkyllä.
- niin..
jos minä olen chatissa niin pojankoltiaiset on heti vonkaamassa 'seuraa', mutta yli nelikymppiset ukot ei enää, ne jahtaa niitä pikkupimuja. ja itse en etsi enkä kaipaa koltiaisia, vaikka imarteleehan sellainen.
n50
- se että
nuoremmat miehet kuolaavat vanhempien naisten perään.
- 40+ nainen........
empä itse alkas ahdistella nuoria miehiä ollenkaan mutta monesti se toisin päin:-).Oon huomannut ongelmasi myös kapakeissa ja laivalla, sen harvan kerran ko siel käyn.Vanhempi nainen koittaa iskee nuorta miestä mis käytös tavat???en tiä..Maailma muuttuu kummaan suuntaan.. vaikee löytää mitää kunnon suhdetta vaik olis kuinka pätevä tahaan:-(..hyväksi käyttäjiä niitä piisaa kyllä..kierrättäjiä.Mis lie kunnon ihmiset??
- Kaija5000
Ei ole normaalia. Mutta normaalia on se, että nuoret miehet vonkaavat vanhoja naisia. Nimimerkki "kokemusta on"
- ........
Onpa ihan kamalaa! Vanhemmat miehet tekevät samaa, mutta siitä ei tunnuta pidettävän yhtä isoa meteliä. Ja minua itseäni taas kyllästyttää näin vanhempana naisena (42 v.), että nuoria miehiä kyllä on tarjolla ihan tosiaan kyllästymiseen asti ja haluaisinkin jo löytää suurinpiirtein oman ikäiseni.
- Samma här
Ajanhukkaa on justiinsa toi...vanhemmat naiset
vonkaamassa, luulis omanikäistä löytyvän. - löydy,ei
Samma här kirjoitti:
Ajanhukkaa on justiinsa toi...vanhemmat naiset
vonkaamassa, luulis omanikäistä löytyvän.kun omanikäiset papat kyttäilee pikkupimuja.
- ......
löydy,ei kirjoitti:
kun omanikäiset papat kyttäilee pikkupimuja.
Kyllä se useimmiten niinpäin menee, että nuoremmat miehet tyrkyttävät itseään vanhemmalle naiselle.
- Nainen 40v
Kuule, samaa ihmettelen miehistä! Olen 40v. ja minulle kirjoittelee jatkuvasti jopa yli 60v. miehiä!!!!
- Ihmettelen nuoria miehiä!
Minä olen 41 v, nainen, ja minä sain eniten vastauksia 27-33-vuotailta miehiltä. Yleensä vastasin 19-35-vuotiaille yrittäjille, että sorry, et ylitä ikärajaa. Osaan en viitsinyt ikinä vasta mitään.
Sitten menin muuttamaan ilmoitukseni niin filosofiseksi, että tyhmempikin tajuaa, että seksiä on turha hakea. Siihen se loppui nuorten miesten kirjoittelu.- viestien tulo
muutenkin. Melkein. Hiljaiseksi meni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944