Itselläni on paha ongelma karvojen kanssa jotka alkoivat sen jälkeen kun sain toisen lapseni.Mulla kasvaa naamassa viikset ja lean alla pari karvaa jostain arvesta ja bikinirajankin karvat on levinnyt reisiin asti siis tää on aivan kauheeta ku oon niin kyllästynyt vahaamaan ja nyppimään niitä pois.Olisiko mitään hyvää tapaa ajella niitä niin että ihohuokoset ei aina rikkoutuisi..?
Muita karvasia naisia??
4
968
Vastaukset
- ................
Jos olisin sinä niin kävisin lääkärissä tuon vaivan kanssa tarkistuttamassa ettei hormoonitasapaino ole jotenkin "järkkynyt". Kuulostaa nimittäin siltä että nyt olis jotain mätää kun tuo ongelma alkoi yllättäen. Onko sulla luonnostaan taipumusta "ylimääräseen" karvankasvuun..?
- mammaliini...
no ei todellakaan oo ollut mitään ylimääräsiä karvankasvuja ennemmin ja normaalisti on ollut vaaleat karvat koska olen vaalea ja ne mistä en ole ajanut karvoja on tummunut,mikä on kyllä kummaa mut kai tää hormoonitasapaino muutenkin muuttuu raskauksien ja synnytyksien myötä mut en oo kyl ikinä kuullu et äideistä olis tullut apinoita!
- Eikivaaa
Oon vielä nuori ja lapseton, mutta kärsin melkeinpä yhtä hirveästä ongelmasta.. :( Käsikarvat sheivaan, sääreistä peppuun, alaselässä HIRRVEÄ karvavana ja bikinirajasta napaan, kaikki karvat tummia viikset ;( Ihmettelen asiaa, vanhempani kuitenkin ovat melko vaaleita..
Harmillista tässä on se kun yritän jollekin kertoa miten hirveä asia on, kukaan ei usko, eivät tietenkään kun niillä itsellään ei ole tätä kauheaa ongelmaa :(- karvakorvainen
mulla kans aika kauttaaltaan mustaa karvaa, etenkin käsivarret, sääristä reisiin ja löytyy jonkin moinen napajuova ja olen tunnustellut että selässäkin olisi (lähinnä alaselässä) käsikarvoihin olen jotenkin jo tottunut kun olen nähnyt niin monella muillakin mutta ärsyttää ajaa jalat kokonaan... harmillista... minulla on myös tämä ns nukkakarva mustaa joka peittää ihmisen koko kehon... no saan kiittää tästä isääni, hän on todella karvainen jopa mieheksi.. .P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293