Tein profiilin itsestäni, ja nyt olen ällikällä lyöty, kun tajusin, että ilmaiseksi en pystykkään jatkamaan juttuja ihmisten kanssa jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita? Meneekö se näin? Vai enkö ole osannut tehdä jotakin oikein? EIkö pysty olemaan yhteyksissä ilman niitä himskutin kuukausimaksuja????
Neuvoja kaipailisin
6
592
Vastaukset
- minne...
sinä sen profiilisi teit. Jos maksulliselle saitille kuten match.comiin, niin et tietenkään voi maksamatta vastailla kenellekään. Jos ilmaiselle treffipalstalle (kuten esim. s24 treffit) niin pitäisi viestittely onnistua ilman maksuja!
- sinne
normaalille treffipalstalle, mutta just äsken kun katsoin, niin match.comin kuukausimaksujahan ne pyytelee, eli näköjäään olen sittenkin väärään paikkaan ne laittanut..eka kerta kun on tälläisille jutuille =) pitääpä kokeilla uudelleen!!
- on maksullinen
sinne kirjoitti:
normaalille treffipalstalle, mutta just äsken kun katsoin, niin match.comin kuukausimaksujahan ne pyytelee, eli näköjäään olen sittenkin väärään paikkaan ne laittanut..eka kerta kun on tälläisille jutuille =) pitääpä kokeilla uudelleen!!
suomi24.fi ilmainen jos et halua ottaa tositarkoitus-pakettia
- súomi24 osioon
on maksullinen kirjoitti:
suomi24.fi ilmainen jos et halua ottaa tositarkoitus-pakettia
mutta en pääse tunnuksilla sisään vaikka ne on mulle postitettu s-postiin. Ainoastaan on tullut s-postiin tiedotteita että joku on kiinnostunut ja jos haluan tietää enemmän, pitäisi maksaa se match.comin kuukausimaksu. Kävin katsomassa niin samaisessa profiilissa jonka tein, oli että se on ilmaista ja pystyy katsomaan saatuja viestejä jne. mutta en pääse niille sivuille...mutta kun match.comin viestit tulevat, saan avattua samaisilla tunnuksilla ne kylläkin...mikä mättää???
- ilmainen
súomi24 osioon kirjoitti:
mutta en pääse tunnuksilla sisään vaikka ne on mulle postitettu s-postiin. Ainoastaan on tullut s-postiin tiedotteita että joku on kiinnostunut ja jos haluan tietää enemmän, pitäisi maksaa se match.comin kuukausimaksu. Kävin katsomassa niin samaisessa profiilissa jonka tein, oli että se on ilmaista ja pystyy katsomaan saatuja viestejä jne. mutta en pääse niille sivuille...mutta kun match.comin viestit tulevat, saan avattua samaisilla tunnuksilla ne kylläkin...mikä mättää???
Kyllä sinä olet luonut itsellesi profiilin maksulliseen Match.comiin. Profiilin voi tehdä ilmaiseksi mutta sen jälkeen kaikki onkin sitten maksullista. Sähköpostiisi saat tiedotteita sinulle sopivista ehdokkaista ja yleensä sieltä tulee heti profiilin luonnin jälkeen tieto että sulle on tullut postia. Tällä varmaan yritetään saada ihmiset maksamaan jäsenmaksu jotta näkisivät kuka sitä postia on laittanut.
- profiilin
pykäsit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057