Kerroin rakastavani sinua. Sinä et sanonut mitään, ainoastaan itkit.
Viesti naiselle
3
1486
Vastaukset
- Namore
Olen itse tosi taipuvainen itkemään KAIKESTA mitä mies sanoo, joko suoraan itse tai epäsuoraan jonkun toisen naisen tai miehen kautta.Johtuu tunteilusta.Herkästä persoonasta.Menen myös yhdyntälukkoon jos olen itkutilassa ja JOS loukkaus oli paha, tämä "forever-nosex" voi johtaa siihen että juuri kyseinen mies saa mut itkemään JOKA TILASSA jossa me syistä tai toisista kohtaamme. Tiedän että on olemassa päivittelykyyneliä, hyvän tahdon krokokyyneliä, seksikyyneliä, teatterikyyneliä,alppikyyneliä. Minäkin kyynelehdin tosi usein naurusta, myötähäpeästä,kiivaudesta,toivottomuudesta.
En KOSKAAN SYYLLISTÄ/SYYTTELE KETÄÄN jos mä loukkaannun, ainoastaan lakkaan sms:äilemästä.Joko pikkuhiljaa tai pätks. Move on, näin sitä sanotaan. Roikun en missään aina jonkin aikaa, sit kaverin kans lattelle ja uusia haasteita.Se siit. - vain niin
Sekaisin ja sinä tulit vastaan niin väärään aikaan, ettei siinä muuta voinut kuin itkeä.
- etten pystynyt
muuta. En edes muista, että olisit koskaan sanonut rakastavasi minua. Mielestäni et koskaan edes sanonut. En ollut koskaan sun rakas tai et koskaan sanonut niin. Mä olin vaan joku muija, jota sä p****t ja jonka kanssa hengailit. Sullahan oli se toinen muija siellä odottamassa. Toivottavasti edes sitä rakastat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760