Naisen tasot

MMies

Olen tässä pohtinut naisen ulkonäön problematiikkaa. Mielestäni naiset voidaan jakaa ulkonäkönsä puolesta kahteen ryhmään: panisin tai en panisi. Nuorena 16-23-vuotiaana suurin osa, eli vähän yli puolet, suomalaisnaisista kuuluu pantavien ryhmään. Mitä vanhemmista ikäluokista on kyse, sitä suurempi osa naisista kuuluu en panisi ryhmään. Kolmekymppisistä naisista yli 90-prosenttia on jo en panisi ryhmän jäseniä, ja sitä vanhemmissa naisissa on vain hajatapauksia jotka ovat pantavan näköisiä.

Pantavia naisia voisi tietenkin kutsua myös kauniiksi ja en panisi-ryhmän naisia rumiksi. Taviksen käsitteen olen poistanut tästä jaottelusta täysin turhana, koska joko naista tekee mieli panna tai sitten ei.

Tekeekö rumalla, eli en panisi-luokan naisella sitten yhtään mitään? Seurustelu mielessä ei varmasti tee koska kukaan ei pidemmän päälle halua katsoa naamaa/kroppaa joka ei miellytä. Seksiin "en panisi"-nainen saattaa nimensä vastaisesti kelvata jollekkin vähän epätoivoisemmalle miehelle, mutta silloin on kyse aidon himon sijasta pelkästä pussien tyhjentämisestä tai miehen halusta todistaa itselleen että saa halutessaan naisen.

Tottakai nainen voi elämänsä aikana siirtyä myös luokituksesta toiseen. Jos tarkastellaan vain aikuisia naisia, eli yli 16-vuotiaita, niin nainen jossakin vaiheessa elämäänsä ikääntymisen myötä siirtyy pantavien luokasta en panisi luokkaan. Myös nouseminen en panisi luokasta pantavien ryhmään on mahdollista esim. laihduttamisen myötä mutta tämä on houmattavasti harvinaisempaa.

Luokat ovat tietenkin subjektiivisia luomuksia. Jokaisen miehen preferenssit ovat tietenkin erilaisia mutta kyllä voi olettaa että suurin osa miehistä pitää Janina Frostellia pantavana ja Tarja Halosta en panisi ryhmän naisena.

15

1016

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jo aika

hommata elämä? Jos tuommosta paskaa joutaa syytämään tänne illasta iltaan niin pitäisi jo varoituskellot soida omassakin päässä että jotakin on pahasti vialla. Muutakin kun kiristävät pussit naisen puutteesta johtuen.

• MMies

Ai millä lailla vikaa? Ei minua vaivaa kuin yksinäisyys.

• ----------------------------
        MMies kirjoitti:

monia ihmisiä, mutta miten monen luulet kehittelevän tuollaisia ajatusketjuja päässään ja vielä kirjoittelevan niitä jonnekin?

Olen samaa mieltä, hanki itsellesi elämä ja jos ei se onnistu, niin mene psykologille/terapiaan. Tarvetta voisi hyvinkin olla.

• mistä sinun
        MMies kirjoitti:

yksinäisyytesi saattaisi johtua? Ihmisten luokittelu ja itsensä korottaminen korkeuksiin ovat kyllä ikuisia turn-offeja. Jäät yksin tuolla menolla. Ehkä sitä juuri haluatkin.

• ...

Sitten kun tulet itse kolmekymppiseksi aikuiseksi, huomaat, että ne kolmekymppiseksi luulemasi olivat jo kuusvitosia ja hyvinkin kauniita kolmekymppisiä löytyy. Yksilöstä se on kuusvitosellakin kiinni mihin panostaa.

Pidät naisia samanlaisina, mutta et huomaa että nuoremmat sukupolvet ovat osaltaan erilaisia. Myös vanhemmissa osin alkaa olemaan nuorekkaampaa, ei ole enää mummopermanentteja.

Mutta ole nyt rauhassa nuorempi, niinkauan kuin vielä olet. Ja vapaudu ajattelemasta itseäsi vanhempia kun nuorempiakin on.

Huomaat nyt: olet vapautunut! Ja mieshän ei vanhene ikinä, eihän? :s

• varmaankin suhteellisen tylsää?
      Aikamoista jaottelua harrastat ja musta kuulostaa suhteellisen oksettavalta että ajattelet 16 vuotiasta tyttöä aikuisena.

Miehistäkin toki voi ajatella samanlaista jaottelua sillä erotuksella että mun ei tee mieli "panna" ketään joka on alle 25, koska olen itse 28 enkä pidä pojista, vaan miehistä.
      Noin 30 ikävuoden kieppeilä mies alkaa usein ukkoontua ja aika monella yli kolmekymppisellä alkaa olla aikamoista kumpua havaittavissa keskivartalolla, ja he alkavat myöskin juroontua.
      Olen kuitenkin tavannut paljon alle 30 vuotiaita miehiä, jotka ovat olleet henkisesti epäkypsiä, ulkonäkökeskeisiä ja epävarmoja itsestään ja siksi aina etsinytkin hieman itseäni vanhempaa seuraa jolloin suhteemme olisi tasapainossa, koska tutkitusti faktahan on se että mies kehittyy henkisesti hitaammin kuin nainen, siksi on ideaalia että mies on sen 3-4 vuotta naista vanhempi.
      Yli 30 vuotiailla, ei tietenkään kaikilla, mutta suurella osalla, on jo käsitys itsestä, elämästään, eikä enää tarvitse todistella kelleen mitään.

• tuubaa :)

Tollanen nuori nainen ja tollasta puppua haastelet :D Ei hyvää päivää...

• tuubaa :) kirjoitti:

Tollanen nuori nainen ja tollasta puppua haastelet :D Ei hyvää päivää...

täällä on kaikkia tyynni ;)

• Dr Kegel's kugel

Itse yli kolmekymppisenä olen jo ehkä vähän tasaantunut vaatimuksissani, mutta ei se naisten taso nyt noin hurjasti laske, että kolmekymppisenä vain 10 % olisi ns. pantavia, jos teininä on yli 50 % mielestäsi. Kyllä monia kymmeniä prossia 3-kymppisistäkin on ihan hyvännäköisiä naisia.

• kertausta vai unohdusta?

Ei siitä montaakaan viikkoa ole, kun päästelit tuon saman saarnan tällä samalla palstalla..

• MMies

Täälä tavoin typerimmälläkin läsöllä on mahdollisuus otta opiksi.

• kuin haukkua
        MMies kirjoitti:

Täälä tavoin typerimmälläkin läsöllä on mahdollisuus otta opiksi.

onnellisempia yksilöitä tällä palstalla, niin sitten jankataan.
        Totuushan on se että "läsötkin" ovat usein onnellisessa parisuhteessa ja harrastavat seksiä tyytyväisenä "läsöt" hyllyen...

• MMies
        kuin haukkua kirjoitti:

onnellisempia yksilöitä tällä palstalla, niin sitten jankataan.
        Totuushan on se että "läsötkin" ovat usein onnellisessa parisuhteessa ja harrastavat seksiä tyytyväisenä "läsöt" hyllyen...

Minkäs teet kun ei ole mitään fiksua puuhaa!

• ympyrä sulkeutuu...
        MMies kirjoitti:

Minkäs teet kun ei ole mitään fiksua puuhaa!

Hommaa se elämä!

• MMies
        ympyrä sulkeutuu... kirjoitti:

Hommaa se elämä!

...kuin tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      123
      5173
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3688
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1564
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1451
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1312
    9. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      30
      1299
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe