Missä käytöstavat?

real puppet

Osaapa taas ottaa päähän, kun naispuolinen ihminen, jonka kanssa oli viestejä vaihdeltu, blokkaa yhtäkkiä profiilini ilman mitään ilmoitusta. Hyvässä hengessä oli jutusteltu niitä näitä, enkä ollut antanut mitään aihetta tuollaiseen käytökseen.
Kehtasi vielä väittää profiilissaan itseään mukavaksi ja kivaksi tyypiksi.

Elikkä siis, jos ette halua jatkaa tutustumista, niin olkaahan edes kohteliaita ja ilmoittakaa siitä vastapuolelle, niin ei jää kenellekään paska maku suuhun.

15

1437

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asut korvessa,

oot ansiosidonnaisella, tykkäät action-filmeistä ja vedät silloin tällöin räkäkännit, mutta et punaviinistä.

Olisit valehdellut, niinkuin muutkin täällä notkuvat.

• oh hoh

Sama on käynyt minullekin. Kesken viestien vaihdon toinen vaan lopettaa yhteydenpidon kuin seinään, ja tyyppi on kuitenkin vaikuttanut todella mukavalta ja fiksulta. Ehkä mun sosiaalinen silmä on todella heikko.

Ja on kertalleen niinkin käynyt, että viestejä on vaihdeltu, oon lähettänyt kuvani ja kappas kun ei tuu enää viestin viestiä kuvan jälkeen. Olen kuitenkin ihan tavallisen näköinen, urheilullinen nainen.
      Mutta jos en miestä netistäkään löydä, niin sitten täytyy olla loppuelämä yksin. Ainakaan kukaan ei tule enää koskaan ilmaiseksi paneen mua, kun oon niin "kiva nainen".

• ei törkypostille

Kirjoiteltiin, mies pyysi kuvaa, en suostunut lähettämään, seuraavaksi tuli haukkumamiesti ("Vittu sä ole ruma läski lehmä" -tyyliin). En vastannut enää mitään, mutta aina kun kirjauduin sisään, mies oli ylimpänä listassa, jossa on omaa ilmoitusta katsoneet. Muutaman päivän päästä torjuin hänet, koska pelkäsin että kohta tulee joku uusi solvausviesti ... oliko hirveä rikos? Ymmärtääkseni emme kumpikaan jääneet mistään paitsi. Ja hänhän voi edelleen lukea ilmoitustani kirjautumatta.

Toinen oli itseäni n. 15 vuotta nuorempi mies, joka ei tahtonut uskoa millään, ettei saa minusta seksiseuraa. Jatkuvaa saman asian jankaamista.

• mutta totta

Allekirjoitan.

Mä väsyin oottamaan. En ymmärrä miehiä, jotka ensin syttyy MINUUN ja sen jälkeen ihan kuin säikähtävät ja alkavat kouluttamisen....pitävät onlinea, mutteivat mulle. Sori vaan, mutten jaksa olla kakkonen.

• torjuja
        mutta totta kirjoitti:

Allekirjoitan.

Mä väsyin oottamaan. En ymmärrä miehiä, jotka ensin syttyy MINUUN ja sen jälkeen ihan kuin säikähtävät ja alkavat kouluttamisen....pitävät onlinea, mutteivat mulle. Sori vaan, mutten jaksa olla kakkonen.

mutta en silti torju miestä, sen takia että hänen mielenkiinto lopahtaa. Torjuminenhan olisi viesti, että loukkaannuin, että olin kiinnostuneempi, ja loukkaannuin, kun et olekaan kiinnostunut minusta ... siitähän siinä silloin on kyse, vai mitä?

En voi loukkaantua hiljaisuudesta, kun en tunne koko ihmistä, mutta solvaukset ja jatkuva pommittaminen, vaikka olen sanonut ettei kiinnosta, saa minut painamaan nappulaa.

Mutta tuo on kyllä tosi rasittavaa, varmasti molemmin puolin, että ensin ollaan aivan innoissaan, mutta kun jotain kertoo itsestään, mielenkiinto hälvenee ja lopulta ei kuulu enää mitään. Ja sitten jos yrität saada tällaista ihmistä treffeille, niin siitä ei tahdo tulla mitään.

MITÄ IHMISET OIKEIN ODOTTAA? Että mahanpohjassa asti kouraisee kun lukee vastapuolen viestejä. Jos ei kouraise, niin toinen ei ole oikea? Siirrytään seuraavaan.

• real puppet

Noita törkyviestien lähettäjiä vartenhan tuo blokkaus on ihan hyvä keino. Itseä vaan kyrsii todella paljon se, että olin jo kirjoittanut jonkun aikaa tämän henkilön kanssa ja hän vaikutti ihan kivalta tyypiltä, mutta sitten ei voi edes ilmoittaa, että ei kiinnosta -tai no ilmoittihan tuo, mutta aika tökeröllä tavalla.

Liekö sitten stalkannut, että olen ollut onlinessa, enkä silti ole pariin päivään vastannut hänen viestiinsä ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä. Itse ainakin käyn aina sillointällöin tsekkaamassa tulleet viestit, mutta en aina kerkeä juuri sillä nimenomaisella hetkellä viestiä kirjoittamaan.

Vai pitääkös porukka ylipäätään liian pitkänä taukona viestittelyssä paria päivää?

• minun mielipiteen mukaan
        real puppet kirjoitti:

Noita törkyviestien lähettäjiä vartenhan tuo blokkaus on ihan hyvä keino. Itseä vaan kyrsii todella paljon se, että olin jo kirjoittanut jonkun aikaa tämän henkilön kanssa ja hän vaikutti ihan kivalta tyypiltä, mutta sitten ei voi edes ilmoittaa, että ei kiinnosta -tai no ilmoittihan tuo, mutta aika tökeröllä tavalla.

Liekö sitten stalkannut, että olen ollut onlinessa, enkä silti ole pariin päivään vastannut hänen viestiinsä ja vetänyt siitä omat johtopäätöksensä. Itse ainakin käyn aina sillointällöin tsekkaamassa tulleet viestit, mutta en aina kerkeä juuri sillä nimenomaisella hetkellä viestiä kirjoittamaan.

Vai pitääkös porukka ylipäätään liian pitkänä taukona viestittelyssä paria päivää?

Sanoisin tauko pitää suhteuttaa viestittelyn tiheyteen aikaisemmin. Että jos aikaisemmin viestejä kirjoitti monta päivässä, on kirjoiteltu viikko, esim, ja sitten ei kirjoita mitään 2 päivään, vaikka on online, niin sanoisin, että käytöstavat on sielläkin hukassa. Voisi nääs ilmoittaa, että olen lähdössä matkalle, tai että pitää kiirettä muuten ... mutta mutta, eikös sullekin tulisi ekana mieleen, että jos joku nainen on kirjoitellut sinulle ahkerasti ja sitten ei vastaa kahteen päivään vaikka on pari kolme kertaa päivässä onlin ... eikös se viesti siitä että on mielenkiintoisempaa seuraa tarjolla tai ainakin TOIVEISSA.

Kyllä viesti on aivan selvä: minulla on täällä mielenkiintoisempaa tekemistä kuin vastata sinun viestiisi. Tai sinä olet nyt aika varma tapaus, yritän löytää kuitenkin vielä paremman.

• itsetunto!
        mutta totta kirjoitti:

Allekirjoitan.

ettekö ymmärrää että online EI tarkoita että on paikalla!

• kirjoitettu viesti
        itsetunto! kirjoitti:

ettekö ymmärrää että online EI tarkoita että on paikalla!

Siellä juuri sanoi, että käy kyllä online, mutta ei vastaa naisen viestiin ...

• real puppet
        minun mielipiteen mukaan kirjoitti:

Sanoisin tauko pitää suhteuttaa viestittelyn tiheyteen aikaisemmin. Että jos aikaisemmin viestejä kirjoitti monta päivässä, on kirjoiteltu viikko, esim, ja sitten ei kirjoita mitään 2 päivään, vaikka on online, niin sanoisin, että käytöstavat on sielläkin hukassa. Voisi nääs ilmoittaa, että olen lähdössä matkalle, tai että pitää kiirettä muuten ... mutta mutta, eikös sullekin tulisi ekana mieleen, että jos joku nainen on kirjoitellut sinulle ahkerasti ja sitten ei vastaa kahteen päivään vaikka on pari kolme kertaa päivässä onlin ... eikös se viesti siitä että on mielenkiintoisempaa seuraa tarjolla tai ainakin TOIVEISSA.

Kyllä viesti on aivan selvä: minulla on täällä mielenkiintoisempaa tekemistä kuin vastata sinun viestiisi. Tai sinä olet nyt aika varma tapaus, yritän löytää kuitenkin vielä paremman.

Tosiaan, aiemmin oli vähintään päivittäin kirjoiteltu, mutta tarviiko sitä nyt silti blokata? Olin juuri kirjoittanut viestin, jonka alussa vielä pahoittelin viivästynyttä vastausta, mutta ei sitten enää mennyt se viesti perille.

Jotenkin vaan ihan helvetin turhauttavaa, kun oli pitkähkö viesti jo valmiiksi kirjoitettuna ja sitten ei enää saa minkäänlaista yhteyttä tuohon henkilöön.

Muutenkin tuntuu, että tuota blokkausta tulisi käyttää vain häiriköihin. En minä nyt sentään väkisin rupea toiselle kirjoittelemaan, jos häntä ei kiinnosta ja sen asiallisesti ilmaisee.

• ounou---
        real puppet kirjoitti:

Tosiaan, aiemmin oli vähintään päivittäin kirjoiteltu, mutta tarviiko sitä nyt silti blokata? Olin juuri kirjoittanut viestin, jonka alussa vielä pahoittelin viivästynyttä vastausta, mutta ei sitten enää mennyt se viesti perille.

Jotenkin vaan ihan helvetin turhauttavaa, kun oli pitkähkö viesti jo valmiiksi kirjoitettuna ja sitten ei enää saa minkäänlaista yhteyttä tuohon henkilöön.

Muutenkin tuntuu, että tuota blokkausta tulisi käyttää vain häiriköihin. En minä nyt sentään väkisin rupea toiselle kirjoittelemaan, jos häntä ei kiinnosta ja sen asiallisesti ilmaisee.

Ounou, älä hermostu.
        Naiset on sellasii.

Tulipas ees kirjoitusharkat.

(sanonpa tässä sivulauseessa sen tärkeimmän:
        miksi miehet eivät OSAA kirjoittaa suomenkieltä?
        mua tökkii niin maan pohjoseen tuo sanasokeus profiilissa...nurinkurin ja vinksinvonksin)

• hmm...
        torjuja kirjoitti:

mutta en silti torju miestä, sen takia että hänen mielenkiinto lopahtaa. Torjuminenhan olisi viesti, että loukkaannuin, että olin kiinnostuneempi, ja loukkaannuin, kun et olekaan kiinnostunut minusta ... siitähän siinä silloin on kyse, vai mitä?

En voi loukkaantua hiljaisuudesta, kun en tunne koko ihmistä, mutta solvaukset ja jatkuva pommittaminen, vaikka olen sanonut ettei kiinnosta, saa minut painamaan nappulaa.

Mutta tuo on kyllä tosi rasittavaa, varmasti molemmin puolin, että ensin ollaan aivan innoissaan, mutta kun jotain kertoo itsestään, mielenkiinto hälvenee ja lopulta ei kuulu enää mitään. Ja sitten jos yrität saada tällaista ihmistä treffeille, niin siitä ei tahdo tulla mitään.

MITÄ IHMISET OIKEIN ODOTTAA? Että mahanpohjassa asti kouraisee kun lukee vastapuolen viestejä. Jos ei kouraise, niin toinen ei ole oikea? Siirrytään seuraavaan.

"mutta en silti torju miestä, sen takia että hänen mielenkiinto lopahtaa."

Tyhmää olisikin.

"Torjuminenhan olisi viesti, että loukkaannuin, että olin kiinnostuneempi, ja loukkaannuin, kun et olekaan kiinnostunut minusta ... siitähän siinä silloin on kyse, vai mitä?"

Jos haluaa kiukutella.

"En voi loukkaantua hiljaisuudesta, kun en tunne koko ihmistä, mutta solvaukset ja jatkuva pommittaminen, vaikka olen sanonut ettei kiinnosta, saa minut painamaan nappulaa."

Lähinnä sitä varten se on.

Omituista oli kun tein proiifiilin ja selasin randomina etusivun naamoja. En ollut lähettänyt vielä kenellekään ainuttakaan viestiä, ja kas, joku oli torjunut minut. Ei muuten mitään valittamista, mutta näyttää ikävältä siellä puolisalaisessa kansiossa. Tietysti siitä päätellään että olen häiriköinyt.

Ennakkoluulojen luvattu saitti!

"Mutta tuo on kyllä tosi rasittavaa, varmasti molemmin puolin, että ensin ollaan aivan innoissaan, mutta kun jotain kertoo itsestään, mielenkiinto hälvenee ja lopulta ei kuulu enää mitään. Ja sitten jos yrität saada tällaista ihmistä treffeille, niin siitä ei tahdo tulla mitään."

Ei mielenkiinnotonta treffeille tietenkään saa.

"MITÄ IHMISET OIKEIN ODOTTAA? Että mahanpohjassa asti kouraisee kun lukee vastapuolen viestejä. Jos ei kouraise, niin toinen ei ole oikea? Siirrytään seuraavaan."

Tältä ennakkoluulolta ei voi välttyä.

• kyllä
        real puppet kirjoitti:

jos tutustua haluaa niin kaksi päivää on jo valovuosi. Se on sen merkki että on joku muukin kiikarissa. Joten uutta matoa koukkuun, mulle ei ainakaan kannata vastailla parin päivän viiveellä jos on koneella ollut...

• maku suussa

Puhut asiaa. Mutta jos puhutaan kohteliaisuudesta toiseen suuntaan, niin eikö myös viestin saajan olisi kohteliasta kiittää, että toinen on ollut kohtelias. Kun mulla oli profiili ja halusin lopettaa yhteydenpidon jonkun miehen kanssa, niin ilmoitin siitä hänelle. Mitään viestiä siitä, että kiva kun ilmoitit, ei tullut.

• real puppet

Toki itse vielä kiittäisin rehellisestä ilmoituksesta. Toisaalta, taidan olla harvinainen poikkeus, joten ehkä kannattaakin vaan olla tyytyväinen että kyseinen tyyppi ei ruvennut haistattelemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe