Olen usein lukenut ja kuullut siitä, että kilot tulevat takaisin.
Onko kyseessä se virhe, että kun on syöty kurinalaisesti ja saatu paino pudotettua, niin alkaa mopo karkailemaan käsistä ja tulee ajatusvirhe, että nythän voin syödä kuin ennenkin ja alkaa mättämään kaloripommeja tämän tästä naamaansa?
Turha siinä on sitten Painonvartijoiden ohjelmaakaan syyttää kun itse syö mitä sattuu ja miten paljon sattuu.
Takaisin lihominen
2
366
Vastaukset
- Harmistunut
Itse laihduin nimenomaan pointseillla viime talvena/ keväällä noin kuusi kiloa jotka pysyivätkin poissa loppu kevään ja kesän ajan; söin normaalisti ja liikuin kuten ennenkin.
Syksyllä kuitenkin vaihdoin työpaikkaan jossa liikuntaa ei tule nimeksikään ja ruokailumahdollisuudet Todella huonot (ei jääkaappia, ei mikroa) joten lähes pakosta jouduin syömään epäterveellisiä pöperöitä lähes päivittäin. Ei mennyt kuin reilu kuukausi ja lähes kaikki kilot olivat tulleet takaisin.
Ja nyt niitä sitten pudotellaan...
En usko että kukaan tosiaan luulee voivansa mässäillä mitä tahansa laihiksien jälkeen lihomatta. - varastomakkara
Varmaan joku alkaa mättää kaloripommejakin, mutta myös elimistön pelastautumisohjelma toimii, kun ravintoa vihdoin tarpeeksi saa, niin se vartastoidaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760