Tosiaan työkaveri on oikea negatiivisuuden huippu. Projekteissa hän löytää jokaisesta asiasta ne huonot puolet ja näin ollen tahtoo kaataa koko projektin. Hän ei välitä esimiesten laatimista suunnitelmista, vaan tahtoisi tehdä kuten on itse suunnitellut. Tosin yhtään suunnittelemaansa menetelmää hän ei ole vienyt loppuun asti, vaan melkoisella murinalla on tehnyt kuten on käsketty. Mitä tälle tyypille pitäisi tehdä? Sehän huonontaa työilmapiiriä entisestään!
työkaveri oikea "negativioso"
4
798
Vastaukset
- vittupäitä
me suomalaiset ollaan työkavereina ja muutenkin...mikään ei muutu....
- mahdollisia ...
Lähdetään hyvistä asioista: eikö ole hyvä juttu, että joku näkee myös suunnitelmien heikkoudet? Ehkä tämä on kyseisen henkilön vahvuus? Mutta jos sinun ja kollegasi tehtävä on toteuttaa jonkun suunnitelmaa, niin rakentavan kritiikin tai kyseenalaistamisen jälkeen pitäisi viedä asioita eteenpäin.
Voi myös olla, että kyseinen henkilö on väärässä työssä ja/tai vääräntyyppisessä työpaikassa. Hänen tapansa tehdä töitä ei vain sovi teidän kuvioihinne. Yritä katsella tätä kaveria täysin objektiivisesti päivä pari, ehkä löydät hänestä myös jotain positiivista ;)- kohta menee hermot
Olen joo katsellut kohta pari vuotta tätä touhua ja kyseisen henkilön olemusta. Sen olen huomannut, että kovin kaksinaamainen on. En oikein osaa pitää tätä muuna kuin työkaverina, hyvä jos sitäkään.
- car666
kohta menee hermot kirjoitti:
Olen joo katsellut kohta pari vuotta tätä touhua ja kyseisen henkilön olemusta. Sen olen huomannut, että kovin kaksinaamainen on. En oikein osaa pitää tätä muuna kuin työkaverina, hyvä jos sitäkään.
mikä työ on kysessä jaa mistä päin suomesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847