mun tyttöystävällä oli jo kesällä peliä yhen kundin kaa, ei mitään sänkypuuhia kuulema vaan viestin laittoa.. no nyt tässä viime viikolla muijani suuttui minulle jostain asiasta pahasti, mitä en ollut edes tehnyt, ja kostoksi kaivoi sen äijän nron numerotiedustelusta ja laitto sille jtn viestii. arvasin saman tein kun tulin kotia että nyt ei ole kaikki oikein, ja sopivan tilaisuuden tullen lukasin nopeesti muijani puhelinta ja sielhä niitä viestejä taas oli...mitähä helkattii tässä pitäs tehdä, ruveta ite kostamaan takasin päin?
onko hyvä syy?
10
753
Vastaukset
- kännykän perk...
Toi kännykkäpeli on niiiiiiiiiiiiiiiin tuttua ja niiiiiiiiiiiin vitun raivostuttavaa! Ymmärrän täysin vitutuksesi.
Oon ihan samallaisessa tilanteessa. Akka hipelöi puhelintaan koko ajan. Sitä on alettu pitää nyt ilman ääntä ja jossain ihan ihme paikoissa.
Oon kans lukenut just pari päivää sitte puhelimen viestit ja parin äijän kanssa se viestittelee sellaisia lapsellisia flirttailuviestejä. Ja akalla on ikää 29v!
Tämä neiti on pian kolme vuotta asunut avoliitossa kanssani.
Mä kysyin miks puhelin on äänettömällä ja selitys oli että sitä vaan ärsyttää ku se soi. Hahhah!! Täytyy kyllä olla tosi ärsyttävä soittoääni ku kotona joutuu pitään puhelinta äänettömällä.. Viestejä kyllä näpyttelee tiheään.
Sille on tullut myös yksi hyvä mies"kaveri", jota en ole ikinä nähnyt. En pitänyt alkuun sitä yhtään pahana, on mullakin naispuoleisia kavereita. Voin heidän puheluihinsa tosin vastata kun puoliso on vieressä. Hän taas ei voi vastata mies"kaverilleen" jos olen paikalla. Hän ei myöskään vastaa minulle jos on tuon äijän kanssa jossain. Epäilen ettei tuo mies edes tiedä minusta.
Puhelin on aina jäänyt autoon tai on kassissa eikä kuullut soittoääntä.. Niin siis äänet on tietysti päällä heti kun minä en ole lähistöllä.
Tää on niin naurettavaa etten osaa ottaa vielä tätä edes kovin vakavasti vaikka varmaan olisi pikkuhiljaa syytä..?- Samanlainen,mutta
>Minun muija 33v,viestitteli kahden eri miehen kanssa,kunnes sain selville.Hänen siskonsa kertoi
minulle asiasta.Kysyin suoraan,että onko nämä
viestit niiltä miehiltä,joille jatkuvasti viestittelee,hän kielsi mutta kerroin,että kuulin
eräiltä ihmisiltä töissä.Hän tunnusti,että on
ollut vähän pihkassa siihen toiseen,näistä miehistä.Kerroin hänelle,että olemme olleet naimisissa 5v,ja minä luulin naineeni eri naisen.
Kerroin,että hae eroa minä myönnän heti,niin
saat viestitellä ihan rauhassa.Hän valitsi eron.
Olemme muuttaneet erilleen 1.12.08,kuulin töistä
hänen kaveriltaan,että tämä ihastus on aviossa,
eikä halua enää viestitellä,koska vaimoni on vapaa ja haluaisi hänen kanssaan asumaan,mutta
tämä ihastus ei halua omasta vaimostaan eroa..
Vaimoni on siskonsa välityksellä pyytänyt ,minun
miettimään asiaa,josko hän saisi palata takaisin.
Minä ilmoitin hänen siskolleen,ettei kannettu vesi
kaivossa pysy.. - lola 23
Olen itse pitänyt yhteyttä pitkään toiseen mieheen. ja juuri noin, että puhelin on äänettömällä ja milloin missäkin piilossa. ymmärrän tuskasi ja vitutuksesi. se on ihan oikein tuntea noin! mutta minun nykyinen mieheni petti minua vuosi sitten. siitä asti olen itsekkin ollut välinpitämätön ja ajatellut että vitut minäkin alan sitten pitämään samaa peliä. pian mieheni oli täysin raivon partaalla kun kuuli tämän kaiken. annoinpa takaisin sen mitä se itse teki minulle joskus... sattuu se...mutta pakko myöntää että oli aivan helvetillisen tyydyttävää kostaa....
- muuta kuin ottaa
kovat keinot käyttöön.
Heti ensimmäiseksi käyt hakkaamassa tuon kaverin. Sitten ilmoitat avokilles, että käytös muuttuu nyt tai sama käsittely kohtaa sitäkin. Kerrot että nyt on tosi kyseessä.
PS haarat ovat jo levinneet, siitä voit olla varma
- ei...
auta sinua. Älä vajoa niin alas. Teidän on puhuttava asiasta. Jos sama jatkuu, niin silloin on parempi lopettaa suhde. Äläkä ota takaisin.
- ....................
Mitäs sillä kostamisella saavutettaisiin?
Noista kostamisjutuista päätellen ainakin tyttö on vielä todella nuori. Sinuna ehkä tässä kohtaa toteaisin, että ompahan tämäkin ainakin jonkinlainen kokemus ja jatkaisit eteenpäin. - petetty....
no nainen on 20v, minä 28v... et ei nyt ihan kakaroita sentää olla
- sillähän siitä pääsee
nimittäin akasta.
Ei tuollaisen horoperseen kanssa kannata pidempään heilua, nainen on karvansa näyttänyt. Kun teillä menee huonosti ja riitelette, se antaa kostoksi pillua jollekin toiselle.
Huara mikä huara.
- paljoa tekemistä
Heittäisin ulos kämpästä.
- ....
myös minulla ensimmäisenä tuli mieleen että tyttö on varmasti nuori? olisko teillä nyt syytä keskustella asiasta? ja siitä että haluatteko jatkaa yhdessä eteenpäin? todella lapsellista käytöstä tyttöystävältäsi, ja jos se on "kostoa" vaan sinulle, on syytä hänelle hiukka selvittää parisuhteen pelisääntöjä. tietystikkään jos toinen ei keskustella tai tapojaan halua muuttaa, on tilanteeeseen aika vaikea puuttua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455170Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241653Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151559Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501456- 141225
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4113081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171047No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol221020Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771008Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60837