Panin 2 viikko sitten yhdelle deitti-sivustolle ilmoituksen: "mukava mies hakee mukavaa naista".
Heti alkoi sataa vastauksia, kahdestasadan vastauksen joukosta valitsin 7 mieluisinta, joita deittailin kaupungin kahviloissa viikon - yhtä per päivä siis.
Eilen kihlauduin unelmieni "se oikean" -kanssa ja nyt kukkii ruusut tulipunaiset.
..Että semmoista se on nettideittailu, kanssaveljet!
Deittailu ON tosihelppoa
7
1077
Vastaukset
- Yksi mies juu.
mulla kanssa kävi tosi hyvä mäihä, mulle tosin tuli vaan jotaa 70 vastausta mut ei siin kauaa menny ku parisuhde muodostu DD
- norjalainen, ruotsalainen j...
Minulla tuli yli 1000 viestiä tunnissa =) Kyllä oli helppo kuoria kermat päältä, jiihuu!
- peittidetti
tuohon aikaa kulumaan ,ennenku löyty.
Tosimies saa seuraa sekunneissa. - helppoa...
ja sitten heräsit herätyskellon soittoon =)
- Naisdeittailija
Olihan hauskaa luettavaa. Tämä on hyvä positiivinen asenne näiden joskus kitkerien nettideittikokemuksien ja -juttujen rinnalla. Kyllä te miehet olette suloisia, mutta mistä teidät suloiset positiivisesti ajattelevat herrat oikein löytää. Taidatte siis olla kaikki jo pokattuja. nimim. yksinäinen nainen
- Kiva ja komee
laita osoite niin aloitetaan deittailu punaviinilasillisen ääressä.
PS Olen Etelä-Suomesta, toivottavasti sinäkin :)
- Kokenut200
En usko, että mies saa 200 vastausta, kusetat kyllä. Olen sen verran deittaillut miehiä ja kysellyt kuinka paljon he saavat vastauksia. Järjestäin kaikki saivat muutaman tai ei ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468