Rasisti jää yksin!!!

Unabomber 2009

Rasisti jää yksin, koska yhteistä näille ihmisille on ihmisviha. Rasisti on koulukiusattu ja syrjitty ihminen. Rasisti kantaa asetta tai hakkaa ihmisiä, koska häneltä puuttuu empatiakyky. Rasisti asuu yksin ja kyttää ihmisiä, eri toten erivärisiä. Rasisti pilkkaa heikkoja, koska tuntee itsensä näin paremmaksi ihmiseksi. Rasisti on piittaamaton.

Rasisti jää yksin.

33

1815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tttygu

perseeseen vitun köyhä

• Mene kouluun!!!

Mene kouluun!!!

• kuuleppa sekaisin

kuin seinäkello

• Meneppä...

Olet kuuleppa rasisti. Mene kouluun. :-)

• vitun
        Meneppä... kirjoitti:

Olet kuuleppa rasisti. Mene kouluun. :-)

kouluun?

• joltain lyhyt

hiuksiselta turpaan kun olet noin katkera.

• kahelille....

kannata mitään vastata.Ei se opi enään.KYLMÄKSI VAIN.Sama tyyppi eri nimimerkki mutta aina yhtä idiootti.Jos joku tietää sen niin pistäkää sen nimi tänne niin käyn kylässä.

• Ääliö!!
        kahelille.... kirjoitti:

kannata mitään vastata.Ei se opi enään.KYLMÄKSI VAIN.Sama tyyppi eri nimimerkki mutta aina yhtä idiootti.Jos joku tietää sen niin pistäkää sen nimi tänne niin käyn kylässä.

Mutta tuleppa yksin, äläkä porukan kanssa, raukka.

• nimes ja osottees
        Ääliö!! kirjoitti:

Mutta tuleppa yksin, äläkä porukan kanssa, raukka.

niin tulen ja YKSIN.Sais pitkästä aikaa pistellä räksyttäjää päihin.

• keminMaalainen
        nimes ja osottees kirjoitti:

niin tulen ja YKSIN.Sais pitkästä aikaa pistellä räksyttäjää päihin.

hakemaan apua ongelmaasi, esim. vihanhallintakurssilta. Suosittelen!

• jomppeli

no joo aika kovaa tekstiä oletko rasisti rasisteja kohtaan?? ei kaikki rasistit ole mitää koulukiusattuja vaan saattaa olla vaikka ihan tavallisen perheen rakastettu lapsi jolla on vaan omat mielipiteet :)

• keminMaalainen

syöpäkin! Omat mielipiteet....miten minä olen huomannut, että rasisti IMEE mieleisiään mielipiteitä ja vaikutteita muista samankaltaisista reppanoista.

• pahin sairaus
        keminMaalainen kirjoitti:

syöpäkin! Omat mielipiteet....miten minä olen huomannut, että rasisti IMEE mieleisiään mielipiteitä ja vaikutteita muista samankaltaisista reppanoista.

sitte ruton

• ........................
        pahin sairaus kirjoitti:

sitte ruton

Minä kun luulin, että puhtailla arjalaisilla piti juuri nimenomaisesti olla siniset silmät.

• tuntuu niin
        ........................ kirjoitti:

Minä kun luulin, että puhtailla arjalaisilla piti juuri nimenomaisesti olla siniset silmät.

liity toki heihin.

• Reppanoitahan

ne on jotka ymmärtävät että Suomi on pieni pohjoinen maa joka ei pysty
        kaikkia maailman Reppanoita elättään.Mihin me tarvitaan luku kirjoitus ja kielitaidotonta porukkaa joka tunkeutuu maahan?Katsele ympärilles vaikka
        Kemissä.Koko kaupunkikuva on muuttunut.Viellä tämä touhu sattuu omaan
        nilkkaan yltiö mamuilijoillekkin.Mutta minkä olet maahan päästänyt, niistä
        ei ikinä päässä erilleen,kuka täyshoidosta mihinkään lähtis?

• olevinaan viisas.

Voihan poloinen.

• keminMaalainen

Jo jalkapallokentilläkin se tiedetään.

Toista alaspainamalla ei totuus itsestä muutu - reppana mikä reppana!

• tienny ettei

tuosta kylästä täyspäisiä löydy puurot ja vellit syötetty jo pienenä sekasin käyneet nupissa aikansa ja se näkyy.Miten helvetissä sä liität jo jalkapallohulikaanitkin asiaan heh hah idiootti.

• keminMaalainen
        tienny ettei kirjoitti:

tuosta kylästä täyspäisiä löydy puurot ja vellit syötetty jo pienenä sekasin käyneet nupissa aikansa ja se näkyy.Miten helvetissä sä liität jo jalkapallohulikaanitkin asiaan heh hah idiootti.

kommunikaatioon, heti kun olet opetellut kirjoittamaan ymmärrettävää tekstiä. Nyt söpötyksestäsi ei saa mitään selvää, kun pisteet, pilkut ja isot alkukirjaimet ovat jääneet kiertämään onttoon päähäsi. :))

Jos et ole maailmaa sieltä tynnyristäsi seurannut sen enempää, kerron sinulle, että jalkapallokentillä on menossa kampanja "Rasisti on reppana". Ja jos jotenkin voit väittää, ettei se liity tähän aiheeseen, olet todella hukannut loputkin inkkarit kanootistasi, jos siellä nyt on koskaan yhtään melojaa ollutkaan.

• sssssssssssssssssssssssssss...

rasismi ja tyhmyys kulkevat käsikädessä.
      kumpaakaan ei saa olla.

• sinä olet

hoidon tarpeessa.

• Vapaus, veljeys ja tasa-arvo

Tiesittekö rasistit, että arjalainen tarkoittaa alunperin orjaa. Tämä on tutkittua tietoa.

Aatepohjanne valuu vain yhä syvemmälle hiekkaan.

• keminMaalainen

vajavaisella älyllä yritetään toimia vajavaisin tiedoin ja sivistyksessä pelkkää pimeää.

• se on oikea

rasistien rasisti eli sinä olet emärasisti oletko huomannut

• ressukkaa pääsitkö

jo alasteelta pois vai jäikö sekin kesken,jos oisin noin tyhmä kuin sinä en viitis paljon kirjoitella tänne.

• eroa

Hallituksen pitäisi ensi tilassa vetää lakiesityksensä pois, ja Thors, joka ei ole tehtäviensä tasalla, tulisi erottaa. Hallituksen pitäisi todeta, että Suomi on ajautumassa kriisiin maahanmuuton kanssa, lähettää virkamiehille ohjeet voimassa olevan ulkomaalaislain tiukasta tulkinnasta ja käynnistää viipymättä ulkomaalaislain kokonaisuudistus uudelta ja terveeltä pohjalta.

• Afrikkaan!!

Vittu, nää niin kutsutut "arjalaiset" Kemistä vois ampua kuuhun.

Vai pitäiskö hommata joku mafiamies pistämään nämä arjalaisnimimiehien perään. Ai jai, kun joku löytäisikin natsiuhoajan ruumiinosan pellosta kuin Englannista.

Se oliskin onnenpäivä.

• kokeile jotain
        Afrikkaan!! kirjoitti:

Vittu, nää niin kutsutut "arjalaiset" Kemistä vois ampua kuuhun.

Vai pitäiskö hommata joku mafiamies pistämään nämä arjalaisnimimiehien perään. Ai jai, kun joku löytäisikin natsiuhoajan ruumiinosan pellosta kuin Englannista.

Se oliskin onnenpäivä.

hoitoo itselles jos se nyt enään mitään auttaa tuossa tilanteessa.
        Näyttää olevan vedetty jotain mömmöö jo turhan pitkään kun näkee rasisteja ja natseja joka paikassa.

• neekereitä?onko heitä?
        kokeile jotain kirjoitti:

hoitoo itselles jos se nyt enään mitään auttaa tuossa tilanteessa.
        Näyttää olevan vedetty jotain mömmöö jo turhan pitkään kun näkee rasisteja ja natseja joka paikassa.

ei oo mitään vikaajos hän on ROTUREALISTI.

• hand in hand...
        neekereitä?onko heitä? kirjoitti:

ei oo mitään vikaajos hän on ROTUREALISTI.

On siinä vikaa, kun kadulla tuijotetaan suu auki, kun ei ole ennen eriväristä ihmistä näkyny.

Ei Euroopassa tollaista. :-)

• neekereitä
        hand in hand... kirjoitti:

On siinä vikaa, kun kadulla tuijotetaan suu auki, kun ei ole ennen eriväristä ihmistä näkyny.

Ei Euroopassa tollaista. :-)

ennenki nähty ja ei vaivaa mua yhtään. on kaverinaki pari afroa.vituttaa vaan nää saakelin parasiitit, ei niitä euroopassakaan katota hyällä.nää mun kaverit sentään tekee töitä

• :-DDDD
        neekereitä kirjoitti:

ennenki nähty ja ei vaivaa mua yhtään. on kaverinaki pari afroa.vituttaa vaan nää saakelin parasiitit, ei niitä euroopassakaan katota hyällä.nää mun kaverit sentään tekee töitä

Ainoa afro on varmaan sun jalkojen välissä. Muuten viheltää pöntössä tyhjää!!! :-DDDD

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      3010
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      362
      2702
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      56
      2476
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      31
      2427
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1978
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1509
    7. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1502
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      73
      1434
    9. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      49
      1419
    10. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      57
      1379
    Aihe