Kuinka mies suhtautuisit siihen jos nainen sanoisi suoraan, että hän on tosi kiinnostunut sinusta mutta kokee pahana ettet ole hänestä kiinnostunut. Miten reagoisit, vastaisit? Vai olisitko munaton luuseri ja jättäisit vastaamatta esim. tekstiviestiin?
Suorat sanat!
7
345
Vastaukset
- siihen........
on vastata, kun kiinnostumattomuus ei ole oma syy eikä sille oikein voi mitään
- vänksy
etkö usko, että kiinnostus voisi missään tapauksessa herätä vasta ajankuluessa, syventyä pikkuhiljaa ihastukseksi, kiintymykseksi ja jopa rakkaudeksi. Minä meinaan uskon ja tiedän, että noin voi käydä. Koska vasta kun ihmisen oppii tuntemaan paremmin, osaa analysoida omia tunteitaankin paremmin.
- toki.........
vänksy kirjoitti:
etkö usko, että kiinnostus voisi missään tapauksessa herätä vasta ajankuluessa, syventyä pikkuhiljaa ihastukseksi, kiintymykseksi ja jopa rakkaudeksi. Minä meinaan uskon ja tiedän, että noin voi käydä. Koska vasta kun ihmisen oppii tuntemaan paremmin, osaa analysoida omia tunteitaankin paremmin.
ja onhan sekin periaatteessa mahdollista, että joku kiinnostuu (ainakin alustavasti) kun kuulee toisen olevan kiinnostunut hänestä
- 345weyreyryy
Joku voi ollakin niin munaton, mutta kyllä mä siihen ainakin vastaisin.
- dste4rfhhhh
Sellaista suorasanaisuutta ja rohkeutta on syytä arvostaa! Koskaan ei ole tapahtunut vielä. Naiset pelkureita noissa asioissa, (kuten miehetkin)!
positiivisena huomiona. :) Olen minä sen verran kakara, että innostun naisten huomiosta ja aina voi tustustua, mutta eri asia on se, onko järkeä ryhtyä suhteeseen kenen tahansa ihastuneen naisen kanssa.
Tuossa välillä, kun olen ollut itsestäni epävarma, olen saattanut ihastua naiseen pelkästään sen perusteella, että hän on ihastunut minuun ja joskus ehkä kokenut jopa velvollisuutena koittaa saada jotain juttua aikaan, jos joku ihastuu. Olen sittemmin kuitenkin tajunnut, että se asia ei todellakaan ole niin. Jos olisin ollut nuorempana vähemmän ujo ja pannut jokaista naista, joka olisi minusta kiinnostunut, niin en voisi katsoa itseäni peilistä.lähettelee moista, tulis kysymään kasvotusten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756