paris hilton ihanteena

piilohomoko???

aina tulee vastaan sama väite (varsinkin naisten taholta). jos kerron että ihannenaiseni näyttää paris hiltonilta (etenkin ruumiinrakenne), saan kuulla että olen piilohomo ja tykkään pikkupojan vartalosta ym. satun vain pitämään pitkistä hoikista sääristä ja muutenkin pitkistä ja hoikista tytöistä. kaikkien pitäisi tykätä rehevistä (koska he ovat muka oikeita naisellisia naisia). varmaan kateellisia parisille nämä naiset...

24

1194

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gdfgdgdgdgdgdgd

Eihän se mieheltä näytä yhtään. ehkä vähän transulta, mut toisaalta kauneimmat naiset on usein transuja jotka mieskin huomaa mieheksi vasta siinä vaiheessa kun käsi on "neidin" housuissa! :D

Naiset on niin kateellista porukkaa!

• FrozenCorpse

Oletkohan ihastunut nyt pelkkään ulkokuoreen ja julkisuuskuvaan sen oikean ihmisen sijaan sen kaiken takana?
      Vartaloihanne ei tosin kerro vielä mitään, mutta myönnettäköön, että laihuus on kaunista.

• alkuper.

että olisin ihastunut parisiin, vaan hänen tyyppisiin naisiin, samanlainen vartalo on kiva. useimpien naisten mielestä näyttää pojan vartalolta, koska on todella hoikka.

• fasfsaf

Kyl mäkin hieman ennakkoluulosesti pidän tollasia miehiä jotka ihailee laihaa naista joko piilohomoina tai piilopedoina.
      Naisellisen kauneuden merkki on rasvakerros erityisesti perseessä ja jaloissa.

• Yksi komea mies...

Parisin kroppa on unelmakroppa. Komeilla miehillä yleensä on näyttävä tyttöystävä, näyttävällä tarkoitan pitkää ja hoikkaa. Vähemmän komeilla sit just sellanen perussuomalainen nainen, jolla rasvaa ja selluliittiä on takapuolessa ja reisissä. Ei nappaa. Onneksi myös näitä pitkiä ja hoikkia tyttöjä vielä löytyy Suomesta, ainakin mulle ;) Mut joo, makuasioista ei voi kiistellä!

• fafsf
        Yksi komea mies... kirjoitti:

Parisin kroppa on unelmakroppa. Komeilla miehillä yleensä on näyttävä tyttöystävä, näyttävällä tarkoitan pitkää ja hoikkaa. Vähemmän komeilla sit just sellanen perussuomalainen nainen, jolla rasvaa ja selluliittiä on takapuolessa ja reisissä. Ei nappaa. Onneksi myös näitä pitkiä ja hoikkia tyttöjä vielä löytyy Suomesta, ainakin mulle ;) Mut joo, makuasioista ei voi kiistellä!

vois vähä nousta tunteet pintaa jos sanoisin sua ton takii päi naamaa pedofiiliks.

omapaha on ongelmas jos haet naisessa "näyttävyyttä", eli pelkkää kauneusihannetta. kyl vähän pehmeemmän kaa on mukavempi kiehnätä.

• Se on normaalia ja kaunista,

kun nainen on pitkä,siro ja hoikka ja seksikäs. Ehkä rumista tavis muijista voi tuntua tolta:(,mut kyllä teillekkin löytyy jotain ottajia.

• olen mies
        Se on normaalia ja kaunista, kirjoitti:

kun nainen on pitkä,siro ja hoikka ja seksikäs. Ehkä rumista tavis muijista voi tuntua tolta:(,mut kyllä teillekkin löytyy jotain ottajia.

ja tykkään isoista perseistä.

• ...
        Yksi komea mies... kirjoitti:

Kauniit on kauniiden kanssa,ja hyvä niin;).

• Ehkä hyväksyn sen,
        olen mies kirjoitti:

ja tykkään isoista perseistä.

ja saat jopa pitää big mamoista.

• fsdfds
        Ehkä hyväksyn sen, kirjoitti:

ja saat jopa pitää big mamoista.

Pitäähän sitä nyt pannessa saada perseestä kunnolla puristettua =)

• ....

Ja vastaavasti niitä jotka ihailee läskikasoja zoofiileinä?

• setämies76

Olen samaa mieltä, Parisin kroppa on omalla arvoasteikollani parhaasta päästä.

• mutta ei kaikki voi olla ka...

Tosiasia on et nainen tuntee asemansa uhatuks,kun se ei olekkaan kelpaavin miesten silmissä,vaikka ei oils edes kiinnostunut kyseisistä miehistä.

• Janey

Niin, nuo naisten kommentit kertovat enemmän heistä itsestään kuin ihanteistasi. Luultavasti kyseiset naiset eivät ole Parisin kaltaisia pitkiä ja hoikkia. Niinpä he tuntevat huonommuutta kun ihanteesi poikkeaa niin paljon heidän omasta ulkonäöstään. Näin ainakin pikaisesti analysoituna.

Vaikka itse nainen olenkin, niin en ymmärrä kyllä tässä asiassa niiden naisten käytöstä. Ja varsinkin, jos he vartavasten kysyvät naisihannettasi ja tyrmäävät sen, kun vastaus ei miellytä.

Ehkäpä niillä naisilla olisi kasvun paikka. Toisen ihanteet eivät ole keneltäkään pois ja kaikkien silmissä ei voi olla yhtä viehättävä. Voisit kysyä, että haittaako ihanteesi jotenkin heidän elämäänsä.

• ja hieman pyöreä

Vaikka olen nainen ja kiloja on tullut vuosien varrella, niin ihailen itsekkin hoikkia naisten kroppia. Mielestäni Parisilla on ihannevartalo!!

Olin itsekkin nuorempana ja vielä jopa 35:n hoikka ja sutjakka, treenattu ja sillee. Mulla on myös kapea lanne ja ei ollut haitannut menoa ollenkaan. Vieläkin tiukka takamus ja kiinteät, pitkät jalat, mutta yli nelikymppisenä on alkanut kerääntymään liikaa mahan ympärille. Teen kyllä kovasti töitä päästäkseni läskistä eroon ja liikun parhaan mahdollisuuksien mukaan (paha selkävaiva) kuntosalilla, kävellen ja pyöräillen. Olisi hyvä, jos saisi n. 5-6 kiloa pois, olisin erittäin tyytyväinen itseeni.

Eli kuitenkin Parisilla ja muilla kaltaisillaan on kaunis vartalo, sopusuhtainen ja niin edelleen. Ihmettelen miten sillä voi olla sellainen kroppa, vaikka tuntuu juhlivan aika kovasti ainakin ennen.

• ...ja hieman pyöreä...

Ja se vielä piti sanoa, että Suomessa on liikaakin lihavia naisia myös nuoria. Ei huolehdita kunnosta ja ulkonäöstä. Silloin ei voi pukeutua näyttävästi ja seksikkäästi paitsi siihen kaapuun. Sorry arvon leidit.

• Ripaus

Parisilla on upeat kasvot ja silmät, näyttää mallilta vaatteissa, hiusväri on keltaisena parempi kuin niin yltiösuosittu valkoinen.
      Toki on hälyttävää että hän lähtee miinus 10-asteilla ulos ilman booaa harteillaan. Kannattaisi ostaa pieni miniturkis jos on hän.Hän on liian hento kulkemaan avoimissa asuissa kylmällä säällä.Mascarassa on volumea, båålissa anoreksian tapainen.Ei terveen hoikka, ehkä ADHD.

• Sillä on...

iso nenä ja laihat jalat.

• sssssssssh
      • ja höpö höpö

mun mielestä paris menisi ihan 20-vuotiaasta. nuorelta näyttää ikäisekseen. voi kun olisinkin samannäköinen!!

• on sellasia

Johtuu siintä, että läskit persjalat eivät kestä sitä etteivät itse ole sun ihannenaisia.
      Näitten tankkinaisten mielestä naisessa pitää olla muotoja eli oiekasti tarkoittaa että läskiä. Nämä naiset inhoaa myös kaikkia keillä on ollut varaa esim. kohentaa ulkokuortaan kauneusleikkauksella, koska se on niin muka pinnallista, vaikka suurin syy etteivät itse saa koskan rahaa kokoon sitäkään vertaa, että voisi käydä kerran kuussa kampaajalla.

• typy 21v

Mutta ihailen enemmänkin jennifer lopezin kaltaisia vartaloita.

Eli älkää analysoiko hirveesti kun ette vaan osaa.

• vitsi,, aika coolii

Wau! Aika vaikuttava juttu kyl.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4592
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3403
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2390
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      41
      1438
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1353
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1206
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      998
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen