Voittaja todellakin

miesiemiesie

vie kaiken.

Ei riitä ettei rakasta minua, ei riitä että on särkynyt toisne takia, ei riitä että hänelle pilkahtaa sittenkin valoa tunneliin, ei riitä että saavat toisensa hetkeksi, ei.. heidän elämänsä jatkuu onnellisena, uutena ja ihmeellisenä.

Minä jäin tyhjän päälle, menetin paljon ja sen jälkeen vielä lisää.

Melkein nousee katkeruus pintaan, miksi juuri nuo saivat onnellisuuden ja toisensa? Miksi minä kerta toisensa jälkeen löydän itseni tästä tilanteesta. Oli kyse sitten jonkunmoisesta suhteesta tai lyhyestä ihastumisesta. Mä olen oppinut nyt paljon, eikö olisi jo mun vuoro?

Kaikkein pahinta on etten , mä pääse eroon näistä tunteista. Fine, en saanu mitä halusin mutta onko se sitten reilua että mä kuukausi tolkulla kärsin kun tunteet ei lopu vaikka kaikki muu loppui? Kaiken menetyksen lisäksi, mä kannan näitä pahan mielen tunteita mukanani.

Mä voin aina järkeillä tän niin että nyt mä kasvan ihmisenä ja oon ite tehny virheitä jne. Mut miks ne jotka saa onnen, miks niitten ei tarvi käydä tätä läpi? Miks ne saa jotain mitä ne haluaa vaikka ne ois vielä enemmän keskeneräisiä ku minä? Miks ne ei joudu oppimaan tällasten tilanteiden kautta? Mikä tässä kaikessa on pielessä, onko se minä vai ne ihmiset ketä tapaan, mä en enää ymmärrä enkä käsitä.

Mun tarvis saada tää kaikki pois musta mutta kun se ei lähde. Mikään ei korjaannu vaikka mä yritän ja yritän. Olen ajattelematta, kehitän elämääni eteenpäin, suuntaan ajatuksia kaikkialle muuaalle, oon käsitelly asioita ja silti. Silti mä eilen itkin kun kuulin taas jutun teistä.

Tässä tapauksessa voittaja todella vei kaiken.

4

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetkesi

se koittaa sullekin, kun vaan osaat sanoa goodbye ja lopettaa entisessä roikkumisen. Sen voin sulle kertoa, että siihen ei ole se uusi ihminen pönkkä, jos entisesi hyppäsi heti uuteen, niin voi olla että sen suhteen loppu tulee sitäkin nopeammin. Jokainen suhteensa päättävä käy varmasti jossain vaiheessa ne eron tunteet läpi, ja kaikista parhaiten se kannattaa tehdä olemalla eron jälkeen yksin jonkin aikaa ja sitten huomaa jossain vaiheessa, että nyt olen valmis uuteen. Nyt mulla on kaikki kunnossa, annettavaa sille toiselle eikä vain otettavaa. Kaikki kestää aikansa, niin erosurukin.

• AbbAa

Elämää ei vain voi ajatella niin, että mulle kuuluu nyt jotain, kun olen riittävästi tehnyt töitä asian eteen/ tai esim. kärsinyt ihmissuhteissa. Elämä "jalostaa" toisia ihmisiä hieman enemmän kuin toisia. Se on tosiasia joka on vain hyväksyttävä. Ehkä joku päivä oivallat mikä on ollut kaiken tarkoitus.

• oli...

Sun pitäisi päästä vaan juttelemaan hyvän ystävän kanssa, että mikä se juttu oikein oli ja mitä sen kaverin kanssa oikein tapahtui. Sitä on niin sinisilmäinen suhteen alussa ja kuvittelee kaikkea. Itse asiassa minullakin oli suhteen alussa selviä vihjeitä, joita olis pitänyt osata tulkita. Tuli vähän outo olo ja se on aina sen merkki, että kaikki ei ole hyvin.

Olet varmaankin enemmän katkera sille, miksi sinulle kävi näin kuin sille, miksi juuri tämän kaverin kanssa kävi miten kävi.

Sun pitää ensin selvittää oma paha olosi. Se paha olo ei lähde, että tapaa kumppanin. Uusi kumppani ei ole pelastaja.

Siunausta.

• Kysy asiasta voi olla tullu...

hei kannata kaikkea uskoa mitä juorutaan.ota heti huomenna asia puheeksi hänen kanssaan.Voit iloisesti yllättyä kuitenkin.Onnea sinulle.Älä lannistu vaan toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe