Hei, olen aina ihmetellyt, mikä se sellainen, jota sinkuksi kutsutaan on? Liian yksinkertainen vastaus on: henkilö, joka ei elä vakituisessa parisuhteessa. Onko mies, jolla on pari ns. vakipanoa ja muutama muu tyttöystävä sinkku? Entä sellainen sinkku, jolla on ystävä tai ystävätär? – a) jos suhde on kestänyt 2kk - b) jos suhde on kestänyt 6kk – c) jos suhde on kestänyt yli vuoden?
Entä onko asumuserossa oleva sinkku? Entä onko avoliitossa elävä sinkku, jos on riidellyt avopuolison kanssa? Entä sellainen, joka on muodollisesti avioliitossa, mutta ei asu yhteisessä kodissa? Entä sellainen, joka on avioliiton vanki, mutta ei aviosuhdetta?
Jotenkin vain käy sääliksi niitä naisia, joiden ensimmäinen kysymys ehdokasmiehelle on: ”Oletko sinkku?” - Varsinkaan ”pettäjiltä” ja muilta epärehellisiltä he eivät saa rehellistä vastausta. Kannattaisi miettiä ihmisen motiiveja parin tai ystävän etsinnässä. Jos mies etsii vaan panoja/kaatoja, ei tuolla kysymyksellä ole mitään virkaa (vastaus on varmasti: ”olen sinkku!”). Jos mies on todella aito sinkku: - ei parisuhdetta, ei ystäviä eikä ystävättäriä, - miehen asiat eivät ole hyvin. Jos mies, jolla on jonkinlainen suhde johonkin ihmiseen etsii uutta ystävää, onko hän sinkku? – Rehellinen vastaa: ”En” – vähemmän rehellinen jotain muuta.
Teille rakkaat Sinkut
Ystävänetsijä
0
207
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770