No niin, utelias kun olen, niin täytyypä nyt tarkistaa, että olenko varmasti onnistunut tekemään kaiken mahdollisen, millä miehen kuin miehen saa välttämään minua kuin ruttoa.
Aloitetaan vaikka ulkonäöstä. Olen ylipainoinen ja reilusti, (tosin nyt olen ihme kyllä onnistunut laihduttamaan kohta jo 20 kilon verran.)
Minulla on ollut useampia yhden yön juttuja, lapsia ja tauteja minulla ei ole, ja ihan suomalaisia miehiä ovat kaikki kumppanini olleet.
Seurustellut olen todella harvoin. Olen luonteeltani sellainen, että minun on todella vaikea löytää miehiä, joihin rakastuisin ja vielä vaikeampaa sellaisia jotka voisivat rakastua minuun ja kuvitella parisuhdetta kanssani. Minulla ei ole mitään kilometrien pituisia listoja siitä, millainen miehen pitää olla, mutta jokin tuntuu aina epäonnistuvan.
Ja sittenl lisäksi olen vielä työtön, sotkenut raha-asiani perusteellisesti, ja kaikkea muuta tällaista. En tarvitse miestä selvittämään asiani ja hoitamaan ne kuntoon, saati että odottaisin miehen hoitavan esimerkiksi velkani. En todellakaan. Ongelmani olen itse hankkinut, joten itse myös hoidan asiani kuntoon.
Riittääkö jo, vai tarvitseeko minun vielä tehdä jotain ?
Hirvitys naiseksi
7
823
Vastaukset
- MMies
"ihan suomalaisia miehiä ovat kaikki kumppanini olleet"
Kaltaisesi naudat voisivatkin painua Afrikkaan ja mieluiten ihan pysyvästi!- hmm.
Mikäs sinua pännii? Jospa muistaisit ottaa rauhoittavat lääkkeesi.
- fasfas
hmm. kirjoitti:
Mikäs sinua pännii? Jospa muistaisit ottaa rauhoittavat lääkkeesi.
MMies on katkeroitunu paska jonka ainoo elämänilo on täl palstalla kasvottomana vinkuminen.
- KylmäNainen
fasfas kirjoitti:
MMies on katkeroitunu paska jonka ainoo elämänilo on täl palstalla kasvottomana vinkuminen.
ketään naista kiinnostaisi sellaisen miehen mielipide, joka ei saa pillua edes rahalla.
- töykkis
naisen ammatti, koulutus, työ ja raha-asiat ovat sivuseikkoja mulle. en ole kovin vaativainen ulkonäönkään suhteen. jos nainen on perusluonteeltaan mukava ja tuntuu olevan kiinnostunut, niin en välitä pienistä "puutteista", vaan annan kunnon mahdollisuuden!
- arvosta itseäsi vaan
Arvosta vaan itseäsi ja hanki hyvää itsetuntoa se on tärkeää. Jos itse tuntuu että haluat pudottaa painoa terveyden/hyvän olon vuoksi niin lue esim. ravinto-aineista, niin minä tein nuorena tyttönä. Ja silloin onnistut paremmin hallitsemaan kokonaisruokavaliota. Elämäntapa muutoksia, ei pika-dieettejä, herkuttelu ei ole silloinkaan poissuljettua kunhan ei kilokaupalla vetele. Painonvartijoillakin varmaan ihan hyviä oppaita. Ja mieti mihin suruun tai tarpeeseen syöt, usein joillakin voi olla joku syy. Ja siitä voi lähteä asiaa paremmaksi mietiskelemään. Insuliiniresistenssi, siitä kannattaa lukea. Ihan käelylenkit auttaa kuntoon tai oloon, ei tarvitse olla huippu-urheilija.
Zemppiä. Olet varmasti ihana ihminen. - Itseäsi tarkoitat kaiketi!
No mikäpä minä olen sinua/toisia tuomitsemaan/ elämäntyylisi vuoksi! Ihmetyttää vain varsin avomielinen paljastus... litarginiasi...
(Eiköhän se ole ihan jokaisen oma asia/murhe, mikäli viittasit toiseen ihmiseen. Kuinka on henkilökohtaiset asiansa hoitanut tai kuinka ne ovat) Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä kumppanin rakkauden kanssa, mikäli oikea mies elämään astelee! Sillä itsehän vastaat asioistasi, olit yksin tai toisen kanssa suhteessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756