Tätä on vähän vaikee selittää mut olis mahtavaa jos joku osais auttaa kun meinaa hermot kohta mennä.
Eli jos esim netistä lataan biisin (ihan laillisesti tietysti) tai jos kaveri lähettää tai jos lisään levyn muuten kuin itunesin kauttaa nii se menee ladatut tiedostot kansioon. Sieltä sitten joudun biisin lisäämään musiikki-kansioon ja sieltä itunesiin. Ennen kun mulla ei ollu ipodia en voinut käyttää itunesia mp3 soittimen kanssa koska se ei tukenut samaa tiedostomuotoa, joten mulla piti olla erikseen musiikki kansio. Nyt kuitenkn haluisin jotenkin "yhdistää" nämä niin ettei tarvis käydä monen kansion kautta.
Ja musa kansion sisällä on siis vielä tämä itunes kansio, en siis tiedä onko suurin osa biiseistä vielä koneella moneen kertaan eli konekin varmaan pikkuhiljaa alkaa täyttymään.
Kiitos kovasti jo etukäteen!!
Biisien lisääminen iTunesiin
3
608
Vastaukset
- 1stMacFinn
Katseles vähän noita iTunesin asetuksia, niin sulle voi selvitä noi asiat.
Eikä sitä biisiä koskaan tarvitse lisätä Musiikkikansioon sieltä ladatuista, sen voi lisätä sieltä suoraan iTunesiin.
Tuohon kysymykseen onko kahteen kertaan, on täältä asti vaikea sanoa mitään, koeta itse katsoa vaikka resurssihallinnalla onko näin. Ja siivoa kaksoiskappaleet pois. - minullanäin
Paina musíikkitiedostoa oikella hiirenkorvalla ja ominaisuudet ja sieltä asetuksista pistä ohjelma jolla avataan iTunesiksi niin kun avaat sen kappaleen, itunes siirtää sen autom. kirjastoonsa
- :D:D
lime wiressä avaan kirjaston (tai sen paikan missä ne biisit on :DD ) ja sitte klikkaan jotain biisiä ja painan että selaa, kaikki biisit aukeaa uudessa ikkunassa ja sieltä teen niille virus tarkastuksen ja sitte painan että avaa sovelluksessa ja valitsen sieltä itunes, biisit tulee itunesiin (tokin joudun jokaisen yksikerrallaan sinne laittamaan) ja sitte kun biisit on itunesin kirjastossa klikkaan oik puoleista näppäintä ja lisää ipodiin ja kas biisit on ipodilla :D ehkä vähän hankalasti mutta näin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2824150Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352365Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820