Tippuisiko paino pelkästään sillä että jättäisin perunat, riisit, pastat pois ja vähentäisin leivän syömistä... Liikun jo nyt päivittäin mutta pitäisi n. 5kg saada pois. Ja tietysti rajoittaisin rajusti myös herkkujen syömistä ja joisin enemmän vettä. Kiitos jos viitsitte vastata:)
Tippuisiko paino...?
4
539
Vastaukset
- 26veee
Vaikea sanoa, mutta kyllä se ainakin auttaa. Perunat ja vaalea "pulla" ym on suhteellisen turhaa tavaraa. Täysjyvää ja harvemmin, niin tulee hyödyt leivästä mutta ei niin paljon niitä haittoja.
- kokeilet
sitten tiedät vastauksen...
- Mii.
Varmasti tippuu, mutta ei välttämättä mitenkään huikan nopeasti. Itse syön 1-2 palaa ruisleipää päivässä, salaatteja, kasviskeittoja, johin lisään sekaan raejuustoa. Salaatteihin laitan broileria, tonnikalaa, lohta, mitä nyt milloinkin sattuu kaapissa olemaan. Välipaloiksi hedelmiä ja illalla rasvatonta jugurttia/rahkaa, johon lisään marjoja. Kahvia aamulla, muuten teetä ja vettä.
Kerran vkossa on ns. rötväilypäivä, jolloin ostan jotain hyvää hyvällä omalla tunnolla, jos siltä tuntuu :)
Liikunta ei ole sen kummempaa, kuin reipasta kävelyä puolitoista tuntia 4-5x vkossa.
Neljässä vkossa on paino tippunut kolme kiloa ja mullakin tavoitteena on -5 kg.
Ja pointtina vielä säännöllisyys ruokailuissa, eli ei mitään välistävetoja. Syön aamupalan, lounaan, välipalan, päivällisen ja iltapalan. Toimii. - millä korvaat noi aineet
Riippuu ihan siitä millä sä korvaat noi ruoka-aineet. Jos korvaat ne vihanneksilla ja hedelmillä ja salaateilla niin kyllä varmaan luulisi painon tippuvan, mutta jos korvaat ne rasvaisella ruoalla niin ei varmasti tipu mihinkään.
Kokonaisenergiamäärä on se mikä merkitsee, ei mikään muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057