I Love New York

zisel

Alkais sitten uus reality-sarja taas tänään:

I Love New York
Sub Klo: 23.00 Pvm: 24.03.2009

Rakastatko New Yorkia?. Vaimomatskua-sarjasta tuttu New York, tuo kaikkien narttujen kuningatar, on täällä taas! Rap-tähti Flavor Flav särki neidon sydämen kahdesti, mutta toivuttuaan sydänsuruistaan New York päätti löytää uuden lemmityn. Tässä amerikkalaisessa realitysarjassa New York etsii itselleen rakastavaa miestä, joka osaisi kohdella häntä kuin prinsessaa. Ensimmäisessä jaksossa tarjolle saapuu 20 toiveikasta sulhasehdokasta, mutta vain 15 hurmaavinta herraa saa kaulaansa muhkean ketjun ja pääsee jatkoon. Niinpä tiedossa on vaikeita valintoja. New York ottaa apulaisekseen erään vanhan tutun, nimeää miehet uusiksi ja yrittää tutustua heihin kaikkiin paremmin. Heti ensimmäisenä iltana tunteet kuohuvat ja äänenvoimakkuudet nousevat, kun kaikkien kilpakosijoiden temperamentit eivät tunnu sopivan yhteen...

19

535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoo

moista sontaa

• zisel

tällä palstalla riittää ;)

• Minäkin rakastan New Yorkia, siis kaupunkia, mutta tässä olikin kyse inhoamistani reality-sarjoista. Pahus!

• zisel

käynyt siellä? Minkälaista oli? Oliko kauheen kallista (siis normiasiat kuten ruoka ja baarissa juomat jne) ? Missä päin Nykiä olit ja koska? Kauan sä siellä olit? Minkälainen oli hotelli jossa olit?

Arvaa oonko kateellinen??!! Kaikista maailman paikoista mä haluisin just sinne!

• zisel kirjoitti:

käynyt siellä? Minkälaista oli? Oliko kauheen kallista (siis normiasiat kuten ruoka ja baarissa juomat jne) ? Missä päin Nykiä olit ja koska? Kauan sä siellä olit? Minkälainen oli hotelli jossa olit?

Arvaa oonko kateellinen??!! Kaikista maailman paikoista mä haluisin just sinne!

Minä pidän suurkaupungin vilinästä ja Nykissä sitä oli yllin kyllin. Paljon kaikkea nähtävää, niin turistikamaa kuin muutakin. Eurolla sai viime keväänä 1,6 taalaa, joten hinnat hotellia lukuunottamatta olivat varsin kohtuullista.

Ruoka, rööki, viina ja vaatteet olivat halvempia kuin Suomessa, metroista ja takseista puhumattakaan. Oltiin huoneistohotellissa Central-Parkin eteläpuolella Manhattanilla. Maksoi kahdelta hengeltä noin 200€/huoneisto/yö. Viikossa meni 2 hengeltä yhteensä noin 500€, eli vähemmän kuin yksin poikaporukalla Kanarialla. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Minä pidän suurkaupungin vilinästä ja Nykissä sitä oli yllin kyllin. Paljon kaikkea nähtävää, niin turistikamaa kuin muutakin. Eurolla sai viime keväänä 1,6 taalaa, joten hinnat hotellia lukuunottamatta olivat varsin kohtuullista.

Ruoka, rööki, viina ja vaatteet olivat halvempia kuin Suomessa, metroista ja takseista puhumattakaan. Oltiin huoneistohotellissa Central-Parkin eteläpuolella Manhattanilla. Maksoi kahdelta hengeltä noin 200€/huoneisto/yö. Viikossa meni 2 hengeltä yhteensä noin 500€, eli vähemmän kuin yksin poikaporukalla Kanarialla. ;-)

puhuttu aivan täyttä paskaa! Yks tyyppi sano että Nykissä ei pärjää ellei ole tosiaan hyvissä rahoissa tai sitten siellä saa olla niissä pahvilaatikoissa kuten siellä niitä sellasiakin paljon on... Se kysyi multa myös että jos satun joskus Nykiin pääsee niin mitä aattelin siellä syödä koska siellä on kuulemma IHAN KAIKKI niin kallista että yks leipäkin maksaa suunnilleen "satasen".
        Mutta sehän onkin päinvastoin sitten! No asuntojen vuokrahinnat siellä varmaan onkin sitten pilvissä.... En mä sinne muuttanut oliskaan mutta tulipa vaan mieleen...

• zisel kirjoitti:

puhuttu aivan täyttä paskaa! Yks tyyppi sano että Nykissä ei pärjää ellei ole tosiaan hyvissä rahoissa tai sitten siellä saa olla niissä pahvilaatikoissa kuten siellä niitä sellasiakin paljon on... Se kysyi multa myös että jos satun joskus Nykiin pääsee niin mitä aattelin siellä syödä koska siellä on kuulemma IHAN KAIKKI niin kallista että yks leipäkin maksaa suunnilleen "satasen".
        Mutta sehän onkin päinvastoin sitten! No asuntojen vuokrahinnat siellä varmaan onkin sitten pilvissä.... En mä sinne muuttanut oliskaan mutta tulipa vaan mieleen...

Jos se tyyppi oli tutustunut hintatasoon vain juorulehtien ja hömppä-tv-sarjojen kautta. Tietysti siellä kannattaa olla tarkkana, että mistä ovesta kävelee sisään. Onneksi ulkopuolella on hintalistat niin kuin muuallakin. Tuli vaan mieleen, kun yksi kaveri maksoi Pariisissa kahvikupista 50€.

Tai pääseehän siellä tehokkaasti rahoista eroon, kun ostelee Luis Vuittonin laukkuja ja timangeja. ;-)

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Jos se tyyppi oli tutustunut hintatasoon vain juorulehtien ja hömppä-tv-sarjojen kautta. Tietysti siellä kannattaa olla tarkkana, että mistä ovesta kävelee sisään. Onneksi ulkopuolella on hintalistat niin kuin muuallakin. Tuli vaan mieleen, kun yksi kaveri maksoi Pariisissa kahvikupista 50€.

Tai pääseehän siellä tehokkaasti rahoista eroon, kun ostelee Luis Vuittonin laukkuja ja timangeja. ;-)

sitä rahaa näyttää riittävän tollasiin viikon Nykin reissuihin niin sähän otat mut seuraavalle reissulle mukaan kun tälleen vanhoja tuttuja jo ollaan! Kun päästään Nykiin perille niin mitä enemmän lyöt mulle rahaa käteen niin sitä vähemmän sun tarvii kattella mua. Löydän kyllä tekemistä omin päin niin kauan kun on rahaakin :D

• zisel kirjoitti:

sitä rahaa näyttää riittävän tollasiin viikon Nykin reissuihin niin sähän otat mut seuraavalle reissulle mukaan kun tälleen vanhoja tuttuja jo ollaan! Kun päästään Nykiin perille niin mitä enemmän lyöt mulle rahaa käteen niin sitä vähemmän sun tarvii kattella mua. Löydän kyllä tekemistä omin päin niin kauan kun on rahaakin :D

Tuosta hyvästä saat reilukerholaisen diploomin ja lähetän sinulle samassa kirjeessä erääntyneet Visa-laskuni.

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Tuosta hyvästä saat reilukerholaisen diploomin ja lähetän sinulle samassa kirjeessä erääntyneet Visa-laskuni.

tulee tänne vaan. Mutta huolimatta siitä että olen tunnollisen laskunmaksajan maineessa niin kehotan silti kattoo ensin ovisilmästä ennenkun avaat oven ettei vouti erehdy pimpottelee ovella.

• zisel kirjoitti:

tulee tänne vaan. Mutta huolimatta siitä että olen tunnollisen laskunmaksajan maineessa niin kehotan silti kattoo ensin ovisilmästä ennenkun avaat oven ettei vouti erehdy pimpottelee ovella.

Enhän minä sinne haaveillutkaan kuin reilut 20 vuotta. Eikä tänä vuonna sitten tarvitse mihinkään haaveillakaan, että se siitä kroisoksen elämästä. :-(

• zisel
        Ratikkakuski kirjoitti:

Enhän minä sinne haaveillutkaan kuin reilut 20 vuotta. Eikä tänä vuonna sitten tarvitse mihinkään haaveillakaan, että se siitä kroisoksen elämästä. :-(

jos mä saan itteni hommattua sinne niin voin laittaa postikortin tulee ja kehua kuinka hauskaa mulla on. Teen sulle postikortin omasta "naantalin aurinko"- naamastani :D

ps. eikä piirrellä tikkataulurinkuloita siihen sitten!

• MMies

Ja nyt se turpa umpeen pälli zisel

• zisel

tietää mitä mä oon puuhaillut tänään? Tai hmmm.... se vois olla oikeestaan uuden avauksen paikka, vai mitä mieltä sä oot?

• ruppee tai mie hermostun,eikä kellään ole enää kivaa

• tietää (en oikeasti)
        zisel kirjoitti:

tietää mitä mä oon puuhaillut tänään? Tai hmmm.... se vois olla oikeestaan uuden avauksen paikka, vai mitä mieltä sä oot?

Hiljasta on nyt... tee vaan uusi aloitus. Ja valmistaudu kuulemaan itkemisiä miten huonon avauksen taas teit.

• Jees, tämä ämmä katsoi tuon ainakin :). Ihan ok shittiä vaikka ei lähellekään niin överiksi vedettyä kuin olisi odottanut. Mut eiköhän tuo vielä vauhtiin pääse. Formaattikin vedetty suoraan kaavan mukaan, Chancen valinta viimeisenä oli liian ennalta-arvattavaa :|.

• jksdhds

Kun on tallentava digiboksi voi aina katsoa jotain muuta.

• Serpico

Mutta olipas karmea nainen. Mä olin vähän ymmälläni että oliko se joku suuren luokan tähti joka pitäis tuntea? Kun en katsonut ihan alusta. Oliko tämä joku sinkkuäidille sulhanen? Tuo african-american -kulttuuri on mulle täysin vieras ja sellaiseksi saa jäädäkin. Niin, mä en siis nähnyt siinä naisessa mitään kiinnostavaa. Täytyy kyllä sanoa, kun sitä äitiä katsoi, että olipa pudonnut omena kauas puusta. Tyttärellä ei näyttänyt olevan minkäänlaista alkeellisintakaan ihmistuntemusta.

Vakka kantensa valitsee, tuli mieleen taas niistä sulhasehdokkaista. Se epävarma negrita-tyyppi oli ihan pihalla, bodari oli pillahtaa itkuun kun äippä kuulusteli sitä jne. Vaalea kaveri oli hyvä tapaus. Näkihän tuosta että siihen oli tarkoituksella käsikirjoitettu lisädramatiikkaa, eiköhän sekin öykkäripoika ollut ihan palkattu näyttelijä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe