Otsikossa se kysymys. Jos nyt lähdetään siitä, että ketään ei ole petetty tms. Eikä kohdeltu kaltoin. Eikä rakkauskaan loppunut. Tiedän että mies vähintäänkin välittää minusta vielä. Ja ainakin itsestä tuntuu että jotain vielä on välillämme.. sähköä, kipinöitä, tms? Itse olin aikanaan se joka itki perään, en aio siis tehdä enää aloitteita. Mutta miten saisin miehen uudelleen kiinnostumaan?
Millä miehen saa takaisin?
9
2765
Vastaukset
- jos sinulla
on jotain hänen tavaroitaan, niin mene palauttamaan niitä.
Tai jos hänellä on jotain sinun tavaroitasi niin pyydä
takaisin. Pääset ainakin lähietäisyydelle ja keskustelemaan hänen kanssaan.- ex mielessä
Eipä ole enää, eikä ongelma siinä olekaan... näemme kyllä suht useinkin, yhteisiä kavereita ym. Mutta miten saisin hänet kiinnostumaan tai välillemme kehkeytymään taas jotain? Niin ettei mies tajua minun edes tehneen mitään? Olen hukassa.
- ei kannata
edes yrittää takaisin jonka perään on joutunut itkemään.
Maailma on pullollaan uusia miehiä ja naisia.- ............
joka ei koskaan halua puolikkaista johtuen, omaa exäänsä takaisin, eikä halua myöskään olla ystävä tai mitään muutakaan, sen kohtelun jälkeen.
- Apottius
............ kirjoitti:
joka ei koskaan halua puolikkaista johtuen, omaa exäänsä takaisin, eikä halua myöskään olla ystävä tai mitään muutakaan, sen kohtelun jälkeen.
En helvetissä koskiskaan ex-muijaan enää.yäk yäk.
- kalpu
Annappa joskus äijälles anusta,ettei tarvi sitä Skitsobakkasta hakea!
- Meillä meni näin
Soitinpa 10v eron jälkeen miehelleni. Halusin vain jutella kun fiksu tyyppi ollut. Mies pyysi ensimmäisenä tule kotiin, seuraava lause oli meidän vanha moottoripyöräkin on tallissa. Oli näköjään hänkin minua muistellut. nyt ollaan oltu yhdessä 4v. Emmekä uusi typerintä virhettämme EROA.
Eli lähesty mieluummin ystävänä ja kerro kasvotusten tunteesi.- tunteissa ja elämässä
Kun kertoo rehellisesti sen mitä tuntee toista ihmistä kohtaan, ei voi mitään muuta kuin ottaa vastaan ne sanat ja teot mitä siitä seuraa.
..unohda toi turha ylpeys. ;)Se on kuule kylmä kaveri pimeinä ehtoon tunteina! Mitä sä oikeesti_häviät, jos teet alotteen?
Jos vaikka koitatte eka kaveri-linjaa..? ;p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760