Mistähän saisi vakipanon

M23,8

olen jo maksullistakin tosissani ajatellut.

11

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voit hyvällä

onnella saada vakitaudinkin ja lopulta paikan "hiljaisten puistosta", että kannattaa miettiä. Tyhjää se pelkkä kanittaminenkin on, etti ittelles oma rakas,niin elämäkin tuntuu elämältä. Naisia on maailma täys - ja tää on tosi. Kannattaa tietty niitten tavallistenkin naisten kanssa harrastaa ainakin aluks turvaseksiä. Mä en ainakaan olis valmis vieläpä maksamaan siitä että mahdollisesti pano johtais mun omalla kohdalla kuolemantautiin tai lapsettomuuteen. Sitä paitsi en suoraan sanoen haluais "ruikkia" vaan toisten eritteiden sekaan...

• seksitaudit

leviä lähinnä ilmaisten naisten kautta yhdenillan panon kautta tai todennäköisemmin usean panon kautta. Maksulliset kun harrastavat seksiä AINA kondomin kanssa.

• Realismi hukassa?

Itse asiassa maksulliset naiset pitävät varmasti keskivertoa paremmin
        huolen taudeilta suojautumisessa kuin keskiverto siideripöhnässä yhden
        illan juttuja harrastava nainen. Naisethan antavat usein miesten panna
        paljaalla, kun kännissä "eivät muista" (siis eivät viitsi/jaksa) pistää
        miestä käyttämään kondomia. Maksullinen harvemmin ottaa asiakkaita kännissä ja
        varmasti vaatii kortsua (siis Suomessa, eri asia joku katutyttö ulkomailla).

Tietysti tautien todennäköisyyttä lisää se että maksullinen harrastaa
        seksiä monien miesten kanssa, mutta jakaahan moni nuori tyttökin itseään
        joka viikonloppu eri miehelle (ilman kortsua tietysti). Maksullisen kanssa
        moni mies tajuaa itsekin pistää sen kortsun (jotkut eivät, oma syy).

"Sitä paitsi en suoraan sanoen haluais "ruikkia" vaan toisten eritteiden sekaan... "

Kuvitteletko sinä ettei maksullinen käy pesulla eri asiakkaiden välillä?
        Asiakkaat loppuisivat melko nopeasti jos nainen vain olisi koko päivän kaikkien
        asiakkaiden eritteet sisällään.

• että ne
        Realismi hukassa? kirjoitti:

Itse asiassa maksulliset naiset pitävät varmasti keskivertoa paremmin
        huolen taudeilta suojautumisessa kuin keskiverto siideripöhnässä yhden
        illan juttuja harrastava nainen. Naisethan antavat usein miesten panna
        paljaalla, kun kännissä "eivät muista" (siis eivät viitsi/jaksa) pistää
        miestä käyttämään kondomia. Maksullinen harvemmin ottaa asiakkaita kännissä ja
        varmasti vaatii kortsua (siis Suomessa, eri asia joku katutyttö ulkomailla).

Tietysti tautien todennäköisyyttä lisää se että maksullinen harrastaa
        seksiä monien miesten kanssa, mutta jakaahan moni nuori tyttökin itseään
        joka viikonloppu eri miehelle (ilman kortsua tietysti). Maksullisen kanssa
        moni mies tajuaa itsekin pistää sen kortsun (jotkut eivät, oma syy).

"Sitä paitsi en suoraan sanoen haluais "ruikkia" vaan toisten eritteiden sekaan... "

Kuvitteletko sinä ettei maksullinen käy pesulla eri asiakkaiden välillä?
        Asiakkaat loppuisivat melko nopeasti jos nainen vain olisi koko päivän kaikkien
        asiakkaiden eritteet sisällään.

maksulliset itseään ajattelee saati toista kuin korkeintaan maksun ajan. Se on niiden työtä jolla ne tappaa sisältään ihmisen. Ne viisveisaa jostain pesusta jos seuraava on jo tulossa. Ja miehet pienessä pöhnässä varsinkaan ei tod.näk. välitä millaseen laittaa, kun on kerta sen tarpeessa. Anteeksi ronskit sanat, mutta maailma on monesti ykstotinen paikka. Tunteet katoaa...

• M23,8

mennä testeihin, vaikken ole kuin suhteessa sekastaillut. Mut varmuudeksi, ei vaan oo uskaltanu.

• terveysasemalle
        M23,8 kirjoitti:

mennä testeihin, vaikken ole kuin suhteessa sekastaillut. Mut varmuudeksi, ei vaan oo uskaltanu.

hoitsulle ja sano et haluut testit.Tai soita vaikka ensteks. Ei maksa mitään eikä tartte miettiä sitte koko asiaa. Niin monet käy nykyään. Mutt sen voin sanoa et ei ne taudit kyllä kovin helposti tartu jos on vähänkin ehkässy esim. kortsulla. Ei sitä näytteenottoo ainakaan tartte pelätä, sehän on nykyään veri ja virtsakokeet ja siit saa lähes kaikki tietää. Parempi uskaltaa ja mennä ku pelätä koko ikä,eiks vaan...

• jonkan kanssa

painii lähes kaikki maailman miehet koko ikänsä! Ongelma kuuluu miesten yleisimpiin - eli normaali tunne. Et ole ainoa, jos se nyt yhtikäs yhtään lohduttaapi...

• kun hommaa

itselleen tyttöystävän, niinhän suurin osa ihmisistä ongelman ratkaisee, ja sitä paitsi on se ihan eri asia rakastella rakkaudesta kuin rahasta...;)

• M23,8

ja aina saa tehdä turhaan töitä sen eteen. EI enää kiinnostais. Parempi ois vaan seksisuhde.

• vain seksiä
        M23,8 kirjoitti:

ja aina saa tehdä turhaan töitä sen eteen. EI enää kiinnostais. Parempi ois vaan seksisuhde.

mutta kunnon parisuhteesta saa parhaimmassa tapauksessa myös seuraa ja ystävän vanhemmille ikävuosille ja kyllä se vaivannäkö suhteen parhaaks muuttuu ennen pitkään iloks ja se tuo sitä onnellisuutta. Se hakkaa milloin tahansa pelkän "kylmän" seksisuhteen. Kunnon parisuhde sitä paitsi ajaa pois parhaimmillaan sen ihmisen ikävän toisen luo, mitä pelkkä seksisuhde ei tee. Koeta vaan sinäkin luoda itsellesi ja jollekin naiselle lämmin suhde, siitä saa paljon iloa elinpäiviin. Joskin on aina myös haaste mennä jonkun kanssa yhteen... Työ ei ole turhaa kun kohtaa sen sopivimman.

• sinua hiukan vanhempi mies

Olen itse välillä miettinyt ihan samaa. Olisihan se mukavaa, jos olisi joku mukava naispuolinen kaveri, jonka kanssa voisi myös harrastaa hyvää seksiä, aina kun molemmista siltä tuntuisi. Seurusteluun en ole kokemattomana (omasta tahdostani) miehenä valmis, se vaatisi aivan liian suuria muutoksia elämässäni.

Ikävä kyllä totuus taitaa olla, että ei niitä vakiseksi suhteita käytännössä pysty saamaan, ellei sitten satu olemaan aivan poikkeuksellisen tasokas mies. Jos mietit asiaa naisen näkökulmasta, niin ei ole ainuttakaan loogista syytä, miksi perusnätti nainen harrastaisi seksiä "normaalin" miehen kanssa, koska seksisuhteisiin löytyy kyllä paljon laadukkaampiakin miehiä.

Nainen kun laittaa nettiin seksiseuran hakuilmoituksen, niin varmasti ensimmäisen vuorokauden aikana nainen saa vähintään sata viestiä isokaluisilta ja kokeneilta miehiltä ja siitähän sitä voi sitten valita ihan oman maun mukaan.

Fakta vaan on, että lähtökohtaisesti kukaan ei ole kiinnostunut miehestä, ellei miehellä satu olemaan jotain poikkeuksellisia ominaisuuksia. Itse olen ihan suosiolla nostanut kädet pystyyn ja luovuttanut. Ei näillä 2000-luvun lihamarkkinoilla yksikään järkevä mies tuhlaa aikaansa. Antaa naisten vaan jahdata niitä muutamia miehiä kyllästymiseen asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      115
      6996
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4757
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      4010
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3354
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2100
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1469
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1338
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1296
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe